weten jullie hoe goed een enermax voeding is met qua overclocking en cooling want ik wil wel 1tje aanschaffen
maar is 350 watt genoeg?
Pas maar op met op die manier je specs toevoegen, mensen zouden het als schop kunnen ervaren. 350W lijkt me gezien jouw hardware voldoende, zeker wanneer dit een enermax is.
Enermax staat bekend om stabiliteit enzo, heeft goede naam, maar is niet enorm goedkoop. Q-tech is wat minder bekend geloof ik, maar heb daar erg goede ervaringen mee, zeker qua prijs.
Enermax staat bekend om stabiliteit enzo, heeft goede naam, maar is niet enorm goedkoop. Q-tech is wat minder bekend geloof ik, maar heb daar erg goede ervaringen mee, zeker qua prijs.
[search=enermax voeding]
[google=enermax voeding review]
en kijk ook ff op andere sites als THG en AT. Ook staat je topic in het verkeerde subforum, en er is ook nog zoiets als de editknop.
En ik gok zomaar dat je http://gathering.tweakers.net/forum/faq ook nog niet gelezen hebt..
[google=enermax voeding review]
en kijk ook ff op andere sites als THG en AT. Ook staat je topic in het verkeerde subforum, en er is ook nog zoiets als de editknop.
En ik gok zomaar dat je http://gathering.tweakers.net/forum/faq ook nog niet gelezen hebt..
Verwijderd
sorry hoor maar nu wordt ik ff Strondziek van idreen die gaat ouwehoeren over gebruik search ofzo, 99 van de 100 hebben dat al gedaan. en als je nix kunt vinden dan vraagt iemand dat netjes, dan vindt ik het totaal mierenneukerig als je gaat zeggen lees eens een review.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:46:
1. gebruik de search
2. staat in het verkeerde forum
3. lees eens een review
Verwijderd
Die voeding is goed genoeg.
Jij doet ook alles om zo snel mogelijk aan veel posts te komen
Jij doet ook alles om zo snel mogelijk aan veel posts te komen
Dus hebben we voor jou een tip kijk een wat rond op deze forum dan zal je zien hoe het er aan toe gaat. Leer je de normen en waarden van de forum kennen. Zorg je er ook voor dat ie niet vervuild.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:58:
jah hihih ben een beginnertje dus moets vragen voor me broer
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ok laat het dan wel ff duidelijk zijn dat als je snel antwoord wil je ook het beste in het juiste (voor je vraag bestemde) forum post.Verwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:58:
jah hihih ben een beginnertje dus moets vragen voor me broer
Een Voeding heeft weinig met je videokaart te maken.
De hele tijd ongeduldig zelf reply'en op je topic word ook niet zo gewaardeerd en je krijgt er echt niet sneller antwoord op je vraag door (integendeel eigenlijk).
Verder ja het zijn goede voedingen.
Als je op google zoekt naar Enermax PSU review kom je vast wel wat meer tegen.
Zoeken hier op het forum zal ook veel opleveren.
naja,
* RocketKoen vergeeft je je stomheid.
Ernemax is erg stabiel, 350W is meer als genoeg, en hij is ook nog fluisterstil.
enige nadeel is de prijs, maja ,dan heb je ook wat.
beatwoord dit al je vragen?
o ja, lees de FAQ's even door, dan leer je hoe je je vraag fatsoenlijk kunt stellen.
ps wat is er mis met de voeding die er nu in zit?
* RocketKoen vergeeft je je stomheid.
Ernemax is erg stabiel, 350W is meer als genoeg, en hij is ook nog fluisterstil.
enige nadeel is de prijs, maja ,dan heb je ook wat.
beatwoord dit al je vragen?
o ja, lees de FAQ's even door, dan leer je hoe je je vraag fatsoenlijk kunt stellen.
ps wat is er mis met de voeding die er nu in zit?
Standaard voeding 300 watt
Verwijderd
Met de GoT search is genoeg te vinden over de Enermax voedingen. Daarnaast kan je via de FP genoeg vinden aan reviews: http://www.tweakers.net/search.dsp?Query=enermax&DB=newsVerwijderd schreef op 17 augustus 2002 @ 20:55:
[...]
sorry hoor maar nu wordt ik ff Strondziek van idreen die gaat ouwehoeren over gebruik search ofzo, 99 van de 100 hebben dat al gedaan. en als je nix kunt vinden dan vraagt iemand dat netjes, dan vindt ik het totaal mierenneukerig als je gaat zeggen lees eens een review.
Dus Lemorne007 heeft duidelijk niet (goed) gezocht.
Daarnaast is dit gewoon typisch "GoT-beleid": --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Als je daar problemen mee hebt: post een draadje in LA of probeer het eens op een ander forum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()