wauw ik hebbe hem zal strax wel een paar screens posten..
Verwijderd
Een paar vragen;
Zitten er ook richtingaanwijzers op???
Kun je alleen trekker oplegger rijden of ook bakwagen of combinatie???
Zijn er net als in hardtruck 1 en 2, ook de merken zoals daf, scania, volvo enz enz????
Is dit spel in NL al te koop in de winkel???
alvast bedankt
En ik vind die dashboards in 2 mooier dan deze, dit is zo nep, in hardtruck 1 en 2 zijn ze net echt nagebouwd zals ze er in het echt uit zien.
groetjes en bedankt alvast
Zijn er net als in hardtruck 1 en 2, ook de merken zoals daf, scania, volvo enz enz????
alvast bedankt
En ik vind die dashboards in 2 mooier dan deze, dit is zo nep, in hardtruck 1 en 2 zijn ze net echt nagebouwd zals ze er in het echt uit zien.
Verwijderd
1. neeVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 23:56:
Een paar vragen;
alvast bedankt
2 alleen losse tractor of met trailer
3. nee niet echt er zitten maar 6 trucks in. (geen bekende merken zoals volvo/daf/scania)
4 jah
einde bericht
Verwijderd
Mensen, als iemand een eigen interieur heeft voor zn truck, en die ziet er beter uit dan het origineel, dan wil ik die ook wel hebben. Posten die hap!!
Verwijderd
Komen ze ook ooit eens uit met "Hard truck 4: ROADTRAIN" ? 
Zal eens kijken of ik 3 kan vinden in de winkelstraat.
Jammer btw dat de stuurwieltjes geen 720graden kunnen draaien.
Zal eens kijken of ik 3 kan vinden in de winkelstraat.
Jammer btw dat de stuurwieltjes geen 720graden kunnen draaien.
Verwijderd
Ik vond via de SCS site deze link:
http://mywebpages.comcast.net/aqstudios/18wos/
Hey, een truck met een merk-badge.

Check de links die hij onderaan zijn pagina heeft.

ziet er wel leuk uit, eens kijken of dat zelf ook een beetje te doen isVerwijderd schreef op 09 september 2002 @ 15:42:
Ik vond via de SCS site deze link:
[afbeelding]
Verwijderd
Een paar dingen in dit spel zijn niet goed uitgewerkt.
Dat het niet real-time is is begrijpelijk, maar het manoevreren om te kunnen koppelen MOET gewoon in real-time.
Door de stad rijden zou ook wel in real-time kunnen. Vooral het wachten voor een verkeerslicht dat het dwarsverkeer 2x doorlaat is niet reëel als 30 sec een kwartier in het spel is. Dat nodigt uit tot door rood rijden.
Werkende spiegels zouden een enorme verbetering zijn, zodat je met een muisbeweging in de spiegels kunt kijken. Met V en B heb je een omgekeerde orientatie, waardoor je in de verkeerde richting gaat sturen. Richtingaanwijzers zou ook mooi zijn voor het realisme, vooral als de AI erop zou reageren.
Het geluid is wel goed voor de truck. Vooral in de regen rijden is mooi. Het geluid van het andere verkeer is minder.
Laten we hopen op een patch of een user-mod.
Dat het niet real-time is is begrijpelijk, maar het manoevreren om te kunnen koppelen MOET gewoon in real-time.
Door de stad rijden zou ook wel in real-time kunnen. Vooral het wachten voor een verkeerslicht dat het dwarsverkeer 2x doorlaat is niet reëel als 30 sec een kwartier in het spel is. Dat nodigt uit tot door rood rijden.
Werkende spiegels zouden een enorme verbetering zijn, zodat je met een muisbeweging in de spiegels kunt kijken. Met V en B heb je een omgekeerde orientatie, waardoor je in de verkeerde richting gaat sturen. Richtingaanwijzers zou ook mooi zijn voor het realisme, vooral als de AI erop zou reageren.
Het geluid is wel goed voor de truck. Vooral in de regen rijden is mooi. Het geluid van het andere verkeer is minder.
Verwijderd
En er rijden geen GROTE rigs in het AI verkeer ..Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 10:45:
Een paar dingen in dit spel zijn niet goed uitgewerkt.
Verwijderd
Ik kan nog andere dingen bedenken, zoals online RogerWilco koppeling die ervoor zorgt dat je alleen met V-chaufeurs kunt praten over het 27MC (MegaCycle) bakkie als ze binnen het bereik zijn. (40km ofzo)
Verwijderd
Kijk, dát zou nou een leuk idee zijn... Dan krijg je pas de échte ervaring. Natuurlijk moeten we dan wel met zn allen dat hele jargon van codes even uit ons hoofd leren.. 10-4, Big Ben, Can you give me a 17-30 on that highway?...
AFGRIJSELIJKE GROTE KICK!!!!!!!Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:38:
Is er ergens een demo van te downloaden?
Maar ik ben momenteel met wheels of steel Across America bezig, en het ziet er erg gelikt uit. Ook leuk dat je nieuwe maps kan downloadem, met echte benzine stations ed (ook andere skins voor je trailer). Maar er is dus sinds februari dit jr een demo vanuit:
http://www.3dgamers.com/d...8wheels_of_steel.exe.html
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Downloading456 schreef op 19 april 2004 @ 10:59:
[...]
AFGRIJSELIJKE GROTE KICK!!!!!!!
Maar ik ben momenteel met wheels of steel Across America bezig, en het ziet er erg gelikt uit. Ook leuk dat je nieuwe maps kan downloadem, met echte benzine stations ed (ook andere skins voor je trailer). Maar er is dus sinds februari dit jr een demo vanuit:
http://www.3dgamers.com/d...8wheels_of_steel.exe.html
Vanavond ff testen.
Ik ben ook eens verder gaan zoeken, want ik was a little confused:Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 12:22:
[...]
Downloading
Vanavond ff testen.Thx voor de info en link
Er zijn momenteel erg veel truck sims, een 5tal. Dit topic gaat over Hard Truck 18 Wheels, mijn inziens eigenlijk Hard Truck 2. Volgens mij heb ik dat ook enige keren gespeeld toendertijd, en kon het me niet bekoren.
Het spel waar ik het over heb is Hard Truck 18 Wheels: Across America. In tegenstelling tot de vorige versies geen fictief land, maar het echte amerika:

Het is van dezelfde makers als de vorige versie (Creator : Sunstorm Interactive & SCS Software, Publisher : Valusoft).
Meest interessante link = http://www.scssoft.com/, met een aantal screenshots.
Het berijden is echt comfortabel, en ook de graphics zien er goed uit.
Maar nu komt het. Op deze site:
http://www.trucksimskins.com/
kun je dus nieuwe maps (uitbreidingen op reeds bestaande map), trucks, andere skins voor je trailers ed downloaden. Dit alles in allemaal fijne executables, dus geen gehannes met het lezen van readme files!
Wellicht wordt het tijd voor een eigen topic?
Nog eentje dan

Verwijderd
Heb ik net Hard Truck Accros America gedownload... Kan ik hem maar 1x Spelen
Nu moet ik hem opeens kopen ofzo
Nouja... Is wel een leuk spel

Nu moet ik hem opeens kopen ofzo
Je zou de demo 60 minuten moeten kunnen spelen.Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 16:49:
Heb ik net Hard Truck Accros America gedownload... Kan ik hem maar 1x Spelen![]()
Nu moet ik hem opeens kopen ofzo![]()
dat noemen ze nou een warez request, edit je post.
Kun je toch ook wel bedenken dat ze een spel niet gratis gaan weggeven...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Wat denk je zelf?
Warez worden hier niet getolereerd...
Je kunt 'm wel komen a $9.99
edit:
Damn you Atgast
Ik was nog een linkje aan 't zoeken 
Damn you Atgast
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 19:57 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Even een vraagje is Hard Truck Accros America een update of een volledig spel ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Het is een volledig spel, ik had nog nooit van dit spel gehoord en ben nu hem ff aan het downloaden om te kijken of het wat is
Het lijkt mij een hele leuk spel, in alle opzichten beter als z'n voorgangers (heb hard truck 1 nog orgineel, snif
)
alleen krijg ik de view niet veranderd
alleen krijg ik de view niet veranderd
met de cijfer toetsen (als je het nu over wheels of steel acros america hebt)
ja, dat kon ik me ook herrineren van alle voorgaande versies, maar hij vertikt hetM1lamb3r schreef op 19 april 2004 @ 20:10:
met de cijfer toetsen (als je het nu over wheels of steel acros america hebt)
druk me te pletter, maar ik blijf die 3th person view houden
Overigens gaat ie ook al niet al te analoog om met m'n ps2 pad
Kan iemand die EN de normale versie van Hard Truck 18 wheels of steel EN de Across America versie heeft gespeeld, mij de verschillen aangeven?
Het lijkt er nl. op dat de eerste versie veel uitgebreider is dan de nieuwste, Across America!
Het lijkt er nl. op dat de eerste versie veel uitgebreider is dan de nieuwste, Across America!
Verwijderd
Ik heb ze allebei gespeeld en de grote verschillen volgens mij:456 schreef op 20 april 2004 @ 13:50:
Kan iemand die EN de normale versie van Hard Truck 18 wheels of steel EN de Across America versie heeft gespeeld, mij de verschillen aangeven?
-Meer Steden, wegen e.d.
-Meer Trucks
-Meer Upgrades
-Betere Graphics
-Veel echter met tanken, schade's enzo
-Je kunt reageren op op iemand die wat zegt(bijvoorbeeld over het weer en verkeer)
Ik vind Across America gewoon een super SPEL!!!!
(Oja, sorry voor mun vorige reply
Mkay, dus AA vond je beter? En dat terwijl het lijkt alsof de voorganger realistischer was.Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 14:36:
[...]
Ik heb ze allebei gespeeld en de grote verschillen volgens mij:
-Meer Steden, wegen e.d.
-Meer Trucks
-Meer Upgrades
-Betere Graphics
-Veel echter met tanken, schade's enzo
-Je kunt reageren op op iemand die wat zegt(bijvoorbeeld over het weer en verkeer)
Ik vind Across America gewoon een super SPEL!!!!![]()
(Oja, sorry voor mun vorige reply)
Enfin, Kheb aa, en dat bevalt prima hoor
Verwijderd
Ja ik vond AA beter. Het zag er veeeeeeeel beter uit dan de 'gewone'. Ook vind ik de auto's mooier geworden en dat je andere truckers hebt
beetje noob vraag, maar waar en hoe koop ik een gps systeem?? zodat ik niet steeds op die map moet gaan kijken waar ik heen moet...

Ik heb dat ook nog niet gevondenOpperhoof schreef op 20 april 2004 @ 22:34:
beetje noob vraag, maar waar en hoe koop ik een gps systeem?? zodat ik niet steeds op die map moet gaan kijken waar ik heen moet...![]()
'm' will do though...
Verwijderd
Ik kan hem niet meer spelen(mun tijd is om
)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 13:34 . Reden: typfout ]
En beviel die goed? Dan kan je hem mooi kopen in de winkel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik ga vanavond ook ff downloaden en kijken wat het is ben wel benieuwd, heb ooit hard truck 1 gedaan geloof ik op een Pentium 75? of zoiets hoor kan ook mijn P2 350 geweest zijn, anyways, dat was wel lache spelletje maar niet supergeweldig dit maar es proberen
OF middels een credit card de time lock eraf halen. Hoef je er niet de deur voor uitGGS_VR6 schreef op 21 april 2004 @ 13:37:
[...]
En beviel die goed? Dan kan je hem mooi kopen in de winkel
Voor zover ik het ook kan begrijpen (De informatie omtrent dit spel is ERG summier!) kan je dus ook gewoon eigen maps maken!
Eens kijken of dat moeilijk is om een Nederlandse map te maken
Verwijderd
Lijkt me wel cool ja als dat mogelijk zou zijn. Ik zag dat hij ''maar'' 9,99euro nog is bij de Dynabyte456 schreef op 21 april 2004 @ 16:55:
Voor zover ik het ook kan begrijpen (De informatie omtrent dit spel is ERG summier!) kan je dus ook gewoon eigen maps maken!
Edit: Ohwnee
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:20 ]
Verwijderd
Echt hij is niet te vinden in de stad
. En een credit card heb ik niet op mij 17de jaar
. Zou het aan mijn pa kunnen vragen maar weten jullie anders waar je ze eventueel zou kunnen kopen (internet ofzo?)
Wheels of Steel: http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=9611
Across America: http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=11121
Verwijderd
hoe kan het dat ik soms gedeeltes van mijn sterretje kwijtraak terwijl ik geen schade rijd en gewoon de snelste weg heb zonder te tanken.
Vond het spel altijd wel wat hebben werkte bij mij verslavend soms en zat goed in elkaar de nieuwe versie ziet er echt kwel uit zeg volgens mij veel betere graphics hopelijk zit het nog een beetje het zelfde in mekaar met bijbehorende gameplay

Verwijderd
Dankje456 schreef op 24 april 2004 @ 16:53:
Wheels of Steel: http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=9611
Verwijderd
Vind ik ook! Accros America is gewoon een superspel!Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 14:52:
[...]
Dankje. Heb 18Wheels of steal al gekocht hier lokaal voor 9,99euro
. Maar dat is een stuk minder dan Across America.
Verwijderd
Totaly agree's
Zit nog ff te klooien met de grafics. Kan de borden wat moeilijk lezen op een of andere manier.. Je truck keren op een snelweg is niet zo fijn. (noujah de politie vind het niet fijn) en 10 minuten omrijden heb ik ook weinig zin in
klopt, had ik ook last van. In eerste instantie werkte het allemaal, later begon mijn kaart te stotteren (ik denk verkeerde drivers).Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 12:40:
[...]
Totaly agree's
Zit nog ff te klooien met de grafics. Kan de borden wat moeilijk lezen op een of andere manier.. Je truck keren op een snelweg is niet zo fijn. (noujah de politie vind het niet fijn) en 10 minuten omrijden heb ik ook weinig zin in
Bij opties staat een schuif waarbij je kan bepalen vanaf welke afstand je objecten kan zien.
Verwijderd
misschien beter id om in ander topic te melden en niet dit topic mee te vervuilenVerwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:41:
Big Mutha Truckers
is dit een leuke truckgame voor op de console?
iemand een idee
ma iig over 18 WoS accros america... ik heb nu een van de duurste vrachtwagens... 200000 kostte die ofzo en met wat dingen erop gedaan... kan ik nu niet verder upgraden of moet ik andere dealers opzoeken??
Dat is de Kenworth T2000 Magnum en kost $220000 (inclusief de grootste updates is ie 226000 waard)
ABSOLUUT DE BESTE TRUCK. Elke nieuwe chauffeur krijgt er 1tje van me.
Maar ik heb idd nog geen betere gezien, dus je doet het er maar mee
ABSOLUUT DE BESTE TRUCK. Elke nieuwe chauffeur krijgt er 1tje van me.
Maar ik heb idd nog geen betere gezien, dus je doet het er maar mee
Verwijderd
ik heb alles voluit456 schreef op 27 april 2004 @ 13:37:
[...]
klopt, had ik ook last van. In eerste instantie werkte het allemaal, later begon mijn kaart te stotteren (ik denk verkeerde drivers).
Bij opties staat een schuif waarbij je kan bepalen vanaf welke afstand je objecten kan zien.
Maar de text op die borden is gewoon blokkerig op afstand. Misschien moet ik eens met FSAA kloten, Maarjah. ik heb nu geen fps lag. en dat wil ik graag zo houden
Ben nu ok in het bezit van 18 wielen van steel door Amerika 
Ik heb net even freeride gedaan , en een vrachtje weg gebracht.
En ik moet zeggen het bevalt me prima dit spel.
Alleen ik heb een vraagje kan je ook je eigen muziek afsp[elen in dit spel
Want dat zou beter zijn voor de lange ritten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zijn jullie allemaal zo laat of had ik het nou zo vroeg? ik heb het zo rond kerstmis, misschien nog wel eerder helemaal grijs gespeeld.
had de beste truck (idd die Kenworth), en daarna had ik geen zin meer om het te spelen. zodra je alle snelwegen een keer of 10 hebt gereden ben je 't wel beu..
het zou weer aantrekkelijker worden als er nieuwe uitdagingen in zouden zitten, meer steden, meer wegen, meer trucks, etc.
had de beste truck (idd die Kenworth), en daarna had ik geen zin meer om het te spelen. zodra je alle snelwegen een keer of 10 hebt gereden ben je 't wel beu..
het zou weer aantrekkelijker worden als er nieuwe uitdagingen in zouden zitten, meer steden, meer wegen, meer trucks, etc.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Haha LOL. Je lijkt al bijna een echte truckerBlackhole schreef op 29 april 2004 @ 16:43:
druk op de "J" van JukeboxBlackhole schreef op 29 april 2004 @ 16:43:
Klopt.-ScuL- schreef op 29 april 2004 @ 16:50:
zijn jullie allemaal zo laat of had ik het nou zo vroeg? ik heb het zo rond kerstmis, misschien nog wel eerder helemaal grijs gespeeld.
- Of wat te denken van idd om het kwartier (irl 8 uur ofzo) je truck aan de kant moeten zetten want moe (wat in vorige versie wel zat, en dat je dat kan verhelpen door bv koffie te gaan drinken in een wegrestaurant (was in MSX payload ook al zo).
- Idee van bepaalde trucks uit bepaalde winkels beschikbaar is leuk. Zou bv ook tijds limiet bij kunnen (in begin dus niet meteen die Kenworth beschikbaar)
- Het werkelijk merken dat je mistlampen hebt (en dus beter zicht in het donker, of gebruik van groot licht)
- Realistischer schade model, bv lekke banden (ik noem maar wat)
- autos die minder fanatiek remmen, wellicht wel echte files in het programma (die dan ook doorgegeven worden)
- idd meer wegen, binnendoorwegen / makkelijk na kunnen maken van eigen land in wegen (duitsers zijn er nu wel mee bezig meen ik)
- realistischere vrachten (nu is houston - san fransisco explosives met $40k de beste route, loop je binnen 3 weken binnen)
etc.
klopt dit vond ik al vreemd. ik reed enkele maanden zonder enig 'shuteye'456 schreef op 29 april 2004 @ 21:40:
- Of wat te denken van idd om het kwartier (irl 8 uur ofzo) je truck aan de kant moeten zetten want moe (wat in vorige versie wel zat, en dat je dat kan verhelpen door bv koffie te gaan drinken in een wegrestaurant (was in MSX payload ook al zo).

ja haha. daar noem je wat.. je wilt niet weten hoe vaak ik een auto in z'n kofferbak heb gebeukt (ik nam het niet zo nauw met de maximumsnelheid- autos die minder fanatiek remmen, wellicht wel echte files in het programma (die dan ook doorgegeven worden)
de AI in dit spel is werkelijk waar heel minimaal
weet je hier meer van? link ofzo?- idd meer wegen, binnendoorwegen / makkelijk na kunnen maken van eigen land in wegen (duitsers zijn er nu wel mee bezig meen ik)
Iemand die weet hoe ik mijn route beschrijving kan terug halen.
Voorbeeld:
63-60-L29-L90-L15
Want ik probeer het nu als een gek op te schrijven maar ben meestal bij lange wegen al vaak telaat.
Voorbeeld:
63-60-L29-L90-L15
Want ik probeer het nu als een gek op te schrijven maar ben meestal bij lange wegen al vaak telaat.
aaargh die demo is veel te kort 
ik was bijna op plaats van bestemming klapt het spel eruit
Ik ga eens kijken of ik hem ergens kan kopen oid.
Spel is best grappig
ik was bijna op plaats van bestemming klapt het spel eruit

Ik ga eens kijken of ik hem ergens kan kopen oid.
Spel is best grappig
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
druk ook ff op M (map)Blackhole schreef op 30 april 2004 @ 16:47:
Voorbeeld:
63-60-L29-L90-L15
tis geen L maar i btw
En die zonder I is denk ik een gewoon land weggetje
Maar als je de map er ook ff bijhoud . of gewoon de borden volgt (niet alleen op het nummer letten. want dan kun je dus ook de andere kant op rijden, Maar als je het doet zoals ik net zei. dan komt het eigenlijk altijd goed
drop je lading en pak hem weer op, dan verschijnt het nog een keerBlackhole schreef op 30 april 2004 @ 16:47:
Voorbeeld:
63-60-L29-L90-L15
Verwijderd
Kan iemand mij zeggen waar bij AA alle truckstops zitten?
Ik heb deze:
-Bij Seatlle
-Bij Miami
-Bij New York
Verder nog niks gevonden
Ik heb deze:
-Bij Seatlle
-Bij Miami
-Bij New York
Verder nog niks gevonden
Bedoel je de truck verkoop punten? Of die 'cafe's' (van het laatste snap ik het nut niet)Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 18:29:
Kan iemand mij zeggen waar bij AA alle truckstops zitten?
Ik heb deze:
-Bij Seatlle
-Bij Miami
-Bij New York
Verder nog niks gevonden
Ik zal morgen ofzo even die link zoeken met die duitse track(werkte nog niet bij mij overigens)
In San Francisco zit er ook eentje buitenom bij de rondweg langs de oceaan en ergens in het Noorden op de weg tussen Great Falls en.. Chicago
.. 1tje daaronder geloof ik. Is al lang geleden dat ik het speelde
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook op de kaart kijken wat de beste route isBlackhole schreef op 30 april 2004 @ 16:47:
Voorbeeld:
63-60-L29-L90-L15
Verwijderd
op een of andere manier werkt PRINT SCREEN niet in dat menu. dus ff screenshot gemaakt met me mobiel
Maar dit zijn dus tot nu toe DE truck sellers die ik gevonden heb
Hahahahaha vetVerwijderd schreef op 30 april 2004 @ 22:37:
[afbeelding]
op een of andere manier werkt PRINT SCREEN niet in dat menu. dus ff screenshot gemaakt met me mobiel
Maar dit zijn dus tot nu toe DE truck sellers die ik gevonden heb
Ik kende het spel niet voordat ik dit topic tegenkwam, ff gedownload en meteen tot 6 uur 's ochtends zitten trucken. Echt verslavend. Hier wat pics:

That's my land as far as the eye can see!

Los Angeles: here I come

Hoezo, vlam in de pijp? 80mph is toch toegestaan?

That's my land as far as the eye can see!

Los Angeles: here I come

Hoezo, vlam in de pijp? 80mph is toch toegestaan?
Ja die speedlimits had ik ook altijd maling aan. Als je de coppers aan je broek krijgt moet je gewoon keihard blijven peuten, ze geven vanzelf wel een keer op.
Bovendien, hoe sneller je rijdt des te meer je voor je load krijgt.
Het is helaas NIET zo als je een weighingstation voorbij scheurt.. dan blijven ze je gewoon achtervolgen tot je einddoel.
Ik heb wel's gehad dat de NY state police me ergens ter hoogte van Albuquerque nog langs de kant wist te zetten 
Het is me niet gelukt om uit te vinden of je nog steeds bekeurd wordt als je je load al hebt afgeleverd, ik werd telkens gesnaaid
Wat trouwens vervelend was.. (is het een bug?). Is dat ik soms alsnog achtervolgd werd door de coppers met de melding dat ik niet was gestopt bij de weighingstation terwijl ik wel degelijk was gestopt! Kan zijn dat ik te gretig ben met het gaspedaal maar het soms niet helemaal terecht
Het is helaas NIET zo als je een weighingstation voorbij scheurt.. dan blijven ze je gewoon achtervolgen tot je einddoel.

Het is me niet gelukt om uit te vinden of je nog steeds bekeurd wordt als je je load al hebt afgeleverd, ik werd telkens gesnaaid
Wat trouwens vervelend was.. (is het een bug?). Is dat ik soms alsnog achtervolgd werd door de coppers met de melding dat ik niet was gestopt bij de weighingstation terwijl ik wel degelijk was gestopt! Kan zijn dat ik te gretig ben met het gaspedaal maar het soms niet helemaal terecht
[ Voor 10% gewijzigd door ScuL op 01-05-2004 03:00 ]
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Niet gewacht tot ie zei Weight Check OK.
Alleen ik had niet door dat ik werd achtervolgt...
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas
Met m'n dertig tonnen diesel, ver van huis, maar in m'n sas
Met de vlam in de pijp, door die eindeloze nacht...
WTF? Pliesie! En dan maar hopen dat er niemand voor m'n truck gaat rijden, want stoppen doe ik dan niet meer.
WTF? Pliesie! En dan maar hopen dat er niemand voor m'n truck gaat rijden, want stoppen doe ik dan niet meer.
Liever een paar procent schade (en dus die autos van de weg af beuken) dan een bon van een diknek.King_Louie schreef op 01 mei 2004 @ 11:52:
Ja, heb ik ook wel eens gehad. Niet gewacht tot ie zei Weight Check OK.
Overigens volgt de pliessie je exact zelfde spoor als jij rijdt. Om ze dus te vertragen moet je een auto inhalen en meteen weer naar rechts (of links) gaan om zo voor die auto te komen rijden. De pliessie zal die baan dan ook weer kiezen en butst tegen die auto op
Op dit forum wordt die duitse map besproken
http://www.droidwars-foru...b8731e6f69d7c2fb75bcad077
Sowieso wel een leuk forum.
http://www.droidwars-foru...b8731e6f69d7c2fb75bcad077
Sowieso wel een leuk forum.
Dit is het enige spel waar mijn stuurtje niet in werkt trouwens 
Ik kan het gewoon selecteren in het menu, maar het werkt gewoon niet.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb een Microsoft FF stuurtje...

