HALLO , HOE VOER JE ZON BENSU OP ALVAST BEDANKT VOOR HET ANTWOORD !!
Rustig rustig, we zijn niet doof... als je de andere delen van deze topic een beetje gevolgd hebt zul je weten dat dat bijna niet te doen is! Omdat er te weinig ruimte is, om een bensu op te voeren zoals wordt gedaan bij een Race-tinVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:27:
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 18:27:
anyways, zoals mijn waarde bovenbuurman al zei: check deel 1 & 2 voor info. er zíjn wel motoren te koop, maar schaars...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
conrad heeft motortjes met dezelfde grootte, alleen 50 euro ofzo. moet ook nog speciale elektronica bij... wel 10.000 toeren
ik kwam vandaag in breda naar mijn zoektocht naar de toys r us een klein modelbouw winkeltje tegen waar ze ook coole karretjes hadden voor €24,95. Beetje zelfde als tins, maar ben ff naam kwijt
En gekocht of niet??? zo ja PICS!!!!
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
nee, ik heb er héél even over getwijfeld (zo'n 4,6 seconden) maar toen schoot mij te binnen dat deze misschien helemaal niet 'over te clocken' zijn
Hey......heb nu de twee relais, dus ga maar eens een beetje snelheidswinst maken. Dan straks nog het motortje inbouwen als de spullen er zijn.....
miniZ racers? [vast niet ;)]BaRF schreef op 28 augustus 2002 @ 23:21:
ik kwam vandaag in breda naar mijn zoektocht naar de toys r us een klein modelbouw winkeltje tegen waar ze ook coole karretjes hadden voor €24,95. Beetje zelfde als tins, maar ben ff naam kwijt
nee
Nog niks gehoord, duz ff afwachten. Is ook veel werk,veel verschillende onderdelen waar hij de rpijs voor moet vast stellen enzo. Doe je nie ff in een uurtje...Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 12:48:
Hoe is de stand nu Gash??
Verwijderd
Nja het duurt ook al langer als een uurtjekoentjuh schreef op 30 augustus 2002 @ 14:59:
[...]
Nog niks gehoord, duz ff afwachten. Is ook veel werk,veel verschillende onderdelen waar hij de rpijs voor moet vast stellen enzo. Doe je nie ff in een uurtje...
Waarschijnlijk die Majorette dingen, schaal 1:43BaRF schreef op 30 augustus 2002 @ 14:47:
[...]
neet was een redelijk bekend-klinkend speelgoedmerk, iets dat begint met een M ofzo
staat ergens in een van de oude threads nog wel een fotootje van.
zou heel goed kunnen!Phrenetic schreef op 30 augustus 2002 @ 15:16:
[...]
Waarschijnlijk die Majorette dingen, schaal 1:43
staat ergens in een van de oude threads nog wel een fotootje van.
Die ergens in deze topics stond was zelf gemaakt....en dus niet te koop...Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 09:59:
zijn dat die dingen die in een lucifer doosje passen?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
nee hoor, je hebt de draad gevonden, je post nu immers een berichtjeVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:37:
Hij staat het ermee?
Ben een tijdje weg geweest dus ik ben heel de draad kwijt
hehe, een updateje zou wel fijn zijn, hoe klein en nietszeggend ook
we wachten geloof ik op de definitieve prijslijst
Verwijderd
pinoBaRF schreef op 01 september 2002 @ 13:38:
[...]
nee hoor, je hebt de draad gevonden, je post nu immers een berichtje
hehe, een updateje zou wel fijn zijn, hoe klein en nietszeggend ook
we wachten geloof ik op de definitieve prijslijst
Ok, niet dat het al helemaal afgerond is en ik buiten de prijzen val
nee, we wachten hier met z'n allen op prijzen en een definitief mailtje van koentjuh 
gewoon afwachten
gewoon afwachten
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Gaat wel lekker zo, ik moet zeggen dat niet veel vertrouwen geeft als het zo lang duurt zonder een bericht van Gash. Als we betaald hebben en we kunnen hem dan nog niet vinden
Ik hoop dat Koentjuh dat regelt heb ik op het moment meer vertrowuen in die post hier iig nog vrij veel.
heb ff goed nieuws maar misschien ff laat,
de auto's van Toys'r'us zijn ook bij v& d verkrijgbaar!
ik heb hem bij v en d in eindhoven gekocht.....
ze hebben daar nog veel 49 mhz......
greetz kenny89
edit: ze kosten daar 12,50!
greetz kenny89
Ja, zou morgen/overmorgen een mailtje van gash moeten krijgen met de prijzen enzo. Anders halen we alles wat met die auldey's te mkane hebben gewoon bij die thai,mocht hij er niet uit komen.... Was ut weekend weg,dus vandaar dat ik nie kon posten...
