Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Professioneel Hyves-weigeraar
Hopelijk kan je van je Drs. ook nog eens gebruikmaken hier op t.net
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
proficiat
moeten we je nu aan deze
[edit]
maareh, Drs. in wat ben je geworden?
toch niet Drs. in Spicegirl???
[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 24-08-2002 09:47 . Reden: Drs. watdan? ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
goh, je meent het...MuErTo ChAvEz schreef op 24 augustus 2002 @ 18:25:
wetenschappelijk onderzoeker/socioloog
Stond in het profile
Gefeliciteerd
dat vroeg ik dan ook niet..
Moeten we je nou doc noemen?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Feli hoor
hmm, erkend gezelligheidsdier dus
proost, eindelijk iemand in ons midden waarvan het intellect bewezen is.
Gefeliciteerd Spice
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Heej!RM-rf schreef op 24 augustus 2002 @ 22:32:
eindelijk iemand in ons midden waarvan het intellect bewezen is.
dat zie ik als een belediging
iedereen _weet_ dat ik ook intellect heb
we hoeven het hiet niet over 'de mate van' te hebben
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Robin -1 off-topic
Het modniveau zal wellicht niet stijgen er is nu wel meer ruimte op de agenda!
TMF-meeting IV?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
hum ja ach en wanneer zijn die ?? (ivm vakantie naar Yucatan)TMF-meeting zal ongetwijfeld plaats vinden tijdens de HCC dagen. Is wel zo makkelijk af te spreken ook
Ik heb je 'One Ring to rule them all' onderschrift 'geleend' Mr. kruidenrekje
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
het is drs. Kruidenrekje btw
[bijdehand] aanschrijftitel doctorandus is weledelgeleerde heer [/bijdehand]
[ja-ik-hap-ja]RM-rf schreef op 24 augustus 2002 @ 22:32:
..
proost, eindelijk iemand in ons midden waarvan het intellect bewezen is.
..
Ahum-Ahum
[/ja-ik-hap-ja]
Overigens zie ik het nog steeds niet als bewezen. Hooguit dat ik het een aantal mensen heb kunnen voorwenden as if. Ze trapten erin en kunnen nu niet meer terug.
[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 28-08-2002 13:23 . Reden: kanttekening ]
Spice, heb je iets van msn of icq?? Gaat over de Matrox g450 PCI, maar je antwoord niet meer
ook via hier: http://www.tweakers.net/aanbod/61258
Want op hotmail komt zoveel troep dat ik die alleen voor msn gebruik
Gisteren (zaterdag 31 aug.) was het weer het jaarlijkse NK Triathlon op de klassieke lange (Ironman) afstand. Zoals gebruikelijk stond * botoo ook weer tussen de bijna 400 man aan de start
De weersomstandigheden maakte er een taaie wedstrijd van, helaas geen podiumplek, ook geen PR, maar wel een zeer tevreden gevoel achteraf, ook al is dat op de finishfoto nog niet te zien, daar ben ik nog ff totaal verrot en moet gesteund worden door ondersteunende handen.
Niet alleen had ik blaren op mijn voeten van de afsluitende marathon, er prijkte zelfs een bloedblaar op mijn reet vanwegen het stampen op de pedalen en dansen op het zadel tegen Windkracht 5 in (en dat voor het overgrote deel van de 180 km.

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Maar wel veel respect hoor!!
hmzzz, sja, zo kan je het ook bekijken
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