Hey Don 3k ff over die BMW 325i NO Spoiler, die persoon komt met zijn hoofd een stukje door het dak. Wat moet ik doen om dit goed te brijgen???
ik ben nog steeds aan het zoeken, waar je de sounds van de wagens kan veranderen, ik wil graag het motor geluid van de banshee naar de stallion hebben!
Ehh... Is dat niet de Banshee???Serial-X schreef op 27 augustus 2002 @ 20:22:
Opgelet modders: Zouden jullie geen Chrysler Dodge Viper rt/10 kunnen maken? die wagen is ZupA...
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Ik wou effe weten waar ik die velgen van die taxi kan downloaden die op het plaatje staan...
Alvast Bedankt
En die www.gtazone.tk Rulzzzz...!!!!
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Hoe heet ookalweer de originele oliemaatschappij?
Daar is het tankstation ook van
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Amcovalentinorossi schreef op 28 augustus 2002 @ 16:22:
Hoe heet ookalweer de originele oliemaatschappij?
Volgens mij bedoel ik een andere... daar is ook het kantoor van naast bitch'n dogfoods
Zou iemand mij aub kunnen uitleggen hoe ik online streaming van shoutcast op m'n GTA3 radio krijg? Heb al vanalles geprobeerd maar het mag niet baten
Snelkoppeling naar die .pls file. Gerenamed naar .mp3 etc. Lukt allemaal niet. Kan iemand het ff precies uitleggen als ie het weet?
Verwijderd
Het kan niet.benchMarc schreef op 28 augustus 2002 @ 19:21:
Zou iemand mij aub kunnen uitleggen hoe ik online streaming van shoutcast op m'n GTA3 radio krijg? Heb al vanalles geprobeerd maar het mag niet batenSnelkoppeling naar die .pls file. Gerenamed naar .mp3 etc. Lukt allemaal niet. Kan iemand het ff precies uitleggen als ie het weet?
Je kan wel de audio afspelen op de achtergrond, maar niet integreren in GTA3. Er was een Duitse mod, die iets deed wat er op lijkt, maar ook dat was niet helemaal wat je zoekt.
Het moet kunnen, het is dat ik niet kan programmeren anders probeerde ik het 
Er moet toch wel iemand zijn die het zo kan bouwen dat het wel kan?
Btw, ik dacht ook slim te zijn door met een shoutcast ripper die online muziek direct te rippen en te laten wegschrijven naar mp3 in die mp3 dir van GTA3. Leuk id zou je zeggen, jammer werkt het niet. Wel als ie niet meer schrijft, want dan is de mp3 file 'afgesloten'. Wel klote, het had zo leuk kunnen uitpakken
Er moet toch wel iemand zijn die het zo kan bouwen dat het wel kan?
Btw, ik dacht ook slim te zijn door met een shoutcast ripper die online muziek direct te rippen en te laten wegschrijven naar mp3 in die mp3 dir van GTA3. Leuk id zou je zeggen, jammer werkt het niet. Wel als ie niet meer schrijft, want dan is de mp3 file 'afgesloten'. Wel klote, het had zo leuk kunnen uitpakken
Verwijderd
In theorie is het misschien mogelijk om een stukje audio te downloaden, om te slaan als mp3, dat plaatsen in de GTA3 audiomap en dan het volgende stukje te downloaden, maar ik zou niet weten hoe, en ook niet weten wie dat wel kan.
Ja dat is ook wel mogelijk, maar hij moet worden afgesloten, anders werkt het niet. Het is btw wel mogelijk om te zorgen dat bij iedere nieuwe song hij een nieuwe mp3 maakt. DAN is het dus wel mogelijk. Alleen klote als ze zo'n remix aanzetten die 74 min duurt ofzo. Dan zit je een hele tijd zonder muziek 
Is GTA3.net ook zo baggertraag bij jullie?

Jah, tis vreselijk....benchMarc schreef op 28 augustus 2002 @ 19:40:
Weet HIER iemand waar ik dat ding kan dl-en zodat de bendes niet meer op me schieten?
Lees eens goed, ik heb het over de site

hmm.... k was net wakker... sorry... ennuh gta3.net is best snel voor een 56k
hehe
wat een aap 
ik heb er zelf geen last van met jou autotjes Don3k, alleen ik had er net een Mustang Shelby GT350 ingezet en die gebruikte dus wel heel veel polygonen waardoor het nogal traag ging lopen
ik heb er zelf geen last van met jou autotjes Don3k, alleen ik had er net een Mustang Shelby GT350 ingezet en die gebruikte dus wel heel veel polygonen waardoor het nogal traag ging lopen
hmm... weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om de voorkant van je auto omhoog te krijgen tijdens het optrekken?
k ben bezig met een motor, dus dat is wel kewl
er is toch zown NOS Boost mogelijk?Don3k schreef op 29 augustus 2002 @ 12:12:
hmm... weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om de voorkant van je auto omhoog te krijgen tijdens het optrekken?
ik weet alleen niet of de neus daarbij optrekt..
OOH heerlijk, een motor!Don3k schreef op 29 augustus 2002 @ 12:12:
YAMAHA YZF R1, plz!
ik heb 2 bugs bij de golf nu gevonden;
1) de size komt niet overeen met de esperanto, waar je nog eens stuk schaduw aan de achterkant ziet...
2) de bestuurder zit niet met zn handen aan het stuur
toch blijft ht een uber strak bakkie!! en ik zie er erg naar uit wat de volgende racebak word
1) de size komt niet overeen met de esperanto, waar je nog eens stuk schaduw aan de achterkant ziet...
2) de bestuurder zit niet met zn handen aan het stuur
toch blijft ht een uber strak bakkie!! en ik zie er erg naar uit wat de volgende racebak word
En hij zit met z'n reet in de lucht
toch vetjes de golf!
Wreedste bak ooit die ik in het spel heb gehad!
Wreedste bak ooit die ik in het spel heb gehad!
ziet er opzich best wel leuk uitagentorangina schreef op 26 augustus 2002 @ 18:32:
hmm.. wat voor een file imports ondersteunt zmodeller ?.. ik heb zelf geen gta3 op de pc, maar ik heb vroeger nog wel wat leuke auto modellen gemaakt voor carmageddon 2, die dus ook volledig gebackpoly'd zijn en mooi uit elkaar kunnen vallen. Ik heb nog wel ergens de 3ds [of andere] file formats liggen. de texturen kun je helaas niet gebruiken omdat het zeeer veel 64x64 tiffs zijn.. en gta ondersteunt maar 1 128x128.. sowieso is het hele texture allignment weg, dus heb je er toch niet zoveel aan.
kijk maar even naar de lancia delta, USMC apc [ja die uit aliens.. misschien iets voor de tank ?] en een volvo 360.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je geinteresseerd bent stuur dan ff een mailtje naar agentorangina@hotmail.com dan zoek ik wel even de files op.
het kan wel ff durenom de goede te vinden denk ik.. die namen raken altijd door elkaar
GTA-Zone zit in problemen.... vandaag de gehele middag down... teveel bandbreede! We zoeken iemand die voor ons kan hosten..
nu zitten we op een tijdelijke server
lamaar hanguhDon3k schreef op 29 augustus 2002 @ 23:30:
GTA-Zone zit in problemen.... vandaag de gehele middag down... teveel bandbreede! We zoeken iemand die voor ons kan hosten..
[ Voor 0% gewijzigd door Rickstah op 30-08-2002 00:08 . Reden: geen idee :D ]
Verwijderd
misschien stomme vraag, maar ken je ook die ventjes veranderen die rond banjeren?
ander kleur jasje geven ofzo, dat soort dingen
dat is een redelijk domme vraag jaVerwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:35:
misschien stomme vraag, maar ken je ook die ventjes veranderen die rond banjeren?
zoek maar eens goed met de search, er zijn al vele topics hierover geweest, wat zouden we moeten zonder Google
Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 16:35:

zoiets
Jozz in "Het grote GTA3 modding topic deel 2"
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Nee, dat is de "boney-ass" uitvoering... ik wil een eenigszins goede car hebben die er ook echt op lijkt, de banshee is wat anders van dodge
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Don3k, ALS je tijd hebt, zou je dan mijn all time favorite, de alfa 156 GTA kunnen maken?
http://www.alfaromeo.com/gtasito/nl/home.htm
http://www.alfaromeo.com/gtasito/nl/home.htm
zeg...deze topic gaat nou toch niet dood ofzo he?! 
was net zo leuk...en nu is er al 3 dagen nix gezegd
heeft don3k nog leuke auto's gemaakt?
was net zo leuk...en nu is er al 3 dagen nix gezegd
heeft don3k nog leuke auto's gemaakt?
Zou iemand een nederlandse politieauto kunnen maken met goeie textures? Op http://www.dragon-designs...derlandsepolitieautos.htm staan er een paar.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik kom er maar niet uit: hoe kan ik ervoor zorgen dat een bepaald deel van een auto van kleur van wisselen (opgegeven in carcols.dat) ???
Full-stack webdeveloper in Groningen
Verwijderd
Wat ik me afvroeg, kan je aanpassen waar de pedistrians naar toe lopen?
Bestaat er zoiets als een heading van die gasten?
Je zou dan een soort optocht kunnen programeren...
Bestaat er zoiets als een heading van die gasten?
Je zou dan een soort optocht kunnen programeren...
Toyota Supra FnF Style
niet een auto van mij, maar wel exclusive (versie met high details) beschikbaar op mijn site

body is mooi, maar textures wat minder
niet een auto van mij, maar wel exclusive (versie met high details) beschikbaar op mijn site

