Toon posts:

motoracer 3 patch installeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"this update runs only when motoracer 3 is installed on your machine"

Ik heb MR3 geinstalled on my machine! Gewoon met de setup.
Ok wel met een niet legale serial maar ok, dat zou toch niks uit moeten maken. Ik heb de v1.2 europese en amerikaanse patch geprobeerd, allebei met dezelfde foutmelding. Weet iemand waar dit aan ligt?

PS: nee ik koop niet de originele cd! :/

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-01 10:35
misschien dat ze het zo hebben ingesteld dat per serial maar 1 patch gebruikt kan worden, hoop het niet voor je... of, misschien wel :{

Verwijderd

Topicstarter
hmm ,de patch installeren is me nu gelukt. Heb nu eerst de files naar een cd gebrand. Als ik nu het spel start dan krijg ik eert een settings menu. Als ik dan ok klik zou het spel moeten starten. Maar er gebeurt dus helemaal niks.

Ik heb een P733 met genoeg RAM en geheugen vrij
WinXP Pro
GF1 DDR Detonator 29.42

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Patch + Warez gaan niet samen, ik raad je aan op Google te zoeken. :)

Meestal zorgt een developer dat een patch een warez-versie 'onbruikbaar' maakt, waardoor je een reinstall moet doen, of niet. Als ze slim zijn geweest hebben ze iets gemeens in 't Register gepropt. Bad luck ^_^

Verwijderd

Topicstarter
Shock3r schreef op 21 augustus 2002 @ 17:53:
Patch + Warez gaan niet samen, ik raad je aan op Google te zoeken. :)

Meestal zorgt een developer dat een patch een warez-versie 'onbruikbaar' maakt, waardoor je een reinstall moet doen, of niet. Als ze slim zijn geweest hebben ze iets gemeens in 't Register gepropt. Bad luck ^_^
Zoals ik het spel nu heb geinstalleerd is het helemaal legaal. Alleen een key gebruikt die niet bij het spel hoorde. Ik denk niet dat het daar aan ligt.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
In de eerste plaats mag dit helemaal niet. Het is illegaal dus hoepel je maar op met je kopie, zeggen we dan. Maar even serieus: Moto Racer 3 is echt een goed beveiligd spel, of althans: het is niet mogelijk het te patchen als je het niet legaal hebt. Meerdere malen geprobeerd, steeds zonder succes. Duuuuhs.

Kopen of laten lopen.

:Y)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Faq

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Kopen dat spel :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.