Toon posts:

2 monitoren op 1 pc met 2 videokaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow tweakers,

Ik heb een vraag, Ik heb een amd thunderbird 1,2 ghz en daar in zit een gefroce 2 gts 64 mb (agp) ook heb er pas een S3 trio 32 (PCI) ingedaan er op mijn pc met windows XP 2 monitoren aan gesloten. Laat krijg ik het niet voor me kaar op beeld te krijgen op het andere scherm weet iemand hoe dat moet me windows xp of heeft er iemand een website waar ik hier over iets kan lezen?

alvast bedankt!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 22:35:
Hallow tweakers,

Ik heb een vraag, Ik heb een amd thunderbird 1,2 ghz en daar in zit een gefroce 2 gts 64 mb (agp) ook heb er pas een S3 trio 32 (PCI) ingedaan er op mijn pc met windows XP 2 monitoren aan gesloten. Laat krijg ik het niet voor me kaar op beeld te krijgen op het andere scherm weet iemand hoe dat moet me windows xp of heeft er iemand een website waar ik hier over iets kan lezen?

alvast bedankt!
Zoiets heet dual monitor ;)

Lees de FAQ even en daarna de <momentje> :)

Succes met zoeken enzo 8)

Gebruik ook dit knopje eens ;) Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif

Zoek je met een zaklantaarn of met Google? ;)
[google=dual monitor]

http://www.pcproblemen.co...ion.asp?faq=3&fldAuto=529 :z

Dividend for Starters

Verwijderd

Topicstarter
oja ik zoek me rot al 3 dagen lang maar kan niks vinden :(

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

Verwijderd

Als ik jou was zou ik eerst ff rustig het faq lezen daar staat namelijk alles in, vervolgens zou ik een taalcursus Nederlands nemen als ik jou was :)

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21

Croga

The Unreasonable Man

De truuk met een dergelijke opstelling is dat je in de BIOS moet instellen dat de PCI kaart de Primary controller is.

Op het moment dat XP dan is opgestart zal hij automatisch zorgen dat de AGP kaart het primary scherm is. Als je echter de PCI niet als primary zet, wordt hij in het geheel niet aangestuurd door XP.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt ;)

Overigens staat dit wel degelijk in een groot aantal topics op deze forums hoor, dus de volgende keer wel wat beter zoeken ;)

Verwijderd

eh..
[search=dualmonitor] bijvoorbeeld ? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.