Niet alleen volgens de ATi PDF hoor. Alle andere retailers maken nu ook reclame voor die snelheden. Zie de website van bv. Hercules en Powercolor.Gman schreef op 21 augustus 2002 @ 16:53:
Nog effe over de clockspeeds:
Volgens een eerder geposte PDF (volgens mij een officiële ATI) draait de cpu op 325 en het mem op 310.
UT2003 komt op 27 September uit volgens Infogrames Scandinavie. En ik weet niet of veel mensen alleen voor die games voor de ATi Radeon9700 zullen gaan. De Radeon9700 spreekt toch een hele kleine markt aan, en nVidia heeft toch al veel mensen een GF4Ti kunnen aansmeren. Daar kun je die games nog wel prima op spelen. Carmack ging zelfs voor zo'n 30 fps op een GF3/Radeon8500, en de gemiddelde koper zal geen fps-freak zijn die er zo veel mogelijk uit wil persen.Ik weet trouwens niet wanneer Doom III en UT 2003 uitkomen, maar als dat ruim voor de NV30 is dan zullen denk ik veel mensen toch voor ATI gaan.
Toch zal Nvidea niet snel de pijp uit gaan, dat kan iedereen zich wel bedenken.
Maar ze zijn al een heel eind met UT 2003 las ik.
De pijp uit gaan doet nVidia zowiezo niet zo snel, tenzij ze net als 3DFX opeens iets stoms beslissen zoals het stoppen met leveren van chips aan 3rd party fabrikanten. Verder verdienen ze nog bakken vol met geld in het mainstreamsegment met hun MX-en, veel meer dan ze aan de topkaarten verdienen. De topkaarten zijn alleen maar goed voor het imago en voor de aandeelhouders.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.