[ut] temp files zo weg te halen?

Pagina: 1
Acties:

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 23:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Hey, ik zit hier een beetje in mn Game Files te rommelen omdat ik mn HD wat opruim, en nou vind ik in de map Unreal Tournament gewoon een hele berg Cache####.tmp files.
Nou vind ik dat niet zo erg, maar ze variëren in grootte van 4k tot 3 mb... en het zijn er zo'n 42.

Mag ik ze zomaar weghalen, en als UT dan weer opstart, maakt hij dan nieuwe aan? Of is het juist van groot belang dat ik er niet aan zit? Ik wil ze graag gewoon voor nu ff weghalen... al snap ik dat het dweilen met de kraan open is ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:34
Dat zijn al die bestanden die je download als je met een server connect. Is soms een map, soms een of andere vote of die skeletal chars ofzo. Je kunt ze verwijderen, maar als je weer met een server connect die ze nodig heeft moet je ze opnieuw downloaden.

In het cache.ini bestand staat precies wat wat is.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Je kunt ook programma's als WashAndGo gebruiken om dat soort bestanden weg te krijgen. Dan beoordeelt dat programma of het schadelijk is om ze weg te halen.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 16:48

Sponge

Serious Game Developer

Meestal gebruik je de helft al niet eens meer vanwege nieuwe updates.. zo nu en dan je cache leeg gooien is sowieso wel een slim idee (en de custom maps die je regelmatig gebruikt in de maps dir gooien met behulp van een programma.. zijn wel een aantal op planetunreal.com denk ik)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 23:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ben ik weer, ik was mn topic even vergeten. :+

$nummer, ik snap niet precies wat je bedoelt... als ik een map download van de server, pleurt ie ze in [maps] en als ik een texture of een botpack ofzo download, dan gaan ze automatisch naar een map [textures] enzo, al die utx bestanden dus. Die raak ik niet kwijt, die zijn allang opgeslagen dan.

Vandaar, dat ik even de raad van OudMannetje ga opvolgen, en die ini file es door ga lezen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs