Hard Truck 18 Wheels (foto's)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.686 views sinds 30-01-2008

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
cardinal808 schreef op 11 september 2004 @ 00:33:
[...]

Misschien dat je zou kunnen zoeken naar een money trainer, maar ik denk dat het juist een les is geweest :P
Koop nooit een nieuwe vrachtwagen als je er niet echt het geld voor hebt. :+

Als je bij de opties hebt gekozen voor "overal kunnen traden en upgraden" dan zou je kunnen over wegen om wat onderdelen te ruilen zodat je geld erbij krijgt.
Ja, dat is een truck met alles erop en eraan, en heb idd al wat onderdeeltjes verpatst, vracht afgeleverd en weer teruggekocht. Probleem is niet zozeer dat ik de truck niet kon betalen, maar als je echt je Pedal to the Metal doet, dan is het zeer duur rijden:
- Gekantelde trucks door inhaalacties
- Polite achter je aan door doorrijden bij grens
- Idem maar dan door doorrijden bij weightcheck

:)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
- Polite achter je aan door doorrijden bij grens
- Idem maar dan door doorrijden bij weightcheck
Das altijd, zeker die weight checks zijn irritant

• Victor
  • Niet online
Jep. Ik denk dat ik vandaag maar opnieuw begin. Zit nu zwaar in de schulden. Gewoon rustig aan, netjes stoppen bij de checkpoints, en niet proberen op 2 wielen mensen in te halen. :)

Verwijderd

Je kan toch ook een lening nemen? Bij economy en dan Loan $10.000?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:18
King_Louie schreef op 11 september 2004 @ 00:24:
Daar sta je dan. Geen geld. Geen brandstof. Een beschadigde truck en lading, net over de Mexicaanse grens bij de pomp. 911 komt niet helpen omdat ik geen geld meer heb.
[afbeelding]

Ben ik nu genaaid, is er geen manier meer om toch nog door te kunnen? ;(
Ja precies je kunt geld lenen in je notebook. Moet je alleen niet te veel doen anders ga je alsnog failliet door de rente :P

Bij borderchecks en weighingpoints stop ik iig ALTIJD. Kost veel te veel geld om ze te skippen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 11:07:
Je kan toch ook een lening nemen? Bij economy en dan Loan $10.000?
*Ahum* Hehehe... O-) Ik zit al aan m'n maximale lening. In 18WoS: Across America had ik het zo terugverdient. Nu gaat het wat langzamer :|
-ScuL- schreef op 11 september 2004 @ 11:27:
[...]

Ja precies je kunt geld lenen in je notebook. Moet je alleen niet te veel doen anders ga je alsnog failliet door de rente :P

Bij borderchecks en weighingpoints stop ik iig ALTIJD. Kost veel te veel geld om ze te skippen
Bij timed jobs stamp ik het gas in, cruisecontrol aan, en gaan met die banaan. Dan stop ik nergens voor. Maar goed, op een gegeven moment kosten die jobs meer dan dat ze opleveren. :X

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:23

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

toevallig viel mijn oog op dit topic

zou dat spel best willen hebben maar waar is het te verkrijgen?
Gezocht bij bol.com,dixons,freerecordshop nergens te vinden :'(

zou iemand mij verder kunnen helpen?

computer voor alle werkzaamheden

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Hier dan mijn 'beesje' ;)
Ik rij al een tijdje rond, zonder cheats en heb inmiddels een 3-mans bedrijfje en ga binnenkort een 4e aannemen. De Kinetic 2T2 is de truck waar ik voor gevallen ben, snel en zeer makkelijk te besturen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/pttm1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/pttm2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/pttm3.jpg
Hij kan tegen de 80 lopen >:) (Hij heeft immers ook nog een 17e en een 18e versnelling)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/firehawk/pttm4.jpg

Had het topic nu pas gezien, maargoed.. ik ga weer verder :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door JohnnyBravo op 11-09-2004 11:48 ]

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Ik heb em nu ook, en vind het wel een geinig spel. Kan iemand mij alleen vertellen wat die piepjes zijn die je soms hoort? Als je in de cockpit ziet (Cam 1) dan zie je een rood lichtje knipperen, gaat ene keer weer sneller (korte piepjes) en dan weer langzamer. Thanks.

Verwijderd

Is dat niet als er politie in de buurt is ...de piepjes iig wel maar het lampje weet ik niet

• ScuL
Ja dat is je radarscanner :P

Piepje wordt trouwens ook gebruikt bij economy updates

[ Voor 51% gewijzigd door ScuL op 11-09-2004 12:27 ]

Verwijderd

Ah ok, thanks. Dacht al zoiets, maar zag nooit politie in de buurt. (Staat wel aan)
Ik ben weer ff verder cruisen 8)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:41
even een vraagje waar kan je die trucks laten spuiten.
Want ik rij nu met de 2de truck rond ,maar heb geen mooie paint ,en ik wilook KING of the ROAD zijn met mijn vrachtwagen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ScuL
Soms staan ze in een zijstraatje dan wordt je niet bekeurd maar gaat wel je scanner af

Verwijderd

Blackhole schreef op 11 september 2004 @ 12:50:
even een vraagje waar kan je die trucks laten spuiten.
Want ik rij nu met de 2de truck rond ,maar heb geen mooie paint ,en ik wilook KING of the ROAD zijn met mijn vrachtwagen.
Ben je al voor jezelf begonnen? Zoja dan kun je dat als je bij een truck dealer bent geweest.

• Victor
  • Niet online
Net ff een vrachtje van Canada naar Mexico gebracht. Plankgas over de 35. Heerlijk is dat :9

Was daarstraks opnieuw begonnen omdat ik te diep in de schulden zat, maar rij inmiddels een volledig up-ge-grade Kinetic 2T2 met Proud Colors als paintjob. Nu maar ff flink doorraggen en dan mensen aan gaan nemen. :Y)

Verwijderd

King_Louie schreef op 11 september 2004 @ 15:23:
Net ff een vrachtje van Canada naar Mexico gebracht. Plankgas over de 35. Heerlijk is dat :9

Was daarstraks opnieuw begonnen omdat ik te diep in de schulden zat, maar rij inmiddels een volledig up-ge-grade Kinetic 2T2 met Proud Colors als paintjob. Nu maar ff flink doorraggen en dan mensen aan gaan nemen. :Y)
Bij welke truckstop kun je die halen?

• ScuL
Ik heb de Kinetic dealer idd ook nog niet gevonden

• Victor
  • Niet online
Geen idee welke dealer dat is. Ik probeer gewoon altijd zoveel mogelijk verschillende bestemmingen te kiezen, dan is de kans ook groter dat je tegen dealers aan loopt. Verder heb ik zojuist mijn eerste werknemer aangenomen. King_Louie Transport timmert aan de weg! :Y)

• Victor
  • Niet online
Net in 1 dag tijd (was timed job waar je 2 dagen voor kreeg) van Montreal, Canada naar Guaymas, Mexico gereden:
- Gemiddelde snelheid: 70mph
- Aantal overtredingen: erg veel (niet gestopt voor snelheid-, gewicht- en grenscontroles)
- Beloning: $144.000,-

Geeft een beetje het Smokey and the Bandit gevoel. :)

Verwijderd

King_Louie schreef op 11 september 2004 @ 20:21:
Net in 1 dag tijd (was timed job waar je 2 dagen voor kreeg) van Montreal, Canada naar Guaymas, Mexico gereden:
- Gemiddelde snelheid: 70mph
- Aantal overtredingen: erg veel (niet gestopt voor snelheid-, gewicht- en grenscontroles)
- Beloning: $144.000,-

Geeft een beetje het Smokey and the Bandit gevoel. :)
En je werd niet gepakt door de politie?

• Victor
  • Niet online
Nope, gewoon gas blijven geven. :Y)

Hier nog een shot van mijn Kinetic 2T2 met een bootje wat naar Seatle moest:
Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/18wheels/bootje.jpg

spoiler:
Hier trouwens een kaart met alle truckdealers die ik tot nu toe gevonden heb:
*Klik*

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Is die Kinetic 2T2 nu de beste truck?
Ik heb hem volledig geupgrade maar krijg hem net tot de 70.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Victor
  • Niet online
Ik heb nog geen snellere truck gezien, er is een ding dat 'Whiplash' heet, en die is ontiegelijk groot, maar ben nog geen dealer tegengekomen die 'm verkoopt.

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik vind het een ontzettend leuk spel zo om te zien en met een beroep als vrachtwagenchauffeur zou ik dat spel best willen hebben.
Weet iemand nog soms een winkel in nederland die deze in de handel heeft?
Heb diverse sites al doorzocht kan het nergens meer vinden en mijn shareaza heeft wel genoeg gevonden maar downloaden ho maar :'(
Als het echt zon mooi spel is vind ik het zeker de moeite waard om het te kopen

De hier geposte screenshots zijn werkelijk _/-\o_

• ravw
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 13:27:
[...]

Ben je al voor jezelf begonnen? Zoja dan kun je dat als je bij een truck dealer bent geweest.
hoe begin jevoor je zelf dan ?

ik ben nu naar mijn 4 de vracht toe?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Je moet eerst meer dan 100.000 dollar hebben en dan staat er wel iets in het engels(wat ik niet meer weet :P ) dat je voor jezelf kan beginnen.

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Het is wel een cool spel :)
het is erg verslavend..

Kan het alleen niet uitstaan dat mijn Logitech Formula GO stuurtje erop flipt :/
Als je rijd gaat het een tijd je goed, maar dan in ene zie je het stuur trillen in de cockpit en hup, schiet ie zo de berm in 8)7
Ik heb em dan niet meer onder controle. Ik heb met de steer sensitivity & dead zone gespeeld, maar het ging van kwaad tot erger.

Met toetsenbord heb ik geen problemen, en het stuur functioneert in andere spellen wel ok. Iemand toevallig ook last van?

• Victor
  • Niet online
Zodra je $100.000 hebt kun je in je notebook onder Economy er voor kiezen Owner/Operator te worden. Je wordt dan zelfstandig trucker. Dan kun je vrachtwagens gaan kopen, laten spuiten, etc. Houdt er wel rekening mee dat je dan voor alles verantwoordelijk bent, dus als je zonder geld zit en je staat flink rood, dan ben je gewoon de lul. Zo simpel is het. :)

Btw, ik heb de Whiplash 9004 dealer gevonden, zat vlakbij New York. Of ie sneller is dan de 2T2 weet ik niet, ik denk dat het niet veel uit zou maken. Remmen doet ie wel ontzettend goed en hij ziet er echt :9 uit. Nu nog de Volcano dealer vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
El_Quedro schreef op 11 september 2004 @ 22:54:
Het is wel een cool spel :)
het is erg verslavend..

Kan het alleen niet uitstaan dat mijn Logitech Formula GO stuurtje erop flipt :/
Als je rijd gaat het een tijd je goed, maar dan in ene zie je het stuur trillen in de cockpit en hup, schiet ie zo de berm in 8)7
Ik heb em dan niet meer onder controle. Ik heb met de steer sensitivity & dead zone gespeeld, maar het ging van kwaad tot erger.

Met toetsenbord heb ik geen problemen, en het stuur functioneert in andere spellen wel ok. Iemand toevallig ook last van?
Het is een bug, ik heb het vaker langs zien komen.
Misschien komt er een patch voor (als die er al niet is) .... want je hebt dus last van 'over-sensitivity' met bepaalde merken game-input-devices
King_Louie schreef op 11 september 2004 @ 22:56:
Btw, ik heb de Whiplash 9004 dealer gevonden, zat vlakbij New York. Of ie sneller is dan de 2T2 weet ik niet, ik denk dat het niet veel uit zou maken. Remmen doet ie wel ontzettend goed en hij ziet er echt :9 uit. Nu nog de Volcano dealer vinden...
Daar rij ik al in alleen volgens mij is die Kinetic van jou toch sneller hoor. De Volcano doet max 75mph.

[ Voor 23% gewijzigd door ScuL op 12-09-2004 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
De Whiplash 9004 doet 67mph, de Kinetic 2T2 72mph. Je raadt het al: ik rijdt weer de 2T2. :9

Overigens rijden mijn 3 chauffeurs allemaal in de 1K1 van Kinetic, verschil moet er wezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Afbeeldingslocatie: http://www.wbmgstone.com/webshare/got/18wos_001.jpg
Met Volcano & boot op de oplegger in de Canadese sneeuw
Afbeeldingslocatie: http://www.wbmgstone.com/webshare/got/18wos_002.jpg
Idem bij Toronto
Afbeeldingslocatie: http://www.wbmgstone.com/webshare/got/18wos_003.jpg
Medicijnen ->> lange oplegger!!
Afbeeldingslocatie: http://www.wbmgstone.com/webshare/got/18wos_004.jpg
En nog's met verlichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op 11 september 2004 @ 22:25:
Weet iemand nog soms een winkel in nederland die deze in de handel heeft?
Er staat bij Bol.com wel de opvolger van deze game:
18 Wheels Of Steel, Across America

Kende het niet, maar wat ik hier lees klinkt goed.
Iemand ervaring met deze opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
little_soundman schreef op 12 september 2004 @ 02:42:
[...]

18 WoS Pedal to the Metal is de op volger van 18 WoS, Across America.
En niet andersom.

Dus de laatste 3 pagina's gaan over PtM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Onderaan deze pagina staan 3 sites waar je 'm online kunt kopen: http://www.scssoft.com/pttm.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Inmiddels 4 chauffeurs in dienst, allemaal met de Kinetic 1K1. Ik rijd zelf nog steeds in de 2T2, maar dat verandert misschien als ik de Volcano dealer vind. Hier pics van een zaagje á $32.000 wat ik net heb afgeleverd:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cwelling/zaag1.jpg
Niets mooier dan 's nachts rijden

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cwelling/zaag2.jpg
We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna, maar nog niet helemaal!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~cwelling/zaag3.jpg
Voila, afgeleverd en $32.000 rijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik ben echt onder de indruk van dit spel. Net mijn eerste 2 opdrachtjes voltooid. Was pal langs zo'n weegstation gereden en kreeg toen alweer zo'n agent achter me aan. Meteen een bekeuring van 1000$ natuurlijk. :D Ziet er allemaal best oke uit met AA 6X en AF 8x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb zelf inmiddels een gouden reputatie... heb nu voor het eerst Nuclear Waste rondegereden, gaf echt een kick :)
En natuurlijk ook $144.000 rijker voor een niet eens zo superlange rit.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Wanneer krijg je een gouden reputatie?
Bij 75punten?
Ik heb net zilveren reputatie, maar dan gaat het niet meer zo erg hard. Veel meer dan 1 of 2 punten krijg ik er steeds niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Heb al een keer nuclear waste vervoerd, erg gaaf dat. Groot licht aan, knipper lampen aan en rustig met 50mph door de sneeuw naar Vancouver. Heel stom eigenlijk, want het is niet zo dat die kar ontploft als er iets misgaat, maar je moet het wel een beetje meespelen natuurlijk. :P

Hoeveel punten heb jij nu trouwens dat je goud hebt? Zelf inmiddels 4 chauffeurs met allemaal de Forerunner Agressor in het zwart. Zelf de zwarte 2T2, ziet er echt gaaf uit, vooral als je een van je eigen mensen tegenkomt op de snelweg. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
IK heb nu mijn eerste mission naar mexico, maar ni ben ik waar ik mijn vracht moet afgeven.
Maar mij spel hartert als een gek en het lijkt wel of die in een op 0.001 fps loopt.
Dus nu kan ik niet verder omdta het gewoon niet te doen is .
Iemand die dit porbleem ook heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 22-08 17:02
Vet spel man, alleen het schade princiepe snap ik niet echt, verder vind ik de besturing wat 'lame' met muis en tobo :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 12 september 2004 @ 19:36:
IK heb nu mijn eerste mission naar mexico, maar ni ben ik waar ik mijn vracht moet afgeven.
Maar mij spel hartert als een gek en het lijkt wel of die in een op 0.001 fps loopt.
Dus nu kan ik niet verder omdta het gewoon niet te doen is .
Iemand die dit porbleem ook heeft gehad?
Is dat bij chiuhahaha(ofzo :P) dat had ik ook en ff opgeslagen en later weer geprobeerd en deed weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg geen muziek in het spel :(
ik heb een mp3 naar ogg converter gedownload, maar die werkt blijkbaar niet :?
Hoe en waarmee hebben jullie muziek in de game gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gewoon coverten en dan naar je map in mijn documenten slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 20:40:
[...]

Is dat bij chiuhahaha(ofzo :P) dat had ik ook en ff opgeslagen en later weer geprobeerd en deed weer goed
ja dta klopt , maar ik heb hem al 4 keer op nieuw opgestart :(

Maar niets helpt .
ge defraged en zelfd 2 x een restart van windows maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 20:47:
ja gewoon coverten en dan naar je map in mijn documenten slepen
mja, dat heb ik gedaan, maar hielp niet veel.
De muziek staat wel in het spel bij radio alleen als ik een nummer wil afspelen en op play klik skipt ie alle nummers die erin staan en speelt dan de menu song af die er standaard in staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik kom wel vaker in Ciuahihaho :P Maar heb nog geen framerate drops gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 20:40:
[...]

Jup, ook gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 15:05

Spotter

Lichtnicht

Ik word gewoon spontaan jalours op de screens hier. Ik speel het op m'n laptop (Asus 2500H, P4 2,6Ghzw 256MB RAM :(, 64MB VGA) en moet em op 640x480 spelen, met quality op low om de frames nog enigsinds acceptabel te houden. Het spel zelf maakt em hoop goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Spotter schreef op 12 september 2004 @ 21:46:
Ik word gewoon spontaan jalours op de screens hier. Ik speel het op m'n laptop (Asus 2500H, P4 2,6Ghzw 256MB RAM :(, 64MB VGA) en moet em op 640x480 spelen, met quality op low om de frames nog enigsinds acceptabel te houden. Het spel zelf maakt em hoop goed
* Victor steekt Spotter de ogen uit met 1280x960x32 op 85Hz, alles op High, AA, AF, noem maar op :P

En ik heb verder geen stotterend beeld ofzo, bij mij loopt het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik heb de screens van de officiele website nog niet voorbij zien komen:

Afbeeldingslocatie: http://www.valusoft.com/art/products/18wheelspedal-ss3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.valusoft.com/art/products/18wheelspedal-ss1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.valusoft.com/art/products/18wheelspedal-ss2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.valusoft.com/art/products/18wheelspedal-ss6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.valusoft.com/art/products/18wheelspedal-ss5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Zijn geen screenshots maar renders. Wel renders die behoorlijk dicht bij het spel zelf liggen, maar de omstandigheden in een aantal van deze pics zijn wel heel erg te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Klopt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

op m'n V5 5500 wil ie nog niet draaien, de menu's en alles gaat prima, maar zodra hij klaar is met laden voor het spel is het einde oefening en klapt ie naar de desktop, iemand enig idee?
Gebruik overigens die amigamer drivers, zou allemaal geen probleem moeten vormen dacht ik zo, mede omdat ie tijdens de menu's alles netjes renderd :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Laatst online: 14-08 19:58

Chop2000

Vroem

erg vet spel :D kben zelf ook hooked hehe

heb nu net een volledig geupgrade whiplash, eerst nog ff sparen en dan z'n kintectic geval zoeken, kan iemand me vertellen waar die dealer zit?

naja alsk volledig geupgrade kinetec heb ga ik maar es boss mode spelen :D

[ Voor 73% gewijzigd door Chop2000 op 13-09-2004 00:17 ]

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kut, ik heb het nou ook dat ie niet meer loopt toen ik chihuaha inreed. Heb opgeslagen, maar laden helpt niet. Ook spel opnieuw opstarten helpt niet, en al mn andere savegames lopen ook kut na laden. Snap er niks van, maar ik ben bang dat ik niet meer verder kan spelen.

Sowieso is het spel best buggy. Heb al gehad dat tekst in het scherm bleef hangen en de communicatie met andere truckdrivers loopt soms niet goed meer bijvoorbeeld.

Edit: Ah, ik heb het opgelost. Je moet eerst uit het spel, dan opnieuw starten en de game laden voordat je de fps-drops kreeg, dus niet je laatste waarschijnlijk :p
Gelukkig hoefde ik niet ver terug.

Edit 2: Bah, iedere keer als ik er weer inrij krijg ik het weer. Moet er toch echt wat asfalt afleveren. Ik zie ook geen patch voor dit probleem op de officiële site, het hele probleem wordt niet besproken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

little_soundman schreef op 12 september 2004 @ 02:42:
[...]

Helemaal TOP _/-\o_ bedankt!!!!!
Ik heb hem besteld ik hoop hem snel in huis te hebben kan ik deze week ook nog mooie screens posten >:)
BTW ik had de zoekoptie 18 wheels of steel ingevoerd bij bol.com en ik kreeg dit resultaat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Edwin van Cleef schreef op 13 september 2004 @ 09:44:
[...]

Helemaal TOP _/-\o_ bedankt!!!!!
Ik heb hem besteld ik hoop hem snel in huis te hebben kan ik deze week ook nog mooie screens posten >:)
BTW ik had de zoekoptie 18 wheels of steel ingevoerd bij bol.com en ik kreeg dit resultaat niet :?
Kijk wel uit, 18 Wheels Of Steel, Across America is ouder dan 18 WoS Pedal to the Metal.

