en waarom liggen er gvd alleen maar van die speelgoed 'stun weapons' in wrakken, grotten en ga zo maar door
Daarvoor moet je in 2de patrol area komen die moet helemaal vet zijn
-Te huur
damn, clan tropico zit vol 
zit er nu ook in,
maar ben wel meteen de laagste clan member
zit er nu ook in,
maar ben wel meteen de laagste clan member

Oh noes.. No more TreinTijden :(
Heb mezelf ook effe geregt effe looken of het wat is
de enige manier om geld te verdienen als je op vulcore zit is volgens mij de volgende: zorg dat je een degelijk team hebt, eventueel een Zodiac (shielder) en 2 praetors (assault) huren bij mercs, ga dan naar Lava Fields en zoek daar een tournament op, kies dan start tournament (NIET! de master tournament nemen, die bestaan uit verschillende bullwarks) en je krijgt 7 rondes met steeds moeilijkere vijanden, als je uiteindelijk alles wint heb je 70-80k geld er bij 
zijn er nog andere manieren om geld te krijgen?
zijn er nog andere manieren om geld te krijgen?
Jij doet alsof je dat tournament zovaak tegen komt maar dat gebeurt niet zo heel vaak hoor. Tag droids geven ook wel lekker easy money
Maja ik sloop gewoon alles dat ik tegen kom, lijkt me wel best
tourneys zijn makkelijk.
zorg dat je BM niet te hoog is, en huur mercs.
je bm gaat niet omhoog, maar je slagkracht wel.
en met een xp multiplier ben je helemaal zo klaar
werkte bij mij altijd goed.
ben gestopt omdat het me te lang duurde voordat je eindelijk wat leuks heb.
heb een ronde Bullz gehad, en schopte kont, maar toen was talsia der nog niet...
maarja, misschien voor later...
zorg dat je BM niet te hoog is, en huur mercs.
je bm gaat niet omhoog, maar je slagkracht wel.
en met een xp multiplier ben je helemaal zo klaar
werkte bij mij altijd goed.
ben gestopt omdat het me te lang duurde voordat je eindelijk wat leuks heb.
heb een ronde Bullz gehad, en schopte kont, maar toen was talsia der nog niet...
maarja, misschien voor later...
Battle.net Spud#2543
nou, om toch snel bij die tourneys te komen: zorg dat 1 botje iig een phase modulator heeft, als je dan op 'gewoon terrein' een firewell tegenkom, moet je hem activaten en stabiel houden met je phase regulator en dan databse opvragen, meestal krijg je dan een keuze uit lava fields, outpost, plateau en nog iets, kies dan lava plateau
Verwijderd
vroeger had je geen merccreds, kon je ze gewoon huren voor cash.
Wat ik toen altijd deed, is gelijk upgraden naar de tech workshop, orby kopen, wapen, reactor, phase mod en dan trainen tot level 2, dan eventueel een shield.
Dan ging ik orby rushen, 2 assault droids (vals met wapen) en 2 defence (die slakken, met behoorlijke shields)
Dan zocht ik een firewell, activaten, coords vragen, en toen kon je nog voor azra's kiesen, nu niet meer
je had toen echt in no time de hoogste workshop, met marauders enzo
Wat ik toen altijd deed, is gelijk upgraden naar de tech workshop, orby kopen, wapen, reactor, phase mod en dan trainen tot level 2, dan eventueel een shield.
Dan ging ik orby rushen, 2 assault droids (vals met wapen) en 2 defence (die slakken, met behoorlijke shields)
Dan zocht ik een firewell, activaten, coords vragen, en toen kon je nog voor azra's kiesen, nu niet meer
je had toen echt in no time de hoogste workshop, met marauders enzo
Wat ik erg jammer vind is dat je minder dan de helft terug krijgt als je iets verkoopt. ook is er geen ongedaan maken knop
Verwijderd
volgens mij 1/3 van de prijs, en dat er geen ongedaan knop is vind ik begrijpelijk.CU2morO schreef op 10 May 2003 @ 20:18:
Wat ik erg jammer vind is dat je minder dan de helft terug krijgt als je iets verkoopt. ook is er geen ongedaan maken knop
BTW nog 3 dagen voor reset en hij schijnt down te zijn? ik kom er niet meer op
Verwijderd
Kleine kick:
Ik heb me net ook ingeschreven, kan ik lekker alles uitproberen net voor de reset
Nick: JanMaster
Hebben jullie nog een clan ofzow die ik kan joinen?
Ik heb me net ook ingeschreven, kan ik lekker alles uitproberen net voor de reset
Nick: JanMaster
Hebben jullie nog een clan ofzow die ik kan joinen?
Of kan iemand niet een nieuwe clan maken?
een 2e GOT clan
[ Voor 8% gewijzigd door corné op 18-05-2003 14:47 ]
kheb een account aangemaakt, nu heb ik best sterke wapens ( denk ik ).
Maar een neppe reactor dus als ik 1x schiet is dat ding al leeg:P
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Wat heb je dan...?DeppOx schreef op 18 mei 2003 @ 16:56:
kheb een account aangemaakt, nu heb ik best sterke wapens ( denk ik ).
Dan kan ik m'n kennis weer ophalen, doe al weer een tijdje niet meer mee, maar heb een dik half jaar geleden een hele tijd gespeeld en een maand of 2 geleden ook nog een ronde, maar het neemt echt vreselijk veel tijd in... dat vind ik wel een beetje een nadeel...
hoezo veel tijd in? je bedoelt door de lag ofzo?, want die is voor 95% weg
maarja.. ik begin het nu aardig door te krijgen maar nu is me Kcharge op en morgen is de reset
naja..
maarja.. ik begin het nu aardig door te krijgen maar nu is me Kcharge op en morgen is de reset
die reset is wel mooi voor mij:D
maar is er ook een got clan ding ofzo..zal vast wel in topic ergens staan maar dan moe tik weer alles doorlezen:D
maar is er ook een got clan ding ofzo..zal vast wel in topic ergens staan maar dan moe tik weer alles doorlezen:D
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
ja,
Tropico
pass: Tropic
maar die is vol
zullen we een 2e clan maken?
BTW heeft iemand dat Image Pack in je Account Tools al eens gezien? dan hoef je niet iedere keer die plaatjes te dloade.. gaat het heel wat sneller van
Tropico
pass: Tropic
maar die is vol
zullen we een 2e clan maken?
BTW heeft iemand dat Image Pack in je Account Tools al eens gezien? dan hoef je niet iedere keer die plaatjes te dloade.. gaat het heel wat sneller van
[ Voor 54% gewijzigd door corné op 19-05-2003 17:34 ]
tis wel een flinke verbetering. hij is nu een stuk sneller
Verwijderd
ff kijken of et leuk is....
edit:
ok heb een account ik heet SCobra(check mijn sig) alleen hoe join je die got crew?
ok heb een account ik heet SCobra(check mijn sig) alleen hoe join je die got crew?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 20:59 ]
in je Account Tools staat ergens in het midden Join clan en daar vul je dat in en dan klik je op join
Verwijderd
ikh eb je clan gejoined 
snap er alleen nog niet alles van maar lukt denk ik aardig
alleen geld verdienen gaat nogal sloom ???
van winnen in Outwars verdien je niks vind ik 400 ofzo per battle enige tips ?
snap er alleen nog niet alles van maar lukt denk ik aardig
alleen geld verdienen gaat nogal sloom ???
van winnen in Outwars verdien je niks vind ik 400 ofzo per battle enige tips ?
geld verdienen gaat idd langzaam.. soms heb je geluk bij een soort tournament ofzo krijg je meestal rond de 1000 per battle
Verwijderd
gedeeltelijk shared xp en cash, en het grootste voordeel is dat je een minebase kan maken, waar je ook weer veel geld en xp van krijgt.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 07:57:
wat is het nut van een clan?, en waarom heeft je clan geld nodig?
Let op, vroeger moest je niet eerder met een base beginnen als je een goede squad had om hem te verdedigen (reapers met drain weapons en een marauder was erg goed) en 500k om hem op te bouwen.
Ik weet niet hoe dat nu is.
Nu is die niet meer zo vol.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 10:12:
Damn Clan Tropico zit vol
Kunnen jullie niet instellen dat er nog iemand bij kan?
Ik heb de spelers wat nog niet gespeeld hebben deze ronde eruit gezet maar ze mogen natuurlijk wel weer rejoinen als ze willen met zelfde pass als voorheen.
-Te huur
Verwijderd
dus je shared je cash en xp in een clan? zodat andere xp van jouw krijgen?Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 08:26:
[...]
gedeeltelijk shared xp en cash, en het grootste voordeel is dat je een minebase kan maken, waar je ook weer veel geld en xp van krijgt.
Let op, vroeger moest je niet eerder met een base beginnen als je een goede squad had om hem te verdedigen (reapers met drain weapons en een marauder was erg goed) en 500k om hem op te bouwen.
Ik weet niet hoe dat nu is.
Verwijderd
Volgens mij met winst, zodat als je geen inactives hebt je gewoon winst gaat maken.Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 17:38:
[...]
dus je shared je cash en xp in een clan? zodat andere xp van jouw krijgen?
Ik weet er het fijne niet van, wat ik wel weet is dat ik in een clan met een vet zat, maar een paar dagen na de reset pas kon beginnen...
Ik begon met zo'n 200k ipv de gebruikelijke 100k...
Speelt iemand Cybots nog?Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:26:
Ik weet niet of dit al eerder is langsgekomen (de search vond iig niks) maar mocht dat 't geval zijn, mijn excuses daarvoor.
Vanmiddag gaf iemand mij deze link naar het online spel Cybots en het misschien vinden jullie het ook wel wat.
De bedoeling van het spel is dat je je eigen robots maakt en daarmee gaat vechten.
Door dat vechten wordt je steeds beter en kan je ook geld verdienen waardoor je nieuwe robots kan kopen of andere upgraden.
Je kan ook tegen andere mensen vechten en er zijn ook clans.
Have fun.
Het spel is zeer verandert en ze zijn HEEL dicht bij het releasen van de officiele game (het is nu nog een beta versie) De officiele versie zal FREE to PLAY zijn....
Ik vind het nog steeds heel leuk en er komen grote veranderingen aan, hele grote
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
WOEI!
ben samen met mopreme weer aant rellen.
mopreme (hoerboven) is nooit gestopt, ik wel, ben na iets van anderhalf jaar weer begonnen
tis een stuk sneller, en uitgebreider, zeker leuker!
ben samen met mopreme weer aant rellen.
mopreme (hoerboven) is nooit gestopt, ik wel, ben na iets van anderhalf jaar weer begonnen
tis een stuk sneller, en uitgebreider, zeker leuker!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Hmm... ik heb dit eerst ook gespeeld, toen was het idd HEEL erg traag, ik ga het nu nog maar is proberen. Ik vond het destijds erg leuk.
Het is nu stukken sneller.. bijna nooit meer lag....Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:44:
Hmm... ik heb dit eerst ook gespeeld, toen was het idd HEEL erg traag, ik ga het nu nog maar is proberen. Ik vond het destijds erg leuk.
ook servers crashes zijn zeldzaam
Hm, ga ik t ook maar weer eens proberen
Bier, Whiskey en Metal!!
je krijgt 3 KC per minuut als ik het me goed herinner
btw. mijn nick is: Mopreme
btw. mijn nick is: Mopreme
[ Voor 25% gewijzigd door Macadoshis op 27-02-2004 14:04 ]
Verwijderd
Gisteren ook maar ff begonnen met dit spelletje
.
Tis opzich best wel leuk en makelijk onder de knie tekrijgen.
Tis opzich best wel leuk en makelijk onder de knie tekrijgen.
Heb ook een accountje genomen is wel geinig heb nu zo'n 17k experience en twee wheelers bots.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
Ik zat een beetje the patrolen todat ik een mining faciliti (whatever) fond.Morde deboel uit en ik vond iets voor mijnen van poen. nu zoek ik dat ding op en het is weg.Hefft iemand een idee wat ik gevonden had?
Leuk hoor hoe je bases kan vededigen.Maar welke bases(en)Hebben de TDA?
Leuk hoor hoe je bases kan vededigen.Maar welke bases(en)Hebben de TDA?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 11:06 ]
Verwijderd
Edit:Blijft die bonus die je bij outposts kunt kopen vooraltijd?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:46:
Ik zat een beetje the patrolen todat ik een mining faciliti (whatever) fond.Morde deboel uit en ik vond iets voor mijnen van poen. nu zoek ik dat ding op en het is weg.Hefft iemand een idee wat ik gevonden had?
Nee... die gaat weg na een tijdje
Hmm gaat al aardig. Heb nu 3 wheeler bots en 1 s zo'n robot geval en zo'n 190k experience.
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Ik doe net voor het eerst mee en heb me zelf toegevoegd.zr0 schreef op 19 mei 2003 @ 16:04:
hmm ik weet niet of iemand het nog speelt maarja![]()
2e GOT clan:
name: G.O.T
pass: gotgot
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Ik ook, maar er is niet veel planning voor een mijn......Mystic_Jack schreef op 28 februari 2004 @ 16:53:
[...]
Ik doe net voor het eerst mee en heb me zelf toegevoegd.
Waar ik natuurlijk van baal
Mensen die op de Got clan zitten..
Ik weer die constructoin notes terug gevonden. Gebruikt en gebeurt niks
Voor de mensen die die dingen heeft.. Gebruik ze pas waneer je clan een bases heeft *sniff*
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 17:45 ]
Heb me weer ff aangemeld 
ga ook weer es ff spelen
naam: Frieso
ga ook weer es ff spelen
naam: Frieso
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
hmm.. *schop*

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
je kan het beste beginnen met 2 rangers, dat kan je net halen met je geld.
zoniet, train de eerste tot level 2, en daarna de andere in de training dinges.
zet er barons op.
zoek een outpost op, en ga die missie doen met crixion crystals, schiet de middelste bot voor zen raap als je aangevallen word, en het moet allemaal goed lukken.
zodra je er genoeg credits voor hebt (20) huur je een zodiac.
dat is een Sentinel, die projecteerd zijn schild over jou bots heen, en dus ben je goed beschemt.
je moet het dan best wel gek maken wil je dood gaan.
de reset is over 2 uur, dus ik zou allen zou beginnen.
Wil iemand nog een Dutch only clan joinen, PM mij dan de naam is SPUD ingame.
is geen noobies clan btw. zitten 2 goeie spelers in, en ik
ben net weer weekie begonnen, en men clan, die ik al 2 jaar heb, was dus ook leeg...
zet er barons op.
zoek een outpost op, en ga die missie doen met crixion crystals, schiet de middelste bot voor zen raap als je aangevallen word, en het moet allemaal goed lukken.
dat is een Sentinel, die projecteerd zijn schild over jou bots heen, en dus ben je goed beschemt.
is geen noobies clan btw. zitten 2 goeie spelers in, en ik
Battle.net Spud#2543
Hey Spud niet mijn "geheime" tactiek verklappen he?TepelStreeltje schreef op 05 maart 2004 @ 02:12:
je kan het beste beginnen met 2 rangers, dat kan je net halen met je geld.
zet er barons op.
is geen noobies clan btw. zitten 2 goeie spelers in, en ikben net weer weekie begonnen, en men clan, die ik al 2 jaar heb, was dus ook leeg...
DIt is in het kort de twee mogelijkheden die je hebt om te starten:
De "Two Rangers Start" : Koop 1 ranger gooi er 1 argin laser, 1 ion reactor en 1 baron shield op en train deze op/in het CCU trainingsdeck. Als je dat gedaan hebt kopp je je tweede ranger. Haal de spullen van je eerst ranger af, gooi deze op je tweede ranger en train deze weer in het CCU trainigsdeck.
Als je klaar bent heb je twee level 2 rangers, al en ik bedoel ook ALLE, upgrade points stop je in weapons.
Een ranger fit je uit met: 1 baron shield, 1 ion reactor, 1 morion tracker en 1 argon laser. De tweede ranger fit je uit met: 1 baron shield, 1 ion reactor, 1 phase modulator en 1 BARON laser.
Nu ga je naar Vulocre toe om te patrollen..... Zoek een outpost op en doe alleenmaar MINING missions (dus crystals verzamelen). Onderweg zou ik GEEN gevechten aangaan. Als je in een Cave zit en je wordt aangevallen door fed bots dan vuur je eerst alleenmaar op de Defiant (de Valadin die er altijd is) als je die gesloopt hebt vernietig je de flea (de ranger) en dan pas de Nimbus (de Sentinel)
DUS NIET AUTO-FIGHT gebruiken anders verlies je....
Als je eenmaal 20 crystals verzameld hebt huur je een ZODIAC. Nu ben je zo goed als onverslaanbaar voor de basis tegenstanders (dus ik bedoel GEEN tag driods, ex-bots, destroyers, magma squads, base lords, etc.) Wel de normale squads en de veteran squads.
Blijf doorgaan met de crystal missions, als je 12 crystals hebt huur je je eerst preator. Blijf doorgaan met crystals en als je genoeg hebt huur je je tweede preator.
Als je eenmaal je 3 mercs hebt ga je door met crystals totdat je iets van 100 crystals hebt (je hebt dan een aardige buffer). Als je rangers lvl 7 of hoger zijn ga je uit Vulcore en begin je met het upgarden van je Rangers.
Vorige reset (en ik denk dat dat nu ook nog geld) moet je ervoor zorgen dat je MR100 rocketpacks hebt of beter en een ion flux plus reactor (een betere reactor heb je voorlopig niet nodig, maar als je upgrade points over hebt kan je een sub nuke reactor kopen).
De Valadin start: Koop een valadin, koop 2 argon lasers,shield en ion reactor.
Train je Valadin in de CCU trainigsdeck. Dan heb je weer wat geld en koop een motion tracker en phase modulator.
De tactiek in Vulcore is min of meer hetzelfde als bij de rangers....
Tegenwoordig zijn rocketpacks de manier op te starten....
Let wel op dat je in het begin GEEN BASES aanvalt in Vulcore... want die kosten TEVEEL KCharge... Die moet je pas gaan doen als je MR100s op e rangers hebt of op je Valadin
Ik hoop dat dit jullie op weg helpt om een leuke en goed reset te hebben
mijn nick is Mopreme (Clan: Veterans)
De "Two Rangers Start" : Koop 1 ranger gooi er 1 argin laser, 1 ion reactor en 1 baron shield op en train deze op/in het CCU trainingsdeck. Als je dat gedaan hebt kopp je je tweede ranger. Haal de spullen van je eerst ranger af, gooi deze op je tweede ranger en train deze weer in het CCU trainigsdeck.
Als je klaar bent heb je twee level 2 rangers, al en ik bedoel ook ALLE, upgrade points stop je in weapons.
Een ranger fit je uit met: 1 baron shield, 1 ion reactor, 1 morion tracker en 1 argon laser. De tweede ranger fit je uit met: 1 baron shield, 1 ion reactor, 1 phase modulator en 1 BARON laser.
Nu ga je naar Vulocre toe om te patrollen..... Zoek een outpost op en doe alleenmaar MINING missions (dus crystals verzamelen). Onderweg zou ik GEEN gevechten aangaan. Als je in een Cave zit en je wordt aangevallen door fed bots dan vuur je eerst alleenmaar op de Defiant (de Valadin die er altijd is) als je die gesloopt hebt vernietig je de flea (de ranger) en dan pas de Nimbus (de Sentinel)
DUS NIET AUTO-FIGHT gebruiken anders verlies je....
Als je eenmaal 20 crystals verzameld hebt huur je een ZODIAC. Nu ben je zo goed als onverslaanbaar voor de basis tegenstanders (dus ik bedoel GEEN tag driods, ex-bots, destroyers, magma squads, base lords, etc.) Wel de normale squads en de veteran squads.
Blijf doorgaan met de crystal missions, als je 12 crystals hebt huur je je eerst preator. Blijf doorgaan met crystals en als je genoeg hebt huur je je tweede preator.
Als je eenmaal je 3 mercs hebt ga je door met crystals totdat je iets van 100 crystals hebt (je hebt dan een aardige buffer). Als je rangers lvl 7 of hoger zijn ga je uit Vulcore en begin je met het upgarden van je Rangers.
Vorige reset (en ik denk dat dat nu ook nog geld) moet je ervoor zorgen dat je MR100 rocketpacks hebt of beter en een ion flux plus reactor (een betere reactor heb je voorlopig niet nodig, maar als je upgrade points over hebt kan je een sub nuke reactor kopen).
De Valadin start: Koop een valadin, koop 2 argon lasers,shield en ion reactor.
Train je Valadin in de CCU trainigsdeck. Dan heb je weer wat geld en koop een motion tracker en phase modulator.
De tactiek in Vulcore is min of meer hetzelfde als bij de rangers....
Tegenwoordig zijn rocketpacks de manier op te starten....
Let wel op dat je in het begin GEEN BASES aanvalt in Vulcore... want die kosten TEVEEL KCharge... Die moet je pas gaan doen als je MR100s op e rangers hebt of op je Valadin
Ik hoop dat dit jullie op weg helpt om een leuke en goed reset te hebben
mijn nick is Mopreme (Clan: Veterans)
HHmm gaat alles goed met alle Dutchies??
Nog hulp nodig??
Nog hulp nodig??
[ Voor 5% gewijzigd door Macadoshis op 07-03-2004 18:43 ]
Verwijderd
uhh ja...
Ik heb nu geregistered en ik krijg geen bevesteging mail...
Kan het zijn dat het vol is ofzow:?
Ik heb nu geregistered en ik krijg geen bevesteging mail...
Kan het zijn dat het vol is ofzow:?
Sorry voor wat? Er is genoeg ruimte op cybots
Verwijderd
Waardoor komt het dan ik krijg geen activation mail dat vind ik raar kan er nog iets fout gegaan zijn??
De server had wat problemen.. probeer het nog eens !
bij mij duurde het ook een paar dagen
bij mij duurde het ook een paar dagen
Verwijderd
Lol lache spel, alleen geld gaat zo langzaam 
Hoe en waar join ik de GoT clan?
Hoe en waar join ik de GoT clan?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 07:41 ]
Verwijderd
*schop*
Ik heb nu die 2e clan gejoind, maar daar is ''niks''
Wat is naam en pass van de eerste?

Ik heb nu die 2e clan gejoind, maar daar is ''niks''

Wat is naam en pass van de eerste?
Verwijderd
Als je die tag-droids blijft aanvallen komt er geld zat binnen. En ik vind dat er ook KCHARGE bonusses of drops moeten komen, de mijne is altijd op als ik het nodig heb >_>
Kspeel nu met 2 rangers lvl5 AI en een die grotere met lvl 4 AI.
Ik heb alle die leuke tooltjes (phase module, anomoly module, motion scanner, en nog zo eentje (spelling??))
Best wel grappig allemaal
Kspeel nu met 2 rangers lvl5 AI en een die grotere met lvl 4 AI.
Ik heb alle die leuke tooltjes (phase module, anomoly module, motion scanner, en nog zo eentje (spelling??))
Best wel grappig allemaal
Verwijderd
Ik heb nu bij mining operations een Base gebouwd voor de clan..... Maar waar zie ik er info over ofzo?
Verwijderd
Ik zag dat in de ander clan niemand meer actief was, dus ik heb een nieuwe gemaakt:
naam: Tweakers
naam: Tweakers
Spelen mensen dit spel nog? 
ik ben er net mee begonnen
reset is over 6 dagen
ik ben er net mee begonnen
reset is over 6 dagen
ik geef t ook een poging, vermakelijk voor op school denk ik
Heeft geen signature.
ok ik heb ook de clan gejoineddommerick schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:04:
ik geef t ook een poging, vermakelijk voor op school denk ik
maar daar zit ik nu in me 1tje in volgens mijn
en weet admin pas niet
Ben er mee gestopt toen ik veteran rank 3 had... geen zin meer in
het is een heel leuk en verslavend spel, maar na 2 a 3 jaar spelen had ik het wel gezien
het is een heel leuk en verslavend spel, maar na 2 a 3 jaar spelen had ik het wel gezien
hhmm zit ook is ff het nieuws van cybots te lezen
dus rond juni stoppen ze er meeBeginning of the End
[Posted by: Marty on 03 Feb, 4:12 PM]
After more than 5 years in operation, the team at Tasman have with regret decided to give some finality to the Cybots' universe. Priorities of the Company have moved in new directions and it is no longer feasible for us to maintain the game.
Accordingly we will in the next couple of weeks cease accepting any contributions to the game. After that point players will retain their existing status (non-contributor or contributor) and then approximately 6 months later the game will be shutdown.
For all of us at Tasman, Cybots has been a fun and rewarding journey. We've spent countless hours working on the game and learnt a great deal along the way, however all good things must at some point come to an end.
We'd like to thank the more than 40,000 Cybots players who've enjoyed playing the game, and wish everyone the best for the future.
Yours with regret (but in many other ways, relief),
Martin Wells (moriarty)
Colin Pyle (osp)
Alex von Kotze (eztoknov)
And as a little bonus we've decided to upload a few pics of the team. You can find them over at the wiki.
ahhhh maar wist het wel een beetje... ze deden geen ontwikkeling meer....
geen test server meer enzo
ga binnenkort maar weer eens inloggen denk ik
Verwijderd
Ik zit bij een Kroatische clan van Ogame.org, die hebben mij verteld dat er 2 ubernerds zijn gevonden die Cybots gaan overnemen.Macadoshis schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:50:
ahhhh maar wist het wel een beetje... ze deden geen ontwikkeling meer....
dus waarschijnlijk gaat het door, alleen onder een andere vlag
hhmm misschien lache... maar het zal niet hetzelfde zijn.
kende Marty, Colin en de rest bestwel goed
zat ook op de alpha-server om dingen te testen
ik zie wel... toch te druk bezig met WoW
kende Marty, Colin en de rest bestwel goed
zat ook op de alpha-server om dingen te testen
ik zie wel... toch te druk bezig met WoW
ik heb nu rank 80 79 
ronde is net opnieuw gestart
heb 3 robots
nickname: Tuumke
ronde is net opnieuw gestart
heb 3 robots
nickname: Tuumke
[ Voor 20% gewijzigd door Tuumke op 01-03-2006 11:43 ]
hhmm rank is nu wel weer iets minder 
maar heb 3 valadin robots, en 1 orbiter (die is momenteel alleen offline)
heb wel een mooie 'tactiek' bedacht om geld te vergaren
bij een service outpost zorgen dat je genoeg merchians (ofzo) hebt d.m.v.
