Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Inderdaad. Hij speelde daar een vechtspel in tegen iemand. Hoe het heet weet ik niet meer, maar een van de vechtersbaasjes heette Axl geloof ik.GolbeZeromus schreef op 20 augustus 2002 @ 23:01:
[...]
Ja inderdaad. Staat ie daar op de E³ in zo'n soort achthoekige ring. Die ring was ontworpen door Sega als ik me niet vergis. Wat hij dan "live" deed gebeurde op het scherm met Kano oid. Ik noem maar wat.
En verder was ie ook aan het StarWingen daarzo. Dat was echt superstoer! En vergeet niet die brede gasten met die kleine dinosaurushoofdjes, uit de destijds to-be-released mario movie.
De wah ??Edit 2: HAHAHH. Ik kom niet meer bij van die FF9 rev. INCREASE RANDOM ENCOUTERS. Buitengewoon!
Axl is van Streets of Rage. Dus dan zal het dat spel wel geweest zijn.Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 18:42:
[...]
Inderdaad. Hij speelde daar een vechtspel in tegen iemand. Hoe het heet weet ik niet meer, maar een van de vechtersbaasjes heette Axl geloof ik.
En verder was ie ook aan het StarWingen daarzo. Dat was echt superstoer! En vergeet niet die brede gasten met die kleine dinosaurushoofdjes, uit de destijds to-be-released mario movie.
[...]
De wah ??
De rev. (review)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Geloof het niet, maar die heb ik ooit bij een Cashconverter zien staan voor 150 guldens. Heb er zelfs mee gespeeld (2 vrienden van me werkten daar) en kon zelfs korting krijgen: had ik m voor € 40 staan.ReCreator schreef op 21 augustus 2002 @ 10:11:
Jah ik ben echt heel blij dat ik al mijn Nintendo's nog bewaard heb...
Kheb mn NES, SNES, GameBoy(2X), N64, GBA, NGC.....
Kwil eigenlijk ook nog een Virtual boy, maar dies niet meer te koop....
[afbeelding]
Heeft iemand die ooit gezien.... of heeft iemand em?
Dan kom ik een keer langs![]()
Ik ben een echte ol skool Nintendo fan...![]()
![]()
mn eerste Nintendo (die heb ik niet meer)
[afbeelding]
maar ik ga heb misschine overkopen van iemand...
Heb het niet gedaan (STOM!), want ik realiseerde me niet dat ie zo zeldzaam was. *zucht* Was wel leuk spelen...
Verwijderd
die had ik ook....MuErTo ChAvEz schreef op 21 augustus 2002 @ 10:02:
[...]
Bedoelde je soms deze cartridge?
[afbeelding]
http://www.nesfiles.com/NES/Zelda/Zelda.asp
Kreeg net tranen in m'n ogen toen ik 'm weer zag na zoveel jaar.![]()
(Had ik die nes en snes maar nooit verkocht)
Ik had zaterdag 2 jongens op me werk, die hadden een NES met DIE Zelda gekocht voor €15,-
Ik had m wel willen hebben..... waarom heb ik ooit me spelcompu's verkocht (ik heb alle nintendo's behalve gamecube gehad)
Verwijderd
Those were the Good Old Days, heerlijk
Verwijderd
Streets of Rage was het ja!GolbeZeromus schreef op 21 augustus 2002 @ 19:30:
[...]
Axl is van Streets of Rage. Dus dan zal het dat spel wel geweest zijn.
De rev. (review)
De ff9 review?
Wat is ff9?
FOUT!Megaman, voiced by Doug Parker, was created by Dr. Right.
Het was Dr. Light en niet Dr. Right.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Power Play (niet zeker..) met Martijn Krabbe (streepje lukt me nietVerwijderd schreef op 22 augustus 2002 @ 01:56:
was dat niet Power Zone ofzo??
Herriner me het nog goed, koude winteravonden en met warme choco achter de nintendo verscholen
Bubeye good ol' days
Verwijderd
Hoe heette die evil Doc. ook alweer ? Wiley toch ?Captain Pervert schreef op 22 augustus 2002 @ 01:42:
[...]
FOUT!
Het was Dr. Light en niet Dr. Right.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

FF9 = Final Fantasy 9.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Daar ging het toch over?GolbeZeromus schreef op 22 augustus 2002 @ 09:45:
Nee man Dr. Wily. Dat is de bad dude uit de MegaMan series voor de NES.
[afbeelding]
FF9 = Final Fantasy 9.
Trouwens ik heb de amerikaanse versie van MegaMan 3 op de Gameboy.... dat was een hele goeie
Ik heb em laatst weer gevonden, batterijen erin en klingen maar
tjong jonge wat had ik daar schik me vroeger (laatst ook nog heel ff
Heb nooit een he-man zwaard gehad maar heb wel de poppetjes gehad (he-man en skeletor )ReCreator schreef op 23 augustus 2002 @ 15:40:
Wie had er trouwens ook he echte he-man zwaard??
Ik heb em laatst weer gevonden, batterijen erin en klingen maar
tjong jonge wat had ik daar schik me vroeger (laatst ook nog heel ff)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Die doc. was echt een nasty mother fucker.. hij bleef maar terugkomen met z'n creatiesGolbeZeromus schreef op 22 augustus 2002 @ 09:45:
Nee man Dr. Wily. Dat is de bad dude uit de MegaMan series voor de NES.
[afbeelding]
FF9 = Final Fantasy 9.
[ Voor 0% gewijzigd door Wimo. op 23-08-2002 16:51 . Reden: je moeder ]
Gelukkig wel, dan konden wij weer met MegaMan spelen. Deel 1 was echt wel de moeilijkste. Deel 2 was daarentegen weer de makkelijkste.Wimo. schreef op 23 augustus 2002 @ 16:51:
[...]
Die doc. was echt een nasty mother fucker.. hij bleef maar terugkomen met z'n creaties
Over welk spel gaan we het nu hebben? CastleVania?
'K zal je het nog sterker vertellen ik had de eerste 3 maand dat ik MM1 had niet door dat je die andere wapens ook kon gebruiken.Dus ik deed alles met m'n gewone "geweertje"GolbeZeromus schreef op 23 augustus 2002 @ 16:53:
[...]
Gelukkig wel, dan konden wij weer met MegaMan spelen. Deel 1 was echt wel de moeilijkste. Deel 2 was daarentegen weer de makkelijkste.
Over welk spel gaan we het nu hebben? CastleVania?

Vooral Iceman was een *ut-level.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Heb ik amper gespeeld.. dus helaas..Over welk spel gaan we het nu hebben? CastleVania?
Dan maar over Zelda hebben ? of Metroid Pruim ?
'wai lie
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
That's the oneMuErTo ChAvEz schreef op 21 augustus 2002 @ 10:02:
Bedoelde je soms deze cartridge?
[afbeelding]
Kreeg net tranen in m'n ogen toen ik 'm weer zag na zoveel jaar.![]()
(Had ik die nes en snes maar nooit verkocht)
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
OH JA, geweldig. Ik wou dat dat nog terugkwamDroogKloot schreef op 19 augustus 2002 @ 18:06:
[...]
Jaaaaa... dat was echt droog, met die twee gasten die op de Mario tune stonden te dansen![]()
En Zelda Link met z'n "well excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me, princess" was ook meesterlijk natuurlijk
No guts, no glory!
Verwijderd
sorry voor deze totaal ultieme kick, maar kon t niet laten.Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2002 @ 19:46:
haha nintendo roelt inderdaad vooral de SNES met SHADOWRUN ( kent iemand deze RPG )
WAT EEN GEWELDIG SPEL WAS DAT. Dat was mijn intrede in de RPG genre. Heb hem laatst weer tevoorschijn gehaald. Brilliant gewoon.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 00:49 ]
Geweldig allemaal, ik was Captain N totaal vergeten en alle herinneringen kwamen ineens terug.
Hoezo nostalgie... ik keek er vroeger altijd naar

nog een leuke site gevonden voor de liefhebbers:
http://www.underground-gamer.com/
weet niet of ik die hier mag posten?
Verwijderd
1 Woord... GEWELDIG! Goude oude tijd....
Ik vond alleen die Captian N minder, ik keek altijd naar die Mario en Luigi die in zon kelder zaten en programma presenteerde. En ik keek altijd naar Super Mario Bros 3! Die vond ik het vetste allemaal
De naam Captian N lijkt veel op Captain Planet (KOTS),
Die 4 schilpadden was ook altijd vet met April enzo. Gesproken over Icarus, ik heb hier een gameboy (1e generatie) import uit HK met daarin de spel Icarus
Toen kwam ook DBZ naar Europa (alleen voor chinezen
Ook maar even het topic doorgespit
Nu ik de 20 nader schaam ik me dat ik deze dingen ken maar mijn NES nooit verkocht! Haalde hem een jaar geleden nog uit de kast om even Teenage Mutant Ninja Turtles II erop te spelen. Kwam mijn broer binnen(28) en daar zaten we dan tot 4 uur in de nacht
Verwijderd
omg dat plaatje
Ik weet het ook nog heel goed, keek er elke keer naar. Was toen nog op een leeftijd dat ik zelf de nintendo controller op mn broeksriem "modde" om op captain N te lijken....zapper in de hand en je was de man
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
[ Voor 10% gewijzigd door seamus21 op 24-02-2006 02:15 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd

Edit: voor de echte collectors onder ons: http://www.nesbuckle.com/index.php
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 03:02 ]
Ohw...en de controller werkte op batterijen in de serie...als Kevin in water terecht kwan, kon ie geen functies dervan gebruiken en deed `ie bzzz bzzz..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Had ik laatst ook last van, uren lang double dragon 2 gespeeld op de joystick aller tijden. Lekker raggen kun je op die dingen net een arcade kastNYzE schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 02:04:
Meesterlijk kick!!!
Ook maar even het topic doorgespit
Nu ik de 20 nader schaam ik me dat ik deze dingen ken maar mijn NES nooit verkocht! Haalde hem een jaar geleden nog uit de kast om even Teenage Mutant Ninja Turtles II erop te spelen. Kwam mijn broer binnen(28) en daar zaten we dan tot 4 uur in de nacht

[brainstorm] Zou je die kunnen modden zodat die op een PC werkbaar te krijgen is[/brainstorm]
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 08:52 ]
Verwijderd
Ik kan me nog herrineren dat die jongen in een benarde situatie gewoon op "Pause" duwde, ging dat IRL ook maar
Er is trouwens ook een aflevering van Futurama die in het teken staat van retro spellen, ook een fantastische episode.
Vooral als hij na een potje reallife space invaders bij initials "ASS" invult.
Ik heb alle series van Futurama op DVD gekocht, ik had gewoon de tranen in m'n ogen bij de allerlaatste aflevering, zo jammer dat ze er mee moesten stoppen.
En als vaste gast Magic Johnson
Een hele rij microsoft certificeringen.

Staat zelfs op wikipedia; http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_Bros._(TV)
het rap introotje: http://users.belgacom.net/bn776381/Super_Mario_Bros.wmv
[ Voor 6% gewijzigd door houthakker op 24-02-2006 09:22 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:01:
Ik heb alle series van Futurama op DVD gekocht, ik had gewoon de tranen in m'n ogen bij de allerlaatste aflevering, zo jammer dat ze er mee moesten stoppen.
Check dit: http://www.variety.com/ar...935453?categoryid=14&cs=1 Er komen misschien weer nieuwe afleveringen
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Keek het ook altijd, Ik had er zelfs een videoband van. Helaas is deze inmiddels al opgevreten door m'n videorecorder

Altijd leuk om terug te zien dat er nog zo veel mensen hier ook naar gekeken hebben
Zou geen probleem moeten zijn: http://www.google.nl/sear...gle op NES joystick to PC. Slechts 454.000 hitsVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 08:48:
[...]
Had ik laatst ook last van, uren lang double dragon 2 gespeeld op de joystick aller tijden. Lekker raggen kun je op die dingen net een arcade kast
[afbeelding]
[brainstorm] Zou je die kunnen modden zodat die op een PC werkbaar te krijgen is[/brainstorm]
En ik heb het idd wel eens eerder gezien
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Gelijk ff kijken strax.
Dude! Ga je schamen...Die 4 schilpadden was ook altijd vet met April enzo.
"Teenage Mutant Ninja Turtles" had geen ruk te maken met N-Power, Captain N en de rest. Dat was van een hele andere toko!
* Liegebeest stuurt Chappie de hoek in...
Liege, liege, liegebeest!
Super Mario World

The Adventures of Super Mario Bros. 3

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.