Wat is dat deluxe dan precies
Wat een oplichterij ! Iemand die alle expansions braaf heeft gekocht krijgt er - oh jippy - wel meer dan 25 objecten ( da's nog geen 15 minuten rondsurfen en downloaden ), meer dan 50 skins ( in drie huidskleuren, dus dat zijn dan 17 verschillende waarschijnlijk ), en een frutprogje met ongetwijfeld de functionaliteit van Art Studio of Homecrafter, dat je niet nodig hebt als je SimWardrobe en dergelijke al hebt geinstalleerd. En daar mag je 50 euro voor neertellen ??
Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!
Ja deluxe is een stomme uitbreiding. Daar willen ze gewoon geld mee verdienen. Het waren volgens mij gewoon cd's die over waren in een nieuw hoesje
Ik heb The Sims op zich gewoon "uitgespeeld" leuke familie met ouders de beste baan die er is en alle items die je kon kopen etc. maar ik vind het spel gewoon iets te veel geforceerd over komen... de plicht om sociale contacten te onderhouden etc.
Alsof je leven bestaat uit het doorlopen van een takenlijstje; "o shit ik heb mijn vrienden vergeten te bellen"
in ieder geval... dat gevoel liet het bij mij achter
Alsof je leven bestaat uit het doorlopen van een takenlijstje; "o shit ik heb mijn vrienden vergeten te bellen"
in ieder geval... dat gevoel liet het bij mij achter

Meer heb ik er nog niet gemaakt maar dat doe ik morgen wel
The sims kan je niet uitspelen. Je kan het gewoon blijven spelen. Leuke screenshots maar zijn er ook veel nieuwe meubels bij unleashed.
Meeste nieuwe meubels zijn dieren meubels.....
vond het altijd leuk om een zwembad zonder trappetje te maken, of de baby te verwaarlozen en naast de openhaard te zetten zonder brandmelder 
( ben nu eenmaal een sadist)
( ben nu eenmaal een sadist)
Maar zijn er ook nieuwe meubels voor de mensen zelf.
Er zou best wel "geen ruk" aan zijn als je ze moet besturen.Thomasje schreef op 05 oktober 2002 @ 10:56:
En kan je de dieren ook besturen of lopen die maar wat rond in het huis
Vast niet, maar ik zal 'm vanmiddag ff installeren, als ik zin heb
Nee is opzich ook nie leuk nee als je ze zou moeten besturen. Lopen die beesten dan niet in de weg
Zijn er hier ook mensen die hun eigen meubels maken voor the sims
Ik denk ik blaas weer eens leven in het enigste sims topic. Zit er nu veel leuke gameplay in unleashed. Zo ja vertel je dingen die je meehebt gemaakt in huizen sims
Verwijderd
je kan een beest(hond tenminste) voor een deel besturen. Je kan tegen hem zeggen van ga daarheen maar meer ook niet en zijn eigen denkbeelden gaan voor. Wat wel weer goed is dat ze ook karaktereigenschappen hebben.
Er zijn genoeg topics over The Sims (& uitbreidingen) geweest hoorThomasje schreef op 10 oktober 2002 @ 19:57:
Ik denk ik blaas weer eens leven in het enigste sims topic.
Zoek maar eens op mijn naam bv
nee ik ga nie op jou naam zoeken dara heb ik geen zin in deze is toch goed
en hoe installeer (boekje kwijt) die zowat lege beestenboel(unleashed) cd bij de de luxe sims!?
In setup staat niks, er zijn wat cab files, hoe zet je dat bij de bestaande sims game!?
In setup staat niks, er zijn wat cab files, hoe zet je dat bij de bestaande sims game!?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
notsonewbie >> In plaats van dit oude topic te kicken open je beter een nieuw topic in SPV als je er echt niet uitkomt. Wel eerst zelf zoeken of de oplossing al niet ergens gegeven is. 
KinkFan >> Als je niks nuttig weet te melden, laat je reactie dan achterwege.
KinkFan >> Als je niks nuttig weet te melden, laat je reactie dan achterwege.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Om maar een copy paste vanuit het SPV topic te nemen...
notsonewbie:
Ik weet vrij wel zeker dat hij een autoplay functie heeft, met andere woorden, CD in de CDrom speler leggen en wachten op de autoplay functie.
Als dat niet zo is kan het ook zijn dat je CD beschadigd is, dan is het gewoon een kwestie van contact met EA op nemen, hoe je aan een nieuw exemplaar kunt komen, tenslotte, je betaald voor het gebruik mogen maken van het spel, niet voor het medium waar het spel op staat
Wat je vooral niet moet doen is als een gek oude sims topics gaan kicken die verder niets met jou probleem te maken heeft
notsonewbie:
Ik weet vrij wel zeker dat hij een autoplay functie heeft, met andere woorden, CD in de CDrom speler leggen en wachten op de autoplay functie.
Als dat niet zo is kan het ook zijn dat je CD beschadigd is, dan is het gewoon een kwestie van contact met EA op nemen, hoe je aan een nieuw exemplaar kunt komen, tenslotte, je betaald voor het gebruik mogen maken van het spel, niet voor het medium waar het spel op staat
Wat je vooral niet moet doen is als een gek oude sims topics gaan kicken die verder niets met jou probleem te maken heeft
Dit topic is gesloten.