Ik kan het gewoon selecteren in het menu, maar het werkt gewoon niet.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik heb een Microsoft FF stuurtje...
Bij mij doet ie het gewoon. Ik heb een Logitech MOMO stuurtje. En je moet het idd even bij Settings je stuurtje selecteren en dan moet het werken.
Ik zit met een probleempje:
Als ik in free mode speel kan ik keurig mijn goederen afleveren waar staat aangegeven op de kaart 'bij de rode stip'.
In 'New York Cargo Madness' en 'The longest Journey' krijg ik dan de melding 'you delivered the wrong cargo'. WTF
Hoe kan dat, wie kan mij dat vertellen?
Wat is trouwens het verschil tussen alle modussen? 'Ik heb tot nu toe geen verschil ontdekt tussen alle modussen.
Als ik in free mode speel kan ik keurig mijn goederen afleveren waar staat aangegeven op de kaart 'bij de rode stip'.
In 'New York Cargo Madness' en 'The longest Journey' krijg ik dan de melding 'you delivered the wrong cargo'. WTF
Wat is trouwens het verschil tussen alle modussen? 'Ik heb tot nu toe geen verschil ontdekt tussen alle modussen.
Leuk spel, alleen die "Cola" truck vond ik niet mooi... Dus heb 'm ff aangepast 

Edit:
Die van Computers was ook niet mooi, zo issie imo mooier

Edit 2:
En melk

Edit:
Die van Computers was ook niet mooi, zo issie imo mooier

Edit 2:
En melk

[ Voor 53% gewijzigd door oVRoM op 02-05-2004 20:52 ]
Die skins zijn inderdaad erg vet.
Heb er nog wat meer gemaakt...Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 22:45:
post die skins voor ons (-;
Computer Games:

Light Bulbs:

Clothes:

Furniture:

Weer een nieuwe, Frozen Food:

Edit 82 inmiddels waarschijnlijk
Weer nieuwe, Fruits:

Goed, de skins:
trailer2_milk.png

trailer5_cola.jpg

trailer5_frozen.jpg

trailer5_fruits.jpg

trailer6_games.png

trailer14_bulbs.jpg

trailer14_clothes.jpg

trailer14_furniture.jpg

trailer14_computers.jpg

Om deze skins te kunnen gebruiken volg je eerste de stappen op http://www.trucksimskins.com/53818.html:
Dan ga je naar je My Documents -> 18 WoS Across America -> makes -> trailer. Dan naar de juiste dir (bijvoorbeeld 'trailer5' voor de Coca-Cola truck). Binnen die dir vervolgens naar 'acc' -> 'shared' en gooi daar het bovenstaande bestand in met de filename die er boven staat.Setting up your game to have all folders in your My Documents18 WoS Across America folder for editing.
1: Install 18 WOS Across America on your computer,Install the Version 1.10 update,then start a new game and setup all the controls,then exit.
2: navigate to C:\Program Files\18 WoS Across America,inside the aa folder
there is a file named base.scs,right click on this file and choose copy.
3:Paste some place you`ll remember,I use my desktop.
4:Rename the base.scs you just pasted to base.zip
5:Using Winzip Extract the contents of the base.zip file to My Documents 18 WoS Across America. 6:navigate to C:Program Files18 WoS Across America,inside the aa folder
there is a file named patch_1_10.scs,right click on this file and choose copy.
7:Paste some place you`ll remember,it can be deleted later.
8:Rename the patch_1_10.scs you just pasted to patch_1_10.zip
9:Using Winzip Extract the contents of the patch_1_10.zip file to My Documents 18 WoS Across America,overwriting the files currently there when asked.
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo
[ Voor 20% gewijzigd door oVRoM op 03-05-2004 00:52 . Reden: Spul toegevoegd ]
Weet iemand waar je de snelste truck kan kopen?
Als hij beschikbaar is is ie bij iedere truckshop te krijgen
En hoe word ie dan beschikbaar?
door de juiste truckshop te zoeken (ik d8 datiie zuidelkijk van miami was)
Ik heb het spel nu ook, tis wel grappig om te spelen 
Ik zal dadelijk even een nieuwe truck scoren
Ik zal dadelijk even een nieuwe truck scoren
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hmmm, daar kan ik alleen maar bagger trage trrucks kopenM1lamb3r schreef op 03 mei 2004 @ 15:32:
M1lamb3r schreef op 03 mei 2004 @ 15:32:

