Wordt het dan niet een beetje te onoverzichtelijk?
een vette smiley erbij is nooit onoverzichtelijk 
mag ik ') voorstellen als code?
gebruik ik ook op mijn eigen ubb. en voor die met de hanekam gebruik ik =')
gebruik ik ook op mijn eigen ubb. en voor die met de hanekam gebruik ik =')
Euh.. ?? Wat voor 'expression' hebben die dingen dan? 
tuinhark : ik wou <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>code:</font><HR>')[/quote]als 'expression' nemen...
Hij's koel
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Mogen
en
dan ook?? De 'expression' moge duidelijk zijn
.
en
dan ook?? De 'expression' moge duidelijk zijn Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 20:05 schreef Razor_Blade het volgende:
gebruik ik ook op mijn eigen ubb. en voor die met de hanekam gebruik ik =')[/quote]') is slecht.. als je het laatste woord van tussen haakjes nog eens wil 'accentueren' dan heb je shit
gebruik ik ook op mijn eigen ubb. en voor die met de hanekam gebruik ik =')[/quote]') is slecht.. als je het laatste woord van tussen haakjes nog eens wil 'accentueren' dan heb je shit
Ehm.. ik bedoelde dus.. wat voor 'emotie' van de schrijver moeten die emoticons dan weergeven. NIET welke charactersequence. 
De ik kijk scheel en heb een scheve bek emotie?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 19:41 schreef hielko het volgende:
De ik kijk scheel en heb een scheve bek emotie? ;)[/quote]De ik kijk scheel en heb een scheve bek en doorgetrokken ogen om er dreigend uit te zien emotie.
De ik kijk scheel en heb een scheve bek emotie? ;)[/quote]De ik kijk scheel en heb een scheve bek en doorgetrokken ogen om er dreigend uit te zien emotie.
We hebben nu dus 2 slaap-smilies
, maar deze
lijkt mij ook wel leuk.
lijkt mij ook wel leuk.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 23:56 schreef Razor_Blade het volgende:
de 'don't fok with da pro' emotie
en die andere voor de 'fok da world' emotie
[/quote]Of als ergens in een draad een goed idee ontstaat : de 'Let's do this!' smilie:)
/me vind die hanekam zwaar ok.
de 'don't fok with da pro' emotie
en die andere voor de 'fok da world' emotie
[/quote]Of als ergens in een draad een goed idee ontstaat : de 'Let's do this!' smilie:)/me vind die hanekam zwaar ok.
Pagina: 1