Toon posts:

als ik pc afsluit komt ie helft van tijd niet door bios heen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem:
zit ik beetje te computeren, ik windows op nette manier afsluiten, wil 5 minuten later pc aandoen, branden ledjes pc wel, maar geen beeld.. haal ik alle stekkers eruit, wacht een halfuur dan doet ie het wel, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

misschien is ie te heet geworden en reboot hij daarom niet?

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Had een vriend van mij ook, zijn videokaart was stuk. Misschien ff met een andere, als je die hebt luggen, proberen?

iemand iets leuks?

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik heb met 8mb kaartje gister al zitten proberen maar...
en temperatuur is niet extreem hoog, 38case, 50 processor...

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Misschien wordt je voeding te warm.. of is ie stuk ?:?

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
maar als ik pc niet uitzet kan ik net zolang blijven gamen als ik wil :S WTF! NIEMAND OPLOSSING? :'(

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Check je ram eens of het in de juiste bankjes zit, ik heb een paar jaar geleden hetzelfde probleem gehad met een pcChips mobo

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Bios half kapot... Voeding niet goed... Misschien een of andere PCI kaart is brak.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

Bios batterij leeg... kijk eens of ie alle settings wel vasthoudt

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)

Verwijderd

een stukje hardware dat moeilijk doet iig.
bij mijn brander lag de firmware eruit en dat duurde een 15 minuten voordat de BIOS erdoorheenkwam bij de 1st boot. Als ik dan rebootte deed de Brander het nog steeds niet, maar zag mijn computer het niet meer als probleem. totdat ik me computer weer helemaal had uitgezet.

maar geeft de BIOS verder zelf niet aan waar hij het moeilijk mee heeft?

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Type moederbord?. oftewel geef eens wat meer indo (wat in je sign staat is onvoldoende).

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
mobo is msi 6330

Verwijderd

hmmm ik heb dit probleem met mijn p3 + asus p2b-f mobo als windows start en soms crasht bij het wolken scherm waar windows 98 staat ik weet niet waarom hij crasht geen id wat er dan gestart wordt... maar als ik dan reset druk dan brand alles vrolijk maar scherm is zwart en lampje oranje van geen signaal heel gaar en uit drukken werkt dan niet moet ik voeding kabel eerst uittrekken en weer terug stoppen |:(

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb hetzelfde probleem met een Compaq Evo. Zie hier

@MrBee_RC

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

cooper_s1

MINI's rule

Dit is een known problem van de msi 6330 oftewel k7tturbo.
Gewoon even op de reset button knallen en je gaat weer. Ik heb hetzelfde probleem thuis.
(8>

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een brakke voeding misschien? Welke voeding heb je?
Pagina: 1