Toon posts:

Nic

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een NIC van Compaq het is een 3C574-TX 10/100. het OS is win2k prof.
probleem is dat de kaar niet geinstalleerd word door windows omdat hij de driver niet kan vinden die erbij hoort. handmatig installeren wil ook niet. <-- heb dit geprobeerd omdat de driver wel in windows zit heb hem namelijk gevonden.
uit wanhoop heb ik win xp geinstaleerd, de NIC dee het toen wel dus er is niets aan de hardware kapot ofzo. Xp heb ik er weer afgehaald omdat het gewoon niet liep vanwege traagheid van de laptop. Het gekke is dat windows ME eropstond toen ik hem kreeg, dus zowel ME als XP doen het behalve 2K prof :S

weet iemand iets wat ik kan proberen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uh, ga eens naar de Compaq site en download de driver voor Win2K :z

Win2K is ouder dan WinME en WinXP dus zo raar is het niet dat de driver wel in de andere twee ingebakken zit en niet in 2K :)

Oslik blyat! Oslik!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
gewoon een 3commetje...
http://www.3com.be/
daar ff intikken bij drivers

verder is je topictitel niet echt goed :X
en je verhaal = vaaag :X

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dubbel
NIC

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
mijn verhaal is vaag omdat het probleem vaag is ;) en 3com zegt op zijn beurt weer dat de driver wel ingebakken is en heeft dus niets te downloaden

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Wat moet dit in PMG? en ook dubbel in NT?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
in mijn win2k zit ie overigens gewoon in hoor......

Verwijderd

Topicstarter
mijne ook maar windows ziet hem niet :S

Verwijderd

Topicstarter
dit geeft ie aan als ik de NIC erin stop "pmcia mtd-0002 found" dat moet dus mijn kaart voorstellen

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er bestaat ook een "Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif" knop om je berichten te editten. Wat je nu doet komt over als "kicken", en dat wordt pas gewaardeerd na een tijdsbestek van wel 24 hele uren :)

Ik mag aannemen dat je bekend bent met de Faq, waarin een aantal basisregels staan die het leuk maakt voor jou en voor anderen :)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 00:12:
dit geeft ie aan als ik de NIC erin stop "pmcia mtd-0002 found" dat moet dus mijn kaart voorstellen
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif Dat knopje kun je berichten mee aanpassen.

Als je weer een bericht tikt dan heet dat 'schoppen'. Daar zijn de modjes niet zo blij mee, omdat je dan andere posts naar beneden drukt.

Houd hier aub rekening mee, en lees ook even de Faq

Robin foei, was je me weer voor :P

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

veldmuis schreef op 21 augustus 2002 @ 00:01:
gewoon een 3commetje...
http://www.3com.be/
daar ff intikken bij drivers
ik kan je aanraden om als je netwerkkaart ook van compaq afkomstig is de drivers weg te halen bij compaq... deze willen nog weleens net ff anders zijn dan windows ze detecteerd...

ik heb nu ervarin met compaq netwerkaarten met een intel en 3com chip erop dat ze alleen werkten met compaq drivers en niet met de standaard windows drivers (tot w2k ervaring) of met de drivers van intel of 3com zelf... alleen met de drivers van de compaq site zelf deden ze het...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
compaq zegt juist dat de drivers wel in win2k zitten en heeft ze dus niet te downloaden

Verwijderd

Topicstarter
ff een vraagje appart : hoe kan het zijn dat ik de ene keer meer drivers aantref in de lijst en de andere keer niet

Verwijderd

sebastiaan.o-d is geloof ik niet een van de slimste.

Punt 1: Hij post waar hij moet editen
Punt 2: Hij opent dubbele topics in de verkeerde forums (eigenlijk 2 punten)
Punt 3: Hij leest de faq niet
Punt 4: Hij zet zijn IP adres in zijn profile
Punt 5: Hij draait een server op poort 80 op zijn @home verbinding wat dus niet mag en binnen een paar dagen gedetecteerd wordt door @home.

User will be banned.

Ohwjah ook nog wat ontopic zeuren... Flikker win 98 se erop want als je een trage PC hebt dan draait ie win 2k ook niet hoor. En drivers downloaden is vrij moeilijk zeker?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Doublepost: NIC Plus dit is geen topictitle en ook geen PMG aangelegenheid :/

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.