'christal craving'
en als je er genoeg hebt.. cash multipliers kopen (bij for sale)
heb het al een paar x op 6x gehad
dan gaat je geld wel redelijk hard
bij elk gevecht dat je wint ongeveer 1500 verdienen
alleen bij een energie storm zijn die multipliers dan weer weg
maar heb 3 valadin robots, en 1 orbiter (die is momenteel alleen offline)
heb wel een mooie 'tactiek' bedacht om geld te vergaren
bij een service outpost zorgen dat je genoeg merchians (ofzo) hebt d.m.v.
'christal craving'
en als je er genoeg hebt.. cash multipliers kopen (bij for sale)
heb het al een paar x op 6x gehad
dan gaat je geld wel redelijk hard
bij elk gevecht dat je wint ongeveer 1500 verdienen
alleen bij een energie storm zijn die multipliers dan weer weg
hoe zit het eigg met de matriach-crown missies? hoe zijn die/ wat voor n level/wapens moet je hebben om die goed te kunnen doen? omdat ze meer van die mercredits opleveren als die crystal missies
mijn rank is momenteel 175e, nog n lange weg te gaan in 8 dagen
-edit-
okeej, net mn eerste ervaring gehad met zo'n matrich-missie...
die scaven patrols die je er tegen komt zijn makkelijk te verslaan (tenminste vind ik, k heb 2 gewone bots + 2 mercs, een zodiac en preator)
je vind er settlements en guard-towers, die towers zijn makkelijk (en je krijgt er veel $$ voor), maar in zo'n settlement zit dus zo'n matriach, met een projected shield van 2400 en een aanval van max 800.
ik was na 2 beurten al 1 robot kwijt, destroyed (de zwakste gelukkig)
mijn rank is momenteel 175e, nog n lange weg te gaan in 8 dagen
-edit-
okeej, net mn eerste ervaring gehad met zo'n matrich-missie...
die scaven patrols die je er tegen komt zijn makkelijk te verslaan (tenminste vind ik, k heb 2 gewone bots + 2 mercs, een zodiac en preator)
je vind er settlements en guard-towers, die towers zijn makkelijk (en je krijgt er veel $$ voor), maar in zo'n settlement zit dus zo'n matriach, met een projected shield van 2400 en een aanval van max 800.
ik was na 2 beurten al 1 robot kwijt, destroyed (de zwakste gelukkig)

[ Voor 49% gewijzigd door DropjesLover op 12-03-2006 19:23 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
en gisteren is weer een restart geweest
iedereen kan het weer helemaal overnieuw gaan doen, net zoals elke 21 dagen. wel chill, eerst was k 172e, nu ben ik ergens in de 50e
iedereen kan het weer helemaal overnieuw gaan doen, net zoals elke 21 dagen. wel chill, eerst was k 172e, nu ben ik ergens in de 50e
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
morgen als het goed is weer een reset

ben net zo lekker op gang
denk dat dit de laatste x was dat ik mee deed...
sta nu 129e ofzo
je moet er echt dag en nacht achterzitten wil je in de top 15 komen volgens mijn...
ben net zo lekker op gang
denk dat dit de laatste x was dat ik mee deed...
sta nu 129e ofzo
je moet er echt dag en nacht achterzitten wil je in de top 15 komen volgens mijn...
Ok OUDE KOEIEN maaaruh..
speeeld iemand dit nog?...
Ik ben net weer begonnen onder ThaViper1982 en wil graag weten of iemand het nog speeld.
speeeld iemand dit nog?...
Ik ben net weer begonnen onder ThaViper1982 en wil graag weten of iemand het nog speeld.
Don't Speak, Just Think