Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vrijdag concertfoto's maken ... het probleem is dat dit 's avonds is, dus weinig licht. Omdat ik geen bewegingen wil hebben gaat de sluitertijd erg kort worden, met als gevolg dat ik de diafragma wel open moet gaan zetten (kleinere F) ... ik heb een EOS 300, en nu weet ik dat hij autoamtisch de juiste diafragma waarde bij een bepaalde lichtinval kan instellen bij een bepaalde sluitertijd. Is dit handig, of is het verstandiger om juist zowel de sluitertijd en diafragma zelf in te stellen ... (er zit een lichtmeter op die aangeeft wanneer de foto onder of overbelicht wordt aan de hand van de gemaakte instellingen) ...

Verwijderd

Ga je er een (externe) flitser bij gebruiken ??

Diafragma, maar zo groot mogelijk open zetten (kleine f inderdaad), je levert dan wel kwa beelddiepte / scherpte in, maar ja dan kun je wel zonder een statief te gebruiken betere foto's maken.

Wellicht een beter filmpje gebruiken iso800 ofzo, 1600 kan wel iets meer ruis opleveren en moet je in een echt donkere ruimte verwisselen.

ps. welk concert :? ( k3 ? :P :X )

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 16:10

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Misschien heb aan dit topic iets
deze dus
offtopic:
[quote]ps. welk concert ( k3 ? )[/quote]
denk je dat dit LenL in vermommig is LOL :D

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Calitomnication schreef op 21 augustus 2002 @ 23:40:

denk je dat dit LenL in vermommig is LOL :D
Wat bedoel je nou ??? (lees in het nederlands graag)

Verder ontopic blijven pllzzz. wel zo aardig/leuk voor de topicstarter.

Wel ff de foto's in scannen en posten als ze gelukt zijn PatrickPietens, gaarne in dit topic (of een nieuwe in een passend forum).

Verwijderd

Maar wat voor concert is het? Ergens waar je rustig kan zitten of waar ergens waar het dak eraf gaat?

Verwijderd

Topicstarter
uhm ... ik ben bangw aar 't dak eraf gaat :P ... het is concert van een hiphop groep uit groningen, dus geen K3 :P
Pagina: 1