GLQuake:

Tenebrae:

Helaas werkt GLQuake om de een of andere reden niet bij mij in resoluties anders dan 640x480. Bij Tenebrae heb ik dit probleem niet, maar om de vergelijking een beetje eerlijk te houden heb ik beide shots maar in 640x480x32 gemaakt
Neen, dan krijg ik een illegal operation. Das juist 't probleem. 'k Zal wel een oude versie van GLQuake hebben ofzo. Blijkbaar zit dit probleem niet in de codebase die door ID Software is vrijgegeven, en 't lijkt me dat die code van de laatste versie is. Maar goed, om nou voor een screenshot helemaal uit te gaan zoeken waar ik nog de laatste versie van GLQuake kan downloaden...Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:15:
Devil N: Ook niet als je het opstart met -width 1024 als paramter?
Verwijderd
Respect voor de man die dat gebouwd heeft
De GF3 & 4 kunnen dit wel wat sneller met 2 passes, maar dan nog blijft de gemiddelde framerate in het demootje wat bij Tenebrae zit rond de 35 fps
Nogal zwaar dus ja. Kijk dan nog eens naar Doom 3...
Jammer dat ik nergens quake meer heb alleen nog 2 en 3, nou ja, speelde toch bijna alleen 2
Resolutie | Framerate |
320x240x32 | 61,7 |
400x300x32 | 52,3 |
512x384x32 | 38,1 |
640x480x32 | 27,2 |
800x600x32 | 19,2 |
1024x768x32 | 12,5 |
Benchmarken met Quake 1... Goh, nooit gedacht dat dat zo deprimerend zou zijn
ja dus. maar meer als 1 frame per seconde zit er voor mij niet inDevil N schreef op 24 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
Gewoon de Detonator 30.82. Ik draai 't op 640x480x32 (had geen zin om andere resolutie te kiezen), en 't is prima te spelen, ondanks de framedrop hier en daar. Draai jij 't wel in 32-bits kleuren? Want in de readme staat ook dat als je 't in 16-bits kleuren draait, dat 't dan erg langzaam is.
Ik zal es kijken of ik daar de tools voor heb...
je moet voor een GF2 Gts niet die driver hebben.. ff zoeken naar de 23.11
die zijn echt veel sneller als de nieuwste.. ik merkte het vooral bij GTA3..
eerst vet haperend op 1024*32 met muziek.. nu perfect...
er zit gewoon teveel crap in die nieuwe drivers die je niet gebruikt
Bier, Whiskey en Metal!!

LOLDevil N schreef op 24 augustus 2002 @ 20:39:
'k Heb es even een paar benchmarkjes gedaan met dat demo1 demo'tje wat erbij zit. Voor m'n systeem specs, zie m'n sig.
Resolutie Framerate 320x240x32 61,7 400x300x32 52,3 512x384x32 38,1 640x480x32 27,2 800x600x32 19,2 1024x768x32 12,5
Loopt idd quake 3 beter met 1600x1200.
edit: fok nee, tochwel erg gaaf!
hehe, tis trouwens gemaakt door een belg... ze kunnen dus tochwel wat!
Nou, tools om dat te maken heb ik niet, dus dan maar 't edele handwerk. Oftewel in een vast tempo de hele tijd op de screenshot knop rammen. 't Werkt wel, ik heb nu 2 filmpjes die er niet eens zo slecht uitzien, maar die wel maar op 5 frames per seconde lopen. Oh well, 't geeft een redelijke indruk.
Nu moet ik nog een plek hebben om de filmpjes neer te zetten. M'n gebruikelijke server voor dit soort dingen is nu al anderhalve week down, helaas, maar ik heb nog een ongebruikte @Home webspace plek waar als 't goed is genoeg ruimte vrij is. Ik zal es ff checken.

Heeft iemand nog een stukkie webspace waar ik die twee filmpjes op kwijt kan? Zo ja, neem please ff contact met me op via ICQ. Nummer staat wel in m'n profiel.
Of desnoods via MSN
maar nu doet ie het. finaly
Verwijderd
Alleen het water doet raar soms.
gil maar effe, 14410101Devil N schreef op 24 augustus 2002 @ 21:19:
Ahh, vervloekte @Home FTP. Halverwege de upload verbreekt ie de verbinding weer eens hoor
Heeft iemand nog een stukkie webspace waar ik die twee filmpjes op kwijt kan? Zo ja, neem please ff contact met me op via ICQ. Nummer staat wel in m'n profiel.
Of desnoods via MSN, via 't email adres dat ook in m'n profiel staat.
* witchdoc is ook een belg btw, zitten er toch nog een paar niet nutteloze sukkels bij
* Initial G is blij weer eens een topic te zien over het spel waaraan hij zijn nick ontleend heeft
http://www.pricewatch.be/images/temp/pixelquake/movie1.avi
http://www.pricewatch.be/images/temp/pixelquake/movie2.avi
zo ja geef ff linkje ik kan m nergens vinden

als iemand ff via msn wil overpompen of ftp heeft of wat anders mail naar brucelee@zeelandnet.nl
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet en het er uit zou zien op me eigen bak enzo, heb zelf geen zin om al die zooi weer te gaan zoeken ;[
Verwijderd
volgens mij pas als ze de sourcecode hebben, en de sourcecode van Q3 is in tegenstelling tot die van Q1 (&2 d8 ikFMS schreef op 25 augustus 2002 @ 02:39:
kan zo iets niet met de Q3 engine gedaan worden?
Mod is hier te vinden: http://users.pandora.be/h...ckrose/tenebrae/index.htmBruceLee schreef op 25 augustus 2002 @ 01:56:
is die mod te downloaden ofzo ?
zo ja geef ff linkje ik kan m nergens vinden
als iemand ff via msn wil overpompen of ftp heeft of wat anders mail naar brucelee@zeelandnet.nl
In de eerste post stond dat 't op Planetquake.com gevonden was, en daar staat 't nieuwsbericht met de link nog bijna bovenaan.
Screenshots kun je hier vinden: http://studwww.rug.ac.be/...nebrae/shots4/page_01.htmVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 02:08:
iemand die een paar 1024x768x32 screenies wil maken?
ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet en het er uit zou zien op me eigen bak enzo, heb zelf geen zin om al die zooi weer te gaan zoeken ;[
Site is nu niet zo sloom meer.JeanLucPicard schreef op 25 augustus 2002 @ 02:30:
Hmmm site is sloom, iemand een mirror?
Nee, want zoals Alain al zei is de source code van de Q3 engine nog niet vrijgegeven. Met Q2 zou dit wel gedaan kunnen worden (nou hopen dat iemand dat ook gaat doenFMS schreef op 25 augustus 2002 @ 02:39:
kan zo iets niet met de Q3 engine gedaan worden?
Quake geschetst:

Quake als blauwdruk:

Quake met de kwast:

Dit is NPRQuake, een Quake engine modificatie waarmee je je eigen renderer kunt schrijven. Dit zijn slechts voorbeelden van de mogelijkheden
echt lachuh net zo'n aha klipje
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
The devil is in the details.
Zeer vetjes gedaan
Nieuwe plaat van A-ha: Quake on meBamibal schreef op 25 augustus 2002 @ 14:00:
die sketchy is zoooo kewl
echt lachuh net zo'n aha klipje
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Het ziet er btw wel stoer uit
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Opstarten metbAdmuTs schreef op 25 augustus 2002 @ 19:50:
Hoe moet ik de reso veranderen want ik krijg het nie voor elkaar
Het ziet er btw wel stoer uit
[naamvanbestand].exe -width [width] -bpp 32
Waarbij [naamvanbestand] dus glquake of tenebrae of nprquake of wat dan ook is, en waarbij [width] de breedte is van de reso die je wilt, bijvoorbeeld 800 of 1024.
En mocht je in windowed mode willen spelen, dan kun je de optie -window 1 toevoegen.
kan jij met je gf2 gts (32 mb) gta in 1024 spelen? bij mij gaat die namelijk in 800x600 al niet egt lekker meer.Devil N
je moet voor een GF2 Gts niet die driver hebben.. ff zoeken naar de 23.11
die zijn echt veel sneller als de nieuwste.. ik merkte het vooral bij GTA3..
eerst vet haperend op 1024*32 met muziek.. nu perfect...
er zit gewoon teveel crap in die nieuwe drivers die je niet gebruikt
Overige spex: AMD XP 1900, 512 mb ddr ram
Ik heb een snelkoppeling gemaakt op me desktop en als ik dat 8er de comand line zet (C:\QUAKE\tenebrae.exe -width 1024 -bpp 32) dan geeft ie de melding "Specified video mode not available" , heb btw alleen quake1 geinstalled en dat tenebrae gedoe.Devil N schreef op 25 augustus 2002 @ 20:18:
[...]
