Toon posts:

Welke cooler is beter?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

coolermaster hhc 001/061 kan je kopen voor 30/35 euro als je ff goed kijkt
ik heb hcc001 met standaard 36 cfm fan der op (60mm@7000rpm) en houd em bij normaal weer zo koel als me sig zegt :)

edit: en als je een ander wil zou ik die alpha kiezen

Verwijderd

Topicstarter
me keuze is gemaakt :D

Zoals hierboven gemeld word, kan ik de coolermaster voor 32,82 kopen :D

Handig zo een pa als inkoper :D

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/heatsink/v9a.jpg

Zou ik pakken het is leuk in het begin als ie vol open draait daarna wil je een stille pc en sluit je temp controlled sensor eraan. Hij koelt perfect en ziet 8) uit

Verwijderd

Topicstarter
enermax schreef op 22 augustus 2002 @ 18:31:
[afbeelding]

Zou ik pakken het is leuk in het begin als ie vol open draait daarna wil je een stille pc en sluit je temp controlled sensor eraan. Hij koelt perfect en ziet 8) uit
vind de coolermaster vetter, en voor 32 euro neem ik die coolermaster liever :D

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik zou tussen die 2 uit de bovenste kiezen maar er zijn absoluut nog veel meer goede keuzes. Hier heb ik de grootste koelertest voor je :) http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm

Verwijderd

Topicstarter
kutkip schreef op 22 augustus 2002 @ 18:56:
Ik zou tussen die 2 uit de bovenste kiezen maar er zijn absoluut nog veel meer goede keuzes. Hier heb ik de grootste koelertest voor je :) http://www.dansdata.com/coolercomp_p3.htm
thx, en ik weet dat er beteren zijn, maar me pa kan alleen een paar van coolermaster goedkoop krijgen, en deze zit er duz ook bij, duz dan is me keuze inmiddels wel gemaakt :D

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 12:21:
De warmtegeleidingscoëfficient van koper is hoger dan die van aluminium, dus een koper blok zou sneller warm en koud worden dus moet in theorie beter koelen.
Voor de cijfersletjes:
aluminium: 237 W m-1 K-1
koper: 390 W m-1 K-1
ja dat is allemaal leuk en aardig maar zoals gezegd in verscheidene reviews van de whisperrock II is de heatsink oppervlakte 1 vd grootste tot nu toe, en dat weer in het voordeel van de koeling, die coppers van spire duidelijk minder groot oppervlakte (check specs/fan)

whisperrock II heeft beste verhouding kwa prijs/koeling/stilte voorzover ik het vergelijk met de rest van de spires en redelijk wat andere recente bekende coolers

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 13:45:
waarom zijn er zoveel koelers?? :)

Keuze is moeilijk :(

toch maar de silvers mountain? :)

Kan natuurlijk ook ipv een koeler een dremel kopen :P
ZO groot is het verschil tussen de verschillende koelers in temperaturen niet.. je maakt het alleen moeilijk voor jezelf, soms moet je gewoon de knoop doorhakken anders kom je nergens.. echt, verschil is enkele graden, over het algemeen is kwaliteit van de gemiddelde koeler toch wel on-par met de rest

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:00

Shunt

Boe

weet iemand waar ik zon temp sensor kan halen als ie op die termalake zit ?? alleen dan een die gewoon digitaal weer geeft wat de temps zijn ?? heb er echt een nodig maar kan ze nergens vinden |:(

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• DeeDee855
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07-2025
Op FrostyTech staan heel veel reviews van heatsinks met geluidsmetingen. Je kan daar ook horen wat voor geluid de cooler maakt.

Verwijderd

hoe is die zalman cnps-5100-cu dan? die ondersteund tot 2300mhz socket a :P

Verwijderd

Topicstarter
de beste is volgens mij nog: Swiftech MCX462 maar daar betaal je dan wel 90 euro ZONDER fan voor 8)

Verwijderd

Topicstarter
Nog 1 ding, is een spacer hanidg/nuttig bij de coolermaster? dan kooop ik dat ding er ook meteen bij :D

Verwijderd

IK heb ook een nieuwe kooler nodig:
En ik neem zoiezo deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/heatsink/v9a.jpg
Pagina: 1 2 Laatste