Maar als ik het zo zie gebruikt de client geen CPU en kan ik naast F@H installeren?
Dan doe ik dat.
[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 13-08-2002 10:49 . Reden: toevoeging ]
Expanding the inexpandable
Zijn er stats van dit project bij DPC?? Kan zo snel niets vinden.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
stats zijn te vinden op project-dolphin.netKuuke schreef op 13 augustus 2002 @ 11:44:
Oké, Kuuke doet ook mee. Op sommige dagen tiep ik me toch suf.
en ze zijn volgens mij realtime...
houd er rekening mee dat megaflushen niet echt gaat bij dit project, omdat de client geen grote hoeveelheden wil versturen (correct me if I'm wrong).
Welkom allemaal alvast bij dit Distributed Computing project wat eigenlijk geen Distributed Computing is maar Distributed Typing en dus geen processorkracht vraagt!
/me heet in de Pulse-stats NeoTweaker
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
hoe reg ik me bij DPC
=edit=
done! denk ik
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
alt en pijltjes om door de links te komen
en ctrl en pijltjes vorige en volgende
enzo voort enzo voort.
is ook veel beter t.o.v. de RSI-muis gebruiken.
De stats op de Project Dolphin-site worden steeds vollediger. Een tijd terug ben ik begonnen met DPC-stats voor dit geweldige (?) project, en deze zijn te vinden op http://www.siemenroorda.nl/DPC. Jammer genoeg doet de task scheduler van Windows niet wat ik wil en zo zijn er 2 weken (mijn vakantie) van stats niet bijgewerkt, maar ik heb het weer bijgewerktKuuke schreef op 13 augustus 2002 @ 11:44:
Op deze pagina (die lang duurt om te laden, zowel serverside (veel rekenen+db) als clientside (450+ kb geloof ik), dus heb geduld) zijn onder andere te vinden:
- totaal aantal keys
- aantal keys dat meetelt voor DPC*
- gemiddeld aantal keys per dag
- userstats met
- grafiekje
- inhaalstats
- vergelijkende grafieken
- zelf te updaten
Zo, weer genoeg reclame gemaakt
* Ik zag dat ik er in mijn vakantie 1 mln op achteruit ben gegaan of zo
(de search wil nog niet echt werken)
misschien is dit het probleem :blimmel schreef op 13 augustus 2002 @ 13:34:
heeft iemand een FAQ'je waarin staat hoe ik door een proxy met userid/password heen kom?
(de search wil nog niet echt werken)
Nonpersistent Proxy Settings
The proxy settings entered by the user in the New Account dialog do not get carried over into the Settings... dialog in the Pulse status area menu.
If the user is using a proxy, she must input the information again in the Settings dialog box once the program is loaded.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Als liefhebbers van dit soort projecten wil ik gelijk even www.ecologyfund.com onder de aandacht brengen. Het andere distributed computing project, wat geen distributed computing is
Voor meer info over de juiste manier van aanmelden verwijs ik gaarne naar de hitparade hier in de buurt
8x klikken per dag is alles wat er van je gevraagd wordt en hier staan we nog niet eerste!
[/schandalige reclame-modus]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hmm ik heb gezien dat een paar potjes fifa ook wel goed werkenKuuke schreef op 13 augustus 2002 @ 11:44:
Oké, Kuuke doet ook mee. Op sommige dagen tiep ik me toch suf.
Verwijderd
Maakt mij niet uit, maar lees ff die WARNING op de homepage. Jullie willen vast niet gered-flagged worden...Witlof schreef op 13 augustus 2002 @ 19:28:
* Witlof deed eerst mee onder een eigen team maar we (Division Eindhoven) zijn nu allemaal over gegaan tot [DPC-DE]members binnen DPC
We zijn nu bezig als [DPC-DE]Witlof, [DPC-DE]Heintje etc, etc. Dus dat geeft toch geen problemen? Dat is toch alleen als je allemaal onder hetzelfde account tiept?Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:55:
Oké heb ik nu ook geïnstalleerd naast D2OL.
[...]
Maakt mij niet uit, maar lees ff die WARNING op de homepage. Jullie willen vast niet gered-flagged worden...
Oh wacht ik maak nog een extra zinnetje voor de score:
aaaa bbbbb cccc ddddd
Verwijderd
Sorry. Misunderstood. Idd, zo maakt het niet uit.Witlof schreef op 13 augustus 2002 @ 20:26:
[...]
We zijn nu bezig als [DPC-DE]Witlof, [DPC-DE]Heintje etc, etc. Dus dat geeft toch geen problemen? Dat is toch alleen als je allemaal onder hetzelfde account tiept?
Verwijderd
Je kan ze mailen (zie 'Contact Us'). Als je die vraag stelt terwijl je mailt via het adres dat je bij aanmelding hebt opgegeven, dan mailen ze het password vast wel.m-m schreef op 13 augustus 2002 @ 22:47:
Ik deed mee, heb het weer geinstalleerd maar ben mn password kwijt... weet iemand wat ik moet doen? Er is nergens een optie ofzo, ook niet op de site, om het op te vragen
Verwijderd
/me zit er nu ook bij!Mark83 schreef op 13 augustus 2002 @ 21:00:
Ik doe ook nu mee... lekker veel typen ben ik goed in, ik denk dat ik kampioen typen word hoor
Wat kan ik ermee winnen
En het mooie is dat ik over een tijdje op deze lapTOR een mooi verslag van mijn stage ga schrijven (what about 50 pages?). Daarnaast natuurlijk de fora, het QU|CCC IRC-kanaal, mijn dagboek en nog wat los gechat!
Dus helaas djklungel; ik denk dat ik degene ben die kampioen typen wordt
http://dev.project-dolphin.net/
owja, Ik sta nog in de stats (van sjroorda) als YoMaN. Maaruh, die heb ik verwijderd. Ik ben sind een paar weken [DPC-DE]YoMaN.
Er blijf nog wel iemand pulsen op mijn naam geloof ik. Ik neem aan dat dat komt omdat mijn oude usernummer opnieuw is uitgedeelt.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
erikie is in 1,398th place. erikie has been a participant since 2002-04-10, and in that time has typed 1,700,003 keys in total. This user last sent a pulse to this server on Aug 13 at 8:05:38pm and has sent a total of 2,463 pulses overall. erikie lives in Netherlands. |
[ Voor 0% gewijzigd door Erikie op 14-08-2002 03:22 . Reden: tja.. tablez he ]
traktor scratch!
Gisteren 23 nieuwe members, goed voor 400.000 keys (ok, staan in mijn stats op vandaag, maar dat is omdat ik net na twaalven was met updaten...)
Vandaag 5 nieuwe leden, goed voor ongetwijfeld nu en in de toekomst veel keys (dit worden er uiteraard nog meer, dit is tot 10 uur vanochtend, dus we hebben nog een hele dag te gaan
kan ik ook een sub-team maken?
Ja, kan wel, maar mag niet. Accounts zijn individueel. Er zijn al subteams gekicked uit de ranglijst. Dus helaas.... geen subteams.WaarAnders schreef op 14 augustus 2002 @ 10:40:
oops, vergeten mezelf in te loggennu lukt het weer, let's rock!
kan ik ook een sub-team maken?
[ Voor 0% gewijzigd door Ercewee op 14-08-2002 10:45 . Reden: sub toegevoegd :P ]
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
heb nu
Dolphin.dll
Pulse.exe
UninstallPulse.exe
en zeg nou ff dat jullie een ini file hebben met daarin je zettings zodatje geen contact hoeft te maken met server en de output mee naarhuis kan nemen
(misschien staat er wel iets in de registry)
thnx
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
ItSnows@Work en thuis strakjes
ItSnows
Nou moet ik alleen nog dat Franse team vinden om te joinen
edit: ItSnows@Work is in 17,971st place.
Hier, kweet alleen niet of die code nog ergens voor staat._DPC_Scorpion schreef op 14 augustus 2002 @ 12:32:
dammm wie geeft me ff een exportje van de registry
Verwijderd
Is dit goed of maar matigjes?
Mail die gasten van dolphin of zet het op het forum van hun._DPC_Scorpion schreef op 14 augustus 2002 @ 10:44:
guyz welke bestanden staat en in je pulse dir ,,,, ik wil namelijk ht hier ook ff laten draaien maar kom niet door vuurmuur omdat je geen password opgeven kan
heb nu
Dolphin.dll
Pulse.exe
UninstallPulse.exe
en zeg nou ff dat jullie een ini file hebben met daarin je zettings zodatje geen contact hoeft te maken met server en de output mee naarhuis kan nemen
(misschien staat er wel iets in de registry)
thnx
Ik heb gemerkt dat ze redelijk behulpzaam zijn.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Stel ik ga om 17:00 weg en net daarvoor open ik notepad waarna ik 20 of 30 toetsen ingedrukt vastplak dan gaan mijn aanslag best hard omhoog
Ik mag hopen dat ze dat kunnen zien
zoals die nu ook bestaan voor die nieuwe gokkasten omdat je niet meer zoals vroeger een papiertje tussen de knop kan doen
lekkere woorden btw als je het in het engels leest
gaat goed komen..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Verwijderd
goh, wat type ik eigenlijk veel, moet me wat meer ontspannen, met een flesje corona moet dat lukken
Verwijderd
En dan heb ik vandaag alleen maar emails getypt en niet eens geprogrammeerd
Dat valt reuze mee hoor.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 21:44:
Ik heb dik 25.000 karakters getypt vandaag
En dan heb ik vandaag alleen maar emails getypt en niet eens geprogrammeerd
Het wordt tijd dat er een Linux client komt!
Wie meldt zich?
ik pulse ff me laatste keys vanaf me thuisbak
dan sluit ik pulse ff af en copy de .bin file ff naar een andere map
die mail ik naar me werk (kan natuurlijk ook via flop etc) daar plaats ik het bin filetje weer in de pulse directory op me werk en start pulse.
als ik straks thuis kom ga ik die bin file weer in me pulse dir zetten (eerst ff andere bin file renamen) en dan pulse ik die key's weer weg. SLuit pulse delete de bin file en hernoem de originele weer naar .bin en start pulse en voila
¯\_(ツ)_/¯
maak maar een dolphin hack in de kb driver zou ik zeggenrb338 schreef op 14 augustus 2002 @ 23:55:
Ik heb al een tijdje geen Pulse meer uitgevoerd...
Het wordt tijd dat er een Linux client komt!
Wie meldt zich?
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Hé dat werkt hier ook... Kan ik eindelijk met een gerust hart typen_DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 10:25:
ik heb het als volgt opgelost
ik pulse ff me laatste keys vanaf me thuisbak
dan sluit ik pulse ff af en copy de .bin file ff naar een andere map
die mail ik naar me werk (kan natuurlijk ook via flop etc) daar plaats ik het bin filetje weer in de pulse directory op me werk en start pulse.
als ik straks thuis kom ga ik die bin file weer in me pulse dir zetten (eerst ff andere bin file renamen) en dan pulse ik die key's weer weg. SLuit pulse delete de bin file en hernoem de originele weer naar .bin en start pulse en voila![]()
nog een tip om extra punten te krijgen:
maak net als ik veel typefouten en gebruik de Backspace en Delete om dat te corrigeren
ERmz dit is toch geen cheating? ik heb hier geen toegang tot internet (alleen web acces) maar wil toch me ingetypde keys mee naar huis nemen en daar versturen dat doe ik met eccp ook ... daar is toch niks mis mee?
Je verstuurt ze toch dubbel? of heb ik het nu mis??_DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 12:49:
[...]
ERmz dit is toch geen cheating? ik heb hier geen toegang tot internet (alleen web acces) maar wil toch me ingetypde keys mee naar huis nemen en daar versturen dat doe ik met eccp ook ... daar is toch niks mis mee?
met eccp doe ik ongveer hetzelfde, de output file van me eccpProxy neem ik mee naar huis en flush ik op mijn machine als dplist (ik zet mijn lokale dplist ff in de ijskast)
snap je?
Oops, dan heb ik je verkeerd begrepen..._DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 13:09:
nee kijk, ik tik thuis bijvoorbeeld zo'n 10k keys per avond ... maar op me werk ook nogeens 5k, echter ik krijg pulse niet werkend omdat hij moet connecten door de proxy heen en dat nog niet goed werkt // ik geen toegang heb. nu kopieer ik een lege .bin file van thuis naar me werk ik begin dus op 0 en tik bv 5k keys. Die neem ik were mee naar huis en daar verstuur ik ze. dan delete ik die bin file en zet mijn originele weer terug.
met eccp doe ik ongveer hetzelfde, de output file van me eccpProxy neem ik mee naar huis en flush ik op mijn machine als dplist (ik zet mijn lokale dplist ff in de ijskast)
snap je?
Mijn excuses.... sorry...
_DPC_Scorpion schreef op 15 augustus 2002 @ 13:09:
... maar op me werk ook nogeens 5k, ...
Echt actief ben je dan niet op je werk
Gelijk heb je, 't is veels te warm
KoW schreef op 15 augustus 2002 @ 13:15:
[...]
Echt actief ben je dan niet op je werk
Gelijk heb je, 't is veels te warm
ten tweede ik heb hier 4 machines staan en zit dus het minst op mijn live bak
ten derde het is hier lekker koel hoor met de airco aan en de luxaflex dicht
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?
en bandwidth heeft ie alleen nodig als je flushed en dat is ook niet veel...
dit is echt een van de meest simpele dpc-projecten die er is als je het mij vraagt!
¯\_(ツ)_/¯
Totaal weet ik niet precies, je hebt altijd mensen die aan een nieuw project gaan meedoen zonder dat daar hier op GoT wat over bekend is.RUFFNECK schreef op 15 augustus 2002 @ 13:48:
Lol, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik bij de Sharereactor groep zit
Aan hoeveel projecten doet DPC trouwens mee, als ik vragen mag?
Maar laten we als maatstaf nemen de projecten die hier voorbijkomen.
Dan hebben we: RC5-64, OGR25, Gnome@home, UD Think, Folding@home, Seti@home, D2OL, ECCp en Distributed Folding.
9 Distributed Computing projecten, hiernaast doen er aardig wat mee aan Ecology Fund en het Dolphin project
ja ik weet het geen search gebruikt maar ben wel benieuwd
graag gedaan
¯\_(ツ)_/¯
1
2
3
4
5
6
7
| My is in 12,874th place. My has been a participant since 2002-08-14, and in that time has typed 25,173 keys in total. This user last sent a pulse to this server on Aug 16 at 06:05:47am and has sent a total of 43 pulses overall. My lives in Netherlands. |
Gaat lkkr snel, m'n zusje is verslaafd aan het chatten
Nu 1 dag mee, en al ruim 20K aan keys, das lief voor DPC!
Eigenlijk is My ook wel nieuwsgierig in een hitparade van het Dolphin project, is dit te realiseren?
[ Voor 0% gewijzigd door My op 16-08-2002 13:09 . Reden: code ff aangepast... ]
Ik vroeg me eerlijk gezegt al af waarom er geen Ecology Fund hitparade meer was...
Maarja... Misschien n hitparde niet daily maar weekly, das tenminste nog wat...
Met andere woorden. My, Wakker Worden
ja toch? we zijn toch Dutch Power Cows en niet Distributed Power Cows
Als je een voetbalteam begint en je noemt jezelf Dutch Power Cows dan is het ook niet de bedoeling dat je daar /5 mee gaat volgooien.
De rest van de discussie kan je terugzoeken met de search
als er bijvoorbeeld een dpc lanparty is komen daar ook topics en foto's over hierzo heb opzich geen reet te maken met distributed computing (99 procent van de mensen heeft al een koe op zijn machine die op die lan komt)
wat natuurlijk wel zo is dat als je bijvoorbeeld bij een bedrijf werkt en je gaat daarmee voetballen heeft dat ook niks met je werkzaamheden te maken (als je in een staalfabriek werkt) toch komt het meestal wel op de website / persooneelsblad etc etc etc
ps. einde discussie hoor
aangezien ik nogal VEEL type.
1 ding snap ik alleen niet, je kunt dit programma toch makkelijk cheaten? of lijkt dat maar zo
misschien dat ik vanavond maar 's een boek overtik ofzo
zondag bedoel ik