waneer komt er een beta voor nederland uit dan!
en kun je de americanse niet hier spelen dan?
en kun je de americanse niet hier spelen dan?
Verwijderd
Jezus, wel fijn dat je er op zo'n manier achter moet komen wat je leuk vind.MuErTo ChAvEz schreef op 25 augustus 2002 @ 08:55:
[...]
offtopic:
Weet je wat ik nou aan jou benijd? Het vermogen tot het expressie geven van je gevoel en dat geheel ongefundeerd. We zullen maar aannemen dat je het spel niet leuk vond en zo degradeerd tot een kinderspelletje?
Ik heb the sims en de uitbreiding het rijke leven en dat vond ik wel genoeg. Hoe meer ik het spel speelde des te meer ik besefte wat ik met mijn tijd kon doen... vreemd niet? Als een sim een boek ging lezen of gitaar spelen of wat tijd in een maaltijd stak dan dacht ik als ik dat nou ook eens zou doen.
Ach ja... vreemd genoeg ben ik door dit spel bewust geworden van mijn overmatig computergebruik en wat ik in die tijd eigenlijk allemaal zou kunnen doen
Verwijderd
DusVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 22:10:
Als ik het een uur heb gespeelt ga ik liever GTA3 spelen. Een uur GTA3 staat gelijk aan 4 uur the Sims
Juist en dat zie ik als een voordeel.The System schreef op 01 september 2002 @ 13:28:
The Sims vind ik opzich wel vet.. alleen na een tijdje heb ik toch zoiets van.. wat nu ? ik bedoel je bereikt er helemaal nix mee.. enige waar ik me op richt is carriere maken, en daarvoor moet je dan weer vrienden hebben enzo... erg lastig allemaal
Verwijderd
Waar heb je die informatie weg ?Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 19:26:
ooooo het is €8 per maand
en je hebt geen credit card nodig.
oke? en dat over die abbo klopt maar dat is ook niet duur dat zit met het spel in
zoon 30 euro kost het spel
terug naar de basisschool gaanVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 10:29:
oke! nog een keer voor de duidelijk heid!!!!!
[SIZE=7]Wat moet ik dan doen?[/SIZE]
Verwijderd
Thomasje schreef op 04 september 2002 @ 14:51:
Nu ff serieuse posts wei vind de sims nou echt leuk
Verwijderd
Nee das juist een voordeelVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:46:
sims is leuk voor ff, maar is een beetje zonde dat er geen einde aanzit.. je speelt maar en je kunt eeuwig doorgaan.. da's zo jammer
BF1: Don-Panio
Dit dus.
Verwijderd
Is dit niet typisch een probleem van een ICT-er? Sociale vaardigheden ZERO..Preddie schreef op 07 september 2002 @ 22:37:
ik vind the sims opzich wel leuk, het gedeelte van huis bouwen, carriere maken, steeds groter worden etc. , maar ik HAAT het om "vrienden" nodig te hebben om hogere banen te maken. Heel de tijd dagen lang mensen bellen en dan heel de tijd hetzelfde doen, en na vele uren heb je eindelijk 8 vrienden, de nieuwe baan etc. En dan begint dat gedeelte weer opnieuw, want je heb NOG meer vrienden nodig, grrrrrr. Zupahirritant om het maar te zeggen.
Verder wel een leuk spel, ik heb van de uitbreidingen alleen nog maar Hot-Date gespeeld, vond dat niet erg leuk...
Is het met andere uitbreidingen makkelijker om vrienden te maken?
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt om de dag vrij nemen als je dat wiltVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:20:
wat ik vind dat ze nog moeten verbeteren is: dat ze er weekenden en vakantiedagen bij moeten doen, JE MOET ELKE DAG WERKEN!! das niet echt realistisch.
Verwijderd
Met alleen The Sims heb ik ooit "TheSims Edit" gebruikt.Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 20:35:
Heeft misschien van jullie misschien een patch om er vrienden bij te krijgen, ik wordt daar echt ziek van, codes met geld vind ik laf maar die vrienden verzieken mijn carriere, ik heb via google alleen maar patches voor uitbreidingen kunnen vinden, of die patches werkte niet. vandaar mijn vraag!
Verwijderd
Verwijderd
Of BB en dan de deur deletenVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 13:53:
Ik heb wel eens een huis gemaakt met allemaal tv-personages erin, lachen joh
Maak je bijvoorbeeld GTST na en dan maar zien wie met wie gaat
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het mag wel.Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:36:
nee op die manier cheaten is echt nie vet!! vrienden erbij versieren mag nog maar verder niet toch?!?!?!?
je kan ook gewoon niks poste inplaats deze nutteloze flame...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 08:18:
spel voor kinderen van 11...
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
Mja, ik zal er ook eens achteraan.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:03:
Me broertje heeft sinds vanmiddag "Sims - Unleashed" ... weer zo'n vage uitbereiding(in unleashed zitten huisdieren)
Verwijderd
Dit dus.
Ik heb 'm wel.Thomasje schreef op 29 september 2002 @ 12:15:
Nou deze topic blijft dus nog wel ff omdat er net die nieuwe sims is, Ja kan er iemand een paar screenshots laten zien.
Verwijderd
Van de sims site, moet je wel voor geregistreerd zijn dacht ikVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:12:
Vraagje:
Waar kon je ook al weer die expansion spulletjes downloaden?
Ik heb het over die elandkop voor boven de openhaard en die koekoeksklok (dus niet over de expansions zelf).
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Uhmz, sorry. Ik heb Directx 8.1 en de laatste drivers die ik op het net kon vinden. ( Eergisteren geformatteerd, dus vrij recent )
Verwijderd
dat doen ze expres, zo blijven mensen uitbreidingen kopen, geloof mij maar dat komt echt nog wel. Op zich vindt ik het wel geinig maar het word een behoorlijk duur grapje om al die uitbreidingen te kopen. Maar je kunt toch ook heel wat items van de site af downloaden???StarTAC schreef op 25 augustus 2002 @ 09:27:
Ik vind het juist hartstikke tof dat er weer iets nieuws is van The Sims, ik heb alle uitbreidingen tot nu toe, en wil zo gauw mogelijk nieuwe uitbreidingen kopen/spelen.
Alleen zijn die medewerkers van Maxis wel het een en ander vergeten, het is namelijk altijd mooi weer, en idd nog geen huisdieren, waar ik ook op zit te wachten is een eigen auto. En zo zijn ze nog veeeeeeel meer vergeten.
Mja ik zag 'm zonet liggen, het enigste wat je extra hebt is een paar extra objecten.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:57:
[...]
dat doen ze expres, zo blijven mensen uitbreidingen kopen, geloof mij maar dat komt echt nog wel. Op zich vindt ik het wel geinig maar het word een behoorlijk duur grapje om al die uitbreidingen te kopen. Maar je kunt toch ook heel wat items van de site af downloaden???
Mij lijkt sims deluxe die morgen uitkomt wel geinig daarin kan je je eigen stomme kop invoeren enzo
Er zou best wel "geen ruk" aan zijn als je ze moet besturen.Thomasje schreef op 05 oktober 2002 @ 10:56:
En kan je de dieren ook besturen of lopen die maar wat rond in het huis
Verwijderd
Er zijn genoeg topics over The Sims (& uitbreidingen) geweest hoorThomasje schreef op 10 oktober 2002 @ 19:57:
Ik denk ik blaas weer eens leven in het enigste sims topic.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq