Toon posts:

XP driver voor Apple monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hard op zoek naar een Win XP driver voor mijn 21" Apple monitor, ze staan op de -niet- bijgeleverde cd(2e hands vandaar) en op de website kan ik ze ook niet vinden. Weet iemand waar ik ze misschien wel kan vinden?

/ps
hier > http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/561161 < vroeg ik er eigenlijk ook al naar, maar in 1e instantie stelde ik een ander vraag dus aub niet beginnen te gooien met slotjes...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat denk je nou zelf.. een WindowsXP driver voor een Apple monitor.. gaat niet echt samen he :) Dat wordt of zelf maken, of een ander persoon zoeken die er zelf een gemaakt heeft..

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 18:04
Kun je de generieke monitor driver niet gebruiken dan? :?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon de standaard P&P monitor driver kiezen... en klaar is kees :)

Verwijderd

Topicstarter
P&P werkt deels fijn, maar daarmee werkt dus niet de 'control panel launcher button' waarmee je dus de geometry van je monitor kan veranderen. Ben op zoek naar de 'Apple Displays Software' cd-rom zoals dat officieel heet... zodat ik uiteindelijk dus m'n monitor fatsoenlijk kan uitlijnen.

> Pollewob
maakt Microsoft ook niet Office voor de Mac?

Verwijderd

Dit soort dingen zit niet in de driver maar in de software. En Apple gaat echt geen software voor pc maken als ze er geen bruut geld aan kunnen verdienen :)

Verwijderd

Topicstarter
In de manuals die je bij Apple kunt downloaden schrijven ze zelf dat die drivers cq. software er wel is... Maar zijn er misschien andere tooltjes waarmee je mijn probleem kunt oplossen?

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 11:24
Kun je hier wat mee, ik heb er verder geen verstand van, die Apple gevallen, maja...Heb je in ieder geval een linkje: Apple Displays Software 1.7.1.

edit:

Oh nee, dat is gewoon weer voor dat MacOS geval |:(

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Verwijderd

Topicstarter
thanx, sorry voor late reply, maar is idd MacOS :(
Pagina: 1