Dus die laaste screens die je hier ziet is niet de versie die jij heb gekocht
al lijken ze wel erg veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 22-08 19:06

Local Host

Het forum is om te leren.

Misschien wat nuttige info voor de startpost :

Na het installeren van SP2 voor Windows XP kreeg ik een foutmelding met het opstarten van het spel.

Er is inmiddels een beta patch uit.

Hier is ie te downloaden : http://www.valusoftsupport.com/KBArticle.asp?kbid=3822

Bij mij werkt ie nu goed .

Keep on trucking 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Local Host schreef op 13 september 2004 @ 10:27:
Misschien wat nuttige info voor de startpost :

Na het installeren van SP2 voor Windows XP kreeg ik een foutmelding met het opstarten van het spel.

Er is inmiddels een beta patch uit.

Hier is ie te downloaden : http://www.valusoftsupport.com/KBArticle.asp?kbid=3822

Bij mij werkt ie nu goed .

Keep on trucking 8)
IK zou eerder zeggen maak even een nieuwe aan.
Met alle goede info.

Maar vraag het eerst aan en modje of dat mag.
Want deze topic is nu wel heel erg aan het veranderen want we zijn nu al 3a4 versie's verder dan wanneer ik heb had geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Grappig dat een spel dat zo goedkoop is (19 euro is niet duur) toch zulke goede support krijgt van de uitgever. Kan EA Games nog wat van leren.

edit:
Mocht Local Host geen tijd/zin hebben om een nieuw topic te maken hiervoor, ik wil het anders vanmiddag wel ff fixen, mits ik toestemming krijg van een mod natuurlijkl Laat maar ff weten, niet dat we allebei een nieuwe ts maken :P

[ Voor 48% gewijzigd door Victor op 13-09-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 22-08 19:06

Local Host

Het forum is om te leren.

King_Louie schreef op 13 september 2004 @ 10:31:
Grappig dat een spel dat zo goedkoop is (19 euro is niet duur) toch zulke goede support krijgt van de uitgever. Kan EA Games nog wat van leren.

edit:
Mocht Local Host geen tijd/zin hebben om een nieuw topic te maken hiervoor, ik wil het anders vanmiddag wel ff fixen, mits ik toestemming krijg van een mod natuurlijkl Laat maar ff weten, niet dat we allebei een nieuwe ts maken :P
Mocht jij het willen doen graag :> , ik sta op het punt naar Utrecht te gaan ( Dealer Info Dagen )
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Blackhole schreef op 13 september 2004 @ 10:06:
[...]

Kijk wel uit, 18 Wheels Of Steel, Across America is ouder dan 18 WoS Pedal to the Metal.

Dus die laaste screens die je hier ziet is niet de versie die jij heb gekocht
al lijken ze wel erg veel op elkaar.
Voor ik tot aanschaf overging heb ik even een demo gedownload om te kijken hoe alles eruit zou zien en echt het ziet er prima uit :)
Daarnaast heb ik ook gelijk de niewe versie gedownload om even een vergelijking te maken en het verschilt niet veel omdat ik alles gewoon op het hoogste kan zetten qua reso en detail
Zodra ik hem binnen heb zou je een vergelijking kunnen maken over hoe en wat.
De laatste versie is completer qua ritten omdat je dan ook naar Canada en Mexico kunt rijden en die ik besteld heb is 'beperkt' tot amerika zelf

Ik was al op de hoogte dat ik een oudere versie gekocht had maar de speelbaarheid vind ik er niets minder om.
Overigens nog wel bedankt voor je waarschuwing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Fokkie schreef op 12 september 2004 @ 23:42:
Ik heb de screens van de officiele website nog niet voorbij zien komen:

[afbeelding]
De eerste screen zal je voorlopig ook wel niet voorbij zien komen. Als je een goude ster hebt dan mag je pas jobs voor het leger doen :P

Ik moet helaas nog te veel punten voordat ik goud behaal (nog 15 punten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb gisteren goud behaald. Zit nu op 76 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 15:05

