Niveau @ HK

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik zie hier weer een boel verbitterde tweakers, waarvan sommigen vinden dat de hele HK maar moet verdwijnen en dat mensen die onzin willen post naar Fok! moeten.
Ik zal even voorspellen hoe dat ongeveer gaat:
1) We komen met zn allen op Fok! als een sprinkhanenplaag, de echte fok-users vinden dat maar niets en je krijgt miljarden discussies over tweakers die nooit buiten komen en allemaal maar sociaalgestoorde mongolen zijn. Flames over en weer zoals het op fok hoort, echter zullen alleen de tweakers daar voor gestraft worden aangezien mijn beperkte ervaring daaro mij toch wel heeft geleerd dat hypocriete modjes daar heel normaal zijn. Wat dat betreft mogen we ons hier echt gelukkig prijzen met ons stel kwaliteitmods en nota bene een bemiddelaar!
2) De HK-hangers komen terug op GoT en storten zich op de techfora: het wordt een slagveld van onzinreplies op serieuze topics... (vb topic: "Mijn windows crasht als ik Photoshop opstart!", reply:"Haha dan moet je het niet opstarten hè"). De trashknop van de modjes slijt als de pest en de sfeer stort enorm in. Ik vind dat de HK soms vervelend is, maar meestal niet. Ik post er regelmatig wat, en ik doe mn best er niet al te veel een potje van te maken maar zoals velen zorg ik ook dat ik ook nog een techposts-leven heb hier op GoT. Ik post nog altijd veel meer in de gewone fora dan in de HK en doe mn best daar geen suffe replies te posten of bijvoorbeeld te slowchatten. (Behalve in LA ;) )

Trouwens,
Wat denk ik misschien ook wel bevordelijk is voor het HK-sfeer om aan een topic openen dat echt nergens op slaat ("Tel tot 100000!") wat meer consequenties te verbinden dan een slotje. Bij een slotje denk je namelijk "ach ja, jammer dan" zonder echt een duidelijke boodschap te geven dat dit soort gelul niet gewensd is.
Het is voor sommigen trouwens ook niet duidelijk dat het feit dat een topic in de HK staat geen vrijwaring is om maar dom erin te gaan lopen posten. Dat zie je vrij vaak. Iemand opent een topic, er wordt iets stoms gereageerd onder de smoes "Ach boeie, dit is de HK".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Waarom kan ik dan wel op GOT over tech shit praten en op fok over andere zaken en de rest niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat jij het bij fok! leuk vindt, en anderen misschien de HK leuk vindt.. Dezelfde reden als waarom sommigen wel in een astra durven rijden en een ander zegt dat dat een klere-auto is...

Smaken verschillen en gedachten ook

(koekje van eigen deeg: waarom kan ik dat wel bedenken en jij niet? :?)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

nou.. simpel
waarom voel ik me in het ene café wel thuis en vind ik het andere maar een vervelende tent? Terwijl jij misschien dat misschien juist jouw stamkroeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
JvS schreef op 17 augustus 2002 @ 17:34:
Omdat jij het bij fok! leuk vindt, en anderen misschien de HK leuk vindt.. Dezelfde reden als waarom sommigen wel in een astra durven rijden en een ander zegt dat dat een klere-auto is...

Smaken verschillen en gedachten ook

(koekje van eigen deeg: waarom kan ik dat wel bedenken en jij niet? :?)
Ik zal die vraag eens stellen op beginnersweb ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik verveel me nu een beetje, dus ik keek ff rond ...
zie ik dit:
coolie is weer nuchter! :(

Een topic die geopent wordt door iemand die schijnbaar dronken is en het is nog een slow-chat topic ook en aan het eind verschijnt er nog een mod ook (thethallyguy) die dronken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou af en toe zo'n topic moet kunnen hoor.

Een beetje fun mag toch wel :? Dat blijf je nou eenmaal houden op zaterdagnacht (mja, was liever ook uitgegaan, maar nu zit ik hier).

Zolang het niet vervelend is (bv dat mensen als achterlijken veel topics gaan openen ofzo) heb ik daar echt geen problemen mee.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

slowchatten op de zaterdagnacht moet kunnen.

Ik herinner me van meer dan anderhalf jaar geleden nog wel eens een topicje op zaterdagnacht (dat ik geen mod was) en dat HlpDsK ook zei van "een ontspoord topicje in SG moet kunnen voor de fun"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
[Airwolf] schreef op 18 augustus 2002 @ 01:11:
zie ik dit:

Een topic die geopent wordt door iemand die schijnbaar dronken is en het is nog een slow-chat topic ook en aan het eind verschijnt er nog een mod ook (thethallyguy) die dronken is...
mja, jij begint over te komen als een zeikerd die de HK totaal niet aanvoelt en dit topic in de eerste plaats heeft geopend omdat je je op je teentjes getrapt voelt omdat jóuw topic wel gesloten is...

nofi hoor, just mho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

[Airwolf] schreef op 18 augustus 2002 @ 01:11:
zie ik dit:

een vergelijkbaar topic heb ik gisteravond ook geopend :X
moet kunnen hoor, topics waar een beetje in geluld wordt zijn ook belangrijk om het een beetje gezellig te houden imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:54

crisp

Devver

Pixelated

m-m schreef op 18 augustus 2002 @ 01:30:
[...]

een vergelijkbaar topic heb ik gisteravond ook geopend :X
moet kunnen hoor, topics waar een beetje in geluld wordt zijn ook belangrijk om het een beetje gezellig te houden imho
Kan het niet gezellig zijn in de tech-fora dan? Een beetje off-topic gaan wordt daar meestal ook niet meteen met een slotje beloond hoor ;)
imho is er genoeg gezelligheid buiten de HK; sterker nog, ik vind de HK verre van gezellig (zal de leeftijd wel zijn).
Dronken modjes kunnen inderdaad wel eens voorkomen, echter vind ik dat op zo'n moment die modjes niet hun macht mogen misbruiken. Dronken zijn is hierbij geen excuus. Als je dronken bent post je op eigen naam, en op eigen verantwoordelijkhed imho.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

crisp schreef op 18 augustus 2002 @ 02:19:
[...]

