Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
das best jammer... zou wel een mooie zijn... staan we de ene dag nog maar 1M achter ze ofzo en de volgende dag 48M boven ze
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Waarom zou je dat in godsnaam willen doen... Het opsparen van blokjes is ranzig ineffictient... Je loopt de kans dat mensen al het random blokje hebben uitgerekend in de tijd dat jij dat blokje in je proxy hebt hangen... Onzinnig dus...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Daar zat ik ook over na te denken: Je verliest blokjes als je ze houdt.
Ach ja, zo is het voor iedereen wat leuker heb ik het idee. Je ziet directe resultaten en kunt daar ook leuke stats aan vast hangen.
Toch jammer dat er geen MF meer komt....
Ach ja, zo is het voor iedereen wat leuker heb ik het idee. Je ziet directe resultaten en kunt daar ook leuke stats aan vast hangen.
Toch jammer dat er geen MF meer komt....
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zolang je zorgt dat je geen random blokjes kraakt heb je nergens last van. Deze blokjes worden nl. uit een aparte keyspace gehaald, en blokjes die dus uitgereikt worden door dnet zullen nooit uit dat stukje komen.
Pas als je zelf random blokjes kraakt, kan het dus zijn dat deze door iemand anders random is gedaan, anders kun je min. 90 dagen sparen voordat ze weer worden uitgegeven door dnet.
Pas als je zelf random blokjes kraakt, kan het dus zijn dat deze door iemand anders random is gedaan, anders kun je min. 90 dagen sparen voordat ze weer worden uitgegeven door dnet.
[removed]
Verwijderd
jawel, als er 100 blokjes zijn en ze moeten allemaal worden uitgereikt en jij pakt 1-40 in die tijd en iemand anders pakt in dezelfde tijd random blokjes (geen internetverbinding ofzo) dan pakt die bijvoorbeeld 1,6,12,21,26,33,41,48,64,67,69,72,75,80,89,92,95,97,98
Tja, dan heb jij wel de helft voor niks gedaan.. (nou doen heel weinig mensen random blokjes dus dat zal ook wel los lopen
Tja, dan heb jij wel de helft voor niks gedaan.. (nou doen heel weinig mensen random blokjes dus dat zal ook wel los lopen
Wat is dit?
Een complot om mij over de zeik te krijgen of zo? :(
MiXMasteR> lees die post van redwing nog eens, laat vooral de woorden "aparte keyspace" even goed inzinken, en lees anders ff hier verder.
Een complot om mij over de zeik te krijgen of zo? :(
MiXMasteR> lees die post van redwing nog eens, laat vooral de woorden "aparte keyspace" even goed inzinken, en lees anders ff hier verder.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Dat 'aparte' keyspace is gelul; Ik kan als gebruiker zelf instellen in de ini file 'waar' ik wil beginnen met de random blokjes... Daar doen de keyservers niks aan als ik geen verbinding maak/heb...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik kan als gebruiker zelf instellen in de ini file 'waar' ik wil beginnen met de random blokjes...[/quote]Je kunt met randomprefix instellen uit welke random range je client blokjes neemt ja, maar dat zijn en blijven gewoon andere ranges dan waar normale blokjes uit komen.
Waarom je dat stuk kunt instellen staat hier Daar kun je ook uithalen dat het echt aparte keyslices zijn waaruit de random keys worden gehaald.
[removed]
maar als je flusht op een pproxy is het toch zo dat die van de binnegekomen blokjes automaties doorgeeft aan d.net van "hée, dit blokje heb ik binnen dus niet meer uitzenden " ? als dat zo is moeten de pproxy's opsparen voor de megaflush, en evt. om de beurt flushen zodat d.net het niet zal zien als een MF.....
Zo gezegd, zo gedaan.
Pagina: 1