Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
_DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 13:09:
... maar op me werk ook nogeens 5k, ...
Echt actief ben je dan niet op je werk
Gelijk heb je, 't is veels te warm
KoW schreef op 15 augustus 2002 @ 13:15:
[...]
Echt actief ben je dan niet op je werk
Gelijk heb je, 't is veels te warm
ten tweede ik heb hier 4 machines staan en zit dus het minst op mijn live bak
ten derde het is hier lekker koel hoor met de airco aan en de luxaflex dicht
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?
en bandwidth heeft ie alleen nodig als je flushed en dat is ook niet veel...
dit is echt een van de meest simpele dpc-projecten die er is als je het mij vraagt!
¯\_(ツ)_/¯
Totaal weet ik niet precies, je hebt altijd mensen die aan een nieuw project gaan meedoen zonder dat daar hier op GoT wat over bekend is.RUFFNECK schreef op 15 augustus 2002 @ 13:48:
Lol, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik bij de Sharereactor groep zit
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?
Maar laten we als maatstaf nemen de projecten die hier voorbijkomen.
Dan hebben we: RC5-64, OGR25, Gnome@home, UD Think, Folding@home, Seti@home, D2OL, ECCp en Distributed Folding.
9 Distributed Computing projecten, hiernaast doen er aardig wat mee aan Ecology Fund en het Dolphin project
ja ik weet het geen search gebruikt maar ben wel benieuwd
graag gedaan
¯\_(ツ)_/¯
1
2
3
4
5
6
7
| My is in 12,874th place. My has been a participant since 2002-08-14, and in that time has typed 25,173 keys in total. This user last sent a pulse to this server on Aug 16 at 06:05:47am and has sent a total of 43 pulses overall. My lives in Netherlands. |
Gaat lkkr snel, m'n zusje is verslaafd aan het chatten
Nu 1 dag mee, en al ruim 20K aan keys, das lief voor DPC!
Eigenlijk is My ook wel nieuwsgierig in een hitparade van het Dolphin project, is dit te realiseren?
[ Voor 0% gewijzigd door My op 16-08-2002 13:09 . Reden: code ff aangepast... ]
Ik vroeg me eerlijk gezegt al af waarom er geen Ecology Fund hitparade meer was...
Maarja... Misschien n hitparde niet daily maar weekly, das tenminste nog wat...
Met andere woorden. My, Wakker Worden
ja toch? we zijn toch Dutch Power Cows en niet Distributed Power Cows
Als je een voetbalteam begint en je noemt jezelf Dutch Power Cows dan is het ook niet de bedoeling dat je daar /5 mee gaat volgooien.
De rest van de discussie kan je terugzoeken met de search
als er bijvoorbeeld een dpc lanparty is komen daar ook topics en foto's over hierzo heb opzich geen reet te maken met distributed computing (99 procent van de mensen heeft al een koe op zijn machine die op die lan komt)
wat natuurlijk wel zo is dat als je bijvoorbeeld bij een bedrijf werkt en je gaat daarmee voetballen heeft dat ook niks met je werkzaamheden te maken (als je in een staalfabriek werkt) toch komt het meestal wel op de website / persooneelsblad etc etc etc
ps. einde discussie hoor
aangezien ik nogal VEEL type.
1 ding snap ik alleen niet, je kunt dit programma toch makkelijk cheaten? of lijkt dat maar zo
misschien dat ik vanavond maar 's een boek overtik ofzo
zondag bedoel ik
@itsnows zie de beta site, dit komt wel in de nieuw client, waarin ook lokale stats zitten en waarmee je ook normaal offline kan werken en niet mijn truuk met lege bin-file hoeft uit te halen
Mobster schreef op 16 augustus 2002 @ 13:57:
Ecologyfund hitparade is er niet, omdat Droopy-, de stats-meester, verhuisd is en omdat de KPN zijn ADSL-shit om zeep gebracht heeft. Maar ook dat is al minimaal 5x langs gekomen
Met andere woorden. My, Wakker Worden![]()
Ja dat wist ik wel, BTW heb ik um zelf over gemaild en het mailtje dat ik trug kreeg gedeeltelijk hier gepost (naar ik d8), dus dat hoef je mij niet te vertellen...
Maarja, geen hitparade (danwel dagelijks, danwel wekelijks) betekend dat de populariteit terugloopt... Ik wist bijvoorbeeld nix van dit project en doe ook pas sinds (bijna) 2 dagen mee...
Just My opinion...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
IDD, uit het feit dat veel mensen zijn gejoined na dit mailtje kun je wel de conclusie trekken dat weinig GoT-ers een probleem hebben met het installeren van dit programaatje: kost geen processorverbruik, dus je kunt het gewoon naast een ander project installeren. Misschien een idee om een keer op de frontpage te zetten, misschien zit er dan wel bijna een ledenverdubbeling inMy schreef op 16 augustus 2002 @ 17:52:
[...]
![]()
Ja dat wist ik wel, BTW heb ik um zelf over gemaild en het mailtje dat ik trug kreeg gedeeltelijk hier gepost (naar ik d8), dus dat hoef je mij niet te vertellen...
Maarja, geen hitparade (danwel dagelijks, danwel wekelijks) betekend dat de populariteit terugloopt... Ik wist bijvoorbeeld nix van dit project en doe ook pas sinds (bijna) 2 dagen mee...
Just My opinion...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Aantal leden is nu gelijk aan de nummer 2 op de lijst dus is het een kwestie van typen, typen, typen, typen, typen (kijk dat schiet weet op)
Dus tik lekker duidelijke post en URL's handmatig intikken en het lukt vanzelf
ga jij eens een boel nieuwe FAQs schrijvenVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:04:
Qua leden is er geen probleem zo te zien
Aantal leden is nu gelijk aan de nummer 2 op de lijst dus is het een kwestie van typen, typen, typen, typen, typen (kijk dat schiet weet op)
en een nieuwe straf invoeren bij n00btopic:
aanmelden voor project dolphin en de betreffende FAQ 4 keer overtiepen
Verwijderd
http://project-dolphin.ne...odview.cgi?PodID=6&OUID=1
Als je in die lijst staat wordt je verdacht van cheaten!
Nee, gelukkig niet, anders zou heb programma's alles wat je intypt (passwords, emailadressen enzo) kunnen loggen en daar de maker misbruik van laten maken.Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:47:
Kan ik ook zien wat ikzelf aan toetsen heb ingetikt? Dus zoveel e's zoveel a's?
Ik heb trouwens nog een vraagje, ik heb beneden een pc met pulse maar daar staan zo'n 700.000 toetsen in, kan ik dat nog flushen of wordt dat gereject?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
dev.project-dolphin.netVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 16:47:
Kan ik ook zien wat ikzelf aan toetsen heb ingetikt? Dus zoveel e's zoveel a's?

Met het huidige programmaatje kun je alleen zien hoeveel keys je al hebt getyped. Maar met het komende (vraag me niet wanneer) programaatje kun je dat wel allemaal zien. Zie pics & site.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Als ze dat mee gaan opsturen zou dat dus een goede beveiliging zijn tegen "mechanische cheaters"YoMaN schreef op 17 augustus 2002 @ 01:18:
[...]
dev.project-dolphin.net
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met het huidige programmaatje kun je alleen zien hoeveel keys je al hebt getyped. Maar met het komende (vraag me niet wanneer) programaatje kun je dat wel allemaal zien. Zie pics & site.
Maar eh, nogmaals: Je kan zeker geen client installeren, op een computer zonder internet, of je moet zowat elke dag uploaden ?
Van #Tweakers.net op irc.tweakers.net:
<RobinVreuls> !keys Robin
-Po- Robin typed 1,492,897 keys and contributed 1,229,819 keys to Dutch Power Cows in 795 pulses (last pulse: 2002-08-10 18:10:33) - Ranking: 1837
<RobinVreuls> ff keys dumpen
<RobinVreuls> done
<RobinVreuls> !keys Robin
-Po- Robin typed 1,594,164 keys and contributed 1,331,086 keys to Dutch Power Cows in 796 pulses (last pulse: 2002-08-16 18:47:45) - Ranking: 1837
Volgens mij kan het wel. Je moet dan je instellingen zo zetten:inquestos schreef op 17 augustus 2002 @ 01:44:
Maar eh, nogmaals: Je kan zeker geen client installeren, op een computer zonder internet, of je moet zowat elke dag uploaden ?

En dan rechterknop op het icoontje en daar 'Pulsing enabled' uitzetten.
Als je dat gedaan hebt dan moet je nadat je op je computer met internet gepulsed hebt. Unload & exit doen. Je 'Dolphin.bin' van je computer zonder internet op de computer met internet zetten (in de goede map). Opnieuw het pulse programmaatje opstarten. En pulsen maar. Ik denk dat dat werkt. Maar ik heb het nog nooit geprobeert.
Je kunt dan zolang wachten als je wilt met pulsen. Maar ik zou niet te lang wachten, anders verdenken ze je misschien van cheaten.
Wat is überhaubt het nut van dit project? Ik denk eigenlijk zelf dat ze dus wel zien welke toetsen jij aanslaat en dat ze ook best wel in staat zijn daar w8woorden en usernames uit te halen...
Niet dat dit mij zoveel scheelt maar ik weet dat enkele mensen dit wel interreseerd...
Misschien iemand die toch iets nuttigs heeft ontdenkt aan dit project behalve w8woorden van mensen eruit filteren en er dan ongelovelijk veel misbruik van gaan maken?
PS. ik zeg niet DAT het gebeurd, maar het ZOU kunnen... Niet?
Zo weer lkkr wat aanslagen...
En door middel van af en toe een dergelijk topic schiet het aantal leden ook weer omhoogVerwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 19:04:
Qua leden is er geen probleem zo te zien
Nut is er niet, het is voornamelijk zelfverheerlijking middels de stats en competitie, en daarbij: vind je het zelf ook niet leuk om te weten hoeveel je typt?My schreef op 17 augustus 2002 @ 11:12:
Wat is überhaubt het nut van dit project? Ik denk eigenlijk zelf dat ze dus wel zien welke toetsen jij aanslaat en dat ze ook best wel in staat zijn daar w8woorden en usernames uit te halen...
Niet dat dit mij zoveel scheelt maar ik weet dat enkele mensen dit wel interreseerd...
Misschien iemand die toch iets nuttigs heeft ontdenkt aan dit project behalve w8woorden van mensen eruit filteren en er dan ongelovelijk veel misbruik van gaan maken?
PS. ik zeg niet DAT het gebeurd, maar het ZOU kunnen... Niet?
Wachtwoorden worden niet doorgegeven; op het forum van een van de andere teams (Ars of S@NL, geloof ik) een post van iemand die met een packetsniffer heeft gekeken naar de output; de doorgevoerde data is te weinig om iets nuttigs mee te doen.
Toch ff blij dat te weten... Je weet maar nooit hoeveel mensen er tegenwoordig je w8woorden zitten te tappen...sjroorda schreef op 17 augustus 2002 @ 11:27:
Nut is er niet, het is voornamelijk zelfverheerlijking middels de stats en competitie, en daarbij: vind je het zelf ook niet leuk om te weten hoeveel je typt?
Wachtwoorden worden niet doorgegeven; op het forum van een van de andere teams (Ars of S@NL, geloof ik) een post van iemand die met een packetsniffer heeft gekeken naar de output; de doorgevoerde data is te weinig om iets nuttigs mee te doen.
Uiteraard vind ik het wel lol om te weten hoeveel ik typ
Ik ben uiteraard ook statsgeil
http://project-dolphin.net/webdev.shtml, en dan onder het tweede kopje (Your total key-count)Tomcat schreef op 17 augustus 2002 @ 14:51:
Ik heb wel eens wat gelezen over het showen van je getypte keys op je eigen site. Er stond ook bij hoe het moest. Maar nu lees ik in de faq dat het nog niet mogelijk is. Weet iemand hoe dat zit?
Zo werken ook 'mijn' stats
tot zoveel verzoeken per dag of zoiets ?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Het moet trouwens ook afgelopen zijn met woorden als w8woord, ff, en idd. Gewoon voluit schrijven!
tenminste, dat zat er net nog in de buffer. Nu staat ie op 6.570 dus ik neem aan dat ie heeft geflushed
Verwijderd
Er zit een limiet op om te voorkomen dat iemand de hele db leeg gaat halen. Ik gebruik voor de stats ook de db van dolphin, en dat zijn minimaal zo'n 1500-2000 verzoeken per dag, dus tenzij jouw site gigantisch druk bezocht wordt, is er niets aan het handje.KoW schreef op 17 augustus 2002 @ 17:45:
huh, dat was toch gelimiteerd![]()
tot zoveel verzoeken per dag of zoiets ?
Oh ja, voor het bijhouden van het aantal verzoeken/dag wordt op IP-adres gecontroleerd
Als je het lief vraagt kunnen ze ook een IP een uitzondering geven. Dan heeft ie geen limiet (maar moet dus wel een goede reden hebben)sjroorda schreef op 18 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Er zit een limiet op om te voorkomen dat iemand de hele db leeg gaat halen. Ik gebruik voor de stats ook de db van dolphin, en dat zijn minimaal zo'n 1500-2000 verzoeken per dag, dus tenzij jouw site gigantisch druk bezocht wordt, is er niets aan het handje.
Oh ja, voor het bijhouden van het aantal verzoeken/dag wordt op IP-adres gecontroleerd
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Ben nu 97 plaatsen in de stats omhoog geschoten, van 150 naar 53Hi! Thanks for bringing this to my attention! I was indeed doing some
switching around of things during the time you were away, and while changing
all the scripts to the new system, I overlooked that specific API script.
It's been updated to reflect the changes.
To let you know what actually happened, your Team Contribution total was
displaying to you the total number of keys typed by you to DPC since the
last time you joined it. Now, it more accurately displays the TOTAL keys
you've ever contributed to DPC.
Thanks again, and have fun
- Jason
----- Original Message -----
From: "Siemen Roorda" <s.j.roorda@twi.tudelft.nl>
To: <dolphin@project-dolphin.net>
Sent: Sunday, August 18, 2002 8:30 AM
Subject: Wrong keycount 'team contribution'
> I joined Project Dolphin and the team Dutch Power Cows (DPC) on April 4,
> and thusfar I never experienced problems: my keycount growed, my
> teamcontribution too, always almost the same number of keys as my total
> key count (I joined the project and the team the same moment).
>
> I went July 28 on holiday, and returned August 11; and I almost got a
> heart attack when I saw that my team contribution was one million keys
> down!?
>
> When I look in the teamlist on project-dolphin.net
> (http://project-dolphin.ne...mode=team-look&step=look-
> this-team&TeamID=2), I see the number of total keys and the number of
> 'teamkeys' the same; when I retrieve my own user information (which I
> use for DPC-statistics)
> (http://project-dolphin.ne...hp?UserID=3467&Info=basic),
> I see not even a million keys.
>
> How could this happen? An can this be reset?
>
> Regards,
>
> Siemen Roorda
Fijn dus als je ISDN/telefoon hebt, of begrijp ik dit verkeerd.sjroorda schreef op 18 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Er zit een limiet op om te voorkomen dat iemand de hele db leeg gaat halen. Ik gebruik voor de stats ook de db van dolphin, en dat zijn minimaal zo'n 1500-2000 verzoeken per dag, dus tenzij jouw site gigantisch druk bezocht wordt, is er niets aan het handje.
Verwijderd
jow hier net geinstalleerd, zal op het werk ook wat neerzettencybermans schreef op 18 augustus 2002 @ 18:39:
Mensen we moeten nog harder gaan tiepen want het land frankrijk heeft maar 32 miljoen keys achterstand op nederland. Installeer het op alle tiepmiepen hun pc's enne we need that keys
Hmmm, maar waneer plannen ze dat dan?Is there going to be a port for x OS?
Yes! Definately. This is in no way a Windows-centric project (the whole backend is run on Linux, perl, MySQL, etc.) I would appreciate ports for other OSes, and when we get some message forums set up on the site, we can start discussing getting some porting groups set up.
(zou hij het onde wine kunnen doen? ;-) )
Maybee we are alone... After all.
Hahahaha, dan ga ik in het hol van de leeuw mijn score vergigantischvoudigencybermans schreef op 18 augustus 2002 @ 18:39:
Mensen we moeten nog harder gaan tiepen want het land frankrijk heeft maar 32 miljoen keys achterstand op nederland. Installeer het op alle tiepmiepen hun pc's enne we need that keys
Na Lowlands is deze het land uit, op weg naar het land van Marianneke. Pulse staat op de laptoppert dus die zal gedurende drie weken ontzettend veel key-aanslagen te verwerken krijgen gezien het redelijk trieste weer in de regio waar ik zal moeten verkeren (hopelijk zien ze me daarna niet als cheater want al die keys worden worden in één keer geflushed).
Overigens, Cybermans: Kwel draadje. Kom zelden van dergelijke lange threads tegen op DPC (althans in de fora waar ik normaliter vertoef)
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
ff op irc (irc.mystica.cx #projectdolphin) oid vragen of je zoiets wel kan pulsenKuuke schreef op 19 augustus 2002 @ 22:46:
[...]
Hahahaha, dan ga ik in het hol van de leeuw mijn score vergigantischvoudigen
Na Lowlands is deze het land uit, op weg naar het land van Marianneke. Pulse staat op de laptoppert dus die zal gedurende drie weken ontzettend veel key-aanslagen te verwerken krijgen gezien het redelijk trieste weer in de regio waar ik zal moeten verkeren (hopelijk zien ze me daarna niet als cheater want al die keys worden worden in één keer geflushed).
Overigens, Cybermans: Kwel draadje. Kom zelden van dergelijke lange threads tegen op DPC (althans in de fora waar ik normaliter vertoef)
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik heb net versie 1.0 van mijn client-side Project Dolphin stats af (Po draait al een scriptje waar ik ooit mee begonnen ben, op irc.tweakers.net #tweakers.net moet je !keys <nick>|<uid> doen voor stats
Je kunt hem hier downloaden. Alles customizable
Verwijderd
Wat wordt hier zoal besproken? Lees, huiver en oordeel zelf
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
slet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ik denk dat ik maar eens een boek ga schrijven
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
is van een hele boel daagjes hoorVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:08:
grin joe durty tsjiet0r
WORMS POWERRRRRVerwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 14:08:
grin joe durty tsjiet0r
Ik ben blijkbaar niet de enige die af en toe n hitparade nodig heeft om de stand van zaken te checken
Dus... wie heeft er tijd/zin om eens in de week n hitparade te verzorgen?
Alvast bedankt!
'GeniusDex schreef op 20 augustus 2002 @ 12:00:
Voor de statsfreaks:
Ik heb net versie 1.0 van mijn client-side Project Dolphin stats af (Po draait al een scriptje waar ik ooit mee begonnen ben, op irc.tweakers.net #tweakers.net moet je !keys <nick>|<uid> doen voor stats)
Je kunt hem hier downloaden. Alles customizableWeet alleen nog niet of de on LOAD werkt
maar dat zal wel
Net versie 1.1 (build 3) online gegooid. klein socket bugje gefixt en proxy support erin (zonder uit te proberen
Je kunt 'm nog steeds hier downloaden. Graag (HEEL GRAAG) feedback op 't proxy gedeelte (is nog 0,0 getest enzo). Voor de rest natuurlijk feedback op alles en bugmeldingen mogen uiteraard ook altijd
En ja, de readme loopt achter
ik ben op de script toer deze week, dus veel keys iddcybermans schreef op 20 augustus 2002 @ 21:46:
hey genius tcoh wel met extra veel regels code gewijdt aan credits zodat het inraggen je nog meer keys op leverde. Lets hope so. Eerdags begint school weer : elke 3 maanden weer vergen raporten maken (bweh) maar wel weer een boel keys
maarum, relax script?
Verwijderd
Of denken ze dan dat we cheaten????
Tis een id, wie het een leuk id vind moet maar even reageren zodat we een axi op touw kunnen zetten.
bij me stats script.[22:49] <GeniusDex> werkt proxy?
[22:52] <Wouter> ja
wie kan mij zeggen dat dat klopt?
is op zich wel een strak plan...Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 22:44:
miss kunnen we even keys sparen tot een bepaalde datum, dus pulsen uitzetten en dan ineens een paar miljoen keys tegelijk pulsen.Dan denken de fransen dat ze ons ingehaald hebben en dan staan we weer ineens op 20.000.000 voorsprong ofzo.
Of denken ze dan dat we cheaten????
Tis een id, wie het een leuk id vind moet maar even reageren zodat we een axi op touw kunnen zetten.
of we laten ons gewoon inhalen.... voor 5 minuten ofzo, en dan allemaal flushen
dan mogen ze even genieten om vervolgens ge0wned te worden
¯\_(ツ)_/¯
1 probleem: het duurt wel ff om 70 miljoen keys te typen, ook met 500 manbeschuitfluiter schreef op 21 augustus 2002 @ 08:44:
[...]
is op zich wel een strak plan...
of we laten ons gewoon inhalen.... voor 5 minuten ofzo, en dan allemaal flushen
dan mogen ze even genieten om vervolgens ge0wned te worden
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
iemand tijd en zin om dit op te zetten enzo ...bijvoorbeeld lijstje (die we wel eens eerder gebruikt hebben) bijhouden van wie wel zin heb in een megaflush
gevraagd, wacht op antwoord of 't kan/mag_DPC_Scorpion schreef op 21 augustus 2002 @ 09:40:
eeen megaflush met dolphin zou wel weer DPC style zijn maar laten we dan die gasten van het project op de hoogte brengen van ons plan .... zodat we niet straks allemaal gebanned worden omdat we toevallig op 1 dag een hele bubs keys versturen
iemand tijd en zin om dit op te zetten enzo ...bijvoorbeeld lijstje (die we wel eens eerder gebruikt hebben) bijhouden van wie wel zin heb in een megaflush
ennum, build 4 van me script is online
[edit]
ANTWOOORRRRDDDD!!!!!!
[09:54] <GeniusDex> can we (DPC) just don't pulse for a month or so and then pulse all or keys at once?
[09:55] <nirgle> yeah
[09:56] <GeniusDex> as long as the average isn't more than 8 keys/sec?
[09:56] <nirgle> that's correct
[ Voor 0% gewijzigd door GeniusDex op 21-08-2002 09:57 . Reden: URL + antwoord toegevoegd ]
* Teun a.k.a. [DPC-DE] YoMaN doet in ieder geval mee met de megaflush.
Ik heb op de computer van mn msn-zusje ook mn pulseding geinstalleerd.
Voor de instellingen kun je ff omhoog scrollen naar mn post. Of als je lui bent kun je hier ff klikken.
Verwijderd
Zullen we hier een apart topic voor maken?
??
Iets georganiseerder opzetten?
Ik willut wel doen.............
begin maar een megaflushtopic. Das misschien wat overzichtelijker voor de mensen die geen zin hebben om dit hele ding te lezen.
Verwijderd
weet iemand dit zeker?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 11:48:
[...]
houd er rekening mee dat megaflushen niet echt gaat bij dit project, omdat de client geen grote hoeveelheden wil versturen (correct me if I'm wrong).
Hij heeft er geen problemen mee. En ik neem aan dat het dan ook echt kan.GeniusDex schreef op 21 augustus 2002 @ 09:55:
[...]
gevraagd, wacht op antwoord of 't kan/mag
ennum, build 4 van me script is onlinedownload 'm hier!
[edit]
ANTWOOORRRRDDDD!!!!!!
[09:54] <GeniusDex> can we (DPC) just don't pulse for a month or so and then pulse all or keys at once?
[09:55] <nirgle> yeah
[09:56] <GeniusDex> as long as the average isn't more than 8 keys/sec?
[09:56] <nirgle> that's correct
6777 keys vandaag om 13:00 begonnen, maarjah de dag is nog niet voorbij heh
Nu maar flink sparen voor de flush.
ps ik heb nu ongeveer 81270 keys klaar staan
plaats het ook ff in het andere stukkie