Ligt natuurlijk ook aan de prijs he,door de prijsverhogingen bij die thai, moet het bijna wel bij gash gehaald worden,veel keus is er dan niet. EN die lijst is groot,dus dat heeft hij ook nie een,twee,drie verwerkt
Ligt natuurlijk ook aan de prijs he,door de prijsverhogingen bij die thai, moet het bijna wel bij gash gehaald worden,veel keus is er dan niet. EN die lijst is groot,dus dat heeft hij ook nie een,twee,drie verwerkt
Wat the hell! ZE KOMEN OVERAAL AAATGTHHJG>...kenny89 schreef op 01 september 2002 @ 17:33:
greetz kenny89
Hey koentjuh, als die Auldeys en zo besteld word bij de thai, dan denk ik dat ik auldeys zelf in Nl koop. Dat scheelt gewoon, en ook in het gewicht natuurlijk. Aangezien ze hier nu overal te krijgen zijnkoentjuh schreef op 01 september 2002 @ 18:31:
Ja, zou morgen/overmorgen een mailtje van gash moeten krijgen met de prijzen enzo. Anders halen we alles wat met die auldey's te mkane hebben gewoon bij die thai,mocht hij er niet uit komen.... Was ut weekend weg,dus vandaar dat ik nie kon posten...
This ok? Zoniet moet je het ff zeggen
Ik ga morgen ff in Hoorn kijkenkenny89 schreef op 01 september 2002 @ 17:33:
greetz kenny89
* Gutteguttegut vindt het wel vreemd dat 49MHz wordt verkocht in Nederland, dat mag helemaal niet
Ik heb mijn race tin bij de v&d gehaalt en daar stonden 5 tins.. (denk in magazijn meer , heb niet gevraagd) en 3 waren 27mhz en 2 49mhz waaronder mijn skyline , impreza dies hadden ze in 27 en 49 .
hoop dat jullie bij de v&d in jullie buurt ook zoiets vinden
ps ggg, aan het eind van deel 2 zei je toch dat je supra al klaar was en foto's ging posten ...
ik wil ze nog zien
ps ggg, aan het eind van deel 2 zei je toch dat je supra al klaar was en foto's ging posten ...
DAMNkenny89 schreef op 01 september 2002 @ 20:16:
Ik heb mijn race tin bij de v&d gehaalt en daar stonden 5 tins.. (denk in magazijn meer , heb niet gevraagd) en 3 waren 27mhz en 2 49mhz waaronder mijn skyline , impreza dies hadden ze in 27 en 49 .
ik wil ze nog zien
ik vraag me af waar bij V&D hier in Assen een speelgoed gedeelte zit, maar ben benieuwd ik ga morgen of dinsdag wel ff kijken welke modellen ze hier hebben,kenny89 schreef op 01 september 2002 @ 17:33:
greetz kenny89
maar ik heb al een rode evo, en 2 broertjes hebben ook al hun karretje de een een grijze clk, de ander een rode porsche, maar allemaal van de ToysRus dus 27 mhz
heb ff een vraag hoe hebben jullie dat grijze knopje aan de antenne eraf gehaalt.?
enne heo ontvet je de wagen? met wat voor gereedschap ?
greetz kenny
airmiles houders, dinsdag zijn er bij v&d 10% korting alleen airmiles houders.
greetz kenny
grijze knopje op antenne heb ik eraf gesloopt met zo'n afbreek stanleymes,....plastic is vrij zacht, je kan het er stukje voor stukje afsnijden.kenny89 schreef op 02 september 2002 @ 08:31:
heb ff een vraag hoe hebben jullie dat grijze knopje aan de antenne eraf gehaalt.?
greetz kenny
Ontvetten met water en afwasmiddel,.....vervolgens de auto HEEL goed laten drogen en niet afdrogen met een doek ofzo,..gewoon uitzichzelf laten drogen,...
Dan zou je hem ook niet meer op hoeven te schuren,... (tenminste dat was wat de modelbouwwinkel mij vertelde toen ik daar blauwe metalic lak kocht voor mijn Auldey Evo,....ben er alleen helaas nog niet aan toe gekomen)
Verwijderd
Volgens mijn duurt het te lang en gaan er daardoor veel mensen afvallen met hun bestelling.
ik weet niet waar gash mee bezig is...maar volgens mij is hij gewoon op vakantie.....ik wordt hier erg moe van....

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
dit duurt inderdaad vadsig lang
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Ik bven iig niet de enige die dit vindt gelukkig. Maar steeds wordt er gezegd we zijn bezig en het is veel werk om uit te zoeken. Maar ik denk dat het gewoon een uurtje of 3 a 4 hard werken is en dat je dan een aardig overzicht heb. De bestellingen zijn allang gestopt en voordat iedereeen betaald is zijn we zo 2 weken verder daarna voor het afleveren 2 weken en dat is nog een maaand dat is niet echt lekker moet ik zeggen.
ja t duurt wel lang nu
eej mensen ,
weten jullie wat voor verf ik kan kopen voor mijn wagen?
modelverf ofzo of gewoon een spuitbus?
bij een modelbouwzaakje,kenny89 schreef op 02 september 2002 @ 16:37:
eej mensen ,
gewone spuitbussen zijn bij elke bouwmarkt wel te krijgen.
ik weet niet precies het verschil tussen modelbouwverf en verf uit een spuitbus,
maar ik denk dat de modelbouw verf, met een dun laagje een betere dekking heeft
dan andere verf.
en voor de mensen die nog geduldig wachtten zoals ik zie,
dit is een inkoopactie, met heel veel kleine dingetjes, ipv van beperkte keus tussen klein aantal producten
en met complexe manier van verzending (ver weg, import-belastingen)
dit gaat al met al best wel lang duren, dus een beetje meer geduld kunnen we vast wel als altijd relaxte nederlanders opbrengen
Verwijderd
Het w88 is geen probleem maar het w88 zonder info is hartstikke irri.spacy_ schreef op 02 september 2002 @ 16:51:
[...]
bij een modelbouwzaakje,
gewone spuitbussen zijn bij elke bouwmarkt wel te krijgen.
ik weet niet precies het verschil tussen modelbouwverf en verf uit een spuitbus,
maar ik denk dat de modelbouw verf, met een dun laagje een betere dekking heeft
dan andere verf.
en voor de mensen die nog geduldig wachtten zoals ik zie,
dit is een inkoopactie, met heel veel kleine dingetjes, ipv van beperkte keus tussen klein aantal producten
en met complexe manier van verzending (ver weg, import-belastingen)
dit gaat al met al best wel lang duren, dus een beetje meer geduld kunnen we vast wel als altijd relaxte nederlanders opbrengen
Ja, vind ut ook,maargoed als je echt alles bij de v&d kunt halen, dan kan ik deze week wel ff in enschede langs gaan en de complete auto bestelling kopen, 12,5 is niet veel. En dan de onderdelen halen, ut duurt lang ja,nie dat ik het erg vind,maar kan het voorstellen dat jullie het lang vinden... En aangezien je de auto's nu echt overal kunt halen, waarom zou je ze dan nog laten over komen uit heel verweg, tegen 12,5 kan je nie op,daz gewoon heel erg goedkoop. Onderdelen wegen geen zak, dus qu verzenden lijkt me het niet echt duur worden vanuit thailand EN je weet zeker dat je alle goedew onderdelenn krijgt, gahs haalt het bij een andere leverancier, die hij niet wil/kan vertellen, dus weet je nooit 100% zeker dat ze het echt zijn, vooral de velgen enzo, iedereen wil bijna andere enzo. Dus dat zou ook kunnen, auto's ff samen met iemand hier in de omgeving bij enschede halen, ben 17 dus geen auto:( en dan de onderdelen naar die thai sturen. KUnnen jullie alvast schilderen, oefenen en kwijlen naar de auto. Zeg ut maar!
Waar komen die covers vandaan, en passen die ook op een bensu?? Die bensu covers zien er een beetje misvormd uit...als ik dat hier mag roepenPhreak schreef op 28 augustus 2002 @ 17:29:
Ok, mijn Evo dan maar, nog steeds zonder lak:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die cover van Phreak is een race-tin, die is ongeveer 2,5 keer zo groot als een Bensusjares schreef op 02 september 2002 @ 17:04:
[...]
Waar komen die covers vandaan, en passen die ook op een bensu?? Die bensu covers zien er een beetje misvormd uit...als ik dat hier mag roepen

Dat gaat dus niet passen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
misshien een beetje dom maar ik vraag me nu af hoe je je auto moet ontvetten?
gewoon je wagen met een deokje erafwrijven of gewoon anders?
alvast bedankt
offtopic: ken iemand die bij een modelzaak werkt.....................
gewoon je wagen met een deokje erafwrijven of gewoon anders?
alvast bedankt
offtopic: ken iemand die bij een modelzaak werkt.....................
Verwijderd
Nou ik heb geen V&D in de buurtkoentjuh schreef op 02 september 2002 @ 16:58:
Ja, vind ut ook,maargoed als je echt alles bij de v&d kunt halen, dan kan ik deze week wel ff in enschede langs gaan en de complete auto bestelling kopen, 12,5 is niet veel. En dan de onderdelen halen, ut duurt lang ja,nie dat ik het erg vind,maar kan het voorstellen dat jullie het lang vinden... En aangezien je de auto's nu echt overal kunt halen, waarom zou je ze dan nog laten over komen uit heel verweg, tegen 12,5 kan je nie op,daz gewoon heel erg goedkoop. Onderdelen wegen geen zak, dus qu verzenden lijkt me het niet echt duur worden vanuit thailand EN je weet zeker dat je alle goedew onderdelenn krijgt, gahs haalt het bij een andere leverancier, die hij niet wil/kan vertellen, dus weet je nooit 100% zeker dat ze het echt zijn, vooral de velgen enzo, iedereen wil bijna andere enzo. Dus dat zou ook kunnen, auto's ff samen met iemand hier in de omgeving bij enschede halen, ben 17 dus geen auto:( en dan de onderdelen naar die thai sturen. KUnnen jullie alvast schilderen, oefenen en kwijlen naar de auto. Zeg ut maar!
Hey Koentjuh doe nou maar wat jij denkt dat het beste, goedkoopste en snelste is...
Jij bent de baas, toch?
Ik zie wel wanneer ik wat krijg.......
Ik vind wel dat het wat lang duurt... en zeg niet dat dat aan jouw ligt, want volgens mij heb jij je taak gedaan van het verzamelen en ordenen van de bestellingen!
Jij bent de baas, toch?
Ik zie wel wanneer ik wat krijg.......
Ik vind wel dat het wat lang duurt... en zeg niet dat dat aan jouw ligt, want volgens mij heb jij je taak gedaan van het verzamelen en ordenen van de bestellingen!
Ze hebben er nou ook 2 bij intertoys, een van 50 euro (net niet..)
en eentje van 15 euro (die ik donderdag (dan kwamen ze hier binnen) ga halen
en eentje van 15 euro (die ik donderdag (dan kwamen ze hier binnen) ga halen
NOU, KIJK, jullie vinden dat het lang duurt, geef je wel gelijk, weet niet wat het bedrijf van gash allemaal nog meer aan het doen is, maar het zal wel niet sneller kunnne, hij moet het natuurlijk ook met leverancier bespreken. Maar ik bedoelde dus dat ik anders alle auto's bij de v&d haal, als ze er zo vele hebben, en dan de onderdelen vandaag of morgen bij die thai bestel, zodat ze er binenn twee weken zijn, als de thai lief is en alles op voorraad is, maar goed, denk niet dat de v&d er zo veel op vooorraad heeftVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 17:58:
Nou ik heb geen V&D in de buurtmaar goed. Wanneer komen de onderdeeltjes dan. Volgens mij duurt dat ook nog jaren en dan hoef ik die auto niet dus ik denk dat ik het gewoon kompleet houd.
Nou ik blijf gewoon wachten op jouw, als je het niet erg vindt?koentjuh schreef op 02 september 2002 @ 19:52:
[...]
NOU, KIJK, jullie vinden dat het lang duurt, geef je wel gelijk, weet niet wat het bedrijf van gash allemaal nog meer aan het doen is, maar het zal wel niet sneller kunnne, hij moet het natuurlijk ook met leverancier bespreken. Maar ik bedoelde dus dat ik anders alle auto's bij de v&d haal, als ze er zo vele hebben, en dan de onderdelen vandaag of morgen bij die thai bestel, zodat ze er binenn twee weken zijn, als de thai lief is en alles op voorraad is, maar goed, denk niet dat de v&d er zo veel op vooorraad heefthelaas
Ik had vorige week een Race Tin bij de DEKA Markt vandaan (9,95) nu al bij V&D, ze beginnen echt los te komen..
Er staat trouwens op de doos een bedrijf uit Alphen aan de Rijn, maar ik kan er helemaal niks over vinden.... (Slammer NL)
Er staat trouwens op de doos een bedrijf uit Alphen aan de Rijn, maar ik kan er helemaal niks over vinden.... (Slammer NL)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja, maargoed...als we 15 euro of meer kwijt zijn voor een auto die in NL zelf maar 12.5 of zelfs 9,95 bij de deka (ken de hele winkel niet) kost, zijn we gek als we ze helemaal uit ut andere land halen....echt raar, nadat de ia begon duiken ze over al op...had dat niet wat eerder gekunt ?
Deka markt is zo'n goedkope super in de klasse van Edah enzo... (misschien tiepies Noord-Holland)
ken de deka ook niet , niet in mijn buurt trouwens (noord brabant)
kan btw iemand mijn vraag beantwoorden van mijn vorige reply?
kan btw iemand mijn vraag beantwoorden van mijn vorige reply?
Erg leuk en aardig dat die dingen ook bij Deka te koop zijn, maar hier is geen Deka in de buurt of omstreken, en bovendien waar haal ik tuningparts weg
Verwijderd
Is het dan zeker dat al die cancar's en tin's en weetikveel's hetzelfde zijn als die Auldey's? Anders is het een beetje lullig, zit je met allerlei losse onderdelen waar je niks aan hebt
Dit zijn vragen die al honderden keren beantwoord zijn.....
Hey Koentjuh er is nu in feite nog niks besteld he? Zou ik dan nog het 1 en het ander kunnen veranderen aan mn order? ik ga maar even uit van ja, dus ik mail morgen ff een nieuwe. Er moet namelijk echt wat van af, want ondertussen zijn we al weer een tij verder en ligt het geld er anders voor
dus morgen een mailtje.

FF geduld nog mensen! Ik heb vandaag bericht gekregen dat de autootjes: nieuwe lading Bensu's, Race-Tins en Race- Wins inmiddels in Nederland zijn! 
Met een beetje mazzel kunnen wij ze morgen, dinsdag dus, op schiphol bij de transporteur afhalen!
Zodra ik meer nieuws heb laat ik het weten!
Met een beetje mazzel kunnen wij ze morgen, dinsdag dus, op schiphol bij de transporteur afhalen!
zie je wel dat geduld loontGash schreef op 02 september 2002 @ 23:38:
FF geduld nog mensen! Ik heb vandaag bericht gekregen dat de autootjes: nieuwe lading Bensu's, Race-Tins en Race- Wins inmiddels in Nederland zijn!
ik ga dus zo'n auto'tje zeker te weten kopen ergens deze week ofso...
gewoon bij de V&D @ hoog caterijnen @ utrecht.
alleen maar hopen dat ze ze daar hebben, ( iemand info ? )
maar je hoeft geen extra motortjes te kopen of speciale onderdeeltjes die uit japan moeten komen om zo je auto @ 35km/h te laten rijden ?
maar je hoeft geen extra motortjes te kopen of speciale onderdeeltjes die uit japan moeten komen om zo je auto @ 35km/h te laten rijden ?
Verwijderd
Lees anders het topic ff door.Morph666 schreef op 03 september 2002 @ 00:10:
ik ga dus zo'n auto'tje zeker te weten kopen ergens deze week ofso...
ja, dat doen we FF.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 10:47:
Lees anders het topic ff door.
maargoed, Gash, is mijn commercieele bestelling ook binnen gekomen?
kan ik daar btw een BTW-bon van krijgen?
Mag ik vragen waar deze te halen zijn in utrecht?Atgast schreef op 23 augustus 2002 @ 14:15:
ik heb een auto'tje
gehaald in Utrecht, (heb ik ook meteen ff een klaplong gehaald) geweldig ding, ik heb de metsubsidi net zoals phreak
ik heb em ook al verlaagd, en er moet natuurlijk nog geverfd gaan worden.
ook het stuur magneetje vind ik wat zwak, eens kijken of ik daar niet iets aan kan doen, een extra batterijtje ofso
( winkel / straat ),
en kan iemand mij wat meer info vertellen over dit auto'tje?
wil graag weten wat je ervoor moet doen om het harder te laten lopen,
.....
ik heb beetje rond gezocht hier in het topic maar kon er nog maar weinig over vinden, wel pic's gezien
10cm ofso?
OK v&d Den Helder heeft ze niet.
* Gutteguttegut kan waarschijnlijk wel mini tankjes krijgen
* Gutteguttegut kan waarschijnlijk wel mini tankjes krijgen
-
Ok, Koentjuh ik heb net een vrij grote wijziging doorgemailed, sorry maar het kan echt ff niet anders... Tis nu 80 euro

[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 03-09-2002 23:30 . Reden: damn geld is op ]
Hey BaRF Ik weet niet of ik het nog kan wijzigen, aangezien het al een tijdje bij gash ligt, dus zou eerst ff aan hem moeten vragen of dat nog gaat lukken... Je hoort het nog wel.
heel graag ja, want ik heb het geld gewoon nietkoentjuh schreef op 04 september 2002 @ 15:07:
Hey BaRF Ik weet niet of ik het nog kan wijzigen, aangezien het al een tijdje bij gash ligt, dus zou eerst ff aan hem moeten vragen of dat nog gaat lukken... Je hoort het nog wel.
Laat effe weten wat je over hebt, als het onder mijn TR'uS autotje past en compleet is heb ik wel interesseBaRF schreef op 04 september 2002 @ 16:04:
[...]
heel graag ja, want ik heb het geld gewoon nietmisschien dat er mensen zijn die een stukje bestellin gvan mij willen overnemen? zoals de geluids-sets (laat je auto toeteren met een druk op je remote
) of de turbo kits?
Als je TRus auto race--tins zijn, past hetPewwy schreef op 04 september 2002 @ 16:39:
[...]
Laat effe weten wat je over hebt, als het onder mijn TR'uS autotje past en compleet is heb ik wel interesse
Ik wil wel zo'n BaRFakit en wat wieltjes van je overnemen voor mijn Race-Tin,BaRF schreef op 04 september 2002 @ 16:44:
[...]
Als je TRus auto race--tins zijn, past hetin mn bestelling zaten oa 3x voorgesoldeerde BaRFakits (dus complete 70km/h setjes), 5 x sound set om je auto te laten toeteren op afstand, een high quality metal wheel set
en 2x een betere antenne voor car en remote
mail me maar, Gertdude[at]hotmail.com (staat ook in profiel)
Daar maak je * GerriT heel blij mee
Ik wil ook heel graag wel wat onderdelen van je overnemen,
Ik heb hier 2 Race-Tin's staan, en daar moet alles nog aan gebeuren!
Zeg maar wat ik hiervoor nodig heb en wat het gaat kosten.
mail anders ff naar ralphlauren[at]home.nl
Ik heb hier 2 Race-Tin's staan, en daar moet alles nog aan gebeuren!
Zeg maar wat ik hiervoor nodig heb en wat het gaat kosten.
mail anders ff naar ralphlauren[at]home.nl
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Ik heb wel interesse, GeRRiT en ik zijn collega's, en ik geloof dat we allebei een Barf Kit willen hebbenBaRF schreef op 04 september 2002 @ 16:44:
[...]
Als je TRus auto race--tins zijn, past hetin mn bestelling zaten oa 3x voorgesoldeerde BaRFakits (dus complete 70km/h setjes), 5 x sound set om je auto te laten toeteren op afstand, een high quality metal wheel set
en 2x een betere antenne voor car en remote
Pcies !Pewwy schreef op 04 september 2002 @ 19:14:
[...]
Ik heb wel interesse, GeRRiT en ik zijn collega's, en ik geloof dat we allebei een Barf Kit willen hebben
Dan ben je er al 2 kwijt, we willen ook nog wel wat andere spullie's overnemen
heb een porbleem mijn auto stuurt niet meer
en dix huit , jij hebt dat toch ook gehad hoe heb je da opgelost dat de magneet niet een kwartslag vrschoof en niet meer kon sturen?
en dix huit , jij hebt dat toch ook gehad hoe heb je da opgelost dat de magneet niet een kwartslag vrschoof en niet meer kon sturen?
hehe, nou ik geloof dat die onderdelen wel goed komen 
Koentjuh, is het veel werk om die onderdeeltjes die ik niet meer wil over te schuiven Gerrit, pewwy en wout-hugo? Ik zal straks of vanmiddag even een lijstje van noet-nodige zooi posten, dan kunnen jullie kiezen
Koentjuh, is het veel werk om die onderdeeltjes die ik niet meer wil over te schuiven Gerrit, pewwy en wout-hugo? Ik zal straks of vanmiddag even een lijstje van noet-nodige zooi posten, dan kunnen jullie kiezen
koentjeuh, misschien kun je even aangeven of er nog iets concreets gaat gebeuren, anders zil ik mijn bestelling graag herzien, en misschien zelfs wijzigen.
niet erg als iets lang duurt, maar ik wil wel weten waarop ik wacht en waarom.
niet erg als iets lang duurt, maar ik wil wel weten waarop ik wacht en waarom.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hehe mensen, ik ben samen met collega aan 't expirimenteren geweest met een karretje. Heb twee relais(5 volts) ingebouwd nu en mijn kar gaat toch echt aanzienlijk sneller nu hoor.....moet bij het wegrijden flink bijsturen anders gaat ie tollen. Alleen het schema is wel aangepast nu, het andere schema dat op frenetic stond leek niet echt te kloppen.
5 volt relais? houden ze dat vol?
jawel hoor.....de 2.4 volt die van de print afkomt is net genoeg om het relais te kunnen sluiten. en wanneer die gebeurt komt er 3 volt i.p.v. 2.4 op de motor.......en dat scheelt toch wel een leuk beetje
Ik ben voorBaRF schreef op 05 september 2002 @ 07:29:
hehe, nou ik geloof dat die onderdelen wel goed komen
Euh..als ut hetzelfde is en je zegt welke naa rwie moetne in een mailjte is het goed.
update
De auto's zijn binnen, maar nu blijkt dat ze nieuwe modellen hebben gekregen, dus wacht nog ff op ut anwoord of er ook nog de auto's komen die jullie besteld hebbne, freq zijn 27,35 en 40 verschillend per auto. heb gevraagt of ze ff lijstje kunnen maken welke freq bij wleke auto hoort, voor de gene die niet dezelfde 'freq. wouden, die kunnen dan nog ff een andere type op geven, maar dat volgt dus nog. OOk zijn een groot deel van de onderdelen al binnen(vooral vele motoren enz), maar nog niet alles, het schiet dus al op
JUllie kirjgne snel meer info, zodra ik ut weet. Vooral over de auto's omdat veel mesnen er meerdere hebben
update
De auto's zijn binnen, maar nu blijkt dat ze nieuwe modellen hebben gekregen, dus wacht nog ff op ut anwoord of er ook nog de auto's komen die jullie besteld hebbne, freq zijn 27,35 en 40 verschillend per auto. heb gevraagt of ze ff lijstje kunnen maken welke freq bij wleke auto hoort, voor de gene die niet dezelfde 'freq. wouden, die kunnen dan nog ff een andere type op geven, maar dat volgt dus nog. OOk zijn een groot deel van de onderdelen al binnen(vooral vele motoren enz), maar nog niet alles, het schiet dus al op
Verwijderd
Doe niet te moeilijk , ik heb net een Bensu (mercedes 27mhz) gekregen en gewoon besteld bij een nederlandse online shop
Heb je het adres voor me waar je die hebt bestand? Ben er te laat achter gekomen dat deze IA gaande was. En heb wel belangstelling.
Zat mijn zilvere Ferrari 360 Modena en mijn Peugeot 206 erbij?
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
* Yoda is ook errug benieuwd,.....kan haast niet wachten,..koentjuh schreef op 05 september 2002 @ 15:26:
Euh..als ut hetzelfde is en je zegt welke naa rwie moetne in een mailjte is het goed.
update
De auto's zijn binnen, maar nu blijkt dat ze nieuwe modellen hebben gekregen, dus wacht nog ff op ut anwoord of er ook nog de auto's komen die jullie besteld hebbne, freq zijn 27,35 en 40 verschillend per auto. heb gevraagt of ze ff lijstje kunnen maken welke freq bij wleke auto hoort, voor de gene die niet dezelfde 'freq. wouden, die kunnen dan nog ff een andere type op geven, maar dat volgt dus nog. OOk zijn een groot deel van de onderdelen al binnen(vooral vele motoren enz), maar nog niet alles, het schiet dus al opJUllie kirjgne snel meer info, zodra ik ut weet. Vooral over de auto's omdat veel mesnen er meerdere hebben
maar ik wil natuurlijk niet zeuren
go Koentjuh (en gash natuurlijk)
Zo te horen/lezen begint het GOED op te schieten!! gelukkig... kan haast niet wachten....koentjuh schreef op 05 september 2002 @ 15:26:
update
De auto's zijn binnen, maar nu blijkt dat ze nieuwe modellen hebben gekregen, dus wacht nog ff op ut anwoord of er ook nog de auto's komen die jullie besteld hebbne, freq zijn 27,35 en 40 verschillend per auto. heb gevraagt of ze ff lijstje kunnen maken welke freq bij wleke auto hoort, voor de gene die niet dezelfde 'freq. wouden, die kunnen dan nog ff een andere type op geven, maar dat volgt dus nog. OOk zijn een groot deel van de onderdelen al binnen(vooral vele motoren enz), maar nog niet alles, het schiet dus al opJUllie kirjgne snel meer info, zodra ik ut weet. Vooral over de auto's omdat veel mesnen er meerdere hebben
De HCC dagen komen er trouwens ook aan, kan tweakers.net ze niet gaan verkopen bij de stand? Ik weet zeker dat dat goed verkoopt
netjeskoentjuh schreef op 05 september 2002 @ 15:26:
update
is gash dr niet ofzo? ik heb al een tijdje nix van m gehoord, ook geen bevestiging ofzo...krekrrr schreef op 03 september 2002 @ 11:09:
maargoed, Gash, is mijn commercieele bestelling ook binnen gekomen?
kan ik daar btw een BTW-bon van krijgen?[handig voor mn pa
]
Verwijderd
Ik heb de Bensu hier gekocht buxx:buxx schreef op 05 september 2002 @ 15:44:
Heb je het adres voor me waar je die hebt bestand? Ben er te laat achter gekomen dat deze IA gaande was. En heb wel belangstelling.
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=198
of
www.mp3spelers.nl>producten>Bensu's >Mercedes>.....
ze hebben ook Peugeot etc...
Ik ben d'r nog hoor! Heb vanmiddag nog een update naar Koentjuh gestuurd. Zal morgen ff een foto plaatsen waarvan jullie allemaal gaan
Heb vandaag ook met een Race-Tin gereden: dat rijdt heel leuk op parket. Lekker veel wielspin: driften!
Met een Race-Win heb ik nog niet gereden: zoveel batterijen hadden we niet in huis: 6 x AA (penlight) in de auto en een 9-volt in de controller.
Ook redelijk wat onderdelen zoals wiel-setjes, smeermiddel, complete achterassen met wielen, motor & verschillende tandwielverhoudingen voor de Race-Tins etc. etc.
Heb vandaag ook met een Race-Tin gereden: dat rijdt heel leuk op parket. Lekker veel wielspin: driften!
Met een Race-Win heb ik nog niet gereden: zoveel batterijen hadden we niet in huis: 6 x AA (penlight) in de auto en een 9-volt in de controller.
Ook redelijk wat onderdelen zoals wiel-setjes, smeermiddel, complete achterassen met wielen, motor & verschillende tandwielverhoudingen voor de Race-Tins etc. etc.
Ik heb je bestelling genoteerd hoor! Ik moet alleen ff kijken wat er leverbaar is, aangezien wij er vandaag achter gekomen zijn dat we andere (nieuwe) modellen hebben binnengekregen waar we natuurlijk niet op hadden gerekend!krekrrr schreef op 05 september 2002 @ 18:22:
[...]
is gash dr niet ofzo? ik heb al een tijdje nix van m gehoord, ook geen bevestiging ofzo...
Verwijderd
Mercedes CLK , Peugeot 206 WRC , Nissan Skyline ze hebben ze allemaal in voorraad bij mp3spelers.nl gaaf hoor Johan
hi , kan niemand REAGEREN op mijn vraagje :zit nu met een probleem kan niet sturen en me zeggen dat ik in het andere deel moet zoeken helpt niet want ik heb die raadt opgevolgd KAN iemand mij helpen?!
Hey Koentjuh, laat mn order maar gewoon zo, dan regel ik wel wat met de belangstellenden, ik weet zeker dat dat wel moet lukken 
maw: mijn bestelling is gewoon zoals ie was
Gerrit en Pewwy: dit zijn de dingen waar ik zelf ff geen geld voor (over) heb
ik zou zeggen, roept U maar
ohja, anderen mogen ook wel wat overnemen, tenzij het al gereserveerd is door een ander ofcourse
maw: mijn bestelling is gewoon zoals ie was
Gerrit en Pewwy: dit zijn de dingen waar ik zelf ff geen geld voor (over) heb
ik zou zeggen, roept U maar
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| AANTAL NAAM NUMMER OPTIES P/STUK SUB 2 Motor 1254 $1,60 2 Gear box 1380 >>> Geel$0,80 3 Shaft 1324 $0,60 3 Shaft Gear 1312 $0,35 3 Motor Gear 1313 $0,30 1 High Quality Metal Wheels 1660 $5,50 4 Relay 1583 $0,50 8 Diode 1572 $0,15 1 Bumper Set, Geel 1409 $2,80 1 Sound Set 1629 $4,40 1 Front Suspension 1370 >>> $2,00 1 Button 1557 $0,70 |
ohja, anderen mogen ook wel wat overnemen, tenzij het al gereserveerd is door een ander ofcourse
[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 05-09-2002 22:03 . Reden: lijstjuuuh ]
Intertoys 15€ Inc batterijen 

Hoor ik er nu ook bij?

En passen die bensu opvoer gevalletjes ook op dit karretje denken jullie?
of zeker weten van niet.
Eventueel wil ik hem wel open schroeven voor foto....
*jack zoekt hele kleine schroevendraaier
Hoor ik er nu ook bij?
En passen die bensu opvoer gevalletjes ook op dit karretje denken jullie?
of zeker weten van niet.
Eventueel wil ik hem wel open schroeven voor foto....
*jack zoekt hele kleine schroevendraaier
mooi
Dit topic is gesloten.