Zucht... lees zelf ook even goed, dan begrijp je dat dat de issue niet is.GaMeOvEr schreef op 20 augustus 2002 @ 15:35:
Het is hier soms gewoon te groot om iedereen de persoonlijke behandeling te geven waar ze "recht" op hebben.
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:35:
Ik snap jullie punt maar snap ook de mijne... ik stel een normale vraag en tjonge, wil alleen maar antwoord.
Ik denk dat whoami me standpunt al hééélemaal niet begrijpt want doel er niet op dat ik een andere behandeling als vrouw wil.
Geeft niks Whoami, kwartje valt misschien vandaag nog wel en anders jammer
Ik snap je punt wel. Ik doelde met mijn laatste opmerking op jouw 'ga jij je vrouw ook met een FAQ rond de oren slaan en kan het wat menselijker' - reply.
We moeten gewoon ergens een grens trekken. P&W is een forum dat handelt over zelf programmeren en programmeerproblemen die tijdens dat proces opduiken. Het is een plaats om die problemen te bespreken en op te lossen en om over andere programmeer-gerelateerde onderwerpen te discussieren. Er is besloten geweest dat site-checks, scriptrequests, programma-requests (zoals jouw topic was) niet toegestaan zijn. Sorry, maar dat is de policy.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:38:
[...]
Zucht... lees zelf ook even goed, dan begrijp je dat dat de issue niet is.
Lees jij mijn zin maar eens goed... Dat is precies de issue.
Aannames zijn fataal.
Hierdoor valt er al een bepaalde groep af.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:26:
Wat een leuk forum hier als je eerst een cursus van een dag moet volgen.
[...]
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:41:
Maar toch bedankt voor jullie tijd!
Graag gedaan en tot de volgende keer.
* Koffie snapt uberhaupt niet wat JS (clientside script taal) te maken heeft met een forum, wat over het algemeen als een serverside iets beschouwd kan worden.
Ga naar een willekeurig PHP/ASP/CGI verzamel site, ga naar de subcatogorie 'Fora' en maak je keuze.
Verder is er idd nog het genoemde draadje met een aantal linkjes naar zulke fora.
PW is simpelweg niet de plek voor dit soort vragen.
Het enige raakvlak wat jou vraag heeft met het doel van dit specifieke subforum is dat beide *iets* met scripintg languiage te maken hebben, meer ook niet (IMHO)
Ga naar een willekeurig PHP/ASP/CGI verzamel site, ga naar de subcatogorie 'Fora' en maak je keuze.
Verder is er idd nog het genoemde draadje met een aantal linkjes naar zulke fora.
PW is simpelweg niet de plek voor dit soort vragen.
Het enige raakvlak wat jou vraag heeft met het doel van dit specifieke subforum is dat beide *iets* met scripintg languiage te maken hebben, meer ook niet (IMHO)
Tijd voor een nieuwe sig..
Misschien mis je wel een hoop kansen om leuke mensen te sprekenMetHod schreef op 20 augustus 2002 @ 15:40:
[...]
Hierdoor valt er al een bepaalde groep af.En da's mooi.

Koffie is dan ook geen 1337 P&W'er of ander DevSchuur-gespuis.Koffie schreef op 20 augustus 2002 @ 15:42:
* Koffie snapt uberhaupt niet wat JS (clientside script taal) te maken heeft met een forum, wat over het algemeen als een serverside iets beschouwd kan worden.
Daarvoor kom ik hier nietVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:43:
[...]
Misschien mis je wel een hoop kansen om leuke mensen te spreken
Dat doe ik wel op andere plaatsen.
Edit: ze zijn hier ook heel leuk hoor.
GoT is toch dé plek voor spannende dates met allerlei soorten nerdsMetHod schreef op 20 augustus 2002 @ 15:45:
[...]
Daarvoor kom ik hier niet![]()
Dat doe ik wel op andere plaatsen.
Kunnen we dit topic als afgehandeld beschouwen of gaan we hier nog verder blaaten?
* whoami betrapt zichzelf er weer op dat hij Nederlandse trekjes begint te krijgen.
* whoami betrapt zichzelf er weer op dat hij Nederlandse trekjes begint te krijgen.
/me vraagt even om normale mensentaal want moet middels MSN navragen wat IMHO is.
Of heb ik dat nou over het hoofd gezien in de FAQ

IMHO = In My Humble Opinion.
Kan wel dicht dit.
Kan wel dicht dit.
IMHO = In My Humble Opinion
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 15:47:
/me vraagt even om normale mensentaal want moet middels MSN navragen wat IMHO is.
In My Humble Opinion
* D2k @ your service
[ Voor 0% gewijzigd door D2k op 20-08-2002 15:48 . Reden: ....en retetraag ]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Sinds wanneer wordt er gevraagd of er een slotje op magwhoami schreef op 20 augustus 2002 @ 15:46:
Kunnen we dit topic als afgehandeld beschouwen of gaan we hier nog verder blaaten?
whoami schreef op 20 augustus 2002 @ 15:46:
geeft nix, wij hollanders zijn veel 13373r dan die belgen
IMHO is trouwens een uitdrukking die je gebruikt als je geen felle tegenreacties wilt
D2k schreef op 20 augustus 2002 @ 15:48:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
In My Humble Opinion
* D2k @ your service
D2k wordt oud. D2k is traaaaag....
D2k schreef op 20 augustus 2002 @ 15:49:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
geeft nix, wij hollanders zijn veel 13373r dan die belgen
On-onderbouwde statements zijn typisch-NL blijkbaar....
Goh je stelt hier een vraag over Turbo taal en gelijk antwoord.
Gooi maar dicht hoor Whoami, ik word toch niks wijzer van semi-nerd antwoorden.
Niet lullig bedoeld maar ik ben niet zo wijs op turbotaal gebied.
Gooi maar dicht hoor Whoami, ik word toch niks wijzer van semi-nerd antwoorden.
Niet lullig bedoeld maar ik ben niet zo wijs op turbotaal gebied.
In My Humble Opinion = gewoon 'in mijn ogen'
Nielsz schreef op 20 augustus 2002 @ 15:56:
* Nielsz doet hier ff een nutteloze post.
Geen D2k afzeiktopic zonder mij
D2k boe!
waar bleef je nou man???
goed dit gaat nergens meer over en kan wmb dicht
MetHod schreef op 20 augustus 2002 @ 15:52:
In My Humble Opinion = gewoon 'in mijn ogen'
Het is dus geen turbo-taal e-woman, maar gewoon een acronym. En 'In My Humble Opinion' is gewoon engels.
Nielsz schreef op 20 augustus 2002 @ 15:56:
* Nielsz doet hier ff een nutteloze post.
Geen D2k afzeiktopic zonder mij
D2k boe!
* whoami doet ook ff een duit in het zakje:
Awoert D2k!!!
Sinds gisteren is het engels. Get informed.
wmb kan deze ook dicht.... ff wachten op een dokter.
Verwijderd
E-woman, heb je je maandelijkse periode ofzo, rustig maar, straks ga je nog dingen zeggen als "alle mannen zijn schoften"
Als je gewoon wat minder er tegenin gaat, en eventjes de faq had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Javascript in W&G thuishoort en niet in P&W.
Die faq staat er niet om alle 50.000 users op dit forum een moeilijk leven te geven, deze staat er om te voorkomen dat elke user die het forum bezoekt, duidelijk te maken dat dit nodig is om zoveel users op een forum in goede banen te leiden.
Kortom we trekken je niet aan je staartjes op de manier van "Heuj... wil je wel is ff heul goed luisteruh!". Nee dit is meer van, sorry maar dit is gewoon nodig met zoveel users.
Lees de faq gewoon 1x door, en je bent meteen een stuk wijzer en hebt een grote kans dat je vraag wel beantwoord wordt.
Die faq staat er niet om alle 50.000 users op dit forum een moeilijk leven te geven, deze staat er om te voorkomen dat elke user die het forum bezoekt, duidelijk te maken dat dit nodig is om zoveel users op een forum in goede banen te leiden.
Kortom we trekken je niet aan je staartjes op de manier van "Heuj... wil je wel is ff heul goed luisteruh!". Nee dit is meer van, sorry maar dit is gewoon nodig met zoveel users.
Lees de faq gewoon 1x door, en je bent meteen een stuk wijzer en hebt een grote kans dat je vraag wel beantwoord wordt.
Het ging niet over JavaScript, het was gewoon een forum-request en het topic ging dus ook niet in W&G thuishoren. Daar gingen ze er ook gewoon direct een slot aanhangen.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:01:
E-woman, heb je je maandelijkse periode ofzo, rustig maar, straks ga je nog dingen zeggen als "alle mannen zijn schoften"Als je gewoon wat minder er tegenin gaat, en eventjes de faq had doorgelezen, had je kunnen lezen dat Javascript in W&G thuishoort en niet in P&W.
whehhehee
dit zijn fans (whoami en Nielsz

Pfff... praten jullie zo tegen iedereen? En snapt je moeder je dan nog?
Ik spendeer 12 uur per dag achter me pc, werk als ITer bij een groot bedrijf maar minste vind ik toch wel om in normaal Nederlands me punten uit een te zetten.
Ik spendeer 12 uur per dag achter me pc, werk als ITer bij een groot bedrijf maar minste vind ik toch wel om in normaal Nederlands me punten uit een te zetten.
Dit is nog redelijk normaal te noemen voor ze. Normaal geven ze alleen maar reactie's in de vorm van XML output.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:04:
Hoor dus ook niet bij de fanclub

D2k is machtsgeil!
moet toch minimaal 1x geroepen worden in een D2k afzeik-topic
Who is John Galt?
Zal wel eeuwig duren voor dat jij een vriendin vind met zo'n instellingVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:01:
E-woman, heb je je maandelijkse periode ofzo, rustig maar, straks ga je nog dingen zeggen als "alle mannen zijn schoften"

Ik ga de hele dag met mannen om, gelukkig kerels die begrijpen dat vrouwen net zo veel kunnen als mannen op PC's.
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:04:
Wat is er nu weer mis met me reply???
*vrouwen*
die miste ik idd ook nogjustmental schreef op 20 augustus 2002 @ 16:06:
D2k is machtsgeil!
jou krijg ik nog wel
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:07:
[...]
Zal wel eeuwig duren voor dat jij een vriendin vind met zo'n instelling![]()
Ik ga de hele dag met mannen om, gelukkig kerels die begrijpen dat vrouwen net zo veel kunnen als mannen op PC's.
voor zover ik weet is Gordijnstok al voorzien van een vrouw (cq vriendin
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:04:
Hoe bedoel je?
Er zijn op internet een aantal afgesproken afkortingen (zoals IMHO, RTFM, ...) maar ik zie hier niet zoveel van die afkortingen staan hoor...
D2k schreef op 20 augustus 2002 @ 16:09:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
voor zover ik weet is Gordijnstok al voorzien van een vrouw (cq vriendin)
*PICS* we zitten hier nu toch in HK2
En D2k is idd machtsgeil, dat ik dat nog vergeten was.
Bij deze mijn oprechte deelneming voor het slachtofferD2k schreef op 20 augustus 2002 @ 16:09:
[...]
voor zover ik weet is Gordijnstok al voorzien van een vrouw (cq vriendin)

