Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben afgelopen zomer naar Bangkok geweest, en er is geen enkel probleem met digitale camera's.
Helemaal veilig
Er valt niets meer over te zeggen.
Als je het toch niet vertrouwd dan zou je aan die gasten bij die poort kunnen vragen of ze een hand controle willen doen en hen dan een foto laten nemen als controle (neem nooit zelf zomaar een foto van hen
)
mocht je dat toch willen doen dan heb je in nederland kans dat alles nog wel mee valt kwa problemen maar in dat soort landen
Dus eerst ff toestemming van de medewerkers daaro vragen of hen op de foto mag nemen (anders in ieder geval je flash uitzetten
)
Er valt niets meer over te zeggen.
Als je het toch niet vertrouwd dan zou je aan die gasten bij die poort kunnen vragen of ze een hand controle willen doen en hen dan een foto laten nemen als controle (neem nooit zelf zomaar een foto van hen
mocht je dat toch willen doen dan heb je in nederland kans dat alles nog wel mee valt kwa problemen maar in dat soort landen
Dus eerst ff toestemming van de medewerkers daaro vragen of hen op de foto mag nemen (anders in ieder geval je flash uitzetten
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
bij de handje?? 
Okay scheelt weer... Ik kan dan eindelijk mijn S30 gaan uitproberen in de jungle...
Okay scheelt weer... Ik kan dan eindelijk mijn S30 gaan uitproberen in de jungle...
Basement Bios ---- Exo-S
Geen probleem.... ik heb me foto's nog...... 
* Harmen is net terug van een weekje Corfu....
* Harmen is net terug van een weekje Corfu....
Whatever.
waarom vraag je dit? ga je drugs smokkelen¿
Ik dacht na het lezen van de topictitel toch echt ergens anders aan
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1