-= Radeon Topic - Deel 52 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Gman schreef op 21 augustus 2002 @ 16:53:
Nog effe over de clockspeeds:
Volgens een eerder geposte PDF (volgens mij een officiële ATI) draait de cpu op 325 en het mem op 310.
Niet alleen volgens de ATi PDF hoor. Alle andere retailers maken nu ook reclame voor die snelheden. Zie de website van bv. Hercules en Powercolor.
Ik weet trouwens niet wanneer Doom III en UT 2003 uitkomen, maar als dat ruim voor de NV30 is dan zullen denk ik veel mensen toch voor ATI gaan.
Toch zal Nvidea niet snel de pijp uit gaan, dat kan iedereen zich wel bedenken.
Maar ze zijn al een heel eind met UT 2003 las ik.
UT2003 komt op 27 September uit volgens Infogrames Scandinavie. En ik weet niet of veel mensen alleen voor die games voor de ATi Radeon9700 zullen gaan. De Radeon9700 spreekt toch een hele kleine markt aan, en nVidia heeft toch al veel mensen een GF4Ti kunnen aansmeren. Daar kun je die games nog wel prima op spelen. Carmack ging zelfs voor zo'n 30 fps op een GF3/Radeon8500, en de gemiddelde koper zal geen fps-freak zijn die er zo veel mogelijk uit wil persen.

De pijp uit gaan doet nVidia zowiezo niet zo snel, tenzij ze net als 3DFX opeens iets stoms beslissen zoals het stoppen met leveren van chips aan 3rd party fabrikanten. Verder verdienen ze nog bakken vol met geld in het mainstreamsegment met hun MX-en, veel meer dan ze aan de topkaarten verdienen. De topkaarten zijn alleen maar goed voor het imago en voor de aandeelhouders. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
CJ schreef op 21 augustus 2002 @ 19:06:De topkaarten zijn alleen maar goed voor het imago en voor de aandeelhouders. :7
en voor ons (8>

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Topkaarten zijn top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topkaarten zijn Toppie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De naam 'topkaarten' geeft toch al aan dat ze top zijn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 20:32:
[...]

De naam 'topkaarten' geeft toch al aan dat ze top zijn.. ;)
Ja maar dan mag ik 't toch wel nog even benadrukken? :P

Nee maar even serieus, als ik iets koop, dan wil ik 't ook meteen goed doen. Ik heb dus liever een topkaart, en niet een middenklasse budget kaart. Dan weet je tenminste dat je voorlopig wel even vooruit kunt met wat je hebt, en ben je niet achteraf teleurgesteld met je aankoop.
Daarom was m'n eerste 3D kaart een 12 MB Voodoo 2, en niet een 8 MB. Daarom is m'n tweede (en huidige) videokaart een Geforce 2 GTS, en niet een MX. Daarom heb ik een Classic Athlon gehad en nu een Athlon XP, en niet een Duron. Daarom heb ik nu Corsair geheugen, en niet standaard OEM geheugen. Het is allemaal wat duurder, maar ik ben er in ieder geval zeker van dat 't spul goed is. Als ik iets vervelend vind zijn 't wel net-niet spullen. Voor mij wordt 't dus gewoon de Radeon 9700 (of de NV30, die kans bestaat ook nog), een topkaart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Hadden jullie dit trouwens al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.hothardware.com/reviews/images/r9700/screenshots/r97006xaajk2.jpg
(Ff klikken om 't plaatje correct te zien)
Die FSAA kwaliteit van de R9700 is gewoon fantastisch. Geen enkel kartelrandje te zien hier. Dit is dan wel 6x AA, de hoogste kwaliteit dus, maar ik heb 4x AA en 6x AA wel eens vergeleken, en ik zie nauwelijks verschil. 2x AA is wel wat minder mooi, maar dat is te verwachten.

In any case, vergelijk die shot maar eens met deze:
Standaard (geen AA)
Geforce 4 4x AA
Parhelia 16x Fragment AA

Ik was een tijdje geleden al erg onder de indruk van Matrox' Fragment Anti Aliasing, maar die kwaliteit van Ati's Smoothvision... daar kan Matrox nog een puntje aan zuigen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Op pricewatch ze je ook langzamerhand al de ATI Radeon 9700 verschijnen. Heeft iemand deze al?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Die FSAA kwaliteit van de R9700 is gewoon fantastisch. Geen enkel kartelrandje te zien hier. Dit is dan wel 6x AA, de hoogste kwaliteit dus, maar ik heb 4x AA en 6x AA wel eens vergeleken, en ik zie nauwelijks verschil. 2x AA is wel wat minder mooi, maar dat is te verwachten.
Wat een onzin zie je die brug niet dan?
en dat gebouw op de achtergrond?

Valt me wat tegen , niet om de kaart min te praten maar wel even om aan te geven dat je het nog wel ziet al is het in mindere mate!

Maar goed het is alweer een stuk beter dan normaal! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Destroyer_Dessie schreef op 21 augustus 2002 @ 23:16:
[...]

Wat een onzin zie je die brug niet dan?
en dat gebouw op de achtergrond?

Valt me wat tegen , niet om de kaart min te praten maar wel even om aan te geven dat je het nog wel ziet al is het in mindere mate!

Maar goed het is alweer een stuk beter dan normaal! :9
Je moet wel ff op 't plaatje klikken om 'm volledig te zien. Aangezien je browser 't plaatje gewoon met Pixel Resize verkleint krijg je allemaal kartelrandjes die in 't echte plaatje niet zitten. In 't volledige plaatje zijn de randen een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
ja ik zag het , het ziet er goed uit als je hem vergelijkt met hoe het eerst was , maar strak is het nog niet helemaal!

Maar goed een prachtige kaart snifff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Destroyer_Dessie schreef op 21 augustus 2002 @ 23:24:
ja ik zag het , het ziet er goed uit als je hem vergelijkt met hoe het eerst was , maar strak is het nog niet helemaal!
Afbeeldingslocatie: http://www.themepark.nl/ubb/eek.gifIk vind het anders al aardig 'perfect' lijken wat strakheid betreft. :9~

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
"strak is het nog niet helemaal"

Dat klopt, maar dat wil je niet eens omdat je dat onder het gamen toch niet ziet, tenminste...ik sta niet stil hoor :)
Heel dat 6xFSAA is puur voor de impressie en de benchmarks, 4xFSAA is wel vet want dan ben je eindelijk van die kartels af, maar 6x is best overdreven.

Ik wil een R9700 zodat ik dan weer 2 jaar mee kan.
M'n GF1 DDR 32mb kostte doen ook 900 ofzo, maar die heeft het tot en met Wolfenstein goed volgehouden.
OK ik moest steeds lagere reso's gaan spelen maar het gaat erom dat ik nog soepel kon spelen boven 640x480.

Met BF 1942 is daar nu een einde aan gekomen.
Ook SoF2 loopt niet helemaal 100%
Daarom is het hoog tijd dat er een nieuwe komt en ik wil geen 4200 want dan zit ik over een jaar weer op 800x600 te spelen.
4600?....nah, te veel geld voor wat je krijgt.

Tis dat ik een financieële meevaller heb, anders had ik misschien wel anders gepiept :)
(dan had ik alsnog effe doorgespaard waarschijnlijk)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Niet helemaal strak? Heb jij de laatste Internetexploder die zelf plaatjes resised? dan moet je hem ff weer terug fullsizen, en voila je ziet dat het ECHT strak is

Breek je nek voorzichtig

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:45

EaS

Weet iemand al of er een officieel ATI 7008 bios is voor 64 MB 8500 kaarten. Op rage3D is er wel een hele thread over een gemodde sapphiretech 128 Mb BIOS die wel werkt op de 64 MB kaarten:

pluspunten:
Flikkeringen weg
Lock ups weg
Werkt wel met Epox en Gigabyte mobo's
etc.

maar ook met minpunten:
TV-Out is foetsie
Sommigen krijgen toch incorrect hun 64 Mb kaart als 128 Mb vermeld
Ati Catalyst drivers herkennen de kaart niet meer.

Ik wil graag dit BIOS proberen maar heb natuurlijk liever een origineel ATi BIOS.

Het probleem:

1. Kaart is absoluut goed (werkt correct op zowel MSI-6195 als Asus A7M266 Mobo), maar geeft het volgende probleem sinds ie in een ECS K7S5A zit, en wel alleen bij veel vragende 3D games en dan ook nog alleen in Direct3D (UT-2003, Battlefield 1942 en 3DMark2001) !:

Een BSOD met de volgende vermelding:

STOP: 0x0000008E (...etc)

ati3d2ag.dll (etc....)

Geen clock probleem (verschillende kloksnelheden geprobeerd) geen driverprobleem (verschillende geprobeerd), mijn hoop is nu gevestigt op een ATi 7008 Bios, helemaal na het lezen van die thread op rage3d !

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
The_PyroPath schreef op 22 augustus 2002 @ 00:20:
Niet helemaal strak? Heb jij de laatste Internetexploder die zelf plaatjes resised? dan moet je hem ff weer terug fullsizen, en voila je ziet dat het ECHT strak is
hijs bijna helemaal strak !! (kewl kewl :9~ )

die brug daar het zwarte gedeelte er van is een heel klein beetje kartel
en het rapje aan de linker kant ook :X

• Devil N
NeOTheMaTriXM schreef op 22 augustus 2002 @ 00:36:
[...]

hijs bijna helemaal strak !! (kewl kewl :9~ )

die brug daar het zwarte gedeelte er van is een heel klein beetje kartel
en het trapje aan de linker kant ook :X
Idd, nu je het zegt. Maar dat is wel een heeeeeeeel klein beetje :)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 00:40:
[...]

Idd, nu je het zegt. Maar dat is wel een heeeeeeeel klein beetje :)
wa maak da beetje nou uit als je aant spelen bent merk je da toch nie op.
En hoe :9~ zie het spel eruit met 6x AA _/-\o_

• Devil N
't Gaat er gewoon om dat die FSAA kwaliteit van de R9700 gewoon uitzonderlijk goed is. En daar bovenop komt ook nog eens dat 't vrij weinig impact heeft op de framerate, dus het is nog bruikbaar ook. De 8 pixel pipelines komen wel erg van pas. :9

Dat Fragment AA van de Parhelia was bijna revolutionair, en ik was ook zeer onder de indruk van de screenshots. Ik vond 't dan ook jammer dat de Parhelia niet zo fantastisch presteert, ik had graag die techniek in de praktijk willen zien.

Maar nu komt dus Ati met z'n Smoothvision 2, en geeft betere kwaliteit AA dan welke andere AA die we tot nu toe hebben gezien, zowel op 4x als op 6x. En 4x AA is dus in de praktijk ook goed te gebruiken in combinatie met alle andere features. Gewoon een erg goede zet van Ati.

Daarnaast vind ik 't ook teleurstellend van nVidia dat ze tot nu toe niet met indrukwekkende FSAA technieken zijn gekomen. De supersampling van mijn GF2 behoeft geen uitleg, dat is gewoon traag. Dan krijgen we hun multisampling, en aan de screens hierboven kun je zien dat dat toch niet helemaal perfect is. De randen blijven kartelig, hetzij een stuk minder. En nVidia's Quincunx AA, 't is niet slecht, en de randen zien er mooi uit, maar 't beeld wordt er behoorlijk wazig van, waardoor 't toch weer niet zo mooi is.
Ik mag dan ook voor nVidia hopen dat ze met de NV30 een hoop nieuwe snelle en goed werkende features introduceren, anders krijgen ze het nog lastig met Ati.

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
gfo schreef op 22 augustus 2002 @ 00:44:
[...]

wa maak da beetje nou uit als je aant spelen bent merk je da toch nie op.
En hoe :9~ zie het spel eruit met 6x AA _/-\o_
Niet helemaal mee eens. In een FPS als Unreal Tournament zul je inderdaad weinig letten op de mooie omgevingen, omdat 'even stil staan' je fataal kan zijn. Maar ik speel op dit moment heel erg veel Morrowind en daar let ik dus echt wel op de omgevingen. Daar kan ik rustig op m'n dooie gemak even in het rond kijken en weg dromen in de mooie omgeving. Dit is gewoon echt typisch zo'n spel waarbij de grafische pracht van het spel extra benadrukt wordt door bv 6xFSAA icm 16xAF van de Radeon9700. :o :9~

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Gigabytes R9700Pro, oc tot 400 mhz !!, zie annand:

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1686&p=4

Niet op voorraad.

Verwijderd

Wel lekkere oc die 400mhz alleen vind ik de score wel tegen vallen vergeleken met de build by ati kaart of licht dit nu aan mij?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 11:45:
Wel lekkere oc die 400mhz alleen vind ik de score wel tegen vallen vergeleken met de build by ati kaart of licht dit nu aan mij?
Volgens annand lag dat aan de nog niet final bios op die pré produktie kaart.

Niet op voorraad.

Verwijderd

point of view staat al in pricewatch, vraag is dan is die leverbaar of is dat preorder en dan is mijn volgende vraag wtf is point of view en waar is hun website, want die ken ik nie vinden. En wat is de kwaliteit van die dingen, want het merk zegt me niks, krijg ik niet echt sjofel gevoel van.

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

is er btw al iets meer bekend over de radeon 9500?? de releasedate en de prijs?

ik zit nu namelijk te twijfelen over de aanschaf van een 9700 tegen een 9500.
schelen die veel in prestaties??

(een newbie) }:O

nothing special

• Devil N
sealy schreef op 22 augustus 2002 @ 12:14:
is er btw al iets meer bekend over de radeon 9500?? de releasedate en de prijs?

ik zit nu namelijk te twijfelen over de aanschaf van een 9700 tegen een 9500.
schelen die veel in prestaties??

(een newbie) }:O
De R9500 heeft maar 4 pixel pipelines waar de R9700 er 8 heeft. Die 8 pixel pipelines zijn nou juist waar de R9700 z'n ongelooflijke fillrate van krijgt, waardoor Anti Aliasing en Anisotropic Filtering op hoge resoluties gecombineerd mogelijk zijn. De R9500 kan dit dus weer niet, en met maar 1 texture unit per pipeline (in plaats van 2, wat gebruikelijk is) zal de R9500 in multitexturing situaties waarschijnlijk nog wel minder presteren dan de R8500 of de GF4.

Wat betreft release datum en prijs... I dunno. Daar is nog niet veel over bekend.

• sealy

sealy

bastards...

ty, dan word het toch maar de 9700, wel eerst ff w88 tot ie iets minder duur is...

nothing special

• Gman
Ok na die 400Mhz OC is er echt geen twijfel meer hier, die 9700 wordt de mijnes.
Eens kijken of er een waterkoel blok is voor de GPU 8-)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

In de VS kunnen ze al bij ATI's online shop de kaarten krijgen, hier in Europa waar we ook die pé order email notefication in konden invullen, horen we natuurlijk weer niks en al die wazige uitvoeringen en merken in hier in NL heb ik geen interesse in.

ROAS had een top aanbieding met de gamersedition, die wilden ze bij voldoende animo voor €2,50 zaterdag bezorgen hoorde ik!!!

Maar wat waren de reacties van typisch krenterig Nederland, ze vielen over de €2,50, nu is de aktie waarschijnlijk van de baan :( OMFG, zo'n deal en dan zeuren over €2,50

Nou maar een bestelling bij Provantage staan, pas nog een ETA van 30/8, maar nu onknown ;(

Niet op voorraad.

• Devil N
edward2 schreef op 22 augustus 2002 @ 13:18:
In de VS kunnen ze al bij ATI's online shop de kaarten krijgen, hier in Europa waar we ook die pé order email notefication in konden invullen, horen we natuurlijk weer niks en al die wazige uitvoeringen en merken in hier in NL heb ik geen interesse in.

ROAS had een top aanbieding met de gamersedition, die wilden ze bij voldoende animo voor €2,50 zaterdag bezorgen hoorde ik!!!

Maar wat waren de reacties van typisch krenterig Nederland, ze vielen over de €2,50, nu is de aktie waarschijnlijk van de baan :( OMFG, zo'n deal en dan zeuren over €2,50

Nou maar een bestelling bij Provantage staan, pas nog een ETA van 30/8, maar nu onknown ;(
Euh, bedoel je nou die post die ik gemaakt heb? Dat was sarcastisch bedoeld, FYI :|

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 13:25:
[...]

Euh, bedoel je nou die post die ik gemaakt heb? Dat was sarcastisch bedoeld, FYI :|
Nee hoor, dit heeft niets met een post hier te maken, alleen met het feit dat ATI zich zo slecht profileert in Europa .

Niet op voorraad.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
heeft iemand dan een idee wanneer deze fijne kaartjes ;) hier wel goed verkrijgbaar zullen zijn? :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

edward2 schreef op 22 augustus 2002 @ 13:18:

Het lijkt steeds meer een gunst om iets als domme consument te mogen kopen ipv andersom. Terecht laten onze NL-ers die stomme 2,50 zitten. Als je wil verdienen aan die shit kom je die kaarten maar gewoon gratis brengen...

• gp500
  • Niet online
9500 dat is afwachten, ik geloof tussen nu en half september.
9500 is lager geklokt (hoeveel?) en helft aan pipelines (heeft vooral invloed op hogere res.)

maar ik hou mijn kaartje (tnt2 :O ) nog tot ik hem niet meer kan gebruiken op deze pc. (ut2k3 en ander spul)

maar 9500 zit meer in mijn deel 200 euro ofzo toch.

maar er mocht wel eens wat meer nieuws van die kaart komen.

EDIT/ ik vind die aanpak van ati producenten ook slecht.

EU is zeker slechter ofzo :?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Wekkel schreef op 22 augustus 2002 @ 14:00:
[...]

Het lijkt steeds meer een gunst om iets als domme consument te mogen kopen ipv andersom. Terecht laten onze NL-ers die stomme 2,50 zitten. Als je wil verdienen aan die shit kom je die kaarten maar gewoon gratis brengen...
Er zit al bijna geen (winst)marge op en dan ook nog eens gemaakte onkosten tgv levering in het weekend niet laten vergoeden, dacht je dat het dan voor dat bedrijf nog de moeite waard is? waar is de relativering?

Als je iets speciaals op touw zet, mogen best beiden partijen er beter van worden.

Niet op voorraad.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik denk dat ik die kaart maar via amerika ga bestellen, desnoods via een bevriend persoon die hem voor mij shipt ofzo.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

edward2 schreef op 22 augustus 2002 @ 14:44:
[...]

Er zit al bijna geen (winst)marge op en dan ook nog eens gemaakte onkosten tgv levering in het weekend niet laten vergoeden, dacht je dat het dan voor dat bedrijf nog de moeite waard is? waar is de relativering?

Als je iets speciaals op touw zet, mogen best beiden partijen er beter van worden.
Relativeren lukt best, maar teveel achter winkels/fabrikanten aanlopen wordt me wat te veel.

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Devil N schreef op 21 augustus 2002 @ 22:51:
Hadden jullie dit trouwens al gezien?

[afbeelding]
WAAAUUUWW!!
Oke, dit is het moment waar ik ben opgehouden met geloven dat AA bullshit was en dat je toch altijd "jaggies" zou overhouden!
T/m een paar minuten geleden kon AA mij gestolen worden zolang het met kleuren en framerate goed zat.
Nu heb ik ff bovenstaand afbeelding en diens no-AA tegenhanger in 2 browser tabs geopend en snel geswitcht; en goddomme ik ben verkocht.
(Hoewel: ik kan nogsteeds geen R9700 betalen noch zal ik verder gaan dan de prijs van een Ti4200 of R8500)
:P

• Devil N
MBMarduk schreef op 22 augustus 2002 @ 16:04:
[...]

WAAAUUUWW!!
Oke, dit is het moment waar ik ben opgehouden met geloven dat AA bullshit was en dat je toch altijd "jaggies" zou overhouden!
T/m een paar minuten geleden kon AA mij gestolen worden zolang het met kleuren en framerate goed zat.
Nu heb ik ff bovenstaand afbeelding en diens no-AA tegenhanger in 2 browser tabs geopend en snel geswitcht; en goddomme ik ben verkocht.
(Hoewel: ik kan nogsteeds geen R9700 betalen noch zal ik verder gaan dan de prijs van een Ti4200 of R8500)
:P
En als je nog de verschillende AA niveaus van de R9700 wilt vergelijken:

AA vergelijking op Firingsquad (directe links helaas niet mogelijk ;()

Geen AA
4x AA
6x AA

Ik zie dus nauwelijks verschil tussen 4x AA en 6x AA. Hier en daar een paar plekjes waar ik een klein beetje verschil zie (bijvoorbeeld de scheerlijnen van de tenten in de tweede serie plaatjes), maar dat is wel heel miniem.
En volgens de benchmarks is 4x AA in combinatie met 8x of zelfs 16x Anisotropic Filtering zeer goed mogelijk op de R9700 (ik blijf er op doorhameren, niewaar? :P). Dus nu is AA niet alleen niet meer bullshit, 't is nog bruikbaar in de praktijk ook. What more could you ask for? :D

• raptorix
Ik ben trouwens benieuwd hoe de UT 2003 screenies er uit zien

• sarlo
die wil ik ook wel eesn zien volgens mij worden die :9~

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Das al gemeld, vanochtend.

In het supercontinent heeft inmiddels een forummer van rage3d z'n beloofde pakketje binnengekregen.

Nou maar es hopen dat het overal een beetje wil vlotten.

Niet op voorraad.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Pardon voor de dubbelpost.

Lekker om te zien dat de core nog wat ruimte over heeft qua kloksnelheid. Nu nog sneller geheugen en een 9700 Ultra is geboren..

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja het is gewoon bizar, 110 mlj. transistors, 0,15 mcr. en dan nog een 75 mhz overklok naar 400 mhz , te gek voor woorden, jammer dat die gigabyte nog een oude bios heeft, anders zou hij veel hoger scoren.

Niet op voorraad.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Die Smoothvision is echt strak gewoon. Maar die van de Parhelia vind ik ook niet echt slecht hoor.

• FMS
  • Niet online

FMS

edward2 schreef op 22 augustus 2002 @ 17:47:
Ja het is gewoon bizar, 110 mlj. transistors, 0,15 mcr. en dan nog een 75 mhz overklok naar 400 mhz , te gek voor woorden, jammer dat die gigabyte nog een oude bios heeft, anders zou hij veel hoger scoren.
vreemd jah, hoe warm zou de R300 core wel niet worden @ 400Mhz? ik las op de rage3d forum dat een on-oc'd core al over de 70 graden was.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Over een jaar moeten CPU bakkers zich maar eens achter de oren gaan krabben. (ATi R1000 op 3 Ghz? :P )

Verwijderd

Wekkel schreef op 22 augustus 2002 @ 18:29:
Over een jaar moeten CPU bakkers zich maar eens achter de oren gaan krabben. (ATi R1000 op 3 Ghz? :P )
Tsja... tot hoever gaat zoiets.. >:)

De toekomst zal het leren :)

Verwijderd

Aikon schreef op 21 augustus 2002 @ 11:43:
Net een DivX gekeken, in het begin gaat het goed maar na een tijdje gaat het geluid niet goed meer, af en toe corrigeerd WMP dit maar al heel snel weer gaat het mis en loopt het asynchroon.
Wat doe ik hiertegen en hebben meer mensen hier last van met hun 8500?

Voor specs zie homepage. :)
tip: gebruik de ati player i.p.v. die brakke windows player. Ik weet niet of het echt werkt maar er zit een kans in.

• FireStarter
  • Laatst online: 12-09 15:32
Verwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 18:41:
[...]

tip: gebruik de ati player i.p.v. die brakke windows player. Ik weet niet of het echt werkt maar er zit een kans in.
Nee, Mediaplayer kan soms ook brak zijn, welke nooit brak is en steeds beter word is BSplayer www.bsplayer.com ;)

w00t

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb een mailtje gestuurd naar Salland Automatisering en vroeg wanneer de ATI 9700 kaart werd geleverd daarop antwoorden hij/zij dit op

Hercules waarschijnlijk over twee weken.
Ati kaarten vanaf volgende week waarschijnlijk.

Met vriendelijke groet,

B. Oosterveen

Salland Automatisering

0572-370219

GOED NIEUWS VOLGENDE WEEK LEVERBAAR NICE :)

• THEVGE
  • Niet online
Ben ik dan de enige die een 9000 pro wil? :)
Tja, uiteraard is de 9700pro geweldig, maar wat duur. In januari heb ik PC-Prive en dan zal ik hem vast kopen, maar ik wil NU goede TV-uit voor DIVX/DVD (en graag mijn GeForce 1 DDR weg hebbu). Ik heb al wat positiefs gelezen over de 9000pro, maar net als anderen over de 9700pro is mijn vraag: zijn die "vage" merken echt minder goed? Gevoelsmatig wil ik een Ati, Gigabyte of Hercules. Alleen de laatste is nu te koop, maar dan wel flink duurder. Ik wil geen gedoe met drivers etc.

Kunnen mensen me vertellen of ik echt een Hercules wil (en bv. geen Club3d) en of er al ervaringen zijn met het multimedia gebeuren en 2D van de 9000pro? Games speel ik weinig, dus FPS doet me wat minder.

• Brent
THEVGE schreef op 22 augustus 2002 @ 19:08:
Ben ik dan de enige die een 9000 pro wil? :)
Tja, uiteraard is de 9700pro geweldig, maar wat duur. In januari heb ik PC-Prive en dan zal ik hem vast kopen, maar ik wil NU goede TV-uit voor DIVX/DVD (en graag mijn GeForce 1 DDR weg hebbu). Ik heb al wat positiefs gelezen over de 9000pro, maar net als anderen over de 9700pro is mijn vraag: zijn die "vage" merken echt minder goed? Gevoelsmatig wil ik een Ati, Gigabyte of Hercules. Alleen de laatste is nu te koop, maar dan wel flink duurder. Ik wil geen gedoe met drivers etc.

Kunnen mensen me vertellen of ik echt een Hercules wil (en bv. geen Club3d) en of er al ervaringen zijn met het multimedia gebeuren en 2D van de 9000pro? Games speel ik weinig, dus FPS doet me wat minder.
tsja, ik zou toch eens naar de 8500 kijken als je de 9000 neemt (is namelijk gewoon sneller. de 9000 heeft weer enkele nieuwigheidjes). die heb ik toch liever.

Verwijderd

AMD lover schreef op 22 augustus 2002 @ 18:55:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Salland Automatisering en vroeg wanneer de ATI 9700 kaart werd geleverd daarop antwoorden hij/zij dit op

Met vriendelijke groet,

B. Oosterveen

Salland Automatisering

0572-370219

GOED NIEUWS VOLGENDE WEEK LEVERBAAR NICE :)
Jep _/-\o_
/me still waiting :Z

• Devil N
Waar kan ik snel 400 pleuro vandaan halen? ;(

• FireStarter
Devil N schreef op 22 augustus 2002 @ 22:12:
Waar kan ik snel 400 pleuro vandaan halen? ;(
Hoeveel zou je nu kunnen vragen voor een Radeon 8500 built by ATi?

w00t

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
ahh gelukkig volgende week..
welke komen dan uit, die van powercolor vond ik ooit nooit slecht :)
zit nu met een pci gf2mx in een amd 2000 systeem, niet uitt te houden :P
laat maar komen die radeon 9700 hehe

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Ro@as heeft ook wel een interessante actie.
Voor €450 een Radeon9700pro op 3 Sept. aan de deur bezorgt.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crack schreef op 23 augustus 2002 @ 04:55:
Ro@as heeft ook wel een interessante actie.
Voor €450 een Radeon9700pro op 3 Sept. aan de deur bezorgt.
Ja, en nu maar wachten totdat ze die 'actie' ook weer cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar om alle 1000 postings door te nemen, dat is ook weer zo wat ;)
Welke fabrikant is het beste voor de aankoop van een Ati Radeon 8500?? We hebben de keus uit:

Hercules
Ati
Club3D
Connect3D
Powercoler
Nog meer??

Welke is nou het beste?? Ik heb geloof ik wel eens gelezen dat de Club 3d sneller is ofzo??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 09:18:
Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, maar om alle 1000 postings door te nemen, dat is ook weer zo wat ;)
Welke fabrikant is het beste voor de aankoop van een Ati Radeon 8500?? We hebben de keus uit:

Hercules
Ati
Club3D
Connect3D
Powercoler
Nog meer??

Welke is nou het beste?? Ik heb geloof ik wel eens gelezen dat de Club 3d sneller is ofzo??

alvast bedankt
club3d schijnt idd het snelst te zijn, maar de ati's worden het meest gewaardeerd. neem eens een test door van verschillende merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Als ik er een zou nemen zou ik er gewoon eetje van ATI nemen of eentje van Club3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 07:31:
[...]

Ja, en nu maar wachten wanneer ze die 'actie' ook weer cancelen.
Voel er niet zo veel voor om zo een bedrag vooruit te betalen, ken het hele bedrijfje niet en erg proffesioneel komen ze ook niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Let op, er geldt een minimum aantal reserveringen voor deze actie van 150 kaarten in totaal om u deze prijs te kunnen aanbieden!
En de teller staat nu op 5, met nog 2 dagen te gaan. Dat gaat dus niet door |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBMarduk
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Vraagje: wie weet of deze Hercules R9000pro/128MB ook 3.3ns RAM bevat?
pricewatch: Hercules Radeon 9000 Pro 128MB (AGP)
http://europe.hercules.com/showpage.php?p=54&b=0&f=1

En zo niet, weet iemand een 128MB kaartje met 3.3ns ergens? Of vraag ik iets onmogelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik ga dus ECHT WEL voor de hercules!
Afbeeldingslocatie: http://www.nmy.dds.nl/got/pc/HR9700.jpg
f*kking sweet :P

Ik moet eerst wat zaakjes regelen (rijbewijs e.d.) maar geld is niet zo'n probleem, binnen een maand moet ik 'm wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Laatst online: 29-08 08:24

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Devil N schreef op 23 augustus 2002 @ 11:12:
[...]

En de teller staat nu op 5, met nog 2 dagen te gaan. Dat gaat dus niet door |:(
Nah... de actie is vanmorgen pas gestart.
De teller staat nu al op 13 en de volgende update is pas om 18.00.
Als het aantal niet gehaald wordt, dan wordt de actie gewoon afgeblazen.

Zal mijn bestelling er ook FF bijzetten, dat scheelt weer. :)

edit:

Ik was dus nummer 23.

Ook zijn de eisen verlaagd: Bij 50 bestellingen geldt de prijd van €460 en vanaf 100 bestellingen wordt de kaart voor €450 bezorgd.

[ Voor 0% gewijzigd door Crack op 23-08-2002 13:16 . Reden: Toevoeging ]

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy

sealy

bastards...

Die hercules kaart is SUWEET, die gaan we ff aanshaffen als ie verkrijgbaar is :P

dan nog ff een raampje in m'n kast zoals de andere ook mee kunnen genieten O-) 8)

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Damn eigenlijk moet er iets zijn, een fabriekant die kabels maakt voor agp bussen, zodat je die videokaart gewoon voor je window kan monteren.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Laatst online: 13-09 23:27

DDX

AMD lover schreef op 22 augustus 2002 @ 18:55:

en kijk je op de site: 'POINT OF VIEW ATI'
gewoon OEM dus, geen echte ati

net zoals die actie op http://www.roas-computers.nl/

als ik dan zoveel geld uitgeef, wil ik natuurlijk wel een echte ati
iemand al adressen in usa, die aan europa leveren en de kaart snel binnen hebben ? (ervaring met ati8500 bijv.?)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ik zit er zelf over te denken om via ebay een ati 9700 pro te bestellen
kijk hier bijvoorbeeld :

http://www.stores.ebay.com/id=55481145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Robbie007 schreef op 23 augustus 2002 @ 13:07:
Damn eigenlijk moet er iets zijn, een fabriekant die kabels maakt voor agp bussen, zodat je die videokaart gewoon voor je window kan monteren.
Zal denk ik niet echt de snelheid ten goede komen, maar zou wel kewl wezen ja. Dat idee is ook wel eens bij me opgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HQK22
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-05-2005
Ik zoek de drivers voor de ait radeon mobility, maar die kan ik niet vinden op de site van ati zelf!
Weet iemand waar ik dat kan vinden? Ik heb de ati mp-7 mobility met 32Mb DDR
in mijn asus lappie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

DDX schreef op 23 augustus 2002 @ 14:00:
ik zit er zelf over te denken om via ebay een ati 9700 pro te bestellen
kijk hier bijvoorbeeld :

http://www.stores.ebay.com/id=55481145
Hé zijn dat nou gewoon bedrijven die ik daar tussen zie staan die em zo verkopen?!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie007 schreef op 22 augustus 2002 @ 22:39:
[...]

Hoeveel zou je nu kunnen vragen voor een Radeon 8500 built by ATi?
hoeveel geheugen??
Als het 128 mb is, wil ik wel een bod uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

edward2 schreef op 23 augustus 2002 @ 15:08:
[...]

Hé zijn dat nou gewoon bedrijven die ik daar tussen zie staan die em zo verkopen?!
ja dat is 1 bedrijf (met dat shopid)
er zijn heel wat bedrijven die hun spullen via ebay zo verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 12:30
Weet iemand goiede DRiver voor een Club 3d Radeon 8500 (128mbram)

Want ik gebruik nu de ...
ATi drivers ...

wxp-ref-7-72-020524m-004274c

Maar oik ben niet tevreden er over .. heb het al een maand of 2 aan gekeken .

Maar hjet lijkt wel of de 8500 Nu langzamer loopt dan die ATi 7200 64mbram vivo .
die ik had ..
want ik heb de meste spellen nu elf sminder staan dan normaaal .

Maar met 3D mark pro geeft hij wel 100 % verschil verbetering aan ..

dus hij werkt wel .. ik vind dat niet echt zo ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Gman schreef op 23 augustus 2002 @ 12:31:
[afbeelding]

Ik moet eerst wat zaakjes regelen (rijbewijs e.d.) maar geld is niet zo'n probleem, binnen een maand moet ik 'm wel hebben.
f* c king sweet indeed :9~ :9 ... alleen ook pokkeduur :+ :7

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 23 augustus 2002 @ 19:35:
Weet iemand goiede DRiver voor een Club 3d Radeon 8500 (128mbram)

Want ik gebruik nu de ...
ATi drivers ...

wxp-ref-7-72-020524m-004274c

Maar oik ben niet tevreden er over .. heb het al een maand of 2 aan gekeken .

Maar hjet lijkt wel of de 8500 Nu langzamer loopt dan die ATi 7200 64mbram vivo .
die ik had ..
want ik heb de meste spellen nu elf sminder staan dan normaaal .

Maar met 3D mark pro geeft hij wel 100 % verschil verbetering aan ..

dus hij werkt wel .. ik vind dat niet echt zo ..
Probeer gewoon de 6118, loopt hier probleemloos: 9850 3Dmarks op een XP2000@1800 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Laatst online: 09-09 09:02
Weet misschien iemand al waar ik een Gigabyte GV-R9000 PRO (radeon 9000 pro) kan kopen ik kwam hem nog niet tegen in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gman schreef op 23 augustus 2002 @ 12:31:
[afbeelding]

Wat een stront kaart , Ik haat blauw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 18:49:
[...]

Wat een stront kaart , Ik haat blauw :p
[offtopic]
zeker wel 1337
en als je blauw niet mooi vind zal ik je wel eens iets zeggen
ik zit hier met een zwarte kaart met roze ja je hoort het goed een roze koeler en mem sinks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
Gigabyte Maya AP64D-H Radeon 8500 64MB DDR (275x275)
versus
ATI Radeon 9000 pro 64MB DDR (275x275)

Wat is in jullie ogen de beste??
ook kijken naar de OC baarheid en stabiliteit van drivers (zowel onder XP als 98SE).

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
wanneer released ati ook al weer de 9500 !!!!!!!!
kan het nergens vinden, maar ik heb het ens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTC_marijn schreef op 24 augustus 2002 @ 20:26:
versus

ook kijken naar de OC baarheid en stabiliteit van drivers (zowel onder XP als 98SE).

_/-\o_ _/-\o_
die 8500 is in mijn ogen toch echt wel de beste ( zie ook eerdere topics , 1 van de 52 moet het wel in staan :p) maar ze zeggen dat de 9000 betere prestatie's zou moeten halen bij verscheidene proggie's.Maar als je het mij vraagt is het meer zo'n Nvidia soort verkooptrucje , Shame on ATI (als het zo is tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een splinternieuwe ati radeon 8500 retail van ati (ierland) gekregen.
De van mij was kapot gegaan naar wat gepruts er aan.
Toen heb ik hem opgestuurd en een nieuwe gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
hoelang heeft het geduurd voordat je hem weer terug kreeg? En waarom niet geclaimt bij de winkel waar je hem hebt gekocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en kijk je op de site: 'POINT OF VIEW ATI'
gewoon OEM dus, geen echte ati
Alsof dat zoveel uitmaakt...
De chip is van ATI en hij is core en memtechnisch even hoog geclocked, maar scheelt je wel $$$

Ik heb hem in ieder geval ook daar gereserveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ga dit keer wachten met kopen, vanwege de nog absurd hoge prijzen in Nederland maar ook omdat er nu weinig keuze is. Als ik niet aan een build by ati kan komen wil ik tenminste een Gigabyte's of een Hercules kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

FMS schreef op 25 augustus 2002 @ 00:55:
Ik ga dit keer wachten met kopen, vanwege de nog absurd hoge prijzen in Nederland maar ook omdat er nu weinig keuze is. Als ik niet aan een build by ati kan komen wil ik tenminste een Gigabyte's of een Hercules kaart.
Ik heb verschillende R8500's getest, maar ik vind de BB ATI bij de 128 mb-versies de beste, het snelst, door ramtimings en het meest oc-baar, niet dat de andere slecht zijn, maar het scheelt toch iets.

Als je een $card heb, koop de BBATI R9700 Pro in de States is mijn advies, hoewel de Gidabyte er bij Anand niet verkeerd uitkwam, maar door een matige uitvoering (bios?)niet sneller was dan de BBATI die lager OC'te.
Maar Hercules en Gigabyte zullen zeker degelijke kaarten produceren maar mogelijk 3,3 ns gebruiken? ipv 2,8?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdrulezzz schreef op 25 augustus 2002 @ 00:29:
hoelang heeft het geduurd voordat je hem weer terug kreeg? En waarom niet geclaimt bij de winkel waar je hem hebt gekocht :?
Heb ongeveer 2 weeken moeten wachten voor ik hem terug kreeg.

Alleen een rma nr krijgen is iets moeilijker en die heb je nodig.
Maar dat lukte ook met een beetje doorzetten.

Omdat ik mijn bon kwijt was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:43

Johnny E

Dôh !!

Het is weer zo ver, een nieuwe driver release is gelekt:

ff een cut 'n past van warp2search.net

I just came across some new ATI Radeon drivers for Windows 9x/2k/XP.

The drivers release version is 7.75-020725a-005193C-ATI, WHQL'ed on 6th of August 2002.

Click on Read More for more info and download.

As mentioned before the drivers come in three flavours:

ATI Radeon 6.13.10.6143 Driver for Windows XP
ATI Radeon 5.13.01.6143 Driver for Windows 2000
ATI Radeon 4.13.01.9056 Driver for Windows 98/98SE/Millenium

These Unofficial drivers are all dated 07/25/2002 - 25th of July 2002 - passing WHQL on 08/06/2002 - 6th of August 2002.

The following cards are listed as being supported by this driver:

Mobility FireGL 9000
Mobility Radeon 9000
Radeon 7000 / Radeon VE
Radeon 7200 / Radeon
Radeon 7500
Radeon 8500
Radeon 8500 / 8500LE
Radeon 8500 DV Edition
Radeon 9700
Radeon Mobility
RADEON RV250
RADEON RV250 SECONDARY

http://www.warp2search.ne...=6396&mode=thread&order=0

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Robbie007 schreef op 23 augustus 2002 @ 13:07:
Klinkt wel "gay", stel je voor dat de persoon naast jou dan zo'n quantum 3D voor zen venstertje plakt met 2 Intel CPU's, een paar visuele CPU's en een paar gig aan ram.

Dan sta jij daar ik em ne radeon... slik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
Welke heeft er de beste drivers? de 8500 of de 9000(pro) (8500 van gigabyte en 9000pro van ATI zelf). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
poing schreef op 25 augustus 2002 @ 09:47:
[...]

Klinkt wel "gay", stel je voor dat de persoon naast jou dan zo'n quantum 3D voor zen venstertje plakt met 2 Intel CPU's, een paar visuele CPU's en een paar gig aan ram.

Dan sta jij daar ik em ne radeon... slik...
Daar geef ik dus geen ene zak om, ik spreek diegene wel weer als doom3 uit is >:) .

Dan praat die wel anders >:)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

DTC_marijn schreef op 25 augustus 2002 @ 10:32:
Welke heeft er de beste drivers? de 8500 of de 9000(pro) (8500 van gigabyte en 9000pro van ATI zelf). :)
Ze hebben allen DEZELFDE drivers :+

Kijk dan bij ondersteunde producten in de info (bij de 6143 drivers) hierboven ;)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTC_marijn schreef op 24 augustus 2002 @ 20:26:
versus

_/-\o_ _/-\o_
Ik zou toch voor de (oudere) 8500 gaan, hij blijft sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik niet aan een build by ati kan komen wil ik tenminste een Gigabyte's of een Hercules kaart
Was het niet Hercules die de 8500 uitbracht in een LE editie (En niet eens de volle snelheid versie) met zeer slecht overclockbaar geheugen en een speciale Hercules BIOS waarmee je moeite had om ATI drivers te installeren?

Hercules brengt dit keer wel (?) de volledige snelheid versie uit, maar ze hebben het bij mij afgedaan.

Ik ga gewoon voor de Point of View. Die kaart is ook op volle snelheid, maar is voor de rest puur reference design en dat zal echt niet veel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

kheb trouwens een vraagje over die nieuwe kaarten van ati duz de 9700 pro en 9000 pro
passen die op dit moederbord :?

[This space is for rent]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.