Dronken modjes kunnen inderdaad wel eens voorkomen, echter vind ik dat op zo'n moment die modjes niet hun macht mogen misbruiken. Dronken zijn is hierbij geen excuus. Als je dronken bent post je op eigen naam, en op eigen verantwoordelijkhed imho.

Goh een litemod die hier wat aangeschoten is, doet een reply :P

Voor zover ik weet heeft er nog nooit een modje met een glaasje teveel op iets raars gedaan op GoT (als in: machtsmisbruik ofzo), dus wat dat betreft valt het wel mee ;)

En het is al helemaal niet hier van toepassing

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 18 augustus 2002 @ 01:18:
slowchatten op de zaterdagnacht moet kunnen.

Ik herinner me van meer dan anderhalf jaar geleden nog wel eens een topicje op zaterdagnacht (dat ik geen mod was) en dat HlpDsK ook zei van "een ontspoord topicje in SG moet kunnen voor de fun"

Oh god ja dat weet ik nog :D

Dat was toen dus toen er alleen SG was. En geen Kroeg oid. En vooral in het weekend was het echt een zooitje door al de dronkemanspraat. Dus mijn idee is/was van: laat het dan maar in 1 topic centraal een zooitje zijn dan over het hele forum :)

Dat is nu zeg maar het bikkeltopic. Chatkanaal-achtig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dronken moderators posten alleen in de crewfora >:) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op 18 augustus 2002 @ 01:24:
[...]

mja, jij begint over te komen als een zeikerd die de HK totaal niet aanvoelt en dit topic in de eerste plaats heeft geopend omdat je je op je teentjes getrapt voelt omdat jóuw topic wel gesloten is...

nofi hoor, just mho..
Zou het niet andersom zijn ? Wat is nou het nut van een Ik ben nuchter/dronken topic, het heeft geen inhoud er staat verder ook niks anders in de begin post wat is nou de gedachte achter het posten van dit topic ?
Een beetje inhoud is toch niet te veel gevraagd ?

Ik zelf vondt de HK altijd wel leuk maar de laatste tijd kijk ik er niet meer naar om omdat het zo nu en dan een en al troep lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Azrael schreef op 18 augustus 2002 @ 01:24:
[...]

nofi hoor, just mho..
Mijn topic is overigens gesloten omdat ik dat zelf heb aangevraagd.
[rml][ HK] Gooi maar dicht[/rml]
Dus dat is het echt niet.

Ok klopt een beetje fun moet kunnen natuurlijk, ik denk dat ik ook wel het verkeerde topic als voorbeeld heb gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 03:37:
hehe
Sinterklaas dus :P
"ik heb teveel gezeken ik ben gekrompeeeeh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:54

crisp

Devver

Pixelated

LuNaTiC schreef op 18 augustus 2002 @ 03:24:

[...]

Goh een litemod die hier wat aangeschoten is, doet een reply :P

Voor zover ik weet heeft er nog nooit een modje met een glaasje teveel op iets raars gedaan op GoT (als in: machtsmisbruik ofzo), dus wat dat betreft valt het wel mee ;)

En het is al helemaal niet hier van toepassing
litemod? heb ik iets gemist? :o
Nee, ik heb nog nooit posts gezien van dronken modjes die echt niet door de beugel konden, dus wat dat betreft heb je gelijk. Aangeschoten crispjes willen echter nog wel eens dingen posten die niet ter zake doen :Y)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeik idd, check ff topics als deze:

Oef, knappe meid ineens midden in de nacht over de vloer!

Hoe kun je dan nog zeiken over niveau @ HK, als dit er ook is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Misschien is het een goed idee om op GoT een vergelijkbaar moderatiesysteem als op de frontpage in te voeren waarbij de gebruikers elkaar kunnen beoordelen.

Hierbij wordt de bullshit onzichtbaar voor diegenen die het niet willen zien, en als je er een status aan koppelt bevorder je 'goed' postgedrag.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 03:37:

en HOE! }) :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tyrian schreef op 19 augustus 2002 @ 03:27:
Misschien is het een goed idee om op GoT een vergelijkbaar moderatiesysteem als op de frontpage in te voeren waarbij de gebruikers elkaar kunnen beoordelen.

Hierbij wordt de bullshit onzichtbaar voor diegenen die het niet willen zien, en als je er een status aan koppelt bevorder je 'goed' postgedrag.

Is al tot in den treure besproken, en gaat simpelweg neit werken door vriendjespolitiek. Ik vind jou koel, dus jij krijgt hoge waardering en andersom.

bovendien is een forum daar niet voor bedoeld, dus houden we het liever zo. En het feit dat het in de HK natuurlijk al helemaal niet te doen is met de snelheid waar daar topics en replies worden gemaakt.

Pagina: 1 2 Laatste