[tiepuh] we worden bijna ingehaald

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

geeft niks man...wel goed dta je alert bent op cheaters }:O

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

_DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 13:09:
... maar op me werk ook nogeens 5k, ...

Echt actief ben je dan niet op je werk :P
Gelijk heb je, 't is veels te warm

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

KoW schreef op 15 augustus 2002 @ 13:15:

[...]

Echt actief ben je dan niet op je werk :P
Gelijk heb je, 't is veels te warm
8) ten eerste het was maar een voorbeeld

ten tweede ik heb hier 4 machines staan en zit dus het minst op mijn live bak

ten derde het is hier lekker koel hoor met de airco aan en de luxaflex dicht 8)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Even iets heel anders. Vreet die shit eigenlijk iets aan geheugen/cpu/resources in het algemeen? Hoe gaat ie om met andere progjes. Met andere woorden, krijg ik geen gefuck met andere progjes als ik dit installeer??

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Lol, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik bij de Sharereactor groep zit ;)
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 10:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

lijkt me stug... zo'n zwaar progje is het echt niet lijkt me.
en bandwidth heeft ie alleen nodig als je flushed en dat is ook niet veel...

dit is echt een van de meest simpele dpc-projecten die er is als je het mij vraagt!

¯\_(ツ)_/¯

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

hij pakt wel wat cpu power maar dat is wel heel erg weinig als ik veel toetsen indruk pak hij op zijn max 03 cpu power 1 of andere process pakt dan de rest weet echt niet wat dat is >:)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
RUFFNECK schreef op 15 augustus 2002 @ 13:48:
Lol, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik bij de Sharereactor groep zit ;)
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?
Totaal weet ik niet precies, je hebt altijd mensen die aan een nieuw project gaan meedoen zonder dat daar hier op GoT wat over bekend is.

Maar laten we als maatstaf nemen de projecten die hier voorbijkomen.
Dan hebben we: RC5-64, OGR25, Gnome@home, UD Think, Folding@home, Seti@home, D2OL, ECCp en Distributed Folding.

9 Distributed Computing projecten, hiernaast doen er aardig wat mee aan Ecology Fund en het Dolphin project

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Ermz zijn er geen hitparades hiervan

ja ik weet het geen search gebruikt maar ben wel benieuwd

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

mwah, gaat best snel, had gister al bijna 15k keys :p
graag gedaan

¯\_(ツ)_/¯

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

code:
1
2
3
4
5
6
7
My is in 12,874th place.

My has been a participant since 2002-08-14,
and in that time has typed 25,173 keys in total.
This user last sent a pulse to this server on Aug 16 at 06:05:47am
and has sent a total of 43 pulses overall.
My lives in Netherlands.

Gaat lkkr snel, m'n zusje is verslaafd aan het chatten _/-\o_ , dus ook ff op haar pc n progie neergeplant :D :7

Nu 1 dag mee, en al ruim 20K aan keys, das lief voor DPC! O-)

Eigenlijk is My ook wel nieuwsgierig in een hitparade van het Dolphin project, is dit te realiseren? :?

[ Voor 0% gewijzigd door My op 16-08-2002 13:09 . Reden: code ff aangepast... ]

• Witlof
  • Laatst online: 09:04
Aangezien Dolphin (net als Ecology Fund) geen distributed computing is komt er hiervan geen hitparade op GoT. Hierover is al eens een discussie geweest dacht ik.

• My

My

Mij niet bekend...

Ik vroeg me eerlijk gezegt al af waarom er geen Ecology Fund hitparade meer was...

Maarja... Misschien n hitparde niet daily maar weekly, das tenminste nog wat...

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ecologyfund hitparade is er niet, omdat Droopy-, de stats-meester, verhuisd is en omdat de KPN zijn ADSL-shit om zeep gebracht heeft. Maar ook dat is al minimaal 5x langs gekomen :P

Met andere woorden. My, Wakker Worden :Z ;)

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ja ok maar dan is er toch wel een hitparade van ecology(wat ik al wist) met de stats die sjrooda maak kun je volgens mij heel makkelijk een hitparade maken

ja toch? we zijn toch Dutch Power Cows en niet Distributed Power Cows

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Ik ga niet de hele discussie hier nog een keer voeren, maar ik haal nog maar een keer het voorbeeld van MarcyDarcy aan:
Als je een voetbalteam begint en je noemt jezelf Dutch Power Cows dan is het ook niet de bedoeling dat je daar /5 mee gaat volgooien.

De rest van de discussie kan je terugzoeken met de search :P (alstie al werkt?)

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

valt wel wat voor te zeggen maar is ook weer niet helemaal waar

als er bijvoorbeeld een dpc lanparty is komen daar ook topics en foto's over hierzo heb opzich geen reet te maken met distributed computing (99 procent van de mensen heeft al een koe op zijn machine die op die lan komt)

wat natuurlijk wel zo is dat als je bijvoorbeeld bij een bedrijf werkt en je gaat daarmee voetballen heeft dat ook niks met je werkzaamheden te maken (als je in een staalfabriek werkt) toch komt het meestal wel op de website / persooneelsblad etc etc etc

ps. einde discussie hoor :)

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

:( :X :X ;)

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

hmmz, heb me meteen geregistreerd, vind het wel geinig ;)

aangezien ik nogal VEEL type.

1 ding snap ik alleen niet, je kunt dit programma toch makkelijk cheaten? of lijkt dat maar zo

misschien dat ik vanavond maar 's een boek overtik ofzo ;)

zondag bedoel ik

Verwijderd

Kan ik ook zien wat ikzelf aan toetsen heb ingetikt? Dus zoveel e's zoveel a's? :D

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

@ bitbyter ja je kan redelijk makkelijk cheaten maarja dat doe je natuurlijk niet... ik had op het forum gelezen dat er een output file copy/merge truuk is zoals bij ogr/seti etc etc ook is gewoon twee keer je keystrokes versturen. en je kan als een idioot op je tb gaan rammen of daar een apparaatje voor gebruiken. Heb je allemaal niks aan want dna is de lol weg!

@itsnows zie de beta site, dit komt wel in de nieuw client, waarin ook lokale stats zitten en waarmee je ook normaal offline kan werken en niet mijn truuk met lege bin-file hoeft uit te halen

• My

My

Mobster schreef op 16 augustus 2002 @ 13:57:
Ecologyfund hitparade is er niet, omdat Droopy-, de stats-meester, verhuisd is en omdat de KPN zijn ADSL-shit om zeep gebracht heeft. Maar ook dat is al minimaal 5x langs gekomen :P

Met andere woorden. My, Wakker Worden :Z ;)
:O ;)

Ja dat wist ik wel, BTW heb ik um zelf over gemaild en het mailtje dat ik trug kreeg gedeeltelijk hier gepost (naar ik d8), dus dat hoef je mij niet te vertellen...

Maarja, geen hitparade (danwel dagelijks, danwel wekelijks) betekend dat de populariteit terugloopt... Ik wist bijvoorbeeld nix van dit project en doe ook pas sinds (bijna) 2 dagen mee...

Just My opinion...

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
(jarig!)
Ik heb ff 't programaatje geinstalleerd ( en vanzelfsprekend DPC gejoined :) ). Maar je hebt dus geen vaste internetconnectie nodig, begrijp ik? En ik kan ook op een andere pc zonder internet installeren, heeft geen problemen met sparen ofzo?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• inquestos
(jarig!)
My schreef op 16 augustus 2002 @ 17:52:
[...]

:O ;)

Ja dat wist ik wel, BTW heb ik um zelf over gemaild en het mailtje dat ik trug kreeg gedeeltelijk hier gepost (naar ik d8), dus dat hoef je mij niet te vertellen...

Maarja, geen hitparade (danwel dagelijks, danwel wekelijks) betekend dat de populariteit terugloopt... Ik wist bijvoorbeeld nix van dit project en doe ook pas sinds (bijna) 2 dagen mee...

Just My opinion...
IDD, uit het feit dat veel mensen zijn gejoined na dit mailtje kun je wel de conclusie trekken dat weinig GoT-ers een probleem hebben met het installeren van dit programaatje: kost geen processorverbruik, dus je kunt het gewoon naast een ander project installeren. Misschien een idee om een keer op de frontpage te zetten, misschien zit er dan wel bijna een ledenverdubbeling in :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Qua leden is er geen probleem zo te zien >:)
Aantal leden is nu gelijk aan de nummer 2 op de lijst dus is het een kwestie van typen, typen, typen, typen, typen (kijk dat schiet weet op) :)

Dus tik lekker duidelijke post en URL's handmatig intikken en het lukt vanzelf :)

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:04:
Aantal leden is nu gelijk aan de nummer 2 op de lijst dus is het een kwestie van typen, typen, typen, typen, typen (kijk dat schiet weet op) :)

Dus tik lekker duidelijke post en URL's handmatig intikken en het lukt vanzelf :)
ga jij eens een boel nieuwe FAQs schrijven >:)
en een nieuwe straf invoeren bij n00btopic:
aanmelden voor project dolphin en de betreffende FAQ 4 keer overtiepen >:)

• cybermans
  • Laatst online: 09:36
* cybermans is proud op zijn first post :p een dit zij weer wat keys

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Leuk:

http://project-dolphin.ne...odview.cgi?PodID=6&OUID=1

Als je in die lijst staat wordt je verdacht van cheaten!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:47:
Kan ik ook zien wat ikzelf aan toetsen heb ingetikt? Dus zoveel e's zoveel a's? :D
Nee, gelukkig niet, anders zou heb programma's alles wat je intypt (passwords, emailadressen enzo) kunnen loggen en daar de maker misbruik van laten maken.

Ik heb trouwens nog een vraagje, ik heb beneden een pc met pulse maar daar staan zo'n 700.000 toetsen in, kan ik dat nog flushen of wordt dat gereject?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:47:
dev.project-dolphin.net

Afbeeldingslocatie: http://dev.project-dolphin.net/snaps/frequency_chart.gif

Afbeeldingslocatie: http://dev.project-dolphin.net/your_profile.gif

Afbeeldingslocatie: http://dev.project-dolphin.net/autopulsing.gif

Met het huidige programmaatje kun je alleen zien hoeveel keys je al hebt getyped. Maar met het komende (vraag me niet wanneer) programaatje kun je dat wel allemaal zien. Zie pics & site.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• inquestos
(jarig!)
YoMaN schreef op 17 augustus 2002 @ 01:18:
[...]

dev.project-dolphin.net

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met het huidige programmaatje kun je alleen zien hoeveel keys je al hebt getyped. Maar met het komende (vraag me niet wanneer) programaatje kun je dat wel allemaal zien. Zie pics & site.
Als ze dat mee gaan opsturen zou dat dus een goede beveiliging zijn tegen "mechanische cheaters"

Maar eh, nogmaals: Je kan zeker geen client installeren, op een computer zonder internet, of je moet zowat elke dag uploaden ?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoow, 100.000 extra keys gedumpt :P
Van #Tweakers.net op irc.tweakers.net:

<RobinVreuls> !keys Robin
-Po- Robin typed 1,492,897 keys and contributed 1,229,819 keys to Dutch Power Cows in 795 pulses (last pulse: 2002-08-10 18:10:33) - Ranking: 1837
<RobinVreuls> ff keys dumpen
<RobinVreuls> done
<RobinVreuls> !keys Robin
-Po- Robin typed 1,594,164 keys and contributed 1,331,086 keys to Dutch Power Cows in 796 pulses (last pulse: 2002-08-16 18:47:45) - Ranking: 1837
:Y)

• Teun

Teun

Was YoMaN

inquestos schreef op 17 augustus 2002 @ 01:44:
Maar eh, nogmaals: Je kan zeker geen client installeren, op een computer zonder internet, of je moet zowat elke dag uploaden ?
Volgens mij kan het wel. Je moet dan je instellingen zo zetten:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~jbekkers/yoman/pulse.gif

En dan rechterknop op het icoontje en daar 'Pulsing enabled' uitzetten.

Als je dat gedaan hebt dan moet je nadat je op je computer met internet gepulsed hebt. Unload & exit doen. Je 'Dolphin.bin' van je computer zonder internet op de computer met internet zetten (in de goede map). Opnieuw het pulse programmaatje opstarten. En pulsen maar. Ik denk dat dat werkt. Maar ik heb het nog nooit geprobeert.

Je kunt dan zolang wachten als je wilt met pulsen. Maar ik zou niet te lang wachten, anders verdenken ze je misschien van cheaten.

• My

My

Nog ff n vraagie...

Wat is überhaubt het nut van dit project? Ik denk eigenlijk zelf dat ze dus wel zien welke toetsen jij aanslaat en dat ze ook best wel in staat zijn daar w8woorden en usernames uit te halen...
Niet dat dit mij zoveel scheelt maar ik weet dat enkele mensen dit wel interreseerd...

Misschien iemand die toch iets nuttigs heeft ontdenkt aan dit project behalve w8woorden van mensen eruit filteren en er dan ongelovelijk veel misbruik van gaan maken? :?

PS. ik zeg niet DAT het gebeurd, maar het ZOU kunnen... Niet? :?

