Battle.net Spud#2543
tis een beta he dus ze zullen em ook wel eens platgooien om te updaten
btw mijn xp
Exp: 523.516
Bier, Whiskey en Metal!!
Ziet er leuk uit, heb geregistreerd, maar ben nu op m'n werk. Beter al laat ik hier niet dat mailtje naar toe sturen, m'n baas checked de webserver bijna dagelijksnecrite schreef op 27 augustus 2002 @ 11:14:
hmmm...
Lijkt wel een beetje op Droidarena
Zie ook: DroidArena - MMOG
hotmail is dan zekerook geblocked??
mijn baas mailde me af en toe van die sites met flash spelletjes, voor als er savonds niet te doen was....
klote dan het down ligt, de tijd gaat zeker ook niet door??
dus ik krijg er geen kcharge bij??
die was gister avond op...
Battle.net Spud#2543
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
via spectate naar tourneyTampie2000 schreef op 27 augustus 2002 @ 14:43:
ja dan moet ik eerst in die tourney komen... maar hoe kom ik daar? In het menu staat alleen Spectator links...
dan jouw squad aanklikken dan staat er ipv attack bij jouw leave..
klik er op en dan nog eens om het te confirmen
Bier, Whiskey en Metal!!
Ja, ik speel ook PATepelStreeltje schreef op 27 augustus 2002 @ 00:40:
[...]
jij speelt vast ook PA
anyway, ik heb alles behalve geduld... en geld... en een otoo.... en men rijbewijs...
anyhow, ik ben nu op die plateau dinges aant levelen, exp x2, cash x 2 ben ik kwijt geraakt??
kan iemand mij uit leggen hoe dat tourney dinges werkt?
Als je op 't Plateau bent, dan heb je dus Cash x2 en Exp. x2, maar als je daar weer afgaat, dan raak je dat kwijt.
Btw, mijn Exp. is
[Emphelator]
KCharge: 6807
Exp: 462294
Rank: 110th (11K behind Poke_goldsmi)
Cash: $241407
KCharge: 64 <-- ik speel totdat ik niet meer heb, eerste dag beetje teveel gespeeld den ik
Exp: 305102
Rank: 133rd (5K behind Mookai)
Cash: $49435 <-- leuk zon cash x9 en dan een tag droid vinden
ik was nog wel op dat plateau, maar die bonussen waren ineens weg...
weird...
gekke server...
morgen is de reset, hoe land duren de rondes meestal?
Battle.net Spud#2543
KCharge: 561
Exp: 767616
Rank: 96th (11K behind Merlyn)
Cash: $284348
maar ze zijn ook nog aan het expirimenteren met de ronde lengtes stond in de FAQ dacht ik.. het is nog een beta he
Bier, Whiskey en Metal!!
nee gewoon erg lang doorgespeeld tot mn KC op wasVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:15:
Damn, jij wel Veteran Rating......'t zal mij niet meer lukken denk ik, heb je veel Exp. multipliers gehad?
Bier, Whiskey en Metal!!
Er staat wel Battle! maar ik kan de vijanden niet zien, dit is echt heel frusterend.
Heeft iemand anders hier ook last van of nog beter....heeft iemand hier een oplossing voor?
Mag ik je even HEEEEEEEEEEEL hard uitlachen?Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:23:
Kijk, dit gebeurt er heel vaak bij mij: Klik hier.
Er staat wel Battle! maar ik kan de vijanden niet zien, dit is echt heel frusterend.
Heeft iemand anders hier ook last van of nog beter....heeft iemand hier een oplossing voor?
Waar denk je dat die SCROLL balkjes voor zijn?
Dit levert je wellicht een nominatie voor een niet nader te noemen titel
ahum.. laten we het aardig houden he...*proest*PromWarMachine schreef op 28 augustus 2002 @ 20:17:
[...]
Mag ik je even HEEEEEEEEEEEL hard uitlachen?![]()
![]()
Waar denk je dat die SCROLL balkjes voor zijn?
Dit levert je wellicht een nominatie voor een niet nader te noemen titel
WHAHAHAHAHAHA oops sorry
maar idd zoals aris net zei gewoon scrollen
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit is idd echt te lomp voor woorden.....
Ik ging ervan uit dat je naar de zijkant zou moeten scrollen.
Maar toch bedankt, want nou is m'n 'probleem' opgelost.
Jongens....jullie mogen mij nog een keer uitlachen
Sla Deze Picture op.

Ga Naar Account Tools Bij Cybots
Helemaal onderaan kan je een plaatje uploaden.. Dat is natuurlijk dat vlagje dat je net gedownload hebt.
KLAAR!!!
hier de punten
-we veranderen onze clan naam.. waarom? we worden gepest
-sommige veranderen hun commander naam.. zelfde reden..
-mine's, wie bouwt waneer een mijn en wie zorgt voor defence
-hoe moet je beginnen.. ik heb een mooi goed werkend FAQtje geschreven.. en als Chigy ook ff neerzet hoe hij begon.. (hij heeft meer geld als ik
als iemand nog meer punten heeft gaarne die te posten.. we moeten ze ff laten zien wat THE DUTCH kunnen
Bier, Whiskey en Metal!!
We moeten een goede tactiek hebben...... en niet dat we in het wilde weg gaan bouwen en aanvallen enzo!!! bij deze rounde kon dat wel...... maar als we hoog willen eindigen moeten we GOED samenwerken....Lord_Mithril schreef op 28 augustus 2002 @ 21:28:
OK de volgende ronde komt er zo aan.. goed moment om alle taktieken ff door te spreken en nieuwe players te zoeken..
hier de punten
-we veranderen onze clan naam.. waarom? we worden gepest![]()
-sommige veranderen hun commander naam.. zelfde reden..
-mine's, wie bouwt waneer een mijn en wie zorgt voor defence
-hoe moet je beginnen.. ik heb een mooi goed werkend FAQtje geschreven.. en als Chigy ook ff neerzet hoe hij begon.. (hij heeft meer geld als ik)
als iemand nog meer punten heeft gaarne die te posten.. we moeten ze ff laten zien wat THE DUTCH kunnen
En niet meteen gaan gillen als iemand wat minder online is...
Ik kan bijvoorbeeld alleen 's avonds online zijn, want overdag moet ik gewoon werken...
Maar zolang de taken goed verdeeld zijn.....qua aanvallen en verdedigen moet het wel lukken denk ik!!
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Naja heeft lang geduurd voordat ze erdoor waren
denk t wel.. ik moet ff kijken of ik op mn stage over internet beschik en een leuke baasMacadoshis schreef op 28 augustus 2002 @ 21:33:
[...]
We moeten een goede tactiek hebben...... en niet dat we in het wilde weg gaan bouwen en aanvallen enzo!!! bij deze rounde kon dat wel...... maar als we hoog willen eindigen moeten we GOED samenwerken....
En niet meteen gaan gillen als iemand wat minder online is...
Ik kan bijvoorbeeld alleen 's avonds online zijn, want overdag moet ik gewoon werken...
Maar zolang de taken goed verdeeld zijn.....qua aanvallen en verdedigen moet het wel lukken denk ik!!
en idd squirtle t was echt lachen ja
Bier, Whiskey en Metal!!
Ok, we moeten dus een andere naam verzinnen voor de clan, dus als iemand een naam weet, post 'em dan hier, dan kunnen anderen 'em beoordelen.
ik las ergens dat er elke 6 uur een transport komt om je goedje op te halen bij je mining base. dan krijg je dus geld...
of dit waar is weet ik niet, als je bij mininsg bases kijkt, het spectator gedeelte, staat daar hoelang het nog duurt voordat transport komt, en dat is vaak langer dan 6 uur...
verder zijn er dus 2 manieren van aanvallen op een base, raze en overnemen (weet niet meer hoe die heet, conquer ofzo?)
raze is alles verkopen dat er staat, en die andere spreekt voor zich.
verder, je clan krijgt 25% van de XP en cash die jij krijgt, ZONDER dat jij er zelf verlies op maakt. je zorgt dus dat je clan goed is/blijft/word door zelf goed te zijn/worden/blijven.
van een mining base word het geld verdeeld over de leden van de clan.
heb je dus 15 leden, maak je 1.5 miljoen piek met zon miningbase, dan krijgt iedereen een ton...
inactives kicken krijgt voor mij een nieuwe betekenis... (je moet er wel wat voor doen voor zon shitload geld!!) maar dat is mijn mening, ik denk er op de volgende manier over: voor wat, hoort wat.
ik houd mijn naam als ik in de top 100 kom (en dus veteran ben) dit doet mith ook geloof ik, zoniet, dan word het wat anders, ik denk gewoon Chiel, zoals ik echt heet, of TsjernoChiel ofzo, weet ik nog neit, denk ik morgen over.
een andere clan, lijkt mijzelf een erg goed idee, nieuwe naam, zal karl in het begin niet weten wie we zijn, en dus hebben we een betere kans met minen. (karl en kronuiten vielen onze bases steeds aan, voor de leuk trouwens)
ik raad iedereen nog wel aan de volgende dingen ff door te lezen:
ten eerste: http://www.cybotcentral.com/clanwar.shtml#mbs
ten tweede:
erg handig om te weten, haal ik van het tips board af
think this might be a good guide for everyone
alrite most of you know that mining bases give you money, but you need to know a couple of facts before u go off and build one.
1. Bases cost 10k money to build, but you need money to buy shields defences for the base and upgrade the size of the bases. This may cost up to 1 million or more.
2. Never upgrade defensive squad slots, the more defensive squads the worse it is. WHY? Because base defences are shared among defending squads, so for example if you have a 500k base, the max bm squad you can have defending it 500k BM, and the max attacker BM to attack ur base is also 500k BM. But if you put in ANOTHER say, 250k squad, the attacker can attack the 250k squad and effectively wipe out the base defences why facing the weaker defender. So when building bases, build a good squad to defend the base.
3. Before upgrading bases, you need a 150k squad in there and anything below it. Or else you cannot upgrade ur base to a bigger one
4. Never build crappy turrets or rocket launchers, just build Malon Arrray shield generators.
5. When under construction bases cannot be destroyed.
6. When attacking bases attack the bases just before they are about to dock, that way when you RAZE(destroy) the base, we get more money from that base.
7. After aries base, a beta base costs more to build initially, so does gamma and so on till zeta base.
8. Attack other good bases to see what kind of bots they have and try to mimic that squad and defend your own base with the same config.
9. Plan out the squad you are going to defend with before you build a base
10. The money we get from bases are equally shared among clan members, so we get $150k from a base from 1 docking, that means we get $10K each, if there are 15 members.
Hope this helps
-Holim
uhm tacktien mbt bots enzo... die heb ik niet, ik kloot ook maar wat aan...
hoewel het mij wel verstandig lijkt om een ranger te nemen in het begin, met een security countermand, en steeds orbies te huren voor andere modules...
een defence merc is altijd handig, projected shields own.
ook hoorde ik dat je zoveel mogelijk missle wapens moet gebruiken. deze gebruiken minder energy (is zeker waar) en doen toch veel dmg, alleen meot je bij sommige nog ff een targeting upgrade nemen.
let ook op hoeveel keer je wapen schiet per uur.
maak dus niet de fout die ik maakte, avenger en g33 kopen, en die op je valadin gooien.
deze schieten 0.6 (avenger) en 0.5 (g33) keer per beurt...
neem dan gelijk de 3 loops dingen voor wat meer weapon tech levels.
tourney:
ik weet niet of iedereen dit helemaal begrijpt, ik snap het ook pas vanaf gister.
achter je naam, en die van andere staat een bedrag, bij de nummer 1 staat er nu 9100$
degene die op nummer 1 staat krijgt dat bedrag per 15 minuten.
komt er op neer, hoelanger je ergens staat, hoe hoger de "multplier" zal zijn, sta je hoger, dan is het start bedrag hoger.
als je dus gaat slapen, ga dan nog ff rondrellen in de tourney, kan je goud geld mee verdienen, zonder dat je wat doet.
(8 uur slapen, 32 keer 9100 is toch 3 ton!)
uh, dit was zon beetje wat ik heb ontdekt in mijn eerste ronde, voor mij heeft die 4 dagen geduurt, ik ben verslaafd, en let op je kcharge
no cents this time, i need them myself
Battle.net Spud#2543
laat staan zoveel kon verzinnen om tiepen...
naja, ik wacht op men tourney, totdat ik weer recovered ben..
* TepelStreeltje is trouwens Spud in cybots
Battle.net Spud#2543
Maarja, zoals hierboven kan een goeie Mine best wel duur zijn, daarom stel ik voor om de kosten te verdelen.
Idee?
Zegt 't maar.
/me is Emphelator in Cybots.....maar dat hadden de meesten wel begrepen denk ik
dat ligt eraan hoe de rest van je squad eruit ziet.. mijn reaper had ooit 2 avangers. dat werkt echt lekker.. maar je moet dus wel zorgen dat de rest van je bots ook andere wapens hebben.. ik had gelukkig 2 quadargon dingenmaak dus niet de fout die ik maakte, avenger en g33 kopen, en die op je valadin gooien.
deze schieten 0.6 (avenger) en 0.5 (g33) keer per beurt...
neem dan gelijk de 3 loops dingen voor wat meer weapon tech levels.
verder een goed stukje spud.
trouwens voor dat inactives kicken moeten we wel een limiet instellen.. dus als je zoveel dagen inactive bent en dan niet reageerd op messages dat je dan pas gekicked word.
* LordMithril is Mithril in Cybots of Mith zoals iedereen me noemt
Bier, Whiskey en Metal!!
wie niet meehelp aan bassisen bouwen, ligt er ook snel uit, tenzij hij een rede heeft.
wat ik al zei, de hele clan krijgt geld van het minen.
als niet iedereen mee helpt, en ik investeer een ton in zon base, dan ben ik pissed. ik gooi niet voor niets men geld derin...
stukkie....
tering, is mijn langste post op got ooit...
ik laat denk ik wel zien dat ik echt een verslaving derbij heb...
net als toen ik net met planetarion begon, toen was ik ook zo fanatiek als de pest..
Battle.net Spud#2543
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
hier stond wat info over men clan., maar diemag je me op cycom vragen, watn ik het het weggehoest
Battle.net Spud#2543
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
welkom
Battle.net Spud#2543
als de server niet plat ligt, zoals nu...
aargh
Battle.net Spud#2543
Argh.....je hebt me verslagenTepelStreeltje schreef op 29 augustus 2002 @ 14:31:
0:00 ago Spud's FieldpickersSquad 1 (29) defeated Emphelator's Retards (26)
ghihi![]()
Ik wist niet dat ik al zo hoog stond in de league
Ligt 't trouwens aan mij of duurt 't zo onwijs lang voordat je ingelogt bent?
Ik wacht nu al 15 minPromWarMachine schreef op 30 augustus 2002 @ 16:39:
Ik wacht nu al 2 minuten en vind het al verdomd lang!
Zo is het spel een HEEL stuk minder leuk!!
Ik wou effe lekker wat robotjes slopen.... maar ja dat ken nu niet!!!
Ga over een paar uur wel weer effe kijken of ik er dan op kan!
500 Servlet Exception
java.lang.NullPointerException
at ControllerBean.login(ControllerBean.java:1124)
at _index__jsp._jspService(/apps/webapps/cybots/index.jsp:78)
at com.caucho.jsp.JavaPage.service(JavaPage.java:75)
at com.caucho.jsp.Page.subservice(Page.java:485)
at com.caucho.server.http.FilterChainPage.doFilter(FilterChainPage.java:182)
at com.caucho.server.http.Invocation.service(Invocation.java:311)
at com.caucho.server.http.CacheInvocation.service(CacheInvocation.java:135)
at com.caucho.server.http.HttpRequest.handleRequest(HttpRequest.java:221)
at com.caucho.server.http.HttpRequest.handleConnection(HttpRequest.java:163)
at com.caucho.server.TcpConnection.run(TcpConnection.java:137)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:536)
Die melding kreeg ik ook, staat de server nu uit ofzo?PromWarMachine schreef op 30 augustus 2002 @ 17:19:
Na een minuut of 20 >
500 Servlet Exception
java.lang.NullPointerException
at ControllerBean.login(ControllerBean.java:1124)
at _index__jsp._jspService(/apps/webapps/cybots/index.jsp:78)
at com.caucho.jsp.JavaPage.service(JavaPage.java:75)
at com.caucho.jsp.Page.subservice(Page.java:485)
at com.caucho.server.http.FilterChainPage.doFilter(FilterChainPage.java:182)
at com.caucho.server.http.Invocation.service(Invocation.java:311)
at com.caucho.server.http.CacheInvocation.service(CacheInvocation.java:135)
at com.caucho.server.http.HttpRequest.handleRequest(HttpRequest.java:221)
at com.caucho.server.http.HttpRequest.handleConnection(HttpRequest.java:163)
at com.caucho.server.TcpConnection.run(TcpConnection.java:137)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:536)
ze zullen wel problemen hebben gekregen bij de reset... maar toch...
Ik wil robots slopen!!
AAArrrrrggghhhh zeer vervelend
Verwijderd
waar slaat dat nou weer op
een dikke error!
heeft iemand een acoutje voor mij die ik even kan gebreuken.
of dat jullie even een voor me maken?
op de naam Micra en de pass kun je dan wel even mailen naar
Micra@home.nl
IK OOK!!!Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:57:
[...]
Niks ff geduld, ik wil nu Bots bouwen en ermee vechten![]()
Nou het is weer SLECHT.. ben wel erin geweest... je hebt geen rangers meer.. en geen val's meer....Macadoshis schreef op 30 augustus 2002 @ 19:31:
hey hey ik zit erin!!1 hij doet het weer!! hoop ik!!!
je begint met 100k..... en je moet eerst je workshop upgarden...
dan kan je reapers kopen en......... (zo ver kwam ik niet...)
het was weer heel LANGZAAM!!
maar ja er is ietje meer bekend!
Verwijderd
jep had ik ookMacadoshis schreef op 30 augustus 2002 @ 19:48:
[...]
Nou het is weer SLECHT.. ben wel erin geweest... je hebt geen rangers meer.. en geen val's meer....
je begint met 100k..... en je moet eerst je workshop upgarden...
dan kan je reapers kopen en......... (zo ver kwam ik niet...)
het was weer heel LANGZAAM!!
maar ja er is ietje meer bekend!
:bad:
Allemaal eerst 1 weekje geld verzamelen en dan beginnen met minen? Of meteen een base kopen en bouwen..(lijkt me lastig) ....
Misschien eerst 2 daagjes geld vezamelen.. base kopen.. goed verdedigen en dan verder??
Mmmm, ik denk dat we gewoon eerst moeten beginnen en dan na een x aantal dagen ff kijken hoeveel geld iedereen heeft, als 't genoeg is dan kunnen we inderdaad een mijn gaan bouwen.Macadoshis schreef op 30 augustus 2002 @ 20:02:
Hey nu het er een beetje op gaat lijken dat het weer gaat beginnen!! Moeten we ONZE tactiek effe bepalen... wat gaan we doen!??
Allemaal eerst 1 weekje geld verzamelen en dan beginnen met minen? Of meteen een base kopen en bouwen..(lijkt me lastig) ....
Misschien eerst 2 daagjes geld vezamelen.. base kopen.. goed verdedigen en dan verder??
Maar ik denk niet dat 't al gaat lukken in 't begin.
Ik kom Cubots nog steeds niet in
weet niet wat jullie dan voor vage shit hebben...
mining bases zijn heel makkelijk goed sterk squadje hebben, (minder als 250k bm) en een zooi van die shields, klaar, niemand die der doorheen komt!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
en de site van microsoft wil het niet meer geven!
weten jullie hoe ik er dan nog aan kan komen?
Btw: hij doet het weer
Volgens mij kan je op http://java.sun.com daar de Java downloaden.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 10:06:
kut ik heb geen java virtual machine
en de site van microsoft wil het niet meer geven!
weten jullie hoe ik er dan nog aan kan komen?
Btw: hij doet het weer
Ik ga Cybotten, hij doet 't weer
Ik heb nu ook de clan gejoined
HET IS DAN EINDELIJK ZO VER
CLAN NAME: G.O.T CLAN
PASSWORD: got
Kom en JOIN
Don't Speak, Just Think
Ik wil niet vervelend zijn maar we hebben al een clan.TepelStreeltje schreef op 29 augustus 2002 @ 17:01:
ik heb nieuwe clan aangemaakt (niemand anders deed, het dus...)
Frying Phoenix Foundation
wachtwoord GoT
alle ouwe TDA members zijn welkom, andere ook
Heb je 't hele topic doorgelezen?
in overleg is het niet verstanig om TDA te houden, daarom heb ik FPF aangemaakt.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 13:23:
[...]
Ik wil niet vervelend zijn maar we hebben al een clan.
Heb je 't hele topic doorgelezen?
meeste mensen van tda zitter er al bij.
en dan nog is het jou keus om een clan te joinen, en ook welke clan.
Battle.net Spud#2543
ach vanaaf mischien anders morgen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
eigenlijk kan ik niets vindenVerwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 12:06:
[...]
Volgens mij kan je op http://java.sun.com daar de Java downloaden.
Ik ga Cybotten, hij doet 't weer
Ik heb nu ook de clan gejoined
leg eens uit waar het staat?
Gewoon op de drop-list klikken.
http://java.sun.com/downloads.html
als je der bij wilt, moet je het bot gezegd waard zijn.
als je derbij wil, moet je het mij ff zeggen.
Battle.net Spud#2543
Ik wil erbij, want ik zat er al bij.. en heb gisteren en vannacht de base verdedigd...TepelStreeltje schreef op 02 september 2002 @ 22:56:
allen, ik heb het join passwoord van FPF veranderd.
als je der bij wilt, moet je het bot gezegd waard zijn.
als je derbij wil, moet je het mij ff zeggen.
(maar ik vraag me af wat jij onder het WAARD zijn verstaat???)
Ik speel elke dag als ik er tijd voor heb, maar ik heb natuurlijk ook andere dingen te doen!!
VERGEET DEZE POST.... heb niet goed gelezen.. ben een beetje wazig vandaag...sorry
[ Voor 0% gewijzigd door Macadoshis op 03-09-2002 11:25 . Reden: ik was stom bezig! ]
Ga vooral expen, zodat we een tweede base kunnen opzetten.
Maar doe dit alleen in overleg! Zorg dat er geen foute defence op zit als een nutteloze toren, maar Malon walls ($200k) of Fortified walls ($175k) en minstens 2 squads, hoe meer hoe beter van laatst genoemde.
Ook upgraden gebeurd in overleg want een foute upgrade kan fataal zijn.
BTW: Ik sta 1e in tourney!!
1 [Leave] Aris's Squad [232K] Recovering (4 mins) Poor 24:5 33 $ 10980
Per kwartier ja
---
Als ik daar meer dan 20 kwartier (=5 uur) vanaf nu blijf staan, dan heb ik dus $200.000 cash verdiend, dan koop ik een nieuwe squad en blijft die in tourney.
Dat geeft namelijk perspectieven: enerzijds expen in patrol, anderzijds (veel) geld/exp verdienen in tourney/defence! Dan doe ik dat in plaats van doorsparen tot $450k voor een nieuwe workshop, ik mag toch nog 5 bots kopen. Heb nu 7/12.
Repair Rate Bonus: 20%
Chassis Tech Level: 4
Max. Bots Per Squad: 6
Total Bots: 13 (max 16)
Kinetic Charge: 1379 / 7500 [51 hrs
ik vind net weer 3 bot...
1 mara, 1 ranger en een seer...
ik kom op 13 bots terecht..
pffff
en dat moet ik allemaal nog trainen...
hier heb ik nooit genoeg KC voor...
als het zo door gaat, heb ik een squad dat constant in tourney kan blijven (dus rond de 250BM) eentje van 150K voor base defence/attack, en nog een normal HARD patrol groepje...
en ik heb nog niet eens bullwarks... (nog 4 segments)
[edit]
zelfs nog maar 3 segmetns
Radial Laser = 0 / 5
Magma = 9 / 30
Bulwark = 7 / 11
[edit2]
lrijg tieten, ik had nog gelijk ook! ik moet er nog 4, want je moet er int totaal 11 hebben...
Battle.net Spud#2543
mijn BM zit nu rond de 180K en ik sta/stond hoger als jou
Bier, Whiskey en Metal!!
heeeeeeeeeeeel weird, zo stond het op men info scherm...Lord_Mithril schreef op 03 september 2002 @ 15:07:
nee hoor spud 10 segmenten... ik snap die 11 ook niet .. ik heb 10 segs en kan bulwarks kopen
Battle.net Spud#2543
Een schop onder je hol
Wordt dit spel nog actief gespeeld? Door mij helaas niet meer. Heb het moeten vervangen door Mafia.org (die tijdelijk down is), omdat Cybots té veel tijd eiste. Simpel, maar waar.
