Toon posts:

Vraagje over een spelletje burnen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier Sacrifice liggen, ik wil em even backuppen. Heb ik dus gedaan, maar hij doet het niet naar behoren. Installeren kan wel, spelen niet. Ik heb Sacrifice al benaderd maar ze hebben nog geen antwoord gegeven. Kan het zijn dat ik niet Track-at-once maar CD-at-once had moeten kiezen? Zo ja, waar moet dit in Easy CD Creator (enige brandprog dat naar behoren werkt bij mij)?

Dank

Edit: let op iedereen, dit is gewoon echt backuppen, wat mag van de fabrikant en zo, dus niet illegaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

vaak zit er een beveiling op dat soort cd's daar is echter wel wat aan te doen, maar ik help je niet, aangezien dat hier niet op GoT mag!

[sub]* Erkens heeft daar al een keer een OW voor gehad[/sub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
mag wel als et voor back up is tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:36:
Ik heb hier Sacrifice liggen, ik wil em even backuppen. Heb ik dus gedaan, maar hij doet het niet naar behoren. Installeren kan wel, spelen niet. Ik heb Sacrifice al benaderd maar ze hebben nog geen antwoord gegeven. Kan het zijn dat ik niet Track-at-once maar CD-at-once had moeten kiezen? Zo ja, waar moet dit in Easy CD Creator (enige brandprog dat naar behoren werkt bij mij)?

Dank
Denk je nou echt dat de makers je helpen met backupen van je cd? Ze doen er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken, omdat dat een hoop inkomsten voor ze kost, maar ze zullen jouw natuurlijk vast de manier mailen om dat te omzeilen, keep on dreaming dude 8)7

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Bong-One schreef op 19 augustus 2002 @ 13:51:
Volgens de wet wel maar bewijs dat maar eens, en hier op GoT is dat soort dingen taboe geloof ik ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Bong-One schreef op 19 augustus 2002 @ 13:51:
dan nog mag het hier niet, staat in de faq!
Want hoe weten wij zeker dat de topicstarter het origineel heeft gekocht, hoe weten we zeker dat iemand die het spel niet heeft gekocht dit toch leest?

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 19-08-2002 13:53 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

erkens schreef op 19 augustus 2002 @ 13:52:
[...]

dan nog mag het hier niet, staat in de faq!
Want hoe weten wij zeker dat de topicstarter het origineel heeft gekocht, hoe weten we zeker dat iemand die het spel niet heeft gekocht dit toch leest?
Gekocht zal ie het wel, anders was het spel al gekraakt geweest :P Okay kan ook nog geleend zijn ja :) Never mind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 11:01

freezer

er komt geen end 'an

Volgens mij bestaat er iets als sesamstraat.com waar een hoop te vinden is over het backuppen van games.

:)

[ Voor 0% gewijzigd door DR op 19-08-2002 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 14:10:
Volgens mij bestaat er iets als blaat.com waar een hoop te vinden is over het backuppen van games.

:)
als ik jou was zou ik zo snel mogelijk je post editten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

en waarom als ik vragen mag.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 14:15:
en waarom als ik vragen mag.

:?
zie mijn eerste post hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Omdat het een verwijzing is naar een warezsite.

Lees eerst dit maar voor je gaat posten.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MuErTo ChAvEz schreef op 19 augustus 2002 @ 14:18:
Omdat het een verwijzing is naar een warezsite.

Lees eerst dit maar voor je gaat posten.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[FAQ=oudefaq,#16]
deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Gewoon geen Easy CD creator gebruiken, kom je al heel wat verder mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Is absoluut geen warez site. Volgens mij kun je daar nul komma niks qua games downloaden.

Komt nog eens bij dat deze site al behoorlijk lang bestaat met tig mirror sites wereldwijd. Kan me nou niet voorstellen dat dit illegaal is.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 14:21:
Is absoluut geen warez site. Volgens mij kun je daar nul komma niks qua games downloaden.

Komt nog eens bij dat deze site al behoorlijk lang bestaat met tig mirror sites wereldwijd. Kan me nou niet voorstellen dat dit illegaal is.

ach maakt mij niet uit hoor, ik zit er niet mee als jij er een ow bij hebt :+

btw als we nu dit topic met rust laten, zakt het weg tot er een modje langskomt om de boel te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Dat is idd een beter linkje.
Ik dacht laat hem maar dat hele faq maar lezen. Kan geen kwaad zou ik zeggen. :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 14:21:

Nee je kan der geen games downloaden, alleen tools om games illegaal te maken, is die tool dan ook illegaal? En die mirros, tja, zijn ook vaak van die vreemde providers, je ziet er nooit een @home of wanadoo account tussenstaan :X :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

FastBunny schreef op 19 augustus 2002 @ 14:23:
[...]

Nee je kan der geen games downloaden, alleen tools om games illegaal te maken, is die tool dan ook illegaal? En die mirros, tja, zijn ook vaak van die vreemde providers, je ziet er nooit een @home of wanadoo account tussenstaan :X :Y)
ach laat hem maar, en laat dit topic maar, je schiet er niets mee op, enkel techposts :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je beveiligingen branden dan heb je helaas toch nero of clonecd nodig. Easy cd creator kan dat nooit zo goed beveiligingen omzeilen. en wil je het toch proberen dan is de beste optie van cd naar cd branden (cd-copy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Wat is een ow als ik vragen mag.

Je kunt natuurlijk ook je vraag opzoeken op internet mbv google.com

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 14:40:

;)
faq's niet gelezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

;)
Een OW is een Officieele Waarschuwing. Die krijg je als je om bijvoorbeeld illegale software vraagt ofzo. Iig alles tegen de regels van GoT in. Als je er genoeg hebt, wordt je gebanned van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

erkens schreef op 19 augustus 2002 @ 14:24:
[...]

ach laat hem maar, en laat dit topic maar, je schiet er niets mee op, enkel techposts :X
Die heb ik toch al genoeg B)
;)
Officiele Waarschuwing van De gathering of tweakers. Heb je er 3 dan krijg je een ban :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-10 13:20

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Zou een OW niet te recht vinden, die site is GEEN warez site. Alleen onofficiele en officiele patches en cheats, waar je niets mee kan zonder dat je de cd hebt. Daarnaast zal er op de cd een compact disk logo staan, waarmee ze zich akkoord verklaren aan het maken van reserve kopies.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

sWORDs schreef op 19 augustus 2002 @ 14:51:
Zou een OW niet te recht vinden, die site is GEEN warez site. Alleen onofficiele en officiele patches en cheats, waar je niets mee kan zonder dat je de cd hebt. Daarnaast zal er op de cd een compact disk logo staan, waarmee ze zich akkoord verklaren aan het maken van reserve kopies.
dan had ik ook graag mijn ow weggehad :P

Laat dit topic nu met rust!
Het is nutteloos om hierover verder te discuseren, anders doe je dat maar in LA O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 19:19
Maar met die patches kan je wel gekopieërde CD's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 19 augustus 2002 @ 13:51:
[...]

Denk je nou echt dat de makers je helpen met backupen van je cd? Ze doen er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken, omdat dat een hoop inkomsten voor ze kost, maar ze zullen jouw natuurlijk vast de manier mailen om dat te omzeilen, keep on dreaming dude 8)7
In de handleiding staat dat het mag, dus doe ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 14:34:
wil je beveiligingen branden dan heb je helaas toch nero of clonecd nodig. Easy cd creator kan dat nooit zo goed beveiligingen omzeilen. en wil je het toch proberen dan is de beste optie van cd naar cd branden (cd-copy)
Er is geen kopieerbeveiliging op die CD :) dus, please iemand, zal het liggen aan het feit dat ik track-ineens heb 'gekozen' (niet gekozen maar ik weet niet hoe ik cd-ineens instel, ben niet echt thuis met roxio)

Oh ja, ik kopieer de cd niet direct, maar via m'n harde schijf (en dat doe ik zelf, niet via het programma, don't ask why)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dacht je van clone cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe is cd's kopieren niet echt gelukt, maar ik kan het nog eens proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is van een oficiele site te downen en de rest van ka lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

die backup van je game is ok als je hem kan installeren. zie verder de vorige post met de handige url en je kunt je backup gebruiken.

ik kan me goed voorstellen dat je een backup gebruikt. Heb 2 jaar geleden een game gekocht en door een stomme fout van mezelf was de cd ineens onbruikbaar. probeer dan maar eens gratis of tegen verzendkosten een nieuw exemplaar te krijgen.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat was er dan gebeurd dat hij niet meer bruikbaar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 19:19
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:10:
wat was er dan gebeurd dat hij niet meer bruikbaar was
Dat kan toch vanalles zijn, gebroken, diepe kras, direct contact met zon, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een geperste cd kan tegen de zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
freezer777 schreef op 19 augustus 2002 @ 15:08:
die backup van je game is ok als je hem kan installeren. zie verder de vorige post met de handige url en je kunt je backup gebruiken.
Ik zal ff probleem nader toelichten: installeren lukt, maar als ik wil spelen zegt 'hij': 'Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application'. Je zou denken, er is iets beveiligd, maar aangezien ze in de handleiding zeggen dat backuppen mag, zou je verw8en dat het het deed. Dus ik denk dat het aan track/cd-ineens ligt, maar ik weet het niet zeker, wat ik wel wil want ik heb nog maar een paar lege cd'tjes over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Deze game heeft dus wel een protectie

Protection : SafeDisc v2.50.030 & Key

ga naar :

http://www.cdmediaworld.c...ections_safedisc_v2.shtml

voor meer informatie omtrent Safedisk protectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:12:
een geperste cd kan tegen de zon
niet op 1 km afstand :+

[/dom modus]

ik heb wat 'last van' krassen, bovendien is het spel wel waardevol en zo... als jij een backup kon maken van je kersverse audioapparatuur zou je het toch ook doen? helaas is dat niet mogelijk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Dat lijkt alsof je dan een no cd patch nodig hebt.
Die no cd patch kan je dan vinden op die wel of niet ( :? ) warezsite.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 15:17:
[...]

Ik zal ff probleem nader toelichten: installeren lukt, maar als ik wil spelen zegt 'hij': 'Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application'. Je zou denken, er is iets beveiligd, maar aangezien ze in de handleiding zeggen dat backuppen mag, zou je verw8en dat het het deed. Dus ik denk dat het aan track/cd-ineens ligt, maar ik weet het niet zeker, wat ik wel wil want ik heb nog maar een paar lege cd'tjes over...
Aarde aan hersennen :P

Dat je een backup mag maken wil niet zeggen die zomaar KAN maken. Dat ie niet beveiligd is omdat t in t boekje staat dat ie te kopieren is is onzin natuurlijk.

Puur beveiliging. Niets meer en niets minder ;)

En dit is me laatste post hiero ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Met clonyXXL kan je zien hoe je je cd moet backuppen

http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=3390

Dit programma zorgt er voor dat een ieder zijn recht op een backup kan uitoefenen. Ik ben zelf niet van de BSA of de BUMA dus voel mij ook niet genoodzaakt om te controleren of je het origineel zelf hebt aangeschaft. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Luppie op 19-08-2002 15:25 . Reden: typo ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Die disclaimer boeit me vreselijk weinig in je beginpost als ik eerlijk moet zijn, dit mag je ff buiten GoT om regelen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.