The Sims

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer komt er een beta voor nederland uit dan!
en kun je de americanse niet hier spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Eind september komt de nieuwste versie uit had ik gelezen. Ik denk wel dat je die kan spelen maar dan moet je de rest ook amerikaans hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hoe kom je daar aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Door hem te kopen in de winkel. Of als het een amerikaanse is ergens proberen te downlaoden maar het duurt nog ff voor dat hij er is dus je moet nog ff geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan nog een keer

//edit!

en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke! nog een keer voor de duidelijk heid!!!!!

[SIZE=7]Wat moet ik dan doen?[/SIZE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 20:08
MuErTo ChAvEz schreef op 25 augustus 2002 @ 08:55:
[...]

offtopic:
Weet je wat ik nou aan jou benijd? Het vermogen tot het expressie geven van je gevoel en dat geheel ongefundeerd. We zullen maar aannemen dat je het spel niet leuk vond en zo degradeerd tot een kinderspelletje?

Ik heb the sims en de uitbreiding het rijke leven en dat vond ik wel genoeg. Hoe meer ik het spel speelde des te meer ik besefte wat ik met mijn tijd kon doen... vreemd niet? Als een sim een boek ging lezen of gitaar spelen of wat tijd in een maaltijd stak dan dacht ik als ik dat nou ook eens zou doen.
Ach ja... vreemd genoeg ben ik door dit spel bewust geworden van mijn overmatig computergebruik en wat ik in die tijd eigenlijk allemaal zou kunnen doen ;)
Jezus, wel fijn dat je er op zo'n manier achter moet komen wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het een uur heb gespeelt ga ik liever GTA3 spelen. Een uur GTA3 staat gelijk aan 4 uur the Sims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
s
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 22:10:
Als ik het een uur heb gespeelt ga ik liever GTA3 spelen. Een uur GTA3 staat gelijk aan 4 uur the Sims
Dus :?
Sjonge jonge kom op zeg....beetje meer diepgang mag wel.
Je wilt dus zeggen dat GTA3 een betere gameplay heeft dan The Sims ? :Z
Why ?! In-hemels-naam.... :|
BTW: ooit GTA1 gespeelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
The Sims vind ik opzich wel vet.. alleen na een tijdje heb ik toch zoiets van.. wat nu ? ik bedoel je bereikt er helemaal nix mee.. enige waar ik me op richt is carriere maken, en daarvoor moet je dan weer vrienden hebben enzo... erg lastig allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
The System schreef op 01 september 2002 @ 13:28:
The Sims vind ik opzich wel vet.. alleen na een tijdje heb ik toch zoiets van.. wat nu ? ik bedoel je bereikt er helemaal nix mee.. enige waar ik me op richt is carriere maken, en daarvoor moet je dan weer vrienden hebben enzo... erg lastig allemaal :P
Juist en dat zie ik als een voordeel.
Want je kunt je eigen "doel" bedenken.
Van alle bewoners in de buurt opfikken tot een relatie met alle vrouwlijke inwoners te krijgen.
Maar het leukste vind ik altijd nog om klein te beginnen, alleen dus.
Super klein huisje en steeds groter worden, tot een grote familie met een groot huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarom heb ik zo zin in the sims Online!!!
ik hou het bijna niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Je bent euhm 12 :?
Weet je dat je een credit card nodig hebt om te spelen ? En dat je een abbo moet nemen ? En dus een X bedrag per maand moet betalen ?

Ik wil je niet uit de dromen helpen hoor, maar voor mensen onder de 18 lijkt me dat moeilijk te gaan worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooooo het is €8 per maand
en je hebt geen credit card nodig.
oke? en dat over die abbo klopt maar dat is ook niet duur dat zit met het spel in
zoon 30 euro kost het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 19:26:
ooooo het is €8 per maand
en je hebt geen credit card nodig.
oke? en dat over die abbo klopt maar dat is ook niet duur dat zit met het spel in
zoon 30 euro kost het spel
Waar heb je die informatie weg ?
Heb je officiele site door gelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 10:29:
oke! nog een keer voor de duidelijk heid!!!!!