Zo weer lkkr wat aanslagen...

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:04:

En door middel van af en toe een dergelijk topic schiet het aantal leden ook weer omhoog >:)
My schreef op 17 augustus 2002 @ 11:12:
Wat is überhaubt het nut van dit project? Ik denk eigenlijk zelf dat ze dus wel zien welke toetsen jij aanslaat en dat ze ook best wel in staat zijn daar w8woorden en usernames uit te halen...
Niet dat dit mij zoveel scheelt maar ik weet dat enkele mensen dit wel interreseerd...

Misschien iemand die toch iets nuttigs heeft ontdenkt aan dit project behalve w8woorden van mensen eruit filteren en er dan ongelovelijk veel misbruik van gaan maken? :?

PS. ik zeg niet DAT het gebeurd, maar het ZOU kunnen... Niet? :?
Nut is er niet, het is voornamelijk zelfverheerlijking middels de stats en competitie, en daarbij: vind je het zelf ook niet leuk om te weten hoeveel je typt?

Wachtwoorden worden niet doorgegeven; op het forum van een van de andere teams (Ars of S@NL, geloof ik) een post van iemand die met een packetsniffer heeft gekeken naar de output; de doorgevoerde data is te weinig om iets nuttigs mee te doen.

• My

My

sjroorda schreef op 17 augustus 2002 @ 11:27:
Nut is er niet, het is voornamelijk zelfverheerlijking middels de stats en competitie, en daarbij: vind je het zelf ook niet leuk om te weten hoeveel je typt?

Wachtwoorden worden niet doorgegeven; op het forum van een van de andere teams (Ars of S@NL, geloof ik) een post van iemand die met een packetsniffer heeft gekeken naar de output; de doorgevoerde data is te weinig om iets nuttigs mee te doen.
Toch ff blij dat te weten... Je weet maar nooit hoeveel mensen er tegenwoordig je w8woorden zitten te tappen...

Uiteraard vind ik het wel lol om te weten hoeveel ik typ >:)

Ik ben uiteraard ook statsgeil 8)7 :P :9 :9~

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb wel eens wat gelezen over het showen van je getypte keys op je eigen site. Er stond ook bij hoe het moest. Maar nu lees ik in de faq dat het nog niet mogelijk is. Weet iemand hoe dat zit?

• inquestos
(jarig!)
Kijk maar eens op het forum dolphin, staat geloof ik wel op hoe het moet.

• sjroorda
Tomcat schreef op 17 augustus 2002 @ 14:51:
Ik heb wel eens wat gelezen over het showen van je getypte keys op je eigen site. Er stond ook bij hoe het moest. Maar nu lees ik in de faq dat het nog niet mogelijk is. Weet iemand hoe dat zit?
http://project-dolphin.net/webdev.shtml, en dan onder het tweede kopje (Your total key-count)

Zo werken ook 'mijn' stats ;)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

huh, dat was toch gelimiteerd :?
tot zoveel verzoeken per dag of zoiets ?

• Reefer
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

we hebben nu al meer leden dan alliance francophone BTW :)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Moosehead heeft Pulse dan ook maar geinstalleerd. Zou het goed moeten doen want de vriendin van Moosehead is het type dat voor elke tien aanslagen er acht over moet doen omdat er ergens een fout staat.

Het moet trouwens ook afgelopen zijn met woorden als w8woord, ff, en idd. Gewoon voluit schrijven! :)

• cybermans
nou das dan superrrrrr want dat was mijn doel ook. hehe en we gaan me t5och een partij uitlopen neem ik aan. :P

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

deze pc heeft er net ook een 30k uitgepoept.
tenminste, dat zat er net nog in de buffer. Nu staat ie op 6.570 dus ik neem aan dat ie heeft geflushed

• M v Akkeren
  • Laatst online: 14-05 19:32
Hmm, vaag. Ik ben onder DPC begonnen en toen ff geswitched naar een ander team. Just for fun en maar voor 1 uur. Nu zijn mn stats echt vaag. Ik heb meer contribution als total. Echt vaag. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik doe mee onder dezelfde nick als die ik hier op het forum heb. --> http://project-dolphin.ne...v%20Akkeren&uid=9525#info

Verwijderd

Ja, je hebt je eigen contributie en die voor het team, die zijn niet hetzelfde, omdat je keystrokes niet mee kan nemen als je changed van team, of je niet direct aan het begin aanmeld bij een team.

• sjroorda
KoW schreef op 17 augustus 2002 @ 17:45:
huh, dat was toch gelimiteerd :?
tot zoveel verzoeken per dag of zoiets ?
Er zit een limiet op om te voorkomen dat iemand de hele db leeg gaat halen. Ik gebruik voor de stats ook de db van dolphin, en dat zijn minimaal zo'n 1500-2000 verzoeken per dag, dus tenzij jouw site gigantisch druk bezocht wordt, is er niets aan het handje.

Oh ja, voor het bijhouden van het aantal verzoeken/dag wordt op IP-adres gecontroleerd

• GeniusDex
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

sjroorda schreef op 18 augustus 2002 @ 12:26:
[...]

Er zit een limiet op om te voorkomen dat iemand de hele db leeg gaat halen. Ik gebruik voor de stats ook de db van dolphin, en dat zijn minimaal zo'n 1500-2000 verzoeken per dag, dus tenzij jouw site gigantisch druk bezocht wordt, is er niets aan het handje.

Oh ja, voor het bijhouden van het aantal verzoeken/dag wordt op IP-adres gecontroleerd
Als je het lief vraagt kunnen ze ook een IP een uitzondering geven. Dan heeft ie geen limiet (maar moet dus wel een goede reden hebben)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• sjroorda
Zo, maar even een mailtje gestuurd om te vragen waar mijn verdwenen miljoen keys waren, bleek dat er wat was misgegaan met het updaten en zo van de website/database:
Hi! Thanks for bringing this to my attention! I was indeed doing some
switching around of things during the time you were away, and while changing
all the scripts to the new system, I overlooked that specific API script.
It's been updated to reflect the changes.

To let you know what actually happened, your Team Contribution total was
displaying to you the total number of keys typed by you to DPC since the
last time you joined it. Now, it more accurately displays the TOTAL keys
you've ever contributed to DPC.

Thanks again, and have fun

- Jason

----- Original Message -----
From: "Siemen Roorda" <s.j.roorda@twi.tudelft.nl>
To: <dolphin@project-dolphin.net>
Sent: Sunday, August 18, 2002 8:30 AM
Subject: Wrong keycount 'team contribution'

> I joined Project Dolphin and the team Dutch Power Cows (DPC) on April 4,
> and thusfar I never experienced problems: my keycount growed, my
> teamcontribution too, always almost the same number of keys as my total
> key count (I joined the project and the team the same moment).
>
> I went July 28 on holiday, and returned August 11; and I almost got a
> heart attack when I saw that my team contribution was one million keys
> down!?
>
> When I look in the teamlist on project-dolphin.net
> (http://project-dolphin.ne...mode=team-look&step=look-
> this-team&TeamID=2), I see the number of total keys and the number of
> 'teamkeys' the same; when I retrieve my own user information (which I
> use for DPC-statistics)
> (http://project-dolphin.ne...hp?UserID=3467&Info=basic),
> I see not even a million keys.
>
> How could this happen? An can this be reset?
>
> Regards,
>
> Siemen Roorda
Ben nu 97 plaatsen in de stats omhoog geschoten, van 150 naar 53 >:)

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ja dat kan ik ook in mijn eigen stats :p O-)

• cybermans
Mensen we moeten nog harder gaan tiepen want het land frankrijk heeft maar 32 miljoen keys achterstand op nederland. Installeer het op alle tiepmiepen hun pc's enne we need that keys

• inquestos
(jarig!)
sjroorda schreef op 18 augustus 2002 @ 12:26:
[...]

Fijn dus als je ISDN/telefoon hebt, of begrijp ik dit verkeerd.

Verwijderd

cybermans schreef op 18 augustus 2002 @ 18:39:
Mensen we moeten nog harder gaan tiepen want het land frankrijk heeft maar 32 miljoen keys achterstand op nederland. Installeer het op alle tiepmiepen hun pc's enne we need that keys
jow hier net geinstalleerd, zal op het werk ook wat neerzetten :)

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 14-05 11:33
Ik heb net zelf ook geinstalleerd, zal bij de Noizy Cows op het forum ook ff linkje zetten. Bijna 80 members, moet toch iets uitkomen :D

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 20:21

Heidistein

Blah

uit de faq:
Is there going to be a port for x OS?

Yes! Definately. This is in no way a Windows-centric project (the whole backend is run on Linux, perl, MySQL, etc.) I would appreciate ports for other OSes, and when we get some message forums set up on the site, we can start discussing getting some porting groups set up.
Hmmm, maar waneer plannen ze dat dan?

(zou hij het onde wine kunnen doen? ;-) )

Maybee we are alone... After all.

Verwijderd

Ik doe ook mee!!!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

cybermans schreef op 18 augustus 2002 @ 18:39:
Hahahaha, dan ga ik in het hol van de leeuw mijn score vergigantischvoudigen })

Na Lowlands is deze het land uit, op weg naar het land van Marianneke. Pulse staat op de laptoppert dus die zal gedurende drie weken ontzettend veel key-aanslagen te verwerken krijgen gezien het redelijk trieste weer in de regio waar ik zal moeten verkeren (hopelijk zien ze me daarna niet als cheater want al die keys worden worden in één keer geflushed).

Overigens, Cybermans: Kwel draadje. Kom zelden van dergelijke lange threads tegen op DPC (althans in de fora waar ik normaliter vertoef)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Kuuke schreef op 19 augustus 2002 @ 22:46:
[...]

Hahahaha, dan ga ik in het hol van de leeuw mijn score vergigantischvoudigen })

Na Lowlands is deze het land uit, op weg naar het land van Marianneke. Pulse staat op de laptoppert dus die zal gedurende drie weken ontzettend veel key-aanslagen te verwerken krijgen gezien het redelijk trieste weer in de regio waar ik zal moeten verkeren (hopelijk zien ze me daarna niet als cheater want al die keys worden worden in één keer geflushed).

Overigens, Cybermans: Kwel draadje. Kom zelden van dergelijke lange threads tegen op DPC (althans in de fora waar ik normaliter vertoef)
ff op irc (irc.mystica.cx #projectdolphin) oid vragen of je zoiets wel kan pulsen :P

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• cybermans
Ik had niet het idee dat er zoveel op gereageerd zou worden Kuuke. Maarre het is positief en elk berichie levert weer een aantal keys op. zeker als je ook nog scrollt via je pijltjes toetsen (hint hint)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:58
worden we nou nog steeds bijna ingehaalt of wat? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• cybermans
we hebben nu een iets grotere voorsprong maar het kan altijd harder en beter, want nederland staat niet zo gek veel voor op frankrijk. dus alle mensen die geen land hebben ingevuld vul nederland in. Als we maar hard genoeg door raggen halen we maybe ooit nog wel eens de vs in

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Voor de statsfreaks:
Ik heb net versie 1.0 van mijn client-side Project Dolphin stats af (Po draait al een scriptje waar ik ooit mee begonnen ben, op irc.tweakers.net #tweakers.net moet je !keys <nick>|<uid> doen voor stats ;))
Je kunt hem hier downloaden. Alles customizable ;) Weet alleen nog niet of de on LOAD werkt :+ maar dat zal wel ;)

Verwijderd

Hi Guys, ik ben op aanraden van een clanlid hier geregistreerd. Wat wordt hier zoal gedaan/besproken?

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Duhh, wat hier wordt gedaan? Zoveel mogelijk tiepuh. Onder andere om Frankrijk voor te blijven maar meer in het algemeen om de beste te blijven. Wij gebruiken dus het muisje zo weinig mogelijk maar proberen alles via de knoppenkast te doen om maar zo veel mogelijk toetsaanslagen geregistreerd te krijgen.

Wat wordt hier zoal besproken? Lees, huiver en oordeel zelf :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

kheb 350k klaar staan alleen niet voor DPC :o

Verwijderd

grin joe durty tsjiet0r

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 13:56:
kheb 350k klaar staan alleen niet voor DPC :o
slet :o

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

hmmmzzz... scheelt idd niet echt veel tussen frankrijk en nederland...

ik denk dat ik maar eens een boek ga schrijven :P

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

is van een hele boel daagjes hoor

• My

My

Tampie2000 schreef op 19 augustus 2002 @ 23:58:
worden we nou nog steeds bijna ingehaalt of wat? :P
Ik ben blijkbaar niet de enige die af en toe n hitparade nodig heeft om de stand van zaken te checken >:)

Dus... wie heeft er tijd/zin om eens in de week n hitparade te verzorgen?

Alvast bedankt! _/-\o_ :D

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

GeniusDex schreef op 20 augustus 2002 @ 12:00:
Voor de statsfreaks:
Ik heb net versie 1.0 van mijn client-side Project Dolphin stats af (Po draait al een scriptje waar ik ooit mee begonnen ben, op irc.tweakers.net #tweakers.net moet je !keys <nick>|<uid> doen voor stats ;))
Je kunt hem hier downloaden. Alles customizable ;) Weet alleen nog niet of de on LOAD werkt :+ maar dat zal wel ;)
'
Net versie 1.1 (build 3) online gegooid. klein socket bugje gefixt en proxy support erin (zonder uit te proberen :P). Ook kun je de number seperator nu aanpassen en ziet de general config er beter uit. Later op de avond kun je build 4 verwachten met aangepaste style-config schermen (betere layout enzo ;)). Die blijft wel versie 1.1, maar dat boeit niet :)
Je kunt 'm nog steeds hier downloaden. Graag (HEEL GRAAG) feedback op 't proxy gedeelte (is nog 0,0 getest enzo). Voor de rest natuurlijk feedback op alles en bugmeldingen mogen uiteraard ook altijd ;)
En ja, de readme loopt achter :P (will be fixed in build 4)

• cybermans
hey genius tcoh wel met extra veel regels code gewijdt aan credits zodat het inraggen je nog meer keys op leverde. Lets hope so. Eerdags begint school weer : elke 3 maanden weer vergen raporten maken (bweh) maar wel weer een boel keys

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

cybermans schreef op 20 augustus 2002 @ 21:46:
hey genius tcoh wel met extra veel regels code gewijdt aan credits zodat het inraggen je nog meer keys op leverde. Lets hope so. Eerdags begint school weer : elke 3 maanden weer vergen raporten maken (bweh) maar wel weer een boel keys
ik ben op de script toer deze week, dus veel keys idd :)
maarum, relax script? ;)

Verwijderd

miss kunnen we even keys sparen tot een bepaalde datum, dus pulsen uitzetten en dan ineens een paar miljoen keys tegelijk pulsen.Dan denken de fransen dat ze ons ingehaald hebben en dan staan we weer ineens op 20.000.000 voorsprong ofzo.

Of denken ze dan dat we cheaten????

Tis een id, wie het een leuk id vind moet maar even reageren zodat we een axi op touw kunnen zetten.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

[22:49] <GeniusDex> werkt proxy?
[22:52] <Wouter> ja :)
bij me stats script.
wie kan mij zeggen dat dat klopt? :P

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 22:44:
miss kunnen we even keys sparen tot een bepaalde datum, dus pulsen uitzetten en dan ineens een paar miljoen keys tegelijk pulsen.Dan denken de fransen dat ze ons ingehaald hebben en dan staan we weer ineens op 20.000.000 voorsprong ofzo.

Of denken ze dan dat we cheaten????

Tis een id, wie het een leuk id vind moet maar even reageren zodat we een axi op touw kunnen zetten.
is op zich wel een strak plan...
of we laten ons gewoon inhalen.... voor 5 minuten ofzo, en dan allemaal flushen >:)

dan mogen ze even genieten om vervolgens ge0wned te worden

¯\_(ツ)_/¯

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

beschuitfluiter schreef op 21 augustus 2002 @ 08:44:
[...]

is op zich wel een strak plan...
of we laten ons gewoon inhalen.... voor 5 minuten ofzo, en dan allemaal flushen >:)

dan mogen ze even genieten om vervolgens ge0wned te worden
1 probleem: het duurt wel ff om 70 miljoen keys te typen, ook met 500 man ;)

Verwijderd

we wachten (sparen) gewoon todat ze ons ingehaald hebben en dan op een bepaalde datum /tijdstip ineens BOEM, paar miljoen erbij (?)

...

Pulsing gewoon een maandje uitzetten

Verwijderd

sorry dubbel :( |:(

• m0nk
  • Laatst online: 16:58

m0nk

16-09-2003 15.15

tijdje niet meer meegedaan maar i'm back =] en heb geneoeeeeg te typen

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Als iemand nou een Project Dolphin proxy maakt :+

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

eeen megaflush met dolphin zou wel weer DPC style zijn maar laten we dan die gasten van het project op de hoogte brengen van ons plan .... zodat we niet straks allemaal gebanned worden omdat we toevallig op 1 dag een hele bubs keys versturen

iemand tijd en zin om dit op te zetten enzo ...bijvoorbeeld lijstje (die we wel eens eerder gebruikt hebben) bijhouden van wie wel zin heb in een megaflush

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

_DPC_Scorpion schreef op 21 augustus 2002 @ 09:40:
eeen megaflush met dolphin zou wel weer DPC style zijn maar laten we dan die gasten van het project op de hoogte brengen van ons plan .... zodat we niet straks allemaal gebanned worden omdat we toevallig op 1 dag een hele bubs keys versturen

iemand tijd en zin om dit op te zetten enzo ...bijvoorbeeld lijstje (die we wel eens eerder gebruikt hebben) bijhouden van wie wel zin heb in een megaflush
gevraagd, wacht op antwoord of 't kan/mag ;)

ennum, build 4 van me script is online :) download 'm hier!

[edit]
ANTWOOORRRRDDDD!!!!!!
[09:54] <GeniusDex> can we (DPC) just don't pulse for a month or so and then pulse all or keys at once?
[09:55] <nirgle> yeah
[09:56] <GeniusDex> as long as the average isn't more than 8 keys/sec? :+
[09:56] <nirgle> that's correct

[ Voor 0% gewijzigd door GeniusDex op 21-08-2002 09:57 . Reden: URL + antwoord toegevoegd ]

• _DPC_Scorpion

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

ok kewl das dan mooi misschien moet je nog iet wat duidleijker wat het in gata houden en dat we niet beschuldigd worden van cheaten

• Arnim
  • Laatst online: 31-03 13:37
* Arnim zet alvast de pulserate op 'manual'

Team ColdFusion

• cybermans
ikke willen megaflushen. zullen we zeggen op het moment dat die fransen ons inhalen trekken we de stop eruit en overspoelen we ze met keys zodat DPC weer heerst

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:09

Predator

Suffers from split brain

* Predator deed al mee :)
2002-04-11 ** Still active ** Dutch Power Cows 1,974,246
:Y)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

okidokie, iedereen op manual ... (?)

let's nuke them!

• Teun

Teun

Was YoMaN

'T zal wel lang druren voor ze ons hebben bijgehaalt.

* Teun a.k.a. [DPC-DE] YoMaN doet in ieder geval mee met de megaflush.

Ik heb op de computer van mn msn-zusje ook mn pulseding geinstalleerd.
Voor de instellingen kun je ff omhoog scrollen naar mn post. Of als je lui bent kun je hier ff klikken.

Verwijderd

iemand die ene sein gaat geven wanneer we zijn ingehaald ofzo?
Zullen we hier een apart topic voor maken?
??
Iets georganiseerder opzetten?
Ik willut wel doen.............

• cybermans
ze hoeven maar 35 miljoen keys te raggen en dat hebbie toch zo gedaan met zijn 550 en d8 ik zo. Maar ik rag ondertussen weer wat verder en strafen is ook een manier om keys te krijgen, net als bunniehoppen

• Teun

Teun

Was YoMaN

35.000.000 / 550 = 63636.3 per persoon

begin maar een megaflushtopic. Das misschien wat overzichtelijker voor de mensen die geen zin hebben om dit hele ding te lezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:48:
[...]

houd er rekening mee dat megaflushen niet echt gaat bij dit project, omdat de client geen grote hoeveelheden wil versturen (correct me if I'm wrong).
weet iemand dit zeker?

• Teun

Teun

Was YoMaN

GeniusDex schreef op 21 augustus 2002 @ 09:55:
[...]

gevraagd, wacht op antwoord of 't kan/mag ;)

ennum, build 4 van me script is online :) download 'm hier!

[edit]
ANTWOOORRRRDDDD!!!!!!

[09:54] <GeniusDex> can we (DPC) just don't pulse for a month or so and then pulse all or keys at once? :+
[09:55] <nirgle> yeah
[09:56] <GeniusDex> as long as the average isn't more than 8 keys/sec?
[09:56] <nirgle> that's correct

Verwijderd

ik heb ook ff gejoined by DPC

• Teun

Teun

Was YoMaN

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
I'm in,
6777 keys vandaag om 13:00 begonnen, maarjah de dag is nog niet voorbij heh :Y)

Nu maar flink sparen voor de flush.

Verwijderd

ik doe nu ook mee ;)

• cybermans
mensen tijd voor een stats update lijkt me zo. Het land frankrijk heeft nog maar 45.837.090 nodig om in in te halen en het team francophone 76.276.732 .ik heb dus niet het idee dat ze noig steeds dichterbij komen, ondanks dat we aan het sparen zijn. Maar we kunnen strrax denk ik wel weer mooi het gat een stukkie vergroten zodat als de fransen een keer ons willen probereb ons in te halen met een mf dat ze nog steeds van een koude kermis thuiskomen.

ps ik heb nu ongeveer 81270 keys klaar staan

plaats het ook ff in het andere stukkie

Pagina: 1 2 Laatste