AlterEgo schreef op 12 augustus 2002 @ 16:16:
Door te trashen maak je een eventuele discussie (liefst in LA) moeilijker omdat degene die de reactie getrashed heeft niet heeft aangegeven Wie het geweest is, en waarom (dat laatste is meestal wel vrij duidelijk uit de context te halen).
Een discussie in LA is niet echt nodig; de troll is getrashed, en de discussie in de thread zelf kan gewoon verdergaan.
Je kunt wel een discussie houden in LA over hoe slecht dat wel niet was van die poster en over hoe hij gebanned moet worden (oid), maar daar schiet niemand iets mee op, en als een moderator heeft besloten die post te trashen, dan zal die moderator zelf ook eventuele andere maatregelen nemen, daar hoeft geen LA topic aan te pas te komen.
Ik snap best dat je geen oeverloze offtopic discussies wil hebben over iemands reactie, maar ik vind het prima dat gebruikers elkaar aanspreken op hun gedrag (tot op zekere hoogte).
Het is ook prima dat dat gebeurt (als de users zelf geen enkele moeite daarvoor doen wordt het ook niet gezellig), maar als een mod besluit dat de discussie beter af is zonder een bepaalde post, dan wordt die post getrashed.
En zeg nou zelf: als wzzrd die quote niet had gemaakt, en jij er hier niet op had gereageerd, dan was er geen enkele discussie ontstaan over die post.
Daarom vind ik trashen niet zo tof.
Posts worden niet zomaar verwijderd hoor, dat gebeurt altijd met een reden.