Opstarten met
Waarbij [naamvanbestand] dus glquake of tenebrae of nprquake of wat dan ook is, en waarbij [width] de breedte is van de reso die je wilt, bijvoorbeeld 800 of 1024.
En mocht je in windowed mode willen spelen, dan kun je de optie -window 1 toevoegen.
[ Voor 0% gewijzigd door Mystic_X op 25-08-2002 21:25 . Reden: spelfout ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Quake2MaxDevil N schreef op 25 augustus 2002 @ 11:14:
Nee, want zoals Alain al zei is de source code van de Q3 engine nog niet vrijgegeven. Met Q2 zou dit wel gedaan kunnen worden (nou hopen dat iemand dat ook gaat doen).
BeefQuake
Quake 2 Evolved
Vooral die laatste gaat keihard ownen
Verwijderd
kick ass! wow dit is echt te cool. ik ga voor het eerst sinds 6 jaar Q1 nog een keer uitspelen.Devil N schreef op 25 augustus 2002 @ 13:12:
Nog meer 1337-ness met de Quake engine:
Bij mij staat in de commandlinebAdmuTs schreef op 25 augustus 2002 @ 21:18:
[...]
Ik heb een snelkoppeling gemaakt op me desktop en als ik dat 8er de comand line zet (C:\QUAKE\tenebrae.exe -width 1024 -bpp 32) dan geeft ie de melding "Specified video mode not available" , heb btw alleen quake1 geinstalled en dat tenebrae gedoe.
ip 62.131.XXX.XX -width 1024 -height 768 -bpp 32
Je moet de height er nog bij zetten
Geeft ie nog steeds dezelfde meldingmbr schreef op 25 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Bij mij staat in de commandline
Quake 2 Evolved had ik inderdaad laatst al gezien ja. Heeft me zelfs de inspiratie gegeven om een MD2 -> MD3 converter te maken, alleen weet ik niet of dat me nou ook echt gaat lukkenBong-One schreef op 25 augustus 2002 @ 21:34:
[...]
Quake2Max
BeefQuake
Quake 2 Evolved
Vooral die laatste gaat keihard ownen
Height hoef je er dus niet zelf bij te zetten. Dat vindt Q1 zelf wel uit.mbr schreef op 25 augustus 2002 @ 22:00:
[...]
Bij mij staat in de commandline
Tja, en wat hier dan aan de hand is... Beats me. Misschien ondersteunt je videokaart 1024x768x32 niet (lijkt me sterk though). Probeer eens met -width 800, dat is 't enige wat ik kan bedenken.bAdmuTs schreef op 25 augustus 2002 @ 21:18:
[...]
Ik heb een snelkoppeling gemaakt op me desktop en als ik dat 8er de comand line zet (C:\QUAKE\tenebrae.exe -width 1024 -bpp 32) dan geeft ie de melding "Specified video mode not available" , heb btw alleen quake1 geinstalled en dat tenebrae gedoe.
Oh, en heb je opengl32.dll uit de Quake directory al verwijderd? Zo nee, doen. Of rename 'm op z'n minst naar opengl32.bak ofzo.
btw, op games.telenet.be hebben ze het er ook al over (natuurlijk wel later dan op GoT he)
en lees NOOIT de commentaar bij games.telenet,allemaal stukskes n00b
http://users.skynet.be/executer/voorna.rar
http://users.skynet.be/executer/quakeshots.rar
de eerste is dus quakedemo met tenebrea en NPRquake
de 2de en 3de zijn home-made screenies
Ik heb er nu 800 van gemaakt en dat doet ie om de een of andere vage reden welDevil N schreef op 25 augustus 2002 @ 23:17:
[...]
Quake 2 Evolved had ik inderdaad laatst al gezien ja. Heeft me zelfs de inspiratie gegeven om een MD2 -> MD3 converter te maken, alleen weet ik niet of dat me nou ook echt gaat lukken
[...]
Height hoef je er dus niet zelf bij te zetten. Dat vindt Q1 zelf wel uit.
[...]
Tja, en wat hier dan aan de hand is... Beats me. Misschien ondersteunt je videokaart 1024x768x32 niet (lijkt me sterk though). Probeer eens met -width 800, dat is 't enige wat ik kan bedenken.
Oh, en heb je opengl32.dll uit de Quake directory al verwijderd? Zo nee, doen. Of rename 'm op z'n minst naar opengl32.bak ofzo.
Ik vind het een beetje af doen aan het zo meesterlijke sfeertje van Quake 1.
Verwijderd
IK wil gelijk ook zoiets maken :?
Respect.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Het is relatief simpel om zoiets in de engine in te bouwen als je de code van de renderer etc. tot je beschikking hebt.SeRRveR schreef op 26 augustus 2002 @ 14:34:
Ik wil wel graag weten wat John Carmack hier van zou vinden, een gozer die in zijn eentje op de Quake1 engine notabene per pixel lightning heeft gemaakt...
Respect.
vtec just kicked in yo!
er is een demo
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Runnen kan in console met commando map zoo
Mits je die in [quakedir]/tenebrae/map/ hebt staan.
Zoo zit ook in de PAK file, dus als je Tenebrae geinstalleerd hebt, dan moet je die map sowieso kunnen gebruiken.MrDummy schreef op 26 augustus 2002 @ 21:30:
Zeg es, heeft iemand wel es zoo.bsp gedaan? Die is meegeleverd bij tenebrae zip en maker heeft dat gemaakt. Het is demo map waar Doom3 technieken beter worden getoond: dynamische licht, dynamische schaduws en realistische rook (met licht uit raam erin gekleurd)
Runnen kan in console met commando map zoo
Mits je die in [quakedir]/tenebrae/map/ hebt staan.
Verder zitten er ook nog de maps Bathroom en Bumptest bij. Bumptest is nogal erg zwaar, maar laat een aantal grafische snufjes mooi zien, en Bathroom is een poging om die ene scene van Doom 3 na te maken waarbij zo'n pinky demon zo'n dikke zombie kapotscheurt in een openbaar toilet, en ondertussen schommelt het licht er een beetje omheen. 't Ziet er nogal knullig uit, maar de lichteffecten zijn wel mooi
Die maps kun je dus openen door in de console 'map bathroom' en 'map bumptest' in te voeren
maar de bumptest krijg ik niet geopend
maargoed, ik ben geen programmeur, lijkt me alleen verschrikkelijk cool als het ook met quake2 zou kunnen
't Zou vrij makkelijk moeten kunnen in Q2, ook al was de source van Tenebrae niet vrijgegeven. Maar ja, wie gaat 't doen, dat is de vraag. Je moet wel weten wat je aan 't doen bent, dus zo verschrikkelijk makkelijk is 't ook weer niet.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:03:
Zit nu trouwens te denken... die Tenebrae source is ook vrijgegeven, zou dit niet verschrikkelijk makkelijk te implenteren zijn in quake2 de source van quake2 is inmiddels ook vrijgegeven toch?
maargoed, ik ben geen programmeur, lijkt me alleen verschrikkelijk cool als het ook met quake2 zou kunnen
Het is gewoon gratis te downloaden op internet aangezien de source-code al vrijgegeven is.
(ook de reden dat je dus al dit soort dingen ziet...)
Dat is alleen het programma. De overige data (levels, textures, models, etc) zijn NIET gratis te downloaden. Daarvoor moet je nog steeds het spel in de winkel kopen om het legaal te bezitten. Vergis je dus niet, dat de source code van een spel vrijgegeven is betekent niet meteen dat het complete spel freeware is.SEFje schreef op 05 september 2002 @ 18:49:
[...]
[...]
Het is gewoon gratis te downloaden op internet aangezien de source-code al vrijgegeven is.
(ook de reden dat je dus al dit soort dingen ziet...)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Specs: P4 2,0 ghz, 256 MB Ram [soort weet ik niet], GeForce4 MX440.
Gebruik GLQuake of WinQuake. De DOS executable werkt sowieso niet lekker onder Windows. En om GLQuake te kunnen laten draaien in echt OpenGL moet je eerst opengl32.dll uit de Quake directory weghalen.ilyc schreef op 06 september 2002 @ 09:54:
Uhm, hele rare vraag wellicht, maar hoe krijg ik Quake 1 aan de praat in WinXP?
Specs: P4 2,0 ghz, 256 MB Ram [soort weet ik niet], GeForce4 MX440.
De engine is niet brak, maar een 2gts kan de per pixel shading gewoon nauwelijks aan... Zal dit weekend wel ff screenies met een radeon 9700 pro makenCaptain Pervert schreef op 05 september 2002 @ 19:51:
HahahahaErg leuk, maar duidelijk een brak gecodeerde engine... 12,5 fps op 1024 met een XP1800+/GF2GTS, tss...
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Check ff of dr_default.dll in je main Quake dir staat. Zo niet, check dan ff of ie in 1 van de subdirectories staat. Als dat 't geval is, kopieer 'm dan ff naar de main Quake dir, en als dat niet 't geval is, download dan ff het pakket met renderers van de site.Doekoeman schreef op 06 september 2002 @ 12:16:
glquake en tenebrae doen het hier wel, maar die npr (sketch) geeft de foutmelding "could not load default renderer".
strak planjohnnyv.nl schreef op 06 september 2002 @ 10:03:
[...]
De engine is niet brak, maar een 2gts kan de per pixel shading gewoon nauwelijks aan... Zal dit weekend wel ff screenies met een radeon 9700 pro maken
ik laat em nu op en radeon8500 lopen, ik heb nu een soort wallhack
Bij mij wil tenebrae niet werken, ik krijg de volgende foutmeldingDoekoeman schreef op 06 september 2002 @ 12:16:
glquake en tenebrae doen het hier wel, maar die npr (sketch) geeft de foutmelding "could not load default renderer".
quake error
"progs.dat system vars have been modified, progdefs.h is out of date"
Ik krijg deze melding met mijn eigen legale quake cd en met de shareware demo.
Ik heb het met en zonder de Water vissed maps geprobeerd. En ook net de nieuwste detonator gedownload. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
specs: gf2pro, xp1800+, 512mb ddr, os=win xp
10 second ninja DONE
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
10 second ninja DONE
Ik heb de demo,alleen ik kan met m'n muis alleen naar links en rechts kijken.
Naar boven of naar beneden wil maar niet lukken.
Hoe krijg ik dit goed ingesteld?
Een radeloze ram
+mlook in consolemelly schreef op 06 september 2002 @ 23:31:
Hi,
Ik heb de demo,alleen ik kan met m'n muis alleen naar links en rechts kijken.
Naar boven of naar beneden wil maar niet lukken.
Hoe krijg ik dit goed ingesteld?
Een radeloze ram
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
..
Doet het..speelt gelijk leuker zo
Ik heb altijd alleen Q3 gespeeld,maar dit is zo ook wel erg bruut hoor.
Vooral als je grenate launcher hebt zie je erg leuke effecten.
Alleen m'n resolutie hoger zetten lukt niet.
Heb een snelkoppeling gemaakt,maar als ik er dit van maak "C:\Documents and Settings\Bureaublad\Q1\tenebrae.exe -width 1024 -bpp 32"
Geeft hij als fout melding dat de naam ongeldig is en dat ik bestandsnaam moet controleren.
Wat doe ik verkeert?
Of nog beter, in de ID1 directory een bestand aanmaken genaamd autoexec.cfg, en daar +mlook in zetten. Hoef je dat tenminste niet iedere keer handmatig te doen
Verwijderd
Met glquake heb je dat niet.
Bij mij draait ie wel aardig, niet vloeiend maar niet heel hard schokken, zekers map bathroom niet. (bumptest wel degelijk schokken)
Ik heb een p3 500, gf2 mx400, 384 mb ram.
Haal die zooi uit je Bureaublad vandaan en zet 't op een normale plek op je HD. Om de een of andere reden doen niet alle programma's 't goed als je ze vanaf de desktop draait.melly schreef op 06 september 2002 @ 23:44:
thx..ff proberen
..
Doet het..speelt gelijk leuker zo
Ik heb altijd alleen Q3 gespeeld,maar dit is zo ook wel erg bruut hoor.
Vooral als je grenate launcher hebt zie je erg leuke effecten.
Alleen m'n resolutie hoger zetten lukt niet.
Heb een snelkoppeling gemaakt,maar als ik er dit van maak "C:\Documents and Settings\Bureaublad\Q1\tenebrae.exe -width 1024 -bpp 32"
Geeft hij als fout melding dat de naam ongeldig is en dat ik bestandsnaam moet controleren.
Wat doe ik verkeert?
http://switch.to/qe1m1textures
wel cool die hoge resolutie textures
Ingame kan het tog ook met: vid_mode "x" ?Devil N schreef op 25 augustus 2002 @ 20:18:
[...]
Opstarten met
1 en 2 zijn windowed, 3 en verder is fullscreen
http://www.oldunreal.com
Verwijderd
Nou, je moet bij het starten van GLQuake om de resolutie te veranderen de opstart parameters -height 800 -width 600 -bpp 32Devil N schreef op 24 augustus 2002 @ 20:12:
Helaas zijn de savegames van normaal Quake en Tenebrae niet compatible met elkaar, waardoor ik dus geen shots op precies dezelfde plek kan maken. Maar dit is toch wel een aardige vergelijking:
GLQuake:
[afbeelding]
Tenebrae:
[afbeelding]
Helaas werkt GLQuake om de een of andere reden niet bij mij in resoluties anders dan 640x480. Bij Tenebrae heb ik dit probleem niet, maar om de vergelijking een beetje eerlijk te houden heb ik beide shots maar in 640x480x32 gemaakt
Zou moeten werken!
Tenebrea maakt de fout om alle speculars wit en veel te intens te maken, dat maakt alles plastic-achtig.Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 00:10:
Ik vind die tenebrea er lelijk uit zien. Omdat alles zo lekker glad en schoon is.
Met glquake heb je dat niet.
Maar verder erg cool om te zien
http://switch.to/qe1m1textures
E1M1 is zolangzamerhand grafisch zeer fijn geworden
http://tenebrae.sourcefor....php?page=screenshots.txt
Binnenkort kunnen we een nieuwe release verwachten
heb het nu ook geinstaleerd hoe gebruik ik die high res texture's ?????Dracul schreef op 20 september 2002 @ 09:17:
Het originele "Unreal" met S3TC en de hires textures van UT(cd 2) is ook wel lekker.![]()
Ik heb afgelopen week geupgrade naar een Geforce 4 Ti4600, en w00t, Tenebrae draait nu gewoon smooooth. Met een benchmark met dezelfde demo (de bij Tenebrae inbegrepen demo1, speelt af op E1M1), en dan nog met de high-res textures van het E1M1 retexturing project, krijg ik nu op 800x600x32 ongeveer 47 frames per seconde. Erg netjesDevil N schreef op 24 August 2002 @ 20:39:
'k Heb es even een paar benchmarkjes gedaan met dat demo1 demo'tje wat erbij zit. Voor m'n systeem specs, zie m'n sig.
Resolutie Framerate 320x240x32 61,7 400x300x32 52,3 512x384x32 38,1 640x480x32 27,2 800x600x32 19,2 1024x768x32 12,5
naaahhDracul schreef op 20 September 2002 @ 09:17:
Het originele "Unreal" met S3TC en de hires textures van UT(cd 2) is ook wel lekker.![]()
haalt het niet bij de ronduit verbluffende lichteffecten van tenebrae
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
de Tenebrae 2 engine is bijna klaar, en ook is er een nieuw op quake gebasseerd (en op de Tenebrae engine) spel uit genaamd Industri. dit spel is net op versie 1.00 maar heeft al 2 nieuwe maps, en ik moet zeggen dat het er verbluffend goed uit ziet.
ff een paar screenshotjes:

Ook kan je hier een 10 Mb grote zip met 10 Hoge resolutie screenshots downloaden.
het spel is natuurlijk ook gratis te verkrijgen op http://industri.sourceforge.net/
ik weet niet zeker of je een originele quake installatie hiervoor nodig hebt, heb het hier in ieder geval getest met een originele quake installatie.