Harddisk vlak bij voeding, kan/mag dit?

Pagina: 1
Acties:

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 21:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Naar aanleiding van mijn topic over mijn zelfbouw case ben ik diverse kleine dingetjes beter aan het uitzoeken.

Nu wil ik de voeding voor die pc ZONDER beschermende (metalen) kap in de voet leggen, met ernaast de harddisk. Kan dit uberhaubt zonder schade te veroorzaken op de harddisk? Zijn er problemen te voorzien?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

bij mij zit er een HDD bracket meteen onder mijn voeding.
als het slecht was voor de HDD zou de fabrikant van mijn kast die bracket daar niet plaatsen denk ik.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
HDD's zijn afgeschermt dus kan weinig gebeuren :7

als hij maar iets speling heeft is het ok..

Verwijderd

_MaLa_ schreef op 15 augustus 2002 @ 00:36:
HDD's zijn afgeschermt dus kan weinig gebeuren :7

als hij maar iets speling heeft is het ok..
De HDD is dan wel afgeschermt, de controllerprint met cache in ieder geval niet....

Ik zie vaak genoeg koffer/video/cdspelermods voorbij komen waarbij de video gestript is en de HD aan een plankje hout geschroeft zit - dus ik denk dat het wel mogelijk is - alleen de lange termijn zal het kunnen zeggen...

Zowieso is koeling het grootste probleem.
De voeding is meestal een afgesloten doos omdat sommige mensen altijd met hun vingers aan willen zitten - en dat is niet zo slim met 220V...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 21:09

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Koeling is geen probleem in mijn project, hij krijgt gewoon frisse lucht van de casefan onderin. En 220v? Die zit lekker in de Plexiglas case.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

aopen heeft in sommige kasten brackets zitten boven de voeding. lijkt me dus niet dat het kwaad kan.
Pagina: 1