Toon posts:

Cooler 1800+ probleem door afgebroken dinges

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja . eerst moet ik weten hoe je een plaatje toevoegt anders kom ik niet verder.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
code:
1
[img]url[/img]

They made me do it.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hm.. misschien een afgebroken voetje van de socket? Welnu, neem dan een cooler met zo'n breed klemmetje die alle drie voetjes aan een kant van een socket omklemt. Dan maakt een voetje minder of meer niet zoveel uit :)

Verwijderd

als je mobo is uitgevoerd met gaten om de socket, dan kun je een koeler nemen die op die gaten wordt vevestigd. Of uiteraard de optie die BalusC al geeft, een koeler met 3 klemmetjes

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Een koeler met 3 klemmetjes :? Nooit gezien iig.. Wel een koeler met een breed klemmetje met 3 gaten aan elk kant :+

Verwijderd

lees de faq nou eens een keer door over hoe het hier allemaal werkt, dat is toch niet zo heel erg moeilijk geloof ik.
De meeste van je andere posts zijn ook niet zo heel erg jofel. nofi :/

Verwijderd

Topicstarter
laat dat plaatje dan maar zitten dan.
Oke . ik heb een msi k7t turbo maar er is ooit
bij het plaatsen van een 1ghz athlon zo'n lipje afgebroken.
ik heb er nu een een of adere aliminium neolec cooler opzitten en die zou
gebruik maken van alle bevestiging lipjes. ( met de core op het laagste v word de cpu 55 graden, te heet he
maar nu wil ik er een Athlon Xp 1800+ opzetten maar heb daar geen cooler voor.
nu heb ik een goeie cooler nodig die die met gemak kan coolen maar moet dus
wel op het mobo passen.
er zitten ook 4 gaten om de socket , maar niet zo als bij een p4.
ze zitten er ongeveer 5mm to 1 cm van de socket af.
ik heb al bij spire gekenen maar daar zie je de bevestigingen niet zo goed.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
lees eerst de faq door en bereid je post goed voor dat gelijk alle benodigde informatie en eventueel pics er staan dit is dus waardeloos ! |:(

Verwijderd

search
als je daar eens een paar trefwoorden invult, bv: cpu, koeler, gaten, socket, etc
Dan ga je zeker antwoorden vinden :)

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Kijk eens voor een globlawin TAK68, deze gebruikt alle 6 de pinnetjes. (op de frontpage van T.net staat een linkje naar een review op mikhailtech)
Globalwin TAK68 koeler review

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Okay tlforce begaat hier een ongelooflijke misser doordat hij overduidelijk de FAQ niet even doorgenomen heeft :+ maar aangezien hij z'n vraag nu wel duidelijk gepost heeft wil ik het daar bij laten, dus graag niet meer over z'n stuntelige openingspost heenvallen mensen ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
jaja ik weet het faq doornemen, maar ik ben de laaste tijd een beetje stressig en zo
hoge internet kosten en zo. (56K modem). maar dit alles zal allemaal verholpen zijn zodra
we cable hebben.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Swiftech MCXC370 gebruikt eveneens alle bevestigingsuitsteeksels van de socket. De MCX370 niet overigens... Dit omdat die C versie veel koper bevat --> zwaarder --> meer houvast nodig :) Heb de C hier ook op een 1800+ zitten, voldoet uitstekend.

Verwijderd

Ik raad deze koeler aan.
Niet dat ik deze heb, ik heb een peperdure, maar de reviews zijn goed, en wat ik van gebruikers hoor hier op Tweakers is ook positief.

Zalman 5100
Je monteert hem op die 4 gaten rond de socket, hij kost maaar iets van 25-35 Euro, is lekker stil, en koelt goed.
http://www.tweakers.net/pricewatch/28516

Afbeeldingslocatie: http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages//zalman5100alcu-s.gif

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 10:45 . Reden: Twealers.not.Tweakers ]

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Kijg je er zo te zien ook nog een fanmate bij :9
Of is dat wat anders?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

koop die maar, probleem opgelost :+

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Coolermaster HHC-001, perfecte koeler. weet alleen niet of je em kan vastzetten vanwege dat pinnetje

Verwijderd

Topicstarter
ik ga denk ik voor de Zalman 5100.

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
Jeez wat kunnen sommige mensen toch lekker gestress reageren als iemand een vraag stelt die al eens eerder gesteld is ;) niet iedereen heeft al kabel. Ik heb zelf de alpha Pal 8045 ( gaat ook door de gaten op je mobo) en die coolt mijn XP 1900 prima.

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

Topicstarter
of is de zalman CNPS6000.CU niet beter
Pagina: 1