ik zeg net, hij is te koop bij iedere truckshop zodra je genoeg 'status' hebt of geld.. of waar het spel ookalweer naar kijkt. je moet dus upgraden, upgraden en nog eens upgraden en dus HEEL veel routes rijden en dan komen er steeds nieuwere trucks bij.
pfrt.. ik heb t spel ook, en t is echt onwijs suf, maar wel ontzettend verslavend
. 'k kom alleen niet boven de 65 mijl uit, en de bekeuringen vliegen me om de oren, maar hee, daar doe ik t voor 
anyway.. soms krijg ik een message dat ik een special delivery moet ophalen oid. en dan binnen de tijd natuurlijk. Alleen, waar vind ik die trailer?!
anyway.. soms krijg ik een message dat ik een special delivery moet ophalen oid. en dan binnen de tijd natuurlijk. Alleen, waar vind ik die trailer?!
traktor scratch!
@Erikie: Die moet je zelf zoeken
Ikzelf heb voor mijn 'truckingbusiness' 5 Volcano's rondrijden. Doen met gemak 80mph, veel prestige, weinig maintenance. Kosten je wel $190.000 de stuk. Maar dan heb je ook wat.
Ikzelf heb voor mijn 'truckingbusiness' 5 Volcano's rondrijden. Doen met gemak 80mph, veel prestige, weinig maintenance. Kosten je wel $190.000 de stuk. Maar dan heb je ook wat.
hmm.. 'k heb nu ook zo'n truck die 80 mph rijdt .. best wel vlug, zeker als die mafkezen voor je aan de handrem trekken
. best leuk al die vliegende autotjes hehe.,.. anyway.. die missions. dat lukt me gewoon niet binnen die tijd. je krijgt bv dan 4 uur de tijd (zal 10 minuten zijn oid) om in een andere stad die trailer te zoeken. 't lukt me sowieso al niet om binnen die tijd naar die andere stad te rijden. dus... beetje maf. Ook heb ik een andere vrachtwagen rijden, maar een 2e lukt niet. ik krijg op 1 of andere manier geen 2 verschillende mensen in 2 vrachtwagens.
En licht t nou aan mij?! 't is best vaak donker.. of ik rij 's nachts, of het regent.. best deprimerend
oja.. :
rechts inhalen mag :P
En licht t nou aan mij?! 't is best vaak donker.. of ik rij 's nachts, of het regent.. best deprimerend
oja.. :

[ Voor 12% gewijzigd door Erikie op 04-05-2004 09:20 ]
traktor scratch!
Je kunt bij lange na niet alle special cargo's oppikken. Het is meer een kwestie van mazzel als je er in de buurt bent en er meteen een kan oppikken. Er is overigens geen deadline voor het afleveren van zo'n special cargo.
Om personeel in dienst te nemen druk je op N, klik je op Trucks en kies je een leeg 'slot'. Kies 'Buy new truck' en schaf de vrachtwagen aan. Je zult dan meteen een sjoof erbij krijgen, maar het is vaak beter een goedkopere/betere sjoof erbij te nemen door op Hire te klikken.
Op deze manier heb ik nu dus 4 man in die supergeile Volcano's rondrijden.
Om personeel in dienst te nemen druk je op N, klik je op Trucks en kies je een leeg 'slot'. Kies 'Buy new truck' en schaf de vrachtwagen aan. Je zult dan meteen een sjoof erbij krijgen, maar het is vaak beter een goedkopere/betere sjoof erbij te nemen door op Hire te klikken.
Op deze manier heb ik nu dus 4 man in die supergeile Volcano's rondrijden.
sja, die ai is zo dom als een garnaal.. als ik toeter, gaan ze niet eens opzij
.. en als je aan een andere vraag sjaak wat voor weer het is terwijl t onweert, zegt hij dat het 'blue and clear' is 
maargoed.. een zeer ontspannend spelletje

traktor scratch!
ja er zitten wel wat bugs in. ik heb ook wels gehad dat ik in een vette sneeuwstorm reed. werd aan mij het weer gevraagd, dus ik antwoord: we've got a white one coming up a head.Erikie schreef op 04 mei 2004 @ 09:33:
sja, die ai is zo dom als een garnaal.. als ik toeter, gaan ze niet eens opzij.. en als je aan een andere vraag sjaak wat voor weer het is terwijl t onweert, zegt hij dat het 'blue and clear' is
en die gasten antwoorden: i think you need some shuteye

Scul, dan heb je niet goed geluisterd. Soms vragen ze om weer en soms om verkeer. Maar terwijl je op beide een antwoord kunt geven. Tip: 10-13 is weer.
Dit topic is gesloten.