Wat jij wil jochieRM-rf schreef op 20 augustus 2002 @ 16:34:
eventjes tussen de koppen thee.
e-woman is een aartsluie zeikerd, en de thread is volledig terecht dicht, zie de eerste bold-regel in D2k's Quickstart.
[...]

Wat jij wil jochieRM-rf schreef op 20 augustus 2002 @ 16:34:
eventjes tussen de koppen thee.
e-woman is een aartsluie zeikerd, en de thread is volledig terecht dicht, zie de eerste bold-regel in D2k's Quickstart.
[...]
Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:32:
[...]
Gewoon tijdgebrek, zelf een forum maken kost tijd en dat heb ik niet zoveel![]()
/me ziet dat er hier behoorlijk wat afgezoend wordt met de
https://fgheysels.github.io/
Snap even niet wat hier mee bedoeld wordt.Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:35:
*kuch [Verwijderde gebruiker]
*kuch [Verwijderde gebruiker]
Offum, zie ik spoken ?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
whoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:39:
[...]
* whoami denkt stiekem dat e-woman nog een toffe is.....
Verwijderd
'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 16:40:
[...]
Snap even niet wat hier mee bedoeld wordt.
Wat heb ik met dikke Tom te maken?
Van dat andere account ben ik me login kwijt en ontvang ook maar geen mailtje
Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:45:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.
Genoeg dus me dunkt
Lijkt me stug want ik heb een vast IP dus dat kan nooit door een ander gebruikt worden.Jaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:45:
[...]
'T zelfde emaildomein (wat tevens gelijk is aan de andere username) en IPadres.
Genoeg dus me dunkt
sluit me der bij aanJaymz schreef op 20 augustus 2002 @ 16:46:
Genoeg dus me dunktMaar daar kom ik nog wel op terug, 't foeum is ranzig traag en ik moet nog wat afmaken eer ik naar huis kan.
neeD2k schreef op 20 augustus 2002 @ 16:41:
Nielsz: kan jij 'Fritz' niet aanbieden? die gebruikt geen javascript toch?
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:
Toch opvallend dat de meeste topics met klachten over slotjes binnen 10 posts op slot zitten, behalve als ze door vrouwelijke users worden geopend.
www.happyfun.nl
[ Voor 0% gewijzigd door Nielsz op 20-08-2002 16:57 . Reden: Je kan 'm toch niet downloaden :P ]
Ik snap niet dat ze nog zo'n moeite doen voor dat miepjeWouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:
Toch opvallend dat de meeste topics met klachten over slotjes binnen 10 posts op slot zitten, behalve als ze door vrouwelijke users worden geopend.
ditowhoami schreef op 20 augustus 2002 @ 16:55:
[...]
Valt me ook op. Als het aan mij lag, zat er hier al lang een groot hangslot op, maar ik heb geen LA bevoegdheid...
Ik snap niet dat ze nog zo'n moeite doen voor dat miepjeWouter Tinus schreef op 20 augustus 2002 @ 16:53:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq