Bier, Whiskey en Metal!!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Wanneer is de release geplanned ?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Streepieskodekiller
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Deze foto's is genomen op 1280 @ 32 bits vol open
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/HITMAN.jpg[/img]
En alles loop lekker ..
P3 1 gig Radeon 8500 (128 mb versie)en 400 MBram (windows XP )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
hopelijk is 2 een waardig vervolg
Pentium 300 MHz, 64 MB RAM, Windows 95/98/ME, DirectX 7.0, 8 MB DirectX-compliant 3D accelerator, DirectX-compliant sound card, 400 MB hard-disk space and 8x CD-ROM drive.
Bron: http://www.gamespy.com/games/2777.shtml
In die legerbasis moest ik echt cheaten...
2likt me ook echt wel gaaf. Thuis ff dl'en
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
could not initialize installaion file size exspected=50721580, size returned =33779760
iemand oplossing ?
ff opnieuw downloaden; lijkt alsof hij niet helemaal gedownload is.STIMPPYYY schreef op 20 augustus 2002 @ 13:59:
als ik hem wil installeren staat er
could not initialize installaion file size exspected=50721580, size returned =33779760
iemand oplossing ?
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
weet iemand hoe je door die opties moet scrollen zoals bijv 'take clothes' 'drag' 'pickup ...' etc
2.2, 512 mb, 100 gb, win xp 2002 versie (home)Dinictus schreef op 20 augustus 2002 @ 14:02:
Geef ff specs etc.
Dat vind ik nog erg meevallen , ookal moet je ze met een korreltje zout nemen natuurlijk.FallenAngel666 schreef op 20 augustus 2002 @ 13:41:
Minimum System Requirements:
Pentium 300 MHz, 64 MB RAM, Windows 95/98/ME, DirectX 7.0, 8 MB DirectX-compliant 3D accelerator, DirectX-compliant sound card, 400 MB hard-disk space and 8x CD-ROM drive.
Bron: http://www.gamespy.com/games/2777.shtml
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
___________________________*
(maar ik ga m wel doen!
open hitman2.ini
zet er "enableconsole 1" in (zonder ")
in hitman 2 open console met ~ toets (onder esc)
typ
infammo - Unlimited ammo
invisible 1 - Invisibility
god 1 - Invincibility
giveall - All weapons (veel wapens
Q en dan scrolwiel.
tussen 1st en 3rd person zit onder F1
Bier, Whiskey en Metal!!
als ik m opstart krijg ik eerst een zwart beeld en na een minuutje gaat ie terug naar desktop, waarbij mn refreshrate ineens op 60 HZ staat
sys specs staan in mn sig.
win98
Specs:
AMD T-Bird 750
Voodoo 3 2000 pci (16mb)
360 mb 100 mhz intern geheugen
athlon 700
64 mb ram
TNT2 m64
en het doet het nog goed met alles op high/medium ook
hij is echt soepel en goed ook, ik vind hem alleen wel moeilijk...
Mag ik die cheats, ik wil em is op z'n grappig uitspelen, dus met 500000 bananen op de grond
Hij doet het nietGTA3 schreef op 20 augustus 2002 @ 16:20:
het doet het wel op je pc, nij mij doetie het zelfs, ik heb een
athlon 700
64 mb ram
TNT2 m64
en het doet het nog goed met alles op high/medium ook
hij is echt soepel en goed ook, ik vind hem alleen wel moeilijk...
Mag ik die cheats, ik wil em is op z'n grappig uitspelen, dus met 500000 bananen op de grond
Klopt ik heb ff te cheat gebruikt voor alle wapenskoper137 schreef op 20 augustus 2002 @ 16:39:
het is echt super!! er zijn echt te veel goeie wapens(kan niet kiezen!!)
maar ze zijn zeer goed,
BTW is er uberhaupt al een hele versie uit
met de pijltjes, en ik vind het maar verrekte moeilijkVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:09:
net ff gespeeld, wel koel![]()
weet iemand hoe je door die opties moet scrollen zoals bijv 'take clothes' 'drag' 'pickup ...' etc
ff de cheats proberen
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
ja klopt is heel mooi ik maak zo ff 20 schreens ofzo voor de gene waar van hij niet werkt...
ik vind deze missie te makelijk ik hoop toch dat ze niet te veel van dit soort missies doen dit is erg makelijk je bent zo binnen
Verwijderd
console ff aan zetten in de hitman2.ini
dan ~ giveall in typen voor alle wapens
btw het staat in dit topic ergens boven aan
geef mij ff 10 minuuten ok? ik gebruik ff cheats om alle wapens ff te laten zien althans bijna alleVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 18:43:
Kunnen er niet wat meer screenshots gepost worden?? Zit op me werk en kan het dus zelf momenteel niet downen! Ben wel benieuwd, ziet er gelikt uit als ik jullie zo hoor![]()
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Dit waren leuke, maar doe er nog maar een paar hoor
het zijn er 60 dus ik maak ff een linkje ik zet ze dus niet op got want dat vinden modemers vast niet leuk
(vraag me niet waarom het %20hotman2/ heet want @home weigert er Hitman2 van te maken
hier staan ze (ik ben nog aan het uploaden dus het kan ff down zijn...)
owja ik heb toch maar geen website er van gemaakt want die is lekker brak,
en met @homo kan je maar 5 mb hosten dus
[ Voor 0% gewijzigd door Qorne op 20-08-2002 20:29 . Reden: link veranderen ]

I love sneaking
Hoe pakken jullie het aan?
*** SPOILER! ***
'K dump me wapens, pak de postbode met chloroform en dan sneak ik de tuin door, via de ladder het dak op, wacht tot de maffiabaas z'n "office" in loopt, wurg hem met fibrewire, jat de sleutel, ladder af, sneak door de keuken naar de kelder, sneak weer terug door de keuken, door de tuin en naar de exit.
%20 is een spatie, dus je zult wel een spatie in je dirnaam gezet hebben enzo.Qorne schreef op 20 augustus 2002 @ 20:00:
http://members.home.nl/r.van.willigen/%20hotman2/
(vraag me niet waarom het %20hotman2/ heet want @home weigert er Hitman2 van te makennaja nu weet je het
)
hier staan ze (ik ben nog aan het uploaden dus het kan ff down zijn...)
owja ik heb toch maar geen website er van gemaakt want die is lekker brak,
en met @homo kan je maar 5 mb hosten dusschiet niet echt op
Leuke pics trouwens
🌞🍃
Jep ook al gedaan heb alle mogelijke dingen ondertussen gedaan, of met groentemannetje of gewoon 1 guard killen (zie boven is snelste)FallenAngel666 schreef op 20 augustus 2002 @ 20:35:
Hij's cool!
Hoe pakken jullie het aan?
*** SPOILER! ***
'K dump me wapens, pak de postbode met chloroform en dan sneak ik de tuin door, via de ladder het dak op, wacht tot de maffiabaas z'n "office" in loopt, wurg hem met fibrawire, jat de sleutel, ladder af, sneak door de keuken naar de kelder, sneak weer terug door de keuken, door de tuin en naar de exit.
En als een bruut iedereen afschieten, I love this game.

Lol jij hebt nog wat clipings probleempjes
lol he die foto, kwam omdat mijn progje die de schreenies maakt iets vaags deed geloof ik want ik heb het daarna nog 3 keer gedaan en toen nietAlbinoraptor schreef op 20 augustus 2002 @ 20:38:
[...]
Jep ook al gedaan heb alle mogelijke dingen ondertussen gedaan, of met groentemannetje of gewoon 1 guard killen (zie boven is snelste)
En als een bruut iedereen afschieten, I love this game.
[afbeelding]
Lol jij hebt nog wat clipings probleempjes
Verwijderd
Moet jij wetenVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 20:31:
kep de full beta al een heel tijdje dus ga die demo niet checken ook
Ik vind het toch een beetje tegenvallen. Het is weer typisch Hitman, maar die interface is zo irritant geworden. Eerst kon je terwijl je liep met je scrollwiel een wapen kiezen, nu moet je of wisselen met 1 tm/ 6, of moeilijk doen met dat Q menuutje... erg jammer.
Verwijderd
het wapenmenu e.d. vind ik niet echt fijn meer
Verwijderd
My thoughts exactly.Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 22:51:
kvond die full beta er niet uit zien en werkte voor geen meter... demo is mooi en werkt perfect
En wat is er mis met wapen wisselen, daar heb ik nu echt helemaal geen last van, rechtermuis effe wapen kiezen en klaar, niet veel verschil met Hitman 1. En als je dat wel vind zet je toch quickmenu op rechter muisknop. zie probleem niet zo.
Verwijderd
Omdat ik graag naar iemand wil lopen, en dan bv de Fibre Wire al klaar heb staan voor als ik achter iemand sta. Rechterknop kan ook, maar het werkt toch minder fijn omdat het spel dan even 'stopt'Albinoraptor schreef op 20 augustus 2002 @ 23:00:
[...]
My thoughts exactly.
En wat is er mis met wapen wisselen, daar heb ik nu echt helemaal geen last van, rechtermuis effe wapen kiezen en klaar, niet veel verschil met Hitman 1. En als je dat wel vind zet je toch quickmenu op rechter muisknop. zie probleem niet zo.
ik vind het wel handig je kan goed zien welk wapen je pakt de menus zijn niet meer zo klein als je ze op 1280x1024 speelt enzoVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:35:
[...]
Omdat ik graag naar iemand wil lopen, en dan bv de Fibre Wire al klaar heb staan voor als ik achter iemand sta. Rechterknop kan ook, maar het werkt toch minder fijn omdat het spel dan even 'stopt'
ik vind het even wennen maar het speelt goed!
---
wil die gene van de beta ff wat schreens posten want ik dacht dat ie heel brak is/was
Ik werd geklassificeerd als Mass Murderer
Yeah Baby!
kan makkelijk..Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 23:35:
[...]
Omdat ik graag naar iemand wil lopen, en dan bv de Fibre Wire al klaar heb staan voor als ik achter iemand sta. Rechterknop kan ook, maar het werkt toch minder fijn omdat het spel dan even 'stopt'
eerst select je fibre wire
dan holster je em (1 keer op Q of was t nu E
als je dan weer op Q of E drukt trek je em direct
Bier, Whiskey en Metal!!
ik zal is ff een paar screenies maken van de bètaQorne schreef op 21 augustus 2002 @ 00:13:
[...]
ik vind het wel handig je kan goed zien welk wapen je pakt de menus zijn niet meer zo klein als je ze op 1280x1024 speelt enzo
ik vind het even wennen maar het speelt goed!
---
wil die gene van de beta ff wat schreens posten want ik dacht dat ie heel brak is/was
>>>>HIER HAD DUS NIX ANDERS MOETEN ZIJN, ALLEEN SCHADUW EN ANDERE GRAFISCHE DINGETJES<<<<
>>>>WAT JE HIER ZIET KLOPT OOK NOG REDELIJK BEHALVE GRAFISCHE DINGEN NET ZOALS BIJ HET VORIGE PLAATJE EN DIE RARE STREEP RECHTS OP DE WEG<<<<
>>>>HIER STA IK DUS IETS VERDER NAAR RECHTS (OP DATZELDE MOMENT) ER HOREN DUS 2 KRATTEN TE ZIEN ZIJN DIE OP VREEMDE WIJZE VERDWENEN ZIJN
>>>>HIER HEB IK NET EEN KRAT GEPAKT, WAT HIJ DUS IN ZIJN LINKERHAND VASTHOUD OP EEN VREEMDE MANIER, DAAR KOMT NOG BIJ DAT DE TEXTURES MISSEN (NET ZOALS BIJ BIJNA ALLE WAPEN EN OOK DE BLOEMEN VAN DIE BLOEMEN-DUDE)
>>>>HIER ZIE JE DUS DUIDELIJK IN DE 1st PERSON VIEW DE MISSENDE TEXTURES VAN HET WAPEN (SNIPER RIFLE) <<<<
>>>>EN HIER LOOPT DIE GAST MET EEN KRATJE ZONDER TEXTURES
Verwijderd

Daar links in dat gebouw (bovenverdieping) kun je de baas vinden. Ik was al bijna dood, dus vandaar dat ze mij meteen dood schietten net nadat ik de baas vermoord had
Verwijderd
ik kwam m bijv ook bij t zwembad tegen
Verwijderd
Errug geloofwaardig kom je niet over hoor
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dat terwijl ik net nieuw systeempje heb. Iemand wat ideeen.
Heb hem al opnieuw gedownload.
K meteen ff specs. Xp2100+ 256mb DDR, 60gb maxtor, Asus GF ti4400.
Ow enne ik kwam dit net tege en wou dit ff met jullie delen.
http://www.linuxfaq.de/f/cache/442.html
Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not
Drop wapens, kill postman met fibrewire, leg hem achter de ingang. pak flowers, word gefouilleerd.
Dan loop ik naar de ingang, pakt die huisvrouw de bloemen aan en dan begint die gast daar italiaans te lullen en pakt plots zijn wapen
Doe ik het verkeerd of moet ik ergens anders langs ofzo?!
Wissel van uniform en wandel door
ja ik heb hetzelfde, met een gelijkend systeem.Tribal_T schreef op 21 augustus 2002 @ 11:27:
Hmmmz kan hem dus niet spelen. Hij klapt meteen trug naar de desktop.
Dat terwijl ik net nieuw systeempje heb. Iemand wat ideeen.
Heb hem al opnieuw gedownload.
K meteen ff specs. Xp2100+ 256mb DDR, 60gb maxtor, Asus GF ti4400.
Ow enne ik kwam dit net tege en wou dit ff met jullie delen.
http://www.linuxfaq.de/f/cache/442.html
ik kreeg geen antwoord hier dus ik heb m maar weggeflikkerd
Verwijderd
ik heb ook precies hetzelfde. Xp1700+ 512mb DDR geforce 4 440 mxRaimond schreef op 21 augustus 2002 @ 11:58:
[...]
ja ik heb hetzelfde, met een gelijkend systeem.
ik kreeg geen antwoord hier dus ik heb m maar weggeflikkerd
Ik heb:Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:22:
ik heb ook precies hetzelfde. Xp1700+ 512mb DDR geforce 4 440 mx
amd athlon xp 1700+ 256mb ram geforce 4 mx440 en hier loopt ie perfect hoor
Heb je je eerst laten fouilleren?MaxOW schreef op 21 augustus 2002 @ 12:29:
als ik daaro loop, en ik heb dan mun wapens ook neergegooit en die postman dude minder fijne belevenis heb laten beleven met mun fibre wire bij die ingang en een stukkie uit het zicht heb gesleept, en dan ga ik naar binnen (door dat deurtje) het terrein op, dan weten ze gelijk dat ik zeg maar 'slecht' beniemand een oplossing?
Je moet die postman natuurlijk wel met chloroform "uitschakelen", hij's onschuldig!!!
Tsja, als je die postman hebt uitgeschakeld, moet je het lichaam verbergen (ik sleep hem altijd naar de plaats waar je begint). Dan drop je je guns (fibrewire en chloroform worden niet gevonden), doe je zijn kleren aan, pak de bloemen op en loop naar de main gate. Die gasten zullen dan naar wapens zoeken en niets vinden, en dan pas kan je door de gate naar binnen.
Verwijderd
Moet ik dan achterom gaan ofzo?
setup.exeVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 12:59:
wat is de bestandsnaam van de demo? moet hem nl ff ergens anders downen want deze download is disconnected
Verwijderd
Stukje van de Tiscali Website:
Hitman 2 vervangt geflopte Codename 47
UTRECHT 09/10/01 - Eidos Interactive brengt een pc-vervolg uit te op Hitman: Codename 47. In Hitman 2: Silent Assassin kruip je wederom in de huid van de hoofdpersoon van het vorige deel. Het verhaal begint in een Siliciaans klooster waar de hoofdrolspeler aangeeft zich te willen ontdoen van zijn gewelddadige leven.
Het zit hem echter niet mee: hij wordt ontdekt door een Russische maffiabaas. En deze dwingt hem om zijn oude beroep van huurmoordenaar weer op te pakken. Het pakt echter allemaal iets anders uit: een ex-Spetsnaz huurmoordenaar gaat jacht maken op de hoofdrolspeler. Hopelijk werkt de grafische engine in deze aflevering beter dan in het eerste deel.
Geflopte Codename 47 is dat zo, vond hem bere sterk
dat het er bij mij mooier uit zietVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 02:12:
Net ff gespeeld, wel erg buggy (de textures raken door elkaar op bepaalde momenten). Toch ff een leuk shotje kunnen maken:
[afbeelding]
Daar links in dat gebouw (bovenverdieping) kun je de baas vinden. Ik was al bijna dood, dus vandaar dat ze mij meteen dood schietten net nadat ik de baas vermoord had
enu ik heb geen last van textures
is dit met een geforce 3??? en alles high??Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 19:41:
Hier een paar pictures![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1600*1200 alles high loopt goed op sig systeem..