Ik heb zopas een leuke 5.1 set gekocht (zie dit topic), en deze is op mijn slaapkamer komen te staan. Omdat het gezoem van mijn computer vreselijk storend is tijdens het muziek luisteren 's avonds en 's nachts, wil ik een 5CD wisselaar gaan kopen.
Nu ben ik echter op een probleem gestuit: de meeste merken hebben geen CD Text support in hun CD wisselaars! (behalve de 100/200 CD wisselaars, maar die heb ik niet nodig).
Denon: nee. Onkyo: nee. Harman/Kardon: nee. Marantz: site kapot.
Niet-zo-A-merken dan maar. Sony: nee. Pioneer: nee. JVC: nee. Technics: nee.
Kenwood (merk van mn receiver): ja, alleen op het hoogste model (DPF-R6030). Maar die is alleen in het zwart te krijgen (voor zover die al te koop is? Stassen en Mediacheckpoint hebben hem beide niet op de site). En mijn receiver is zilver dus dat ziet niet mooi uit
Ff wat verder gezocht: Philips: ja, maar ook zwart (en ik ben sowieso niet echt fan van Philips wat audio betreft
, wel een stuk goedkoper dan de Kenwood)
Yamaha: wel
, maar ook in het zwart en ziet er niet echt mooi uit 
Sherwood: heeft geen site (
)
Dus heeft iemand nog suggesties? Hebben 1 van de bovenstaande merken toch stiekem een modelletje staan met CD Text ondersteuning? Heb ik een merk vergeten?
Het moge duidelijk zijn dat ik goed gezocht heb
Nog ff wat PICS:

De receiver

Enige zilveren 5CD wisselaar van Kenwood, heeft niet eens digital output en afstandsbediening
maar ziet in combinatie met receiver wel geil uit 

Enige model met CD-Text support, in het zwart dus
Nu ben ik echter op een probleem gestuit: de meeste merken hebben geen CD Text support in hun CD wisselaars! (behalve de 100/200 CD wisselaars, maar die heb ik niet nodig).
Denon: nee. Onkyo: nee. Harman/Kardon: nee. Marantz: site kapot.
Niet-zo-A-merken dan maar. Sony: nee. Pioneer: nee. JVC: nee. Technics: nee.
Kenwood (merk van mn receiver): ja, alleen op het hoogste model (DPF-R6030). Maar die is alleen in het zwart te krijgen (voor zover die al te koop is? Stassen en Mediacheckpoint hebben hem beide niet op de site). En mijn receiver is zilver dus dat ziet niet mooi uit
Ff wat verder gezocht: Philips: ja, maar ook zwart (en ik ben sowieso niet echt fan van Philips wat audio betreft
Yamaha: wel
Sherwood: heeft geen site (
Dus heeft iemand nog suggesties? Hebben 1 van de bovenstaande merken toch stiekem een modelletje staan met CD Text ondersteuning? Heb ik een merk vergeten?
Het moge duidelijk zijn dat ik goed gezocht heb
Nog ff wat PICS:

De receiver

Enige zilveren 5CD wisselaar van Kenwood, heeft niet eens digital output en afstandsbediening

Enige model met CD-Text support, in het zwart dus