Spotter

Lichtnicht

hoe haal je punten? (n00b vraag, ik weet het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Spotter schreef op 13 september 2004 @ 15:28:
Ik zo maar eerst eens een ton bij elkaar sprokelen en je eigen vrachtwagen kopen, eerder wordt het punten systeem niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotter schreef op 13 september 2004 @ 15:28:
Eerst minimaal $100.000 verdienen, dan Own Boss worden (Via je laptop -> Economy en dan die button daar). Dan heb je je eigen bedrijfje met eigen truck die je zelf kunt aanpassen. Vanaf dan krijg je voor elke rit prestigepunten. Bij 25 punten kun je ook missies met een bronze ster accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
ik heb nu ook hard truck 18 wheels of steel maar hoe weet je in godsnaam hoe je ergens heen moet rijden? op dat kaartje staat volgens mij niet eens aangegeven waar jijzelf precies bent..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluuuurgh schreef op 13 september 2004 @ 17:08:
ik heb nu ook hard truck 18 wheels of steel maar hoe weet je in godsnaam hoe je ergens heen moet rijden? op dat kaartje staat volgens mij niet eens aangegeven waar jijzelf precies bent..
1. Dat staat wel aangegeven met een klein pijltje op de kaart rechtsboven (M) :)
2. Je kan bij de options selecteren dat er zo'n grote pijl boven je staat waar je heen moet (check sommige screenie's)
3. Als je op N drukt krijg je de hele kaart met waar je zelf bent en waar je heen moet
(tenminste bij Pedal to the Metal bij across america weet ik het niet, maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn.)

Btw: Die politie slaapt ook vaak zeker, ik reed laatst met 50 mph langs een politie auto aan de kant, in de spiegels zag ik dat ie wel leefde want hij zette de wagen aan de andere kant van de weg :X en politie autos die bij zon ongeluk ofzo staan doen ook nooit wat :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
De speedlimit in Pedal to the Metal is veelal 65.. nu moet je al mazzel hebben dat je truck dat haalt dus gebust op snelheid wordt je bijna nooit.
In de originele 18WoS-AA is de limiet meestal 55 of soms zelfs 45 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Local Host schreef op 13 september 2004 @ 11:17:
[...]

Mocht jij het willen doen graag :> , ik sta op het punt naar Utrecht te gaan ( Dealer Info Dagen )
Alvast bedankt !
Inmiddels mailtje naar Terr gestuurd voor toestemming, ik wacht af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
King_Louie schreef op 13 september 2004 @ 17:37:
[...]

Inmiddels mailtje naar Terr gestuurd voor toestemming, ik wacht af. :)
Zet daar ook in de vorige delen van het spel.
EN waar je hem kan kopen.
Is altijd makkelijk.

En tips en zo zijn ook aan te raden.
Dus hier heb je al een beetje wat voor een nieuwe opening van een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Uiteraard, dat soort info hoort juist in de ts. Eigenlijk antwoord op alle standaard vragen die hier voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
King_Louie schreef op 13 september 2004 @ 17:46:
Uiteraard, dat soort info hoort juist in de ts. Eigenlijk antwoord op alle standaard vragen die hier voorbij komen.
ja dta weet ik ook wel maar dacht meld het even.
Wilde je er gewoon bij helpen :)

Want ik heb er even geen zin in , anders had ik het wel weer gedaan.
Want dit draadje ben ik ooit ook eens begonnen . :)

Dus nu wordt het wel eens tijd voor een nieuwe omdat deze behoorlijk oud is.
En omdat er gewoon vele games door elkaar heen gaan lopen. van 18 WoS tot D TRUCKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 21:01

Dark Angel

Corvette LS Power

even een domme vraag.

Ik speel de hard tuck serie al een poos maar heb nooit kunnen vinden waar die truck dealers nu voor zijn wat hebben ze voor meer waarde want via laptop (n) kan je ook je truck uitbreiden of een nieuwe kopen?

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hoe meer dealers je hebt ontdekt des te groter is het aanbod aan trucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dark Angel schreef op 13 september 2004 @ 17:58:
even een domme vraag.

Ik speel de hard tuck serie al een poos maar heb nooit kunnen vinden waar die truck dealers nu voor zijn wat hebben ze voor meer waarde want via laptop (n) kan je ook je truck uitbreiden of een nieuwe kopen?
Als je die optie in het begin van het spel aanvinkt wel jah, maar zo niet niet kan je alleen upgraden bij zo'n shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Nieuw topic in [rml][ PC] 18 Wheels of Steel[/rml]

Gelieve daar verder te gaan ivm met geupdate info in startpost
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.