In de verte ligt daar die postbode ? en waarom valt die gast jou niet aan?Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 15:32:
Kennelijk zijn bodyguards ook maar mensen he
[afbeelding]
Verwijderd
ja, in de verte ligt de postbode, die heeft een nekschot gehadSaURoN schreef op 22 augustus 2002 @ 15:39:
[...]
In de verte ligt daar die postbode ? en waarom valt die gast jou niet aan?

Iemand die het ook zo snel haalt en met goede stealth?
Ohja is hard
Vaag iemand dat al gehad?
Win2k..
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Jammer dat de guard bij de keukendeur zich had omgedraaid, anders waren het 0 encounters geweest...
Verwijderd
Verwijderd
Heb je dan je pistool in je holster of niet? Ik heb hem er iig inSaURoN schreef op 22 augustus 2002 @ 17:05:
Je hebt een heel ander pakje aan als hemMij valt hij dan altijd direct aan
woops, 2 reply's onder elkaar
je hobbelt ff gauw naar je startmenu, dan eidos interactive, daarna hitman2demo en dan het configure proggie, isn't that easyVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 21:11:
Op welke manier kun je dan de resolutie instellen!? Ik heb overal gekeken bij options, maar kan het nergens vinden
ik had de full version al bijna 6 maanden geleden ofso ( weet het zelfs niet meer )
gedownload, tenminste kwam hem tegen. Had alleen geen zin om te downloaden
met me o zo snelle Chello lijn.
VOILA! TWEAK DSL ULTRA KOMT ERAAN
kan ik meer "demos" downloaden
Dat lijkt me wel erg sterk.
Verwijderd
LOL, ik steeds maar bij options IN GAME kijkenMaxOW schreef op 22 augustus 2002 @ 22:18:
[...]
je hobbelt ff gauw naar je startmenu, dan eidos interactive, daarna hitman2demo en dan het configure proggie, isn't that easy
Bedankt he, dat je zo'n "slimme" vraag hebt beantwoord

ziet er errug mooi uit
thnx sixkiller
tja, dit is een vraag van mijn niveauVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 22:59:
[...]
LOL, ik steeds maar bij options IN GAME kijken
Bedankt he, dat je zo'n "slimme" vraag hebt beantwoord
Hoe zouden jullie het vinden als je werd gestrangled all1 omdat mensen jaloers zijn op je pak
Verwijderd
Het is maar een spelletje hoorBooth schreef op 23 augustus 2002 @ 17:59:
Laat gvd eens die postbode met rust, hij staat hierbuiten![]()
Hoe zouden jullie het vinden als je werd gestrangled all1 omdat mensen jaloers zijn op je pak
en als hij daarna een keer kreunt, dan schiet ik hem 1 kogel in de kop...
Kan namelijk daar niet tegen
iemand een idee waar dit aan liggen kan?
(
nieuwe pc kopenSEFje schreef op 23 augustus 2002 @ 23:33:
ehm... Hitman 2 gaat bij mij meteen naar de desktop terug voordat er iets op het scherm komt te staan...
(op mijn andere comp draait t wel
)
Verwijderd
Ik heb medelijden met je vriendinSaURoN schreef op 23 augustus 2002 @ 18:04:
gewoon verdoven
en als hij daarna een keer kreunt, dan schiet ik hem 1 kogel in de kop...
Kan namelijk daar niet tegen
2x achter elkaar opstarten, althans dat deed hij bij mij, heb ik al 4x gehad dat hij eerste keer niet pakt 2e keer welSEFje schreef op 23 augustus 2002 @ 23:33:
ehm... Hitman 2 gaat bij mij meteen naar de desktop terug voordat er iets op het scherm komt te staan...
(op mijn andere comp draait t wel
)
Begin van level ren ik gewoon in zijn richting met Beretta 92SD in de hand en geef ik hem gewoon een headshotJoss schreef op 23 augustus 2002 @ 18:08:
ik doe het subtiel.... loop hem achterna... geef hem een zakdoekje, plots valt ie op de grondik pak een touwtje om hem vast te binden, maar nee hoor, stikt ie... toen was de maat wel vol, dus schoot nog even mijn berreta 92sdd op hem leeg
Verwijderd
ik had er zin in
klik voor fullsize
Hoe ik een screen maak? Op print screen rammen, en dan in paint plakken
Iemand idee waar dit aan kan liggen?
kijk hier maar is http://games.telenet.beVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:02:
Kan hem niet meer downloaden heeft iemand nog een andere link
Verwijderd
Ik heb zelf niks op de site van hitman gevonden.
Het is namelijk zo dat 47 aan het moonwalken is als hij een opstapje op moet.
Loop zelf maar eens via de kamer boven de keuken op het dak (moet je wel langs een richel lopen, buiten langs).
dan staat ie op 800x600 ofzo, change ik me reso en hangt me pc op een zwart beeld
Verwijderd
wat is eigenlijk het verschil tussen sneaken en gewoon lopen? Alle mensen zien me gewoon of wel of nie, maak nie uit of ik loop of sneak
game-revolution en dan ff bij downloads, pc, hitman, en dan de onderste, dies het snelste (40-50kb/s max)
Verwijderd
http://tucows.quicknet.nl
http://tucows.xs4all.nl
http://tucows.chello.nl
etc.
Gewoon even naar Games>Demos. Dit is trouwens ook een tip voor toekomstige game demo's, gewoon altijd daar downloaden dus
In sneak mode kan je mensen besluipen en met een fibre wire wurgen of met een mes de keel afsnijden. Als je er gewoon naar toe loopt zullen ze je horen en zodra je dan je wapen trekt gillend wegrennen of hun gun op je legenVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:07:
yep, 47 is een pro moonwalker![]()
wat is eigenlijk het verschil tussen sneaken en gewoon lopen? Alle mensen zien me gewoon of wel of nie, maak nie uit of ik loop of sneak
game-revolution en dan ff bij downloads, pc, hitman, en dan de onderste, dies het snelste (40-50kb/s max)
Verwijderd
Shots fired 274 (ja weet het erg veel
Close encounters 7
Head shots 5
Alerts 0
Enemies killed 21
Enemies harmed 0
Innocents killed 2
innocents harmed 0
Stealth is op 50%
Aggression op 100%
Rating psychopath
nou lekker dan
Verwijderd
ieder1 moet ff kijken of het hem lukt ok?
hier is het plan:
loop naar de ingang recht voor je!
Wacht tot de guard naar buiten komt om te pissen! (als ie bijna klaar staat er rustig voorbij lopen en dan rennen!
Ren zo rechts mogelijk langs de muur naar de deur naar het zwembad, wacht daar een seconden of 7 - 8 dan ga je er doorheen en beklimt de ladder, loop nu de kamer van de boss binnen!
Pak je fibre wire en ga in sneak mode.. wurg de boss zodra ie binnenkomt en ontsnap over het dak ga naar de kelder en renneeennn!
Ik ga het proberen nu!
Verwijderd
Je gaat als deleveryboy naar binnen(tweede shift, zodoende loopt er geen guard). Natuurlijk verdoof je de delveryboy met cloroform.
loop naar de keuken, trapje omhoog. Loop dan via een rigel buiten langs naar de bossroom.
Ga neit naar binnen maar lazer van het dak af. nu kan je via de beneden verdieping bij een andere trap. Die trap lijdt je naar de slaapkamer van de Don. Verdoof dan de Don en ga naar de keuken, naar beneden en naar je vriendje. Vanaf nu word het rennen maar dat lukte me niet.
Misschien dat iemand een goede get-away weet ?
Choloform gebruiken lukt wel, ik ren op ze af en douw die doek op hun gezicht, maar met sneaken is het nog niet gelukt, ze lopen te snel.
Je moet de DOn vermoorden althans is objectief dusVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:16:
wat dacht je van deze
Je gaat als deleveryboy naar binnen(tweede shift, zodoende loopt er geen guard). Natuurlijk verdoof je de delveryboy met cloroform.
loop naar de keuken, trapje omhoog. Loop dan via een rigel buiten langs naar de bossroom.
Ga neit naar binnen maar lazer van het dak af. nu kan je via de beneden verdieping bij een andere trap. Die trap lijdt je naar de slaapkamer van de Don. Verdoof dan de Don en ga naar de keuken, naar beneden en naar je vriendje. Vanaf nu word het rennen maar dat lukte me niet.
Verwijderd
Je kan geen kleding pakken als je iemand verdoofd!Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:16:
wat dacht je van deze
Zeker wel.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 13:20:
[...]
Je kan geen kleding pakken als je iemand verdoofd!
Je moet gewoon je primary fire (linkermuis knop neem ik aan) net zolang in gedrukt houden tot dat gastje ophoud met tegen stibbelen en 47 hem vanzelf los laat. Dan is wel bijna al je chloroform op trouwens, als het goed is heb je nog maar 1 "dosis" over.
• Sneak naar uw doelwit toe en ga achter uw doelwit staan. Als u in positie bent, pak het fiber wire.

• Houd de vuurknop ingedrukt om het koord te spannen, en laat de vuurknop daarna los om uw doelwit te wurgen.

• U kunt daarna uw doelwit fouilleren op eventuele wapens en hem daarna naar en plek slepen waar hij/zij minder opvalt.
Als het goed is komt die in September uit, was eerder gepland, maar de makers wilden het nog ff goed afronden. Ze zeiden dat het wachten zeker de moeite waard is !
Hitman 2 Moves to September 2002
Reported by: David Laprad
Eidos Interactive announced on Monday Hitman 2: Silent Assassin is now scheduled for a September 2002 release on the PC. “In our effort to make Hitman 2 the best game it could be, Eidos has moved the ship date back to give additional time to the development team,” the publisher said in a press statement. “We know you've all been waiting to get your hands on some piano wire action, but remember, good things come to those who wait, and in this case we're gonna make the wait worth every minute.”
Bron : http://www.avault.com/new...ws.asp?story=3262002-9344
Verwijderd
Verwijderd
loslaten maakt je keuze compleet
Een MOD voor Half-Life genaamd Hitman!
Kwam ik tegen tijdens een serach op google.
http://insanejoker.net/hitman/
Verwijderd
EN rarara wat ben ik ? een buttonman!
Wtf! ik hardstikke goed spelen, alleen op het laatst alleen wat rommel/doden.
En wat ben je dan... een buttonman.
Leuk hoor
IS het al gelukt? Denk eik van niet, maar toch benieuwt.Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 11:51:
het is mogelijk om de demo uit te spelen zonder ook maar 1 guard te killen!
ieder1 moet ff kijken of het hem lukt ok?
hier is het plan:
loop naar de ingang recht voor je!
Wacht tot de guard naar buiten komt om te pissen! (als ie bijna klaar staat er rustig voorbij lopen en dan rennen!
Ren zo rechts mogelijk langs de muur naar de deur naar het zwembad, wacht daar een seconden of 7 - 8 dan ga je er doorheen en beklimt de ladder, loop nu de kamer van de boss binnen!
Pak je fibre wire en ga in sneak mode.. wurg de boss zodra ie binnenkomt en ontsnap over het dak ga naar de kelder en renneeennn!
Ik ga het proberen nu!
Verwijderd
Maar door de 9 close encounters en alarm slaan was het helaas minder!
Verwijderd

Op het laatst werd ik ook wat geconfronteerd met gaurds maar dat kan ik verbeteren.
GF4 Ti4400 TB900 Win98SE
-- Altijd blijven prutsen --
Hoe kan dat in godsnaam?Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 16:49:
me beter, and me got proof
[afbeelding]
Op het laatst werd ik ook wat geconfronteerd met gaurds maar dat kan ik verbeteren.
Enemies killed 0 maar die gast is wel vermoord, maar da's dan geen enemy ofzo?
Innocents harmed 0 maar hoe de fuck kom je dan aan die outfit van die delivery boy?
Verwijderd
Innocents harmed 1
En die Don vermoorden wordt dus niet bij enemies killed geteld
Dus ik loop via de kelder, pak chloroform, en sneak het trappetje op. Sta ik met mn rug tegen de deur bij de trap aan, komt er opeens een guard aan, knalt me halfdood, komen er tig gozertjes aan om me te killen, de Don smeert hem naar zn kamer, kortom, was perfect bezig, alleen kwam die k*t guard opeens door de deur
Ik wilde zo graag een Silent Assasin rating halen.
Verwijderd
IK BEN EEN SILENT ASSASIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hier voor al beschreven hoe, maar als al bleek waren er problemen met de deliveryboy. Kijk je moet hem niet doden, een dosis van 2 a 3 is goed. Niet meer anders overlijdt hij. Ook is het zaak in een keer de Don dood te schieten, anders heb je de guards op je nek. Ik weet dat mijn potje nog niet perfect is, dat kwam omdat ik nog een guard tegen kwam op de trap(stom).
Zie hier het heerlijke bewijs
Heb ik ook zo gehaald alleen ik kill Don door te wurgenVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:39:
HIEP HIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK BEN EEN SILENT ASSASIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb hier voor al beschreven hoe, maar als al bleek waren er problemen met de deliveryboy. Kijk je moet hem niet doden, een dosis van 2 a 3 is goed. Niet meer anders overlijdt hij. Ook is het zaak in een keer de Don dood te schieten, anders heb je de guards op je nek. Ik weet dat mijn potje nog niet perfect is, dat kwam omdat ik nog een guard tegen kwam op de trap(stom).
Zie hier het heerlijke bewijs
[afbeelding]
Alleen vind mijn status prof. en onder 2 min nog altijd spectaculairst
Van welke? Heb echt niet 30x screenshot gemaaktVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 23:48:
zeg Albinoraptor
een bewijs of een walktroughtje is altijd welkom
Die van prof. en binnen 2 min. moet hier al in topic staan.
Screenshotje: Albinoraptor in "Hitman2 demo"
Alleen die 7x schieten heb ik ondertussen al met 3x schieten gehaald, alleen geen screenshot van, zal het anders nog eens probere morgen, is makkelijk. (Als je weet waar iedereen staat
Walktroughtje:
Albinoraptor in "Hitman2 demo"
(onder plaatje met barslechte status
Verwijderd
Edit...(cheats on)
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH ALL DIE WAPENS...te geil gewoon
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Vanavond ga ik 'em maar es checken.
Is heel simpel, zet in Hitman2.ini
enableconsole 1
En dan console omlaag halen en dan
god 1
giveall
maar is maar even leuk om alle wapens te testen
Bedankt, na het tig keer te hebben uitgespeeld, wil ik ook wel eens lekker kloten in de demoAlbinoraptor schreef op 27 augustus 2002 @ 13:54:
[...]
Is heel simpel, zet in Hitman2.ini
enableconsole 1
En dan console omlaag halen en dan
god 1
giveall
maar is maar even leuk om alle wapens te testen
EDIT: ik heb daarnet die dikke kokkin het hele huis achterna gerend met mn Katana zwaard, twerwijl een hele groep agents achter me aan rende
http://www.hitman2.com/front.htm en dan op Weapons klikken. Hou je cursor over een wapens om er meer onformatie over te krijgenGUBO schreef op 27 augustus 2002 @ 15:57:
Welke wapens heb je dan allemaal ?
Zeker de Walther WA2000 Custom (Custom Gun ingame) is
Nee man dual Sil. HardballerRafe schreef op 27 augustus 2002 @ 16:05:
[...]
http://www.hitman2.com/front.htm en dan op Weapons klikken. Hou je cursor over een wapens om er meer onformatie over te krijgen
Zeker de Walther WA2000 Custom (Custom Gun ingame) is
Super die ga ik dus in gehele spel altijd gebruiken wanneer maar available in een missie.
Verwijderd
Da's amerika ey, die stripper uit Hitman: Codename 47 wordt daar zelfs bestempeld als hardcore pr0n volgens mijRafe schreef op 27 augustus 2002 @ 16:35:
Lol, moet je de ESRB rating eens bekijken van Hitman 2, ben benieuwt waar je 1 van de drie gaat vinden in de final
Verwijderd
Het is een item net zoals een bloemetje(dus echt veel is het wel niet)
Als tweede, zijn er nog andere leuke cheats als giveall(btw wat een zaaie wapens, op de scapel, katana & golfclub)
Had je dan verwacht dat je bewapend met een rocketlauncher de hele zaak plat kon leggen ofzo?
Verwijderd
Tripwires zijn ook aardige stealth tools.
Een leuk rookbommetje, een flashbang of wat explosieven?
Ook een camera voor op objecten is ook goed(stel je voor in de demo; je verdooft de postbode, doet de camera op zijn jas, postbode wordt wakker en loopt gewoon verder, jij kan van een afstand de omgeving verkennen)
En wat er mis is met de huidige wapens, 5 snipers is echt een beetje too much.
Je kan er volgens mij mee wurgen.Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:40:
Wat ik nog ff wilde weten, is er een nut voor de lepel van de kokin?
Het is een item net zoals een bloemetje(dus echt veel is het wel niet)
Als tweede, zijn er nog andere leuke cheats als giveall(btw wat een zaaie wapens, op de scapel, katana & golfclub)
Verwijderd
Ik heb alles al geprobeerd zelfz nieuwe download maar nog steeds hetzelfde probleem weet er echt niemand iets voor dit???Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 20:04:
Mijn "use keys" werken niet.............. ik hou "e" ingedrukt en dan krijg je zon menutje... maar dan kan ik niet naar beneden scrollen, de enige manier is met de scrollknop van mn muis maar dan gaat hij SUPERSNEL en kan ik echt niets selecteren. Zijn er hier oplossingen voor?????
Verwijderd
Ziet er allemaal erg goed uit, enkel loopt het niet erg lekker op mn pIII 500 mhz
Verwijderd
dus zou het eerlijk gezegt niet weten.
Er zitten 2 kelders onder elkaar, je gaat eerst naar basement 1, om iedereen af te maken in silent mode, daar na kun je met de 2e lift naar basement 2, daar is de generaal bezig met het martelen van een gevangene.
Die generaal moet je neer schieten, en vervolgens moet je ontsnappen naar de riolering.
Je hebt een bom met remote om het kleine gat in de muur groter te maken.
Nu komt het.
Ik heb de bom in mijn hand, nu gebruik ik de "G" op het toetsenbord voor drop item.
Als ik de bom neer gooi explodeerd die meteen.
Volgens mij moet hij alleen exploderen als het hem activeerd met de remote.
Is er mischien een andere toets dan de "G" om die bom op de grond te leggen?
server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR
Wat doet ie als je de detonator effe ergens neerlegt?
De gevangene die ik moet helpen ontsnappen staat ook steeds in de weg als ik weg wil rennen voor de bom.
server: DUAL 1800+mp 3x80gb raid 5 +2x40+1x10 2 x 300gb maxtor HD, Nvidia Gforce3 128MB DDR
en dan moet je zorgen dat die gevangene niet achter je staat, loop eerst een keer een stuk naar rechts of zo en dan terug en dan de bom leggen. Als je buiten de deur staat van dat kamertje is genoeg.