RGB-scart BOX .. waar ??

Pagina: 1
Acties:

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Topicstarter
Mijn tv thuis heeft maar 1 RGB-scart ingang en aangezien ik meerdere apparaten met RGB-scart heb, leidt dit tot de meest vreemde capriolen om de RGB-scartstekker (waarom ziiten die ingangen niet aan de zijkant van een tv? 8)7 ) te verwisselen tussen mijn DVD-speler en PS2. Ik zoek dus een RGB-scartbox en geen "gewone"scartbox (heb ik al, tried no succes).

Wie kan mij helpen ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
een rgb scartbox is niks anders als een normale scartbox met alle pinnetjes doorverbonden. je moet er dus op letten dat alle 20 pinnentjes doorverbonden zijn.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
21 pinnetjes :P

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik heb hetzelfde ding nodig. Dus help die jongen even :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:37
Een eventuele andere mogelijkheid, ik heb geen idee of het wel bestaat, is een los scartblok gebruiken met tulpaansluitingen, maar dan dus geen audio, maar rgb. Dan kun je gewoon een audio/video schakelaar kopen (=3x tulp) en zo schakelen. Maar dit is een omweg en ik weet niet eens of deze blokjes wel bestaan. Als ze wel bestaan, bestaan 21polige scartschakelaars ook wel, dus eigenlijk is het nutteloos wat ik zeg :z

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

ik heb nog een beter idee

gebruik je PS2 als DVD-speler

probleem opgelost

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45
Tsja ik heb zo'n switchbox van Conrad voor 17 euro ofzo... maar dat spul is nou niet echt supersterk (twee weken en het kastje ligt hier al in puin...)

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Die zijn gewoon te koop hoor, hier in Apeldoorn kan je ze iig bij het onderdelenhuis en bij verschillende electronicazaken halen. En bij Conrad bestellen zal idd ook wel kunnen ja.

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Heb een ander voorstel voor je:
Tis idd niet egt handig dat de scart aansluiting aan de achterkant zit en niet aan de zijkant ofzo. Maar koop gewoon een verlengkabel van een metertje of anderhalf voor een scart aan sluiting. Die leg je gewoon ergens neer waar je makkelijk bij kan, dan hoef je niet elke keer achter de tv te klimmen. Kwalititeitsverlies is ook minder dan met een scart box is mijn ervaring...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:30
Volgens mij begrijpen de meeste mensen niet wat hier gevraagd wordt. Het gaat om een doos waarbij ALLE scart-poorten RGB ondersteunen, dus niet slechts één met RGB en de rest composiet (die kan ik bij de Gamma krijgen). Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar als iemand me even kan uitleggen hoe ik zo'n doosje kan modificeren (beetje solderen), dan ben ik heel benieuwd.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1