Jakkes, kerels die bij ieder meningsverschilletje gillen dat je je maandelijkse periode wel zou hebben.
Anno 2002 hoef je die niet meer te hebben Gordijnstok, er bestaat zoiets als de prikpil en dan ben je van die onzin als vrouw verlost.
Leuk tipje voor de mevrouwen GoT leden hier...
Geef ik even gratis weg
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:07:
[...]
Zal wel eeuwig duren voor dat jij een vriendin vind met zo'n instelling
Het zal eeuwen duren eer jij een vriend vind als jij alles zo au serieux neemt wat mannen zeggen.
Wat gezellig, een theekransje.
Mag ik een kopje thee, earl grey alst ff kan ?
*schenkt een kopje thee in voor Jaymz*Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:14:
D2k, kan ik er ook nog bij?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:14:
* D2k geeft Jaymz een kopje thee
koekje??
sluiten maar
* whoami wil ook fans
Jij kan alleen maar dromen van zo'n leuke vriendin als ikwhoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:14:
[...]
Het zal eeuwen duren eer jij een vriend vind als jij alles zo au serieux neemt wat mannen zeggen.
Genoeg gegadigden, woon overigens al ruim een jaar samen met een systeembeheerder die nog steeds normaal Nederlands met me praat.
dat deed ik al
D2k, kan ik er ook nog bij?
jij altijd
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:17:
[...]
Jij kan alleen maar dromen van zo'n leuke vriendin als ik
Nee hoor....
* whoami heeft een lieve vriendin.
Dan heeft ie er nu 2
jij altijdjij hebt het zelfs in je ondertitel staan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Alle modjes zuigen. Grote tijd.
D2k is het ergste van allemaal, die gebruikt namelijk geen interpunctie!
Tot zover mijn bijdrage aan dit geheel.
D2k is het ergste van allemaal, die gebruikt namelijk geen interpunctie!
Tot zover mijn bijdrage aan dit geheel.
Aannames zijn fataal.
Vakantie-jobbers die vakantiewerk hebben als bemiddelaar zuigen nog meer!
dat kan jij niet, je vind me veel te lievNielsz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:23:
Jongens, we liepen 'm af te zeiken, niet te misbruiken als theemuts
ik jou ook
aarbeien smaak ajb
*aardbeiensmaak +glas met kokend water aangeeft*
Nah mischien geen nuttige bijdrage , maar ... is het weer zover
zucht
D2k for president!
D2k for president!
applaus voor deze kennerGaMeOvEr schreef op 20 augustus 2002 @ 16:23:
Alle modjes zuigen. Grote tijd.
ik tik te korte replies, snie nodigD2k is het ergste van allemaal, die gebruikt namelijk geen interpunctie!
zinloos zoals de restTot zover mijn bijdrage aan dit geheel.
whoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:25:
Vakantie-jobbers die vakantiewerk hebben als bemiddelaar zuigen nog meer!
Heej, D2k afzeiken, niet mij!
e-woman, nu moet ik helaas wel even iets serieus kwijt:
Wat is er nu precies lastig/onbegrijpelijk taalgebruik hier, afgezien van worden zoals faq/imho en andere technische gerelateerde woorden?
Aannames zijn fataal.
** Hmmmm ** oeh heet! ** hmmm slik smul slik slik slik ** aarbeien
** slik **
Hee, een schaal met koekjes, ** smikkel smakkel smukkel **
Hee, een schaal met koekjes, ** smikkel smakkel smukkel **
razor-x schreef op 20 augustus 2002 @ 16:26:
Nah mischien geen nuttige bijdrage , maar ... is het weer zoverzucht
de hele fanclub is er
D2k for president!
yeah
thee
Maare, kan iemand me vertellen waarom je een forum gaat downloaden en niet gewoon zelf maken? Mietje, weg uit de devschuur jij!
smakelijk Nielsz
*pakt zelf een kopje vanille thee*
*pakt zelf een kopje vanille thee*
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik denk dat als je hier voor het eerst komt het nogal vreemd is om te zien dat men wel allemaal strenge regeltjes heeft over wat je wel en niet mag posten, maar vervolgens wel HK achtig topic maakt van een klacht daarover.
</pret verstoring>
</pret verstoring>
GaMeOvEr schreef op 20 augustus 2002 @ 16:28:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Wat is er nu precies lastig/onbegrijpelijk taalgebruik hier, afgezien van worden zoals faq/imho en andere technische gerelateerde woorden?
Dat vraag ik me ook af....
Glimi schreef op 20 augustus 2002 @ 16:29:
Maare, kan iemand me vertellen waarom je een forum gaat downloaden en niet gewoon zelf maken? Mietje, weg uit de devschuur jij!
Ikke? e-woman wil een downen, zij moet het maken!
Forums zuigen...
haha love is in the air? 
ja thee graag
ja thee graag
Gewoon tijdgebrek, zelf een forum maken kost tijd en dat heb ik niet zoveelGlimi schreef op 20 augustus 2002 @ 16:29:
Whoami jij bent ook lief hoor.
/me ziet dat er hier behoorlijk wat afgezoend wordt met de
eventjes tussen de koppen thee.
e-woman is een aartsluie zeikerd, en de thread is volledig terecht dicht, zie de eerste bold-regel in D2k's Quickstart.
edoch, het gezeik wordt veroorzaakt door de 'lollige' sluit-message, met gooooooogle en verwijzing naar Quickstart doch zonder link
D2k gaat daarmee lijnrecht in tegen de maatregelen besloten in [rml][ mod] Verandering modbeleid P&W[/rml] , specifiek
e-woman is een aartsluie zeikerd, en de thread is volledig terecht dicht, zie de eerste bold-regel in D2k's Quickstart.
edoch, het gezeik wordt veroorzaakt door de 'lollige' sluit-message, met gooooooogle en verwijzing naar Quickstart doch zonder link
D2k gaat daarmee lijnrecht in tegen de maatregelen besloten in [rml][ mod] Verandering modbeleid P&W[/rml] , specifiek
Voor de moderators in hun moderator rol:
....
- Vriendelijk, duidelijk en evt behulpzaam sluiten (niet perse het antwoord geven, maar ook niet domweg 'voldoet niet'-achtige slotjes).
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
faq (nou dies wel redelijk "algemeen geaccepteerd")GaMeOvEr schreef op 20 augustus 2002 @ 16:28:
[...]
Heej, D2k afzeiken, niet mij!
imho
rtfm (snap ik wel maar zullen hier toch genoeg beginners komen)
*kuch [Verwijderde gebruiker]
Offum, zie ik spoken ?
Offum, zie ik spoken ?
Misschien is m'n nick wel de reden van mijn gebrek aan fans. Zou dat m'n imago schaden?
dat feit gaat nog altijd boven:RM-rf schreef op 20 augustus 2002 @ 16:34:
[...]
Wat jij wil jochieRM-rf schreef op 20 augustus 2002 @ 16:34:
[...]

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:32:
[...]
Gewoon tijdgebrek, zelf een forum maken kost tijd en dat heb ik niet zoveel![]()
/me ziet dat er hier behoorlijk wat afgezoend wordt met de
* whoami denkt stiekem dat e-woman nog een toffe is.....
Snap even niet wat hier mee bedoeld wordt.Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:35:
Offum, zie ik spoken ?
Wat heb ik met dikke Tom te maken?
Van dat andere account ben ik me login kwijt en ontvang ook maar geen mailtje

Nielsz: kan jij 'Fritz' niet aanbieden? die gebruikt geen javascript toch?
whoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:39:
[...]
* whoami denkt stiekem dat e-woman nog een toffe is.....
/me kan niet achterblijven dus geeft Whoami een bescheiden
----------------------------------------------------------------------
Over dat luie wil ik nog wel wat kwijt trouwens...
Ik zit niet meer op school, lig zowat ondergesneeuwt onder een stapel werk.
Dus heb momenteel de tijd niet om me te verdiepen in het schrijven van een eigen forum.
Dan denk ik al gauw, waarom nogmaals het wiel uitvinden?

Verwijderd
Ik wil niet vervelend zijn maar je kunt zonder enige moeite de js toch uit elk forum slopen? Voor zover ik weet wordt js alleen gebruikt om het een en ander makkelijker te maken, niet omdat het een vereiste is.
'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:40:
[...]
Snap even niet wat hier mee bedoeld wordt.
Wat heb ik met dikke Tom te maken?
Van dat andere account ben ik me login kwijt en ontvang ook maar geen mailtje
Genoeg dus me dunkt
Neem in de tussentijd gerust een kopje thee. Earl grey zou'k niet doen -> Die's koud.
Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:45:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.
Genoeg dus me dunkt
* whoami kijkt boos naar e-woman....
Lijkt me stug want ik heb een vast IP dus dat kan nooit door een ander gebruikt worden.Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.
Genoeg dus me dunkt
Ja account Jacqieline dus maar niet dikke tom
[nohtml]
ik ga ook weer aan de arbeid
sluit me der bij aanJaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:46:
Genoeg dus me dunktMaar daar kom ik nog wel op terug, 't foeum is ranzig traag en ik moet nog wat afmaken eer ik naar huis kan.
ik ga ook weer aan de arbeid
neeD2k schreef op 20 augustus 2002 @ 16:41:
Nielsz: kan jij 'Fritz' niet aanbieden? die gebruikt geen javascript toch?
Toch opvallend dat de meeste topics met klachten over slotjes binnen 10 posts op slot zitten, behalve als ze door vrouwelijke users worden geopend
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:
Toch opvallend dat de meeste topics met klachten over slotjes binnen 10 posts op slot zitten, behalve als ze door vrouwelijke users worden geopend.
Valt me ook op. Als het aan mij lag, zat er hier al lang een groot hangslot op, maar ik heb geen LA bevoegdheid...
www.happyfun.nl
[ Voor 0% gewijzigd door Nielsz op 20-08-2002 16:57 . Reden: Je kan 'm toch niet downloaden :P ]
Ik snap niet dat ze nog zo'n moeite doen voor dat miepjeWouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:
Toch opvallend dat de meeste topics met klachten over slotjes binnen 10 posts op slot zitten, behalve als ze door vrouwelijke users worden geopend.

ditowhoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:55:
[...]
Valt me ook op. Als het aan mij lag, zat er hier al lang een groot hangslot op, maar ik heb geen LA bevoegdheid...
Ik snap niet dat ze nog zo'n moeite doen voor dat miepjeWouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:

edit:
Met d'r "whatever, speak to the hand!" houding
Met d'r "whatever, speak to the hand!" houding
Dit topic is gesloten.