The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
eindelijk antwoordGutteguttegut schreef op 16 september 2002 @ 12:23:
[...]
Ja maar de BitChar-G motortjes zijn iets korter zodat je een stukje moet "opvullen" om het passend te krijgen.
* Gutteguttegut is net terug van vakantie....
btw: hoe was je vak?
We've got that ring of confidence
Ik heb het ooit ergens op een site gelezen..kan ff niet meer vinden waar.... maar ik las net op BitChar-G.co.uk dat de OEM Bullet (Bensu) motortjes groter zijn dan de originele BitChar-G motortjes.
* Gutteguttegut wil weer terug naar het warme zuiden...OEM Bullet motors are bigger than Bit Char-G motors and so, don't fit into a Bit Char-G.
[ Voor 0% gewijzigd door Gutteguttegut op 19-09-2002 00:13 . Reden: Post no. 1274 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Pewwy en GeRRiT hebben nog steeds interesse, laat het maar weten als je ze hebt, regelen we dat meteenBaRF schreef op 17 september 2002 @ 09:57:
hey Pewwy en Gerrit, willen jullie nog allebei een BaRFKit? (als je een >>> autotje hebt) Dan kan het, want jullie waren er het eerste bij he
(barfkit presoldered, dus al klaar om in te bouwen, 13 euro)
ok danPewwy schreef op 19 september 2002 @ 01:50:
[...]
Pewwy en GeRRiT hebben nog steeds interesse, laat het maar weten als je ze hebt, regelen we dat meteen
wout-hugo schreef op 18 september 2002 @ 15:25:
[...]
Hieruit kan ik nog steeds niet opmaken of ik nou ">>>" of "W" heb...
Hieronder de foto's van mijn twee Race-Tin's! Kunnen jullie mij vertellen wat ik heb? Alvast bedankt!
Nissan Skyline GTR (27MHz)
[afbeelding]
Toyota Supra (49MHz)
[afbeelding]
Als het goed is paste de meuk toch in de Toys r Us auto's
Wij hebben Toys 'R Us auto's, daar moet het toch gewoon inpassen ????
* GerriT heeft nu een Zilver gespoten Porsche 911 GT2
Ik had ook interesse in die metal weel set
nouhou...nu zit * wout-hugo nog steeds zonder opvoerbendePewwy schreef op 19 september 2002 @ 01:50:
[...]
Pewwy en GeRRiT hebben nog steeds interesse, laat het maar weten als je ze hebt, regelen we dat meteen
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
de porsche past in elk geval als het goed is, das een >>> bij mijn weten, en die andere bak van Pewwy?GerriT schreef op 19 september 2002 @ 11:33:
[...]
Wij hebben Toys 'R Us auto's, daar moet het toch gewoon inpassen ????
* GerriT heeft nu een Zilver gespoten Porsche 911 GT2
Ik had ook interesse in die metal weel set
Pewwy heeft een Mercedes CLK GTR Auldy, past dat ook ?BaRF schreef op 19 september 2002 @ 14:38:
[...]
de porsche past in elk geval als het goed is, das een >>> bij mijn weten, en die andere bak van Pewwy?
Kwam allemaal uit hetzelfde soort blikje...
Nu is het alleen een probleem dat ik geen geschikte stroombron heb, weet 1 van jullie misschien een geschikte kleine stroombron van 3 volt of meer ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
De batterijen van het autootje tochAtgast schreef op 19 september 2002 @ 18:16:
ok mensen, ik heb zonet een relais ingebouwd, zodat ik dus de keuze heb het motortje door een apparte stroombron te laten aansturen.
Nu is het alleen een probleem dat ik geen geschikte stroombron heb, weet 1 van jullie misschien een geschikte kleine stroombron van 3 volt of meer ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Tja....Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 19:51:
Ik was zojuist ff op ebay aan het rondkijken en kwam deze "aanbieding" tegen (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=1767088130)
Ga maar is ff kijken! Foto's van comtronics en een "winkelwaarde" van 177 Euro (grote oplichter dus).
ik heb nog steeds niet de kans gehad om te gaan kijkenkenny89 schreef op 19 september 2002 @ 16:06:
BaRF heb jij ook een tin car alvast gekocht want ik ga misschien in het weekend naar breda en voeg me af of ze die in breda hadden (V&d)

dat moet iemand ff melden, dat is té erg...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 19:51:
Ik was zojuist ff op ebay aan het rondkijken en kwam deze "aanbieding" tegen (http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=1767088130)
Ga maar is ff kijken! Foto's van comtronics en een "winkelwaarde" van 177 Euro (grote oplichter dus).
Het is Gash zelf hoor...just to let you know.
Gutteguttegut schreef op 19 september 2002 @ 22:07:
[...]
Het is Gash zelf hoor...just to let you know.

btw is dat nou gewoon stom ofzo, zoiets op een veilingsite zetten, en dan de link van je eigen site in beeld waar ze voor minder staan?
Atgast schreef op 19 september 2002 @ 18:16:
ok mensen, ik heb zonet een relais ingebouwd, zodat ik dus de keuze heb het motortje door een apparte stroombron te laten aansturen.
Hij kan in principe al harder nu hoor, maar ik wil graag dat ie veel meer volt krijgt, dus ik ga denk ik maar voor zon oplaadbare platte batterijtjes, van dat soort dat wel power kan geven.ejtje schreef op 20 september 2002 @ 07:38:
je moet gewoon de batterijen gebruiken hoor......en zonder twee relais gaat het je niet lukken....ik heb em zelf omgebouwd....zonder motor nog helaas......en het werkt wel....motor krijgt nu iets meer spanning en de auto rijdt al 25 procent harder nu.......enkel de motor en wielen als ik ze binnen heb nog en ik kan scheuren......
[...]
vanmiddag even met m'n natuurkunde leraar overleggen
leukAtgast schreef op 20 september 2002 @ 12:19:
het ziet er naar uit dat ik samen met m'n NA leraar tot een heel geodkope oplossing ben gekomen, om t karretje op te voeren, vanmiddag meer
Stoer!Atgast schreef op 20 september 2002 @ 12:19:
het ziet er naar uit dat ik samen met m'n NA leraar tot een heel geodkope oplossing ben gekomen, om t karretje op te voeren, vanmiddag meer
Pics!
Phreak, we gaan wel een wedstrijdje doen op X-Mass hoor! (als ze dan al binnen zijn

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Als ikd at zo lees, kunne we ut beter NIET daar gaan bestellen, duurt nu al eeuwen, hoor er niks meer van en dit bericht werkt ook niet echt bevorderend...Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 19:51:
net bijna een diode gefrituurd
t ding gloeide maar was stiekum geen led
Hij bedoel dat die Bensu karretjes in de winkel 59 euro kosten... (Dan mag Gash mij vertellen welke winkelBaRF schreef op 19 september 2002 @ 23:11:
[...]
btw is dat nou gewoon stom ofzo, zoiets op een veilingsite zetten, en dan de link van je eigen site in beeld waar ze voor minder staan?
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
* Gutteguttegut wil graag weten hoeveel Bensu's er in totaal besteld zijn....
Verwijderd
Zou je dat adresje hier kunnen posten? Ik vind het altijd wel interessant om op die sites rond te neuzen.Gutteguttegut schreef op 20 september 2002 @ 17:52:
Ik heb misschien nog een beter adresje gevonden dan die thai
Ik heb trouwens mijn bensu vandaag binnengekregen (mp3cdspeler.nl). Ik ben van plan deze besu zelf nog een beetje te verfen. Kan iemand mij een hint geven welke verf ik het beste kan gebruiken (het liefst iets verkrijgbaar bij de gamma want das lekker dichtbij......).

Dit schiet dus echt niet op
ik zou me bij deze graag terugtrekken van de IA, hopelijk vind je t niet te vervelend.koentjuh schreef op 20 september 2002 @ 19:46:
hmmm... binne twee weken zie ik niks meer gebeuren.... volgens mij kan ik beter opzoek gaan naar een importeur/groothandel die WEL geld wil verdienen en er niet zo super lang over doet....
Dit schiet dus echt niet op
Sorry jongens, maar duurt ons (had ook autotje voor iemand anders) veeeel te lang, weten ons geld wel anders te besteden, als het dan toch op moetkoentjuh schreef op 15 september 2002 @ 18:00:
Owkeej, beetje later dan afgesproken,maar geen tijd gehad dit weekend..:
<Veel namen>
Chimera2k2
<Veel text>

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
Dit is gewoon niet leuk meer.
Als we het bij die thai hadden gehaalt stond het nu gezellig vol met pics van gemodde wagentjes
Ga nu echt wel twijfelen of ik nog wel mee ga doen met een een nieuwe IA....
Maar ja dat zie ik wel ALS de nieuwe gestart is.....
Jammer Koentjuh.... jammer van de tijd die je er hebt in gestoken.......
Maar ja, volgende keer beter.... ik doen dan vooor 99% zeker mee.......
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
dat lijkt mij ook het besteBaRF schreef op 21 september 2002 @ 01:04:
hey zullen we dan anders met zn allen afspreken dat dit 1 van de weinige 'mislukte' inkoop acties is ofzo? Tis niet leuk, maar er kan beter even gezocht worden naar een nieuwe dealer en dan een nieuwe actie beginnen ofzo...
Alvorens we dan met een nieuwe beginnen is het misschien handig om alvast alles geregeld te hebben met de (nieuwe) importeur en dergelijke. Dan kunnen we die nieuwe IA snel starten en kan alles soepeler verlopen. Dat lijkt mij het beste.
Guttegut? Jij had iets, zou je daar eens achteraan kunnen gaan?
Ik heb iets maar ik denk niet dat zij opvoer setjes hebben....Phreak schreef op 21 september 2002 @ 10:45:
Guttegut? Jij had iets, zou je daar eens achteraan kunnen gaan?
Alleen autotjes dus...
Als je het mij vraagt loopt GasH de boel gewoon ENROM te flashen
Je kan ze inderdaad beter zelf bestellen, heb je ze een stuk sneller en veeeel GOEDKOPER
100? wat voor een korting kreeg je dan?GerriT schreef op 21 september 2002 @ 12:28:
Ik heb dus voor mijn werk 100 bensu's besteld en die had ik binnen een week in huis.
Als je het mij vraagt loopt GasH de boel gewoon ENROM te flashen![]()
Je kan ze inderdaad beter zelf bestellen, heb je ze een stuk sneller en veeeel GOEDKOPER
Verwijderd
Daarom wis ik dit bericht.
Excuses aan GasH.
Dan is het idee van de IA ook een beetje zoek...Gutteguttegut schreef op 21 september 2002 @ 10:53:
[...]
Ik heb iets maar ik denk niet dat zij opvoer setjes hebben....
Alleen autotjes dus...
Die autootjes zijn in NL ook wel te krijgen, het gaat de meeste juist om de opvoer spulletjes...
en ja ik denk dat Gash de boel probeert te flessen.... erg nep van hem!!
Maar ja als we het bij de Thai kunnen bestellen (ook al is het misschien duurder) dan hebben we tenminste wat we allemaal willen!!! Koentjuh... kunnne we het nog bij die Thai bestellen???
Verwijderd
"ons", misschien omdat het zolang duurt hoeft het van sommigen niet meer, ook al kan het over een paar weken nu in huis zijn.Macadoshis schreef op 21 september 2002 @ 13:10:
Wat houdt "ons" tegen om bij die Thai te bestellen, wat eigenlijk ook de bedoeling was??
en ja ik denk dat Gash de boel probeert te flessen.... erg nep van hem!!
Maar ja als we het bij de Thai kunnen bestellen (ook al is het misschien duurder) dan hebben we tenminste wat we allemaal willen!!! Koentjuh... kunnne we het nog bij die Thai bestellen???
Sja en dat sommigen de zaak flessen

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Laat iedereen die hun bestelling wil cancelen dat doen en degene (ikke dus... en wel meer hoop ik..) gewoon geduldig wachten.. al is het natuurlijk een klote situatie nu!
Verwijderd
ik heb de mijne niet meer, schijfcrash enzo, maar volgens mij wordt er nu tohc ook neit meer besteld ?Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:08:
Als er mensen zijn die hun bestelling willen cancellen, mail dan ff naar mr_NotMuch@hotmail.com je bestelling dan wil ik hem mischien wel overnemen.
Ik betaalde US $ 7,50 per bensu
En ik denk dat GasH nog wel minder betaald !!!
Just my 2 cents...
ok... dan lijkt me het beter dat iedereen die nog steeds die krengetjes wilt zijn bestelling opnieuw bekijkt en de prijzen aanpast!!!koentjuh schreef op 21 september 2002 @ 16:47:
Ja, maar er zijn er nu al eens tuk of 6-7 die gecanceld hebben...en de prijzen van die thai zijn veranderd duz sullen er vast nog wel wat een andere auto willen, omdat die van hen 20 dollar is geworden enzo. Vandaar dat het me dan makkelijker lijkt opnieuw te beginnen, anders moeten we alles gfaan aanpassen, waqt de kans op fouten al helemaal groter maakt...
Just my 2 cents...
Mij lijkt ook het beste om een hele nieuwe inkoopaktie te houden!koentjuh schreef op 21 september 2002 @ 16:47:
Ja, maar er zijn er nu al eens tuk of 6-7 die gecanceld hebben...en de prijzen van die thai zijn veranderd duz sullen er vast nog wel wat een andere auto willen, omdat die van hen 20 dollar is geworden enzo. Vandaar dat het me dan makkelijker lijkt opnieuw te beginnen, anders moeten we alles gfaan aanpassen, waqt de kans op fouten al helemaal groter maakt...
Just my 2 cents...
Over die tin car dus: kan ik door gewoon een 3e batterij in serie te zetten met de rest van de batterijen de motor wat sneller laten lopen? Of heb ik dan een kans dat ik de rest van de elektronica opblaas?
Verwijderd
Ja inderdaad ik heb de mijne ook gekocht bij mp3cdspeler voor 18,- euro en was de volgende dag in huis.Dus het zit wel snor daar.1 stuk is misschien een beetje duur maar als je er een stuk of 5 besteld onder overmaken dan zijn de verzendkosten 1,- euro per auto , tja daar lig ik niet wakker van.Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:39:
[...]
Zou me niks verbazen als het echt zo is dat GasH de boel loopt te flessen als je alleen al kijkt naar de prijs van de bensu's op zijn site (24,95) en de prijs op mp3cdspeler.nl (18). 7 Euro vind ik een behoorlijk verschil op een autotje van 25 euro.
1e is een Isuzu
2e is een Ford Focus
3e is een Mercedes CLK
Hij heeft ook meer Bensu's en nog andere nieuwe dingen....en hij is duurder geworden
* Gutteguttegut weet trouwens niet of dit al een keer is vermeld...
En zelfs nu reageert Gash ook gewoon niet ff hè,.....[quote]
tja das niet zo raar he

[quote]Yoda schreef op 22 september 2002 @ 09:25:
En zelfs nu reageert Gash ook gewoon niet ff hè,.....
vind ik dus wel,..hij zou nu juist ff voor opheldering moeten zorgen, want het schiet niet op en * Yoda begint zijn geduld toch wel een ietsiepietsie kwijt te raken nu,....tja das niet zo raar he
waarom niet gewoon ff concreet wat dingen op een rij zetten,.....
-het zit nu zo en zo en zo
-dan heb ik dit en dit en dit binnen
-dan wordt dit en dat en dit geregeld
en dan en dan ongeveer kan alles afgehandeld zijn,..
damn is het nou zo moeilijk,.....
als we nou eens met z'n allen heeeeeeeeeeeeeeeeel hard Gash roepen,...misschien dat ie dan tevoorschijn komt?!?!?
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Koentjuh misschien?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
[ Voor 0% gewijzigd door shag-me op 22-09-2002 18:11 . Reden: ff wat meer info ]
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
is er iemand die een inkoop actie met mij wil organiseren ?? er is namelijk nog genoeg animo zo te zien..... als diegene die wel wil ff replied...... kunnen we ff bedenken hoe we ut gaan regelen......... maak ik wel ff nieuw topic en zal ik ff om korting slijmen
edit: misschien Notmuch ?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2002 21:00 . Reden: nog meer info ;) ]
hey dat is waar ja.. die bensu's waren er al!!! Helemaal vergeten!!spacy_ schreef op 22 september 2002 @ 22:42:
maar hoe zit het nu met onze bensu's die bij gash staan ??
Heb al lang niks meer van gash hiero gezien!!
tja, er zijn 2 manieren waarop zoiemand kan reageren he... 1) Proberen zichzelf te redden met uitleg danwel excuusjes, of 2) run like the wind...Yoda schreef op 22 september 2002 @ 09:25:
En zelfs nu reageert Gash ook gewoon niet ff hè,.....
[...]
vind ik dus wel,..hij zou nu juist ff voor opheldering moeten zorgen, want het schiet niet op en * Yoda begint zijn geduld toch wel een ietsiepietsie kwijt te raken nu,....
Verwijderd
Ik ben ook wel bereid om mee te helpen (ik weet niet wat er allemaal bij komt kijken maar ik ben wel bereid om pakketjes op te sturen en dergelijke). e-mail me maar.Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 20:59:
[Dit is shag-me op de nick van mijn pa]
is er iemand die een inkoop actie met mij wil organiseren ?? er is namelijk nog genoeg animo zo te zien..... als diegene die wel wil ff replied...... kunnen we ff bedenken hoe we ut gaan regelen......... maak ik wel ff nieuw topic en zal ik ff om korting slijmen(zoals ik al zei moet diegene het dan verzenden enzo)
edit: misschien Notmuch ?
nou het is een lang, heeeeel lang verhaal, nou het begint zo , We zouden op een mooie zomerdag bij de thai site inkopen gaandoen, daar na kwam gash aanzetten die ze goedkoper kan regelen en nu zijn mensen (nee geen aliensRebels schreef op 23 september 2002 @ 18:09:
K*tzooi, telaat, dit is de eerste keer dat ik dit topic zie, ik heb wel intresse, kan ik er nog aan meedoen?, of ziet iemand ervan af?
start je dan ook ff een nieuw topic, tyshag-me schreef op 23 september 2002 @ 18:16:
we zijn net bezig met het beginnen van een nieuwe inkoop actie...... heb net een mail verstuurd naar meneertje van www.rodkrapong.com over de korting.... als dat lukt doen ik en NotMuch (als ie wil) de inkoop actie
Verwijderd

Verwijderd
Anders gaat het weer zo lang duren.
btw.. ik ga binnenkort een 1:10 auto op brandstof kopen.. is nog leuker (hoop ik.. wel wat duurder ach waar werk ik anders voor..lol)
brandstof rulesMacadoshis schreef op 23 september 2002 @ 18:28:
ffeewww gelukkig... was al bang dat ik geen race-tin zou kunnen kopen MET opvoer kit... lol
btw.. ik ga binnenkort een 1:10 auto op brandstof kopen.. is nog leuker (hoop ik.. wel wat duurder ach waar werk ik anders voor..lol)
Zekerwel... eerst gewoon een setje kopen.. heb een mooie gezien.. effe daarmee racen enzo.. en dan in 2003 een ECHTE bouwdoos kopen die ik helemaal zelf moet maken....
Overleg je het wel ff met Phreak?shag-me schreef op 23 september 2002 @ 20:29:
oke ik maak ff een nieuw topic....... als er dan genoeg bestellingen binnenkomen start de actie...... zullen we ut zo doen dat NotMuch dan ut geld doet ?? dan geef ik de bestellingen wel aan jou k? maak ik eerst dat wel overzichtelijk..... voor meer uitleg en info zie mijn nieuwe topic
Anders zit er zo een slotje op je topic...
Verwijderd
dan doe jij toch lekker niet meej....Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:53:
Een inkoopactie voor Bensus heeft toch geen zin die dingen kosten 18,- euro , stel je krijgt een paar euro korting ga je daar zolang voor wachten en stel dat ie defect aankomt wat dan ?? ik doe alleen aan inkoop acties mee bij bedragen boven de 50,- euro en ik ben ook maar student hoor.
btw: het gaat ook voornamlijk om de onderdelen die niet in Nederland verkrijgbaar zijn!
Heb je de eerste 2 topics wel gelezen?? denk het niet!!1Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:53:
Een inkoopactie voor Bensus heeft toch geen zin die dingen kosten 18,- euro , stel je krijgt een paar euro korting ga je daar zolang voor wachten en stel dat ie defect aankomt wat dan ?? ik doe alleen aan inkoop acties mee bij bedragen boven de 50,- euro en ik ben ook maar student hoor.
Het gaat niet alleen om die autootjes... het gaat voornamenlijk om de tuning dingen... snellere motor, turbo steje, metalen velgen etc....
Voortaan effe alles lezen en dan pas iets zeggen!

Dat doe je toch niet mee het is geen verplichting hoor, beetje zinloos om mee te delen dat je niet meedoet met een IA als je het mij vraagt. Maar goed wie ben ik.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 20:53:
Edit: Volgens mijn heeft peerk het nu wel begrepen
Ik zou het doen!
Gash heeft ons genaait (misschien ben ik voorbarig) maar daar lijkt het wel op!rammes schreef op 23 september 2002 @ 21:15:
kan iemand mij in het kort vertellen wat de stauts van de hele zooi is ?
En koentjuh wilt het niet meer doen (en ik geef hem daarin gelijk)
Nu gaan anderen het opnieuw proberen te doen!
Dit topic is gesloten.