[SIZE=7]Wat moet ik dan doen?[/SIZE]
terug naar de basisschool gaan :+ ;)

zal hem morgen weer eens voor zijn aarsch kicken dat hij zijn topic weer moet bekijken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Nu ff serieuse posts wei vind de sims nou echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasje schreef op 04 september 2002 @ 14:51:
Nu ff serieuse posts wei vind de sims nou echt leuk
:? hebben we het daar niet al de hele tijd over :?

Topic geil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
volgens mij waren er een paar mensen beetje aant auwehoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sims is leuk voor ff, maar is een beetje zonde dat er geen einde aanzit.. je speelt maar en je kunt eeuwig doorgaan.. da's zo jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:46:
sims is leuk voor ff, maar is een beetje zonde dat er geen einde aanzit.. je speelt maar en je kunt eeuwig doorgaan.. da's zo jammer
Nee das juist een voordeel :Y)

M@NIC in "The Sims"

• Thomasje
Je moet dat gewoon volhouden om door te gaan spelen maar dat kunnen de meeste nie en gaan ze maar iets anders doen omdat ze het moeilijk vinden.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 20:08
niet omdat het moeilijk is , maar omdat je zo'n beperkt aantal mogelijkheden hebt, tenminste als je het 30 uur gespeeld hebt dan. begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuk spel, en heb er zeker veel tijd aan besteed, maar een jaar geleden had ik het al wel gezien na 50 uur spelen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
met al die uitbreidingen kan ik mezelf echt wel vermaken maar je moet het ook niet elke dag gaan spelen. Je moet het gewoon zo eens een paar keer in de week spelen dan merk je vanzelf dat het een stuk leuker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik heb zin in online :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

ik vind the sims opzich wel leuk, het gedeelte van huis bouwen, carriere maken, steeds groter worden etc. , maar ik HAAT het om "vrienden" nodig te hebben om hogere banen te maken. Heel de tijd dagen lang mensen bellen en dan heel de tijd hetzelfde doen, en na vele uren heb je eindelijk 8 vrienden, de nieuwe baan etc. En dan begint dat gedeelte weer opnieuw, want je heb NOG meer vrienden nodig, grrrrrr. Zupahirritant om het maar te zeggen.

Verder wel een leuk spel, ik heb van de uitbreidingen alleen nog maar Hot-Date gespeeld, vond dat niet erg leuk...
Is het met andere uitbreidingen makkelijker om vrienden te maken?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voor mij was The Sims typisch zo'n spel van:

Je speelt het de hele dag door en de volgende dag weer omdat het zo waanzinnig mooi is. Je doet dat een maandje en plots is het dodelijk saai geworden. Je doet nl. telkens hetzelfde.

Ik vond de itemkeuze ook zeer beperkt, zelfs met uitbreidingen.

Dit dus.

Verwijderd

Preddie schreef op 07 september 2002 @ 22:37:
ik vind the sims opzich wel leuk, het gedeelte van huis bouwen, carriere maken, steeds groter worden etc. , maar ik HAAT het om "vrienden" nodig te hebben om hogere banen te maken. Heel de tijd dagen lang mensen bellen en dan heel de tijd hetzelfde doen, en na vele uren heb je eindelijk 8 vrienden, de nieuwe baan etc. En dan begint dat gedeelte weer opnieuw, want je heb NOG meer vrienden nodig, grrrrrr. Zupahirritant om het maar te zeggen.

Verder wel een leuk spel, ik heb van de uitbreidingen alleen nog maar Hot-Date gespeeld, vond dat niet erg leuk...
Is het met andere uitbreidingen makkelijker om vrienden te maken?
Is dit niet typisch een probleem van een ICT-er? Sociale vaardigheden ZERO.. })

• Thomasje
Je moet het wel goed doen he die vrienden heb je zo gemaakt

Verwijderd

Ik heb wel eens een huis gemaakt met allemaal tv-personages erin, lachen joh :D

Maak je bijvoorbeeld GTST na en dan maar zien wie met wie gaat :)

• Thomasje
ja dat is wel leuk ik maak meestal in mijn buurt een bioscoop of een zwembad en dan maak ik dat zo mooi mogelijk en daar stop ik dan 8 mensen in is makkelijk om vrienden mee te maken

Verwijderd

ik ben ook maar weer eens begonnen met sims, de eerste keer dat ik het speelde te vroeg de codes gedaan, dan is het geen uitdaging meer en dus niet leuk. wat ik vind dat ze nog moeten verbeteren is: dat ze er weekenden en vakantiedagen bij moeten doen, JE MOET ELKE DAG WERKEN!! das niet echt realistisch. Ook vind ik de familie vrienden errug irritant, verder wel een vet spel!

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03 23:25
Ik heb The Sims gister maar weer eens geïnstalleerd. Deze keer maar weer eens zonder de uitbreidingen (die ik allemaal heb).

• M@NIC
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:20:
wat ik vind dat ze nog moeten verbeteren is: dat ze er weekenden en vakantiedagen bij moeten doen, JE MOET ELKE DAG WERKEN!! das niet echt realistisch.
Je kunt om de dag vrij nemen als je dat wilt :)
Als je maar niet 2 dagen achter elkaar aan niet komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft misschien van jullie misschien een patch om er vrienden bij te krijgen, ik wordt daar echt ziek van, codes met geld vind ik laf maar die vrienden verzieken mijn carriere, ik heb via google alleen maar patches voor uitbreidingen kunnen vinden, of die patches werkte niet. vandaar mijn vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 20:35:
Heeft misschien van jullie misschien een patch om er vrienden bij te krijgen, ik wordt daar echt ziek van, codes met geld vind ik laf maar die vrienden verzieken mijn carriere, ik heb via google alleen maar patches voor uitbreidingen kunnen vinden, of die patches werkte niet. vandaar mijn vraag!
Met alleen The Sims heb ik ooit "TheSims Edit" gebruikt.
Kun je echt alles instellen, van skillz tot job :)
En dus ook vrienden.

Let op, wil je cheaten, doe het dan hier mee.
Maar cheaten verneukt het spel, echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favo huis was er een met maar 1 kind, en alleen een bed.

Kindje dood na 3 dagen.
Helaas was er geen reset knopje >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 13:53:
Ik heb wel eens een huis gemaakt met allemaal tv-personages erin, lachen joh :D

Maak je bijvoorbeeld GTST na en dan maar zien wie met wie gaat :)
Of BB en dan de deur deleten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Nou wat zijn jullie lollog zeg als je niks beters heb te melden dan dat ga dan ergens anders posten

• Thomasje
zijn er nog mensen die iets leuks over de sims hebben te vertellen of die iets hebben meegemaakt met de sims

Verwijderd

Kun je ook shotguns kopen? Ik heb zin om te fraggen online >:)

ff langs het huis van de buren rijden paar granaten naar binnen gooien, ff toeteren en mzzl! :D

Verwijderd

wat ik lomp vind aan de sims zijn die inbrekers, wel leuk verzonnen dat die er zijn, maar ze moeten toch niet zo maar je deur open kunnen rukken!!! het alarm werkt wel maar te laat ik ben al twee keer mijn hifi-set van $2550 kwijt. NOU ik krijg $1000 om de beof te vangen en wel $512 van de verzekering, volgens mij maak ik nog verlies van 2550-1000-512=1038!!
beetje matig dus!

• Thomasje
dan moet je je alarm ook aan de buitenkant van je huis zetten dan werkt het ook beter he

Verwijderd

heb ik ook, maar dan nog, de politie is er pas als hij mijn hifi set in zijn zak heeft en dan wordt hij pas aangehouden

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
klapausius? :D 8)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

nee op die manier cheaten is echt nie vet!! vrienden erbij versieren mag nog maar verder niet toch?!?!?!?

• Thomasje
cheaten is voor mensen die het spel nie kunnen spelen zo als heel veel mensen het doen. Dat vind ik echt triest

Verwijderd

ja maar je moet toegeven die vrienden maken slaat ten eerste nergens op en ten tweede kost het veel te veel tijd waarin ze beter aan hun body of mechanic skill kunnen werken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:36:
nee op die manier cheaten is echt nie vet!! vrienden erbij versieren mag nog maar verder niet toch?!?!?!?
Het mag wel.

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 14:01
je kan ook gewoon niks poste inplaats deze nutteloze flame...
maarja meschien is het te moeilijk voor jou om the sims te spelen ?

hoe dan ook wat ik wel zonde vind aan the sims.. je kan nergens atributen downloade zonder je moete aan te melde en dingen voorderest is het spel wel grappig ( vooral als ik me verveel hehehe )

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Thomasje
Sims is gewoon een vet spel iedereen die het heeft gespeeld vind het leuk da weet ik zeker

• Thomasje
Zijn er nog mensen die iets willen zeggen

• M@NIC
Thomasje, laat me raden, The Sims vind je een super spel ?
Ik ook, maar helaas is er weinig animo voor The Sims op GoT.

Te weinig om dit draadje levend te houden, dus ooit zul je toch echt eens moeten stoppen met kicken ;)

Verwijderd

Me broertje heeft sinds vanmiddag "Sims - Unleashed" ... weer zo'n vage uitbereiding :P (in unleashed zitten huisdieren)

• M@NIC
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:03:
Me broertje heeft sinds vanmiddag "Sims - Unleashed" ... weer zo'n vage uitbereiding :P (in unleashed zitten huisdieren)
Mja, ik zal er ook eens achteraan.
M'n serie moet natuurlijk ook compleet blijven :)

Lijkt me wel kewl, zo'n hond door het huis enzo.
Beter dan die vroegere cavia waar al m'n bewonders van dood gingen :D

Verwijderd

lol ... die beesten zien er best wel kewl uit :)
volgens mij kun je die beesten ook fokken :D

ik denk dat ik morgen alle 4 of 5 delen maar eens ga instaleren :P

• M@NIC
Kun je eens een paar screenshots maken ? :)

• FunkyTrip
  • Laatst online: 14:14

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heeft iemand een linkje waar zekerheid staat omtrent het uitbrengen van de Sims online in Europa?

Dat spel wil ik wel hebben...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Nou deze topic blijft dus nog wel ff omdat er net die nieuwe sims is, Ja kan er iemand een paar screenshots laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Thomasje schreef op 29 september 2002 @ 12:15:
Nou deze topic blijft dus nog wel ff omdat er net die nieuwe sims is, Ja kan er iemand een paar screenshots laten zien.
Ik heb 'm wel.
Alleen nog geen zin/tijd gehad om er naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Waar kon je ook al weer die expansion spulletjes downloaden?
Ik heb het over die elandkop voor boven de openhaard en die koekoeksklok (dus niet over de expansions zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 15:06

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:12:
Vraagje:

Waar kon je ook al weer die expansion spulletjes downloaden?
Ik heb het over die elandkop voor boven de openhaard en die koekoeksklok (dus niet over de expansions zelf).
Van de sims site, moet je wel voor geregistreerd zijn dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Je kan eens een kijkje nemen op http://www.thesimsresource.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Ik wil echt snel the sims unleashed krijgen. De nederlandse vertaling is wel triest opzich maar het spel is echt super. Beesetnboel dat klinkt toch nie of ligt da nou aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

regel dan de engelse versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Nee want de rest staat in ned dan krijg je soms wel ned en soms eng dat vind ik nie leuk. Maar iemand die ik ken die maat daarvan werkt bij de v&d en kopieert die voor mij als het goed is dus ik kan snel unleashed spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Ik ben echt ontzettend verslaafd aan de Sims - ik heb net Hot Date, House Party en Vacation gekocht. Ik vind alleen die 'nieuwe' manier waarop relaties werken niet echt briljant: een familie van vier personen die in The Sims dol op elkaar waren slaan elkaar met de expansions zowat de hersens in.

Het spel draait bij mij trouwens ontzettend brak - kan dat aan XP liggen en heeft het functie om het onder 98 te installeren ? Om de laadtijd te verkorten heb ik al mijn gedownloade en zelf gemaakte objecten al in .far-files gefrot, en zelfs de hoeveelheid gedownloade skins drastisch vermindert, maar voor mijn configuratie vinnik het nog steeds absurd. Hij crasht ALTIJD downtown ( teveel npc's schat ik ) - maar met 256 mb ram zou het toch goed moeten gaan ? Iemand een idee ?

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
info over drivers en direct x etc zou wel handig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Tsja... ik vind de Sims als ik nix te doen heb wel een erg leip spel. Alleen heb k ook alle 5 de delen en allemaal niet echt legaal. Maar dat boeit toch niet! Ik heb de makers in de Simcity jaren al wel genoeg gesponserd ;) Maar voor de rest vind ik Beestenboel wel lache... Alleen vaag dat sommige beesten gewoon in je huis binnen lopen :D

Voor de rest wel kewl :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Schuey schreef op 02 oktober 2002 @ 15:46:
info over drivers en direct x etc zou wel handig zijn ;)
Uhmz, sorry. Ik heb Directx 8.1 en de laatste drivers die ik op het net kon vinden. ( Eergisteren geformatteerd, dus vrij recent )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Ten eerste windows xp is al brak. The sims loopt vaak slecht door al die downloads. Je moet gewoon de spullen gebruiken die in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarTAC schreef op 25 augustus 2002 @ 09:27:
Ik vind het juist hartstikke tof dat er weer iets nieuws is van The Sims, ik heb alle uitbreidingen tot nu toe, en wil zo gauw mogelijk nieuwe uitbreidingen kopen/spelen.
Alleen zijn die medewerkers van Maxis wel het een en ander vergeten, het is namelijk altijd mooi weer, en idd nog geen huisdieren, waar ik ook op zit te wachten is een eigen auto. En zo zijn ze nog veeeeeeel meer vergeten.
dat doen ze expres, zo blijven mensen uitbreidingen kopen, geloof mij maar dat komt echt nog wel. Op zich vindt ik het wel geinig maar het word een behoorlijk duur grapje om al die uitbreidingen te kopen. Maar je kunt toch ook heel wat items van de site af downloaden???
Mij lijkt sims deluxe die morgen uitkomt wel geinig daarin kan je je eigen stomme kop invoeren enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:57:
[...]

dat doen ze expres, zo blijven mensen uitbreidingen kopen, geloof mij maar dat komt echt nog wel. Op zich vindt ik het wel geinig maar het word een behoorlijk duur grapje om al die uitbreidingen te kopen. Maar je kunt toch ook heel wat items van de site af downloaden???
Mij lijkt sims deluxe die morgen uitkomt wel geinig daarin kan je je eigen stomme kop invoeren enzo >:)
Mja ik zag 'm zonet liggen, het enigste wat je extra hebt is een paar extra objecten.
En dat extra proggie.

Het spijt me zeer maar daar heb ik dus geen 50 euro voor over.
The Sims en The Sims Livin' Large zitten erin, ik heb ze allemaal al :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat deluxe dan precies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prinsesje
  • Niet online

prinsesje

Quack

(overleden)
Wat een oplichterij ! Iemand die alle expansions braaf heeft gekocht krijgt er - oh jippy - wel meer dan 25 objecten ( da's nog geen 15 minuten rondsurfen en downloaden ), meer dan 50 skins ( in drie huidskleuren, dus dat zijn dan 17 verschillende waarschijnlijk ), en een frutprogje met ongetwijfeld de functionaliteit van Art Studio of Homecrafter, dat je niet nodig hebt als je SimWardrobe en dergelijke al hebt geinstalleerd. En daar mag je 50 euro voor neertellen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Ja deluxe is een stomme uitbreiding. Daar willen ze gewoon geld mee verdienen. Het waren volgens mij gewoon cd's die over waren in een nieuw hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Maar kan er iemand een paar screenshots van unleashed erop zetten en nie die van de officiele site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
Ik heb The Sims op zich gewoon "uitgespeeld" leuke familie met ouders de beste baan die er is en alle items die je kon kopen etc. maar ik vind het spel gewoon iets te veel geforceerd over komen... de plicht om sociale contacten te onderhouden etc.

Alsof je leven bestaat uit het doorlopen van een takenlijstje; "o shit ik heb mijn vrienden vergeten te bellen"

in ieder geval... dat gevoel liet het bij mij achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/Koetjes_7_0000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/Koetjes_7_0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/Koetjes_7_0002.jpg

Meer heb ik er nog niet gemaakt maar dat doe ik morgen wel :) Ik heb nu 3 lieve poezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis wel een grappig spel, maar ben er een btje op uitgekeken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
The sims kan je niet uitspelen. Je kan het gewoon blijven spelen. Leuke screenshots maar zijn er ook veel nieuwe meubels bij unleashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Meeste nieuwe meubels zijn dieren meubels..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de sims is best een leuk spel maar ik game toch liever cs of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

vond het altijd leuk om een zwembad zonder trappetje te maken, of de baby te verwaarlozen en naast de openhaard te zetten zonder brandmelder :)
( ben nu eenmaal een sadist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Maar zijn er ook nieuwe meubels voor de mensen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
En kan je de dieren ook besturen of lopen die maar wat rond in het huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Thomasje schreef op 05 oktober 2002 @ 10:56:
En kan je de dieren ook besturen of lopen die maar wat rond in het huis
Er zou best wel "geen ruk" aan zijn als je ze moet besturen.
Vast niet, maar ik zal 'm vanmiddag ff installeren, als ik zin heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ziet er erg grappig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Nee is opzich ook nie leuk nee als je ze zou moeten besturen. Lopen die beesten dan niet in de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Zijn er hier ook mensen die hun eigen meubels maken voor the sims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
Ik denk ik blaas weer eens leven in het enigste sims topic. Zit er nu veel leuke gameplay in unleashed. Zo ja vertel je dingen die je meehebt gemaakt in huizen sims

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan een beest(hond tenminste) voor een deel besturen. Je kan tegen hem zeggen van ga daarheen maar meer ook niet en zijn eigen denkbeelden gaan voor. Wat wel weer goed is dat ze ook karaktereigenschappen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Thomasje schreef op 10 oktober 2002 @ 19:57:
Ik denk ik blaas weer eens leven in het enigste sims topic.
Er zijn genoeg topics over The Sims (& uitbreidingen) geweest hoor :?
Zoek maar eens op mijn naam bv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
nee ik ga nie op jou naam zoeken dara heb ik geen zin in deze is toch goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

en hoe installeer (boekje kwijt) die zowat lege beestenboel(unleashed) cd bij de de luxe sims!?
In setup staat niks, er zijn wat cab files, hoe zet je dat bij de bestaande sims game!?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

notsonewbie >> In plaats van dit oude topic te kicken open je beter een nieuw topic in SPV als je er echt niet uitkomt. Wel eerst zelf zoeken of de oplossing al niet ergens gegeven is. ;)

KinkFan >> Als je niks nuttig weet te melden, laat je reactie dan achterwege.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Om maar een copy paste vanuit het SPV topic te nemen...

notsonewbie:
Ik weet vrij wel zeker dat hij een autoplay functie heeft, met andere woorden, CD in de CDrom speler leggen en wachten op de autoplay functie.

Als dat niet zo is kan het ook zijn dat je CD beschadigd is, dan is het gewoon een kwestie van contact met EA op nemen, hoe je aan een nieuw exemplaar kunt komen, tenslotte, je betaald voor het gebruik mogen maken van het spel, niet voor het medium waar het spel op staat ;)

Wat je vooral niet moet doen is als een gek oude sims topics gaan kicken die verder niets met jou probleem te maken heeft
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.