Hmm...eerste echte probleem was mn intel 200 mmx in a box , @ 262, wou even voelen hoe warm ie werd...ploef..rook..stank ..
Denk dat ik beetje statisch geladen was
Verders ..mm.....2.1 GB western digital , was er mee aan t hotswappen tussen 2 pc's ...dus stroom er af, ide kabel er af, naar andere pc lopen, daar spullen overzetten en weer teruglopen etc
ging paar keer goed maar na 3de keer lopen trok ik eerst me IDe en daarna me power er pas uit ...ja...fout..bzzzzzzzzzzzzzz harddisk maakte hele rare spin geluiden en werd daarna een plantje...bleef in eewige spinup hangen
Verders een 12 gb IBM notebook harddisk, met een convertertje van normale IDE naar mini-ide , ...beetje low budget convertertje alleen , de stroom draad zat gesoldeerd aan t pc'btje maar zat onderaan nog stukje draad bloot...en op een dag was ik bezig, en ik schuif beetje met de powerdraden enzo om ruimte te maken voor betere airflow...zet mn pc aan ...en ide hdd error ..grrrr
ik kijken..snapte er niks van
uiteindelijk bleek dat t motortje niet meer wil opspinnen ..12gb ibm naar de klote..super stil en snel
En hmm...keer 64mb voor de lol hotplugged uit een p3-550 / bx mobo ...was van een vriend en hij stond er bij, en we wouden weten wat er zou gebeuren met windows:)
beetje t idee alsof je iemand zn hart uit zn lijf rukt en hij leeft daarna nog ff
maarja
windows meteen bluescreen en daarna hangen:P
hij thuis..dimm doet niks
Ding aan mij gegeven, hij nieuwe van me kekregen, en blijkt die dimm nog prima te werken in SOMMIGE moederborden. o.a. abit bh6, Msi 6167 maar niet in zijn moederbord en ook niet in mn asus p3b-f
hm...recentelijk te vaak mn volcanoII cooler op en af mn tbirds gedaan..een oude tbird 750 miniscuul hoekje er af nadat ik zandgeluiden hoorde

Doet t nog perfect overigens .
dat was em
oh , en toen ik probeerde een AT voeding zonder aan/uit schakelaar aan te krijgen, had ik gegokgt welke draden ik met elkaar moest verbinden (eej, t is geen atx he:) ..verkeerde dus ..PLOEF blauwe steekvlam uit de voeding :PPPP
en beetje stank