Toon posts:

Sound Blaster 16 PNP ISA drivers voor Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ja het iz een mond vol maar ik heb deze hard nodig!!!
ik heb egt een uur of langer gezocht op google maar ik kan hem maar niet vinden...alleen de pci versie maar ik heb een isa versie :S
maargoed alz iemand deze driverz toevallig heeft of een oplossing heeft...many thnxxxxxxxx!!!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:07
uit de faq:
Driverrequests
Driverrequests mogen op zich wel, maar er wordt wel van je verwacht dat je eerst zelf gezocht hebt op de volgende sites

www.driversHQ.com
www.driverForum.com
www.DriverGuide.com (gebruik hiervoor user/pass drivers/all)
De site van de fabrikant van het product waarvan je drivers zoekt (bijvoorbeeld creativelabs.com)
Google : Hiermee vind je ook meestal wel je benodigde driver. Zoeken op productnaam +driver +download werkt meestal.
Als je er voor de hardware standaard geen Windows XP drivers zijn gemaakt, maar wel Windows 2000 drivers, dan kan je die altijd proberen, deze werken in 99% van de gevallen.
Zoals in de FAQ van Software Algemeen staat: Als je onbekende hardware in je systeem hebt, haal dan desnoods deze kaart even uit de PC, schrijf alle nummers op die op de kaart staan en zoek hiermee op Google.com
Heb je deze "stappen" ondernomen en je heb nog niet je gezochte driver dan kan je natuurlijk op bij ons op het forum terecht. Meldt dan wel dat je ook daadwerkelijk op die sites gekeken hebt!
Probeer eerst al het bovenstaande even, mocht het dan nog steeds niet lukken, open dan een topic. Gebruik anders de CT4100 drivers die bij XP zitten, deze zijn ook voor de SB16 isa ookwel Vibra16. En anders deze site, als 'ie daar niet tussen staat is de kans groot dat ze gewoon niet bestaan.
http://www.soundcard-drivers.com/companies/258.htm

[ Voor 0% gewijzigd door ShittyOldMan op 23-08-2002 20:09 . Reden: aanvulling ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.