In dit topic kwam [eNeRGy] met een uitspraak die mijn aandacht trok:
Er is dus inderdaad een Spanjaard die al fixes heeft aangedragen waarin het document.all model en het window.event model van IE in Mozilla zou gaan werken.
Echter ziet het ernaar uit dat er nogal wat weerstand is vanuit de harde kern van Mozilla devvers, en lijkt het er vooralsnog op dat deze aanpassingen voorlopig niet in Mozilla terecht zullen komen.
Veel pro's en con's worden al in de originele discussie aangedragen, en zelf denk ik ook dat de con's veel zwaarder wegen, maar misschien zijn er hier nog mensen die er een andere kijk op hebben.
In elk geval vond ik het een vermelding in een eigen topic wel waard
Om eerlijk te zijn: mijn mond viel open van verbazing, want ik voorzag al direct problemen met browser-detectie. Navraag leerde dat [eNeRGy] het ergens op bugzilla had gelezen, dus ben ik even wezen zoeken, en vond inderdaad deze nogal felle discussie op bugzilla.Mozilla bouwt alle IE dingen na om meer backwards compatibilteit te krijgen, zo is iemand bezig om document.all in te bouwen, etc.
Er is dus inderdaad een Spanjaard die al fixes heeft aangedragen waarin het document.all model en het window.event model van IE in Mozilla zou gaan werken.
Echter ziet het ernaar uit dat er nogal wat weerstand is vanuit de harde kern van Mozilla devvers, en lijkt het er vooralsnog op dat deze aanpassingen voorlopig niet in Mozilla terecht zullen komen.
Veel pro's en con's worden al in de originele discussie aangedragen, en zelf denk ik ook dat de con's veel zwaarder wegen, maar misschien zijn er hier nog mensen die er een andere kijk op hebben.
In elk geval vond ik het een vermelding in een eigen topic wel waard
Intentionally left blank