Kun je daar niet gewoon een solid color car van maken? 1 kleur dus zonder die groene vage figuurtjes? en dat ie in meerdere kleurtjes rond rijdt?Don3k schreef op 05 september 2002 @ 07:26:
Toyota Supra FnF Style
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat de textures idd niet zo denderend zijn, is het veel leuker om verschillende kleuren te zijn bij die bak..althans; dat is mijn mening
dat zou wel mogelijk kunnen zijn....Conan schreef op 06 september 2002 @ 01:35:
[...]
Kun je daar niet gewoon een solid color car van maken? 1 kleur dus zonder die groene vage figuurtjes? en dat ie in meerdere kleurtjes rond rijdt?
Omdat de textures idd niet zo denderend zijn, is het veel leuker om verschillende kleuren te zijn bij die bak..althans; dat is mijn mening
Kan je de BF Injection vervangen door deze Supra???Don3k schreef op 05 september 2002 @ 07:26:
Toyota Supra FnF Style
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil namelijk dat niet iedereen in die Supra rijd.
Hoe dan? Mij lukt het niet om te veranderen welk deel van een auto van kleur verandert. Zijn daar tutorials voor?
Dat kan dus, maar nu heb ik een ander probleempje:Sjonny75 schreef op 06 september 2002 @ 13:57:
[...]
Kan je de BF Injection vervangen door deze Supra???
Ik wil namelijk dat niet iedereen in die Supra rijd.
Hoe kan ik die wagen wat hoger zetten zodat die wielen goed komen te staan?
en heeft die Supra geen schademodel? en hij stapt door de deur heen, heeft ie geen deuren die open gaan of komt dat doordat de BF Injection geen deuren heeft?
Dat komt idd doordat hij geen deuren heeft. Dat is een poosje geleden langsgekomen waar je de deuren instelt...
En je zet hem hoger met CarstatEditor Bij de tag suspension.
En je zet hem hoger met CarstatEditor Bij de tag suspension.
nie echt.... k zou zelf een versie moeten maken.... (zal k eens aan beginnuh)ZanderZ schreef op 06 september 2002 @ 14:09:
[...]
Hoe dan? Mij lukt het niet om te veranderen welk deel van een auto van kleur verandert. Zijn daar tutorials voor?
wat vinden jullie trouwens van die supra en/of gt500?
vervang die bf injection regel in handling.cfg naar 1400.0 2.3 4.5 1.6 0.0 0.0 -0.25 70 1.10 0.84 0.53 5 200.0 33.0 R P 11.1 0.52 0 30.0 2.0 0.13 0.2 0.7 45000 0.25 -0.18 0.5 A183 1 1Sjonny75 schreef op 06 september 2002 @ 14:24:
[...]
Dat kan dus, maar nu heb ik een ander probleempje:
[afbeelding]
Hoe kan ik die wagen wat hoger zetten zodat die wielen goed komen te staan?
en heeft die Supra geen schademodel? en hij stapt door de deur heen, heeft ie geen deuren die open gaan of komt dat doordat de BF Injection geen deuren heeft?
Graag!Don3k schreef op 06 september 2002 @ 17:03:
[...]
nie echt.... k zou zelf een versie moeten maken.... (zal k eens aan beginnuh)
Verwijderd
Don3k, zou je de achterkant/schuifdeur van de yankee oid eruit willen slopen en dan een loopplank willen maken?
Dan kan mijn auto erin.
Als schade model pak je de normale kreukelloze auto ZONDER loopplank
Als je dan een paar keert beukt, is de loopplank weg
Alla knigth rider dus.
Zeer tof, zeer simpel lijkt me.
Don3k, please?
Dan kan mijn auto erin.
Alla knigth rider dus.
Don3k, please?
klinkt simpel, alleeen dan rijdt die yankee de hele tijd met loopplank open begrijp ik. dat klopt nie echt he?Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 22:01:
Don3k, zou je de achterkant/schuifdeur van de yankee oid eruit willen slopen en dan een loopplank willen maken?
Dan kan mijn auto erin.
Alla knigth rider dus.
Don3k, please?
Hehe beetje wezen modden op portland, de vuurtoren stond op het strand, en de garagedeur was voor salvatores huis weg en nog veel meer, k post nog wel pics
Weet iemand al hoe je de verschillende delen van auto's een andere kleur geeft? Dus bijvoorbeeld het dak een kleur en de rest van de auto een andere kleur?
Verwijderd
Nee maar in het schademodel is de laadplank weg.Don3k schreef op 06 september 2002 @ 23:43:
[...]
klinkt simpel, alleeen dan rijdt die yankee de hele tijd met loopplank open begrijp ik. dat klopt nie echt he?
Na een paar beukjes issie dus dicht.
Maar ik weet iets beter:
Niks loopplank.
Gewoon achterdeur weg.
Dan die verhoging, die je bij portland gelijk linksachter je garage hebt, ergens op een grasveldje zetten.
Aan het eind zet je de Yankee.
De auto rij je er zo in. (via die verhoging).
Soort loopplank, maar dan 1 die vastzit.
Maar ik denk dat plan1 simpeler was...
opgelet modelers!! mocht je nog wat onderdelen nodig hebben of zin in een getunde bak? ik heb een begin aan een autoshop gemaakt... met sportuitlaten, sport stoel enzo...
pas 't begin

www.gtazone.tk www.gtazone.cjb.net
pas 't begin

www.gtazone.tk www.gtazone.cjb.net
[ Voor 0% gewijzigd door Don3k op 08-09-2002 10:31 . Reden: link vergete ]
Plaatje uit ZModeler...
Ik wil dus zegmaar het rode gebied veranderen. Weet iemand hoe dit moet?
[ Voor 0% gewijzigd door Spinal op 08-09-2002 19:28 . Reden: plaatje werkte niet ]
eeehh... wat wil je eraan veranderen?ZanderZ schreef op 08 september 2002 @ 19:24:
Plaatje uit ZModeler...
Dat witte is in het spel een kleur, dat rode is een andere kleur. Ik wil de grens tussen rood en wit veranderen zeg maar, dus dat bijvoorbeeld het voorste deel wit is en het achterste deel rood
dan moet je achter je texture (in zmodeler) [prim] / [sec] gebruiken. in carcols.dat kun je dan de kleuren instellen 00,00 (prim,sec)ZanderZ schreef op 09 september 2002 @ 19:59:
Dat witte is in het spel een kleur, dat rode is een andere kleur. Ik wil de grens tussen rood en wit veranderen zeg maar, dus dat bijvoorbeeld het voorste deel wit is en het achterste deel rood

mijn gemode VW corrado's
de blauwe is de VR6 uitvoering, met het zware geluid en is loeisnel!
de rode is de G60 uitvoering is ook wel snel maar houd de vr6 niet bij!
Hartstikke bedankt! Dat heeft ontzettend geholpen!Don3k schreef op 10 september 2002 @ 07:09:
[...]
dan moet je achter je texture (in zmodeler) [prim] / [sec] gebruiken. in carcols.dat kun je dan de kleuren instellen 00,00 (prim,sec)
Als ik de auto uitbreng zal ik je naam zeker noemen!
okee... k stop met het maken met auto's voor gta3...
julle horen wel weer van me als gta4 uit is
julle horen wel weer van me als gta4 uit is
Okee, heb je daar ook een reden voor? Het team van GTA3NL kan alle hulp gebruiken!
Hey, Don3k, ik import een auto en de sebring90 uitlaat van gtazone.tk, en dan doe ik Create> Objects> UniteSelected, Dan krijg ik dit:

Wat moet ik dan doen???

Wat moet ik dan doen???

Dit is mijn toyz, ik import de spoiler, zet hem op de goeie plaats, en dan doe ik wat hierboven staat.
PLZZZ help me what 2 do
Ik ben niet zo thuis in ZModeler, maar moet je je object dan geen naam geven? Ik denk dat dat dialoogvenster daar om vraagt
kan best, maar welke naam?
Hm... daar vraag je me wat...
Kun je niet andere (officiele) DFFjes bekijken om te zien hoe ze daar heten?
Of gewoon spoiler noemen en dan samenvoegen met body? (Ik weet niet of dat kan)
Kun je niet andere (officiele) DFFjes bekijken om te zien hoe ze daar heten?
Of gewoon spoiler noemen en dan samenvoegen met body? (Ik weet niet of dat kan)

Hmmz, als ik chassis_hi intik als naam, krijg ik dit errortje
Zoals ik al eerder zei, ik weet er niet zo veel van maar ik zla het proberen.
Wanneer krijg je deze fout? Als je de spoiler hernoemt of als je em samenvoegt?
Wanneer krijg je deze fout? Als je de spoiler hernoemt of als je em samenvoegt?
als ik UniteSelected doe, en dan klik op de spoiler, en dan vernoem naar chassis_hi, en dan Replace old object.
(en dan, en dan, en dan
)
(en dan, en dan, en dan
Hm... ik zit nu op de universiteit en heb hier geen GTA3 
Ik zal er vanmiddag thuis eens naar kijken, ik zal mijn bevindingen hier vanavond posten
Ik neem aan dat je zowel de spoiler als de (oude) chassis_hi hebt geselecteerd toen je UniteSelected deed?
Ik zal er vanmiddag thuis eens naar kijken, ik zal mijn bevindingen hier vanavond posten
Ik neem aan dat je zowel de spoiler als de (oude) chassis_hi hebt geselecteerd toen je UniteSelected deed?
woei! gelukt

Wat je aannam, had ik niet
Wat je aannam, had ik niet

Gefeliciteerd!
nou, niet echt dus!

Ik zie dus geen toyz.
Als ik de toyz.dff import in zmodeler, krijg ik niks te zien.
In het spel gaat mn garage niet meer open.

Ik zie dus geen toyz.
Als ik de toyz.dff import in zmodeler, krijg ik niks te zien.
In het spel gaat mn garage niet meer open.

Hee, dat ken ik. Toen ik de stinger.dff veranderde, opsloeg en opnieuw opende liet hij ook nix zien!
En dat je garage open gaat, geen idee hoe dat kan
En dat je garage open gaat, geen idee hoe dat kan
kutzooi, ik meel don3k wel ff, die weet het vast wel
Vast wel, maar hij is gestopt met auto's maken voor GTA3. Ik hoop voor je dat ie nog reageert
jah zonde dat ie dat doet, hij is goed...
was goed *P
Ik heb twee autos van hem gezien (ik denk tenminste dat ze van hem zijn): die oranje en zo'n grijze shelby. Hij kan goed met ZModeler omgaan, maar de textures kunnen beter (ik weet niet of ik het zelf beter kan, maar goed)
gtazone is van hem, hij heeft ook deze vette golf gemaakt:

Maar ik d8 dat het misschien lag aan dat je niet moet saven, maar exporten; maar dat hielp geen f*ck.
Als ik hem import in zmodeler, zie ik gewoon niks, noppes, nada!

Maar ik d8 dat het misschien lag aan dat je niet moet saven, maar exporten; maar dat hielp geen f*ck.
Als ik hem import in zmodeler, zie ik gewoon niks, noppes, nada!
ja, opslaan werkt sowieso niet, je moet exporteren. Misschien dat het werkt als je opslaat als Z3D en dan exporteert. Elke keer als je iets wilt veranderen weer die Z3D openen
hee daar zeg je me wat!, kzal ut proberen
geen idee of het werkt, heb het zelf nog niet geprobeerd

VICTORY!!!
Gewoon eerst opslaan als z3d en dan exporteren, dus
Maar nu nog de textures en de deuren
zekerz!
Mooie banden trouwens
ja, hè!
Maar ik zet de chassis_hi precies op de goeie plek, en in het spel zit ie hardstikke raar!
Maar ik zet de chassis_hi precies op de goeie plek, en in het spel zit ie hardstikke raar!
Hoe bedoel je precies? Zit ie niet op de goede hoogte voor de banden, of te hoge wegligging ofzo?
offtopic:
Heb je msn?
Heb je msn?

Dit bedoel ik.
offtopic:
jvdw59@hotmail.com
jvdw59@hotmail.com
Hm... Ligt het aan de dummies?
ok, kbennerweer, zal weer eens verder gaan met z-modeler

Hij is dus bijna goed, ik zal eens naar de textuers kijken.
hoe doe je in godesnaam textures???
k heb je mailtje gekregen, maar zo te zien ben je al eruit... owja.. textures moet je toevoegen met dat rode balletje..valentinorossi schreef op 12 september 2002 @ 18:36:
hoe doe je in godesnaam textures???
dus...
selecteer eerst wat je wilt texturen, dan rode balletje klikken, dan texture kiezen, dan assign..
moet lukken, hoop k
vice city komt binekort uit guys....... dus dan wordt k weer actief
Dank u zeer!!!!!!!!!!!!