Ik ben bezig met een achtergrond voor een brochure, low budget (geen tijd snel snel) dus ik dacht daar kan ik wel met mijn nieuw-opgedane-3d-kennis vlug iets gelikts voor maken.
ik heb hiervoor een logo gebruikt dat ik vanuit een Adobe illustrator bestand gemerged heb in een 3dmax bestand het illustrator bestand ziet er zelf strak uit, ook als ik het in 3dmax importeer en de patch extrude mag ik niet klagen, maar zodra ik het file render naar eps 300dpi (want dat is bruikbaar voor drukwerk) krijg in het gerenderde document lelijke hoeken.
wat doe ik verkeerd?
1. moet ik op een andere manier renderen of nog groter?
2. is de conversie van illustrator vs 3dmax niet in orde en is het verstandiger om de objecten na te bouwen in max zelf?
3. moet ik van mijn bestaande patch iets anders maken
(ik heb geprobeerd een mesh te maken en die bij de beziers van de vertex aan te passen maar dat leverde geen beter resultaat)
het voorbeeld:

ook andere tips n tricks omtrend 3d vs high-res-export zijn welkom!
thanx!, NOOBgrl
ik heb hiervoor een logo gebruikt dat ik vanuit een Adobe illustrator bestand gemerged heb in een 3dmax bestand het illustrator bestand ziet er zelf strak uit, ook als ik het in 3dmax importeer en de patch extrude mag ik niet klagen, maar zodra ik het file render naar eps 300dpi (want dat is bruikbaar voor drukwerk) krijg in het gerenderde document lelijke hoeken.
wat doe ik verkeerd?
1. moet ik op een andere manier renderen of nog groter?
2. is de conversie van illustrator vs 3dmax niet in orde en is het verstandiger om de objecten na te bouwen in max zelf?
3. moet ik van mijn bestaande patch iets anders maken
(ik heb geprobeerd een mesh te maken en die bij de beziers van de vertex aan te passen maar dat leverde geen beter resultaat)
het voorbeeld:

ook andere tips n tricks omtrend 3d vs high-res-export zijn welkom!
thanx!, NOOBgrl
thams portfolio: www.thamar.nl