Ben benieuwd wie er hier nog speelt, dus brand los!
Verwijderd
[edit]
ineens begint het heel erg langzaam te worden, is dat vaak zo?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 12:44 ]
Battle.net Spud#2543
Is er nog meer animo...:
Clan: G.O.T The Clan
wachwoord: got
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Ik heb nog wel m'n account, en heel af en toe als ik me verveel kijk ik er nog eens.SdR schreef op 02 May 2003 @ 14:33:
Ik ben weer begonnen..
Is er nog meer animo...:
Voor zover ik weet is de lag compleet verdwenen btw
Ik heb geen veteran ranking meer.
De Lag is wel helemaal weg ja..
Don't Speak, Just Think
Ik ben je gejoinedSdR schreef op 02 mei 2003 @ 14:33:
Ik ben weer begonnen..
Is er nog meer animo...:
-Te huur
Battle.net Spud#2543
Ik heb op geen enkel moment nog lag gehad hiermee.TepelStreeltje schreef op 03 May 2003 @ 17:49:
hmmz, als de lag weg is....
Ik ben niet de enigste zonder lagSdR schreef op 02 May 2003 @ 14:40:
Ik had ook mijn account nog van vorig jaar maar wel al mijn scores zijn gewist.
[ Voor 44% gewijzigd door Yagermeister op 03-05-2003 18:08 ]
-Te huur
[roydemilde]
KCharge: 28
Exp: 83957
Rank: 246th (ahead of Cylf)
Credits: $10681
-----------------------------------------------------------------------------
heb 3 bots = 2 rangers,1 valadin
Ranger 1 = iron,baron,baron laser,securty countermand
Ranger 2 = iron,baron,motion tracker,g33
Valadin 1 = iron,baron,argon laser,stun laser,phase modulator
is dat goed voor 2 uur spelen ?
hoelang duurt het voordat je weer een beetje veel kc heb ?
[ Voor 25% gewijzigd door Vecodo op 03-05-2003 21:39 ]
-Te huur
Hey viper wil je wel graag nog iets voor de clan doen want je bent de enigste wat niet echt actief is met het spelenSdR schreef op 02 May 2003 @ 14:40:
Ik had ook mijn account nog van vorig jaar maar wel al mijn scores zijn gewist.
-Te huur
-Te huur
-Te huur
Verwijderd
Het is dus echt zo'n spel dat je even speelt, en dan weer laat liggen todat je kc weer hoog is..
Ikzelf hoorde trouwens altijd nieuwelingen zeuren over dat hun kc op was, wat mij dus nooit is gebeurt.
Als je er niet verslaaft aan raakt en op tijd stopt dan is er niks aan de hand.
Maar dat is het probleemVerwijderd schreef op 06 May 2003 @ 11:25:
kc recharged met 2 per minuut, dus 120 per uur.
Het is dus echt zo'n spel dat je even speelt, en dan weer laat liggen todat je kc weer hoog is..
Ikzelf hoorde trouwens altijd nieuwelingen zeuren over dat hun kc op was, wat mij dus nooit is gebeurt.
Als je er niet verslaaft aan raakt en op tijd stopt dan is er niks aan de hand.
-Te huur
Heb alweer 4 bots: 2 ranger's, een Reaper en een Orbiter
KCharge is helaas op dus morgen weer verder.
Ben trouwens ook Tropico gejoined
heb nu een Valadin met Baron reflective shielding, Ion flux plus, 20mm manifold + baron laser en dan loop ik met 1 20 merccreds kostende shielder en 2 praetors
[edit] ik kan nu net 2 matriarchs aan voordat mij 2 praetors repairs nodig hebben, kan ik nu ook zo'n base commander aan? en EX bots ook? (vraag het liever dan te proberen en weer 18 merccreds door de plee te spoelen
[ Voor 28% gewijzigd door CU2morO op 08-05-2003 21:50 ]
BLOND ?
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM