Toon posts:

De JVC KD-LH7R mp3 autoradio is dat wat??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er dus aan te denken een nieuwe autoradio te kopen, en
dan gelijk eentje met mp3 funktie :)

Nou zag ik bij de halfords een modelletje van JVC erg mooi en voor een leuk
prijsje 339,-

Heeft misschien iemand ervaring met deze speler ???

Ik volg al een tijdje de berichten op het forum en die zijn namelijk niet altijd even positief. Dus mensen met ervaring help me even met kiezen ;)

Verwijderd

ik heb hem bij halfords gehaald voor 299! was een aanbieding

hij bevalt prima! als je ff zoekt, vind je nog meer topics over mp3 radio's en daar staan ook nog wel wat linkjes

heb maar ff voor je gekeken :)
[rml][ car audio] MP3 radio[/rml]
[rml][ autoradio] mp3 <=> gewone cd's[/rml]
Kingstech autoradio mp3speler
Mp3 Autoradio JVC KD-LH2000R
JVC KD-LH7R MP3/CD Autoradio
Ervaringen met JVC MP3 Autoradio??

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
klinkt wel goed, heb nu ook al een jvc maar moet kiezen tussen een cd wisselaar aanschaffen (die is los duurder dan een complete nieuwe set!) of een nieuwe autoradio met mp3 mogelijkheid, ff kijken dus :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:49:
ik heb hem bij halfords gehaald voor 299! was een aanbieding

hij bevalt prima! als je ff zoekt, vind je nog meer topics over mp3 radio's en daar staan ook nog wel wat linkjes
Mooi en hoe zit het met geluid, volume, overslaan, schokken enz...
En is die afstandsbediening wat ???

Ik hoor graag van de gebruiker zelf wat deze er van vind,
dus tell me more >:)

Verwijderd

die afstandsbediening is heel simpel
harder, zachter, file vooruit, file achteruit, directory omhoog, directory omlaag

geluid is prima! zit prima NL beschrijving bij en inbouwen ging ook heel eenvoudig :)
verder heb ik hem nog geen 1 keer over horen slaan, terwijl mijn omgeving hiero vol met drempels ligt!

hij leest files in subdirectories zodat je niet al je files onoverzichtelijk in de 'root' hoeft te zetten! let wel ff met inbouwen op het de losse beschermrand van de slede! die kan er op 2 manier op, maar als je hem ondersteboven monteerd, wil het frontje niet naar beneden klappen als je een andere cd erin wilt stoppen (moest de radio er ff uithalen om de m'n telefoon mute aan te sluiten van m'n carkit! m'n pa klikt dat ding er gewoon zo op en had niet door dat 1 rand schuin loopt voor het frontje :P )

ik ben er zeer tevreden over en ben blij dat ik 100 euro extra heb uitgegeven voor een mp3 radio dan voor een gewone radio/cd speler... een beetje sony radio is zo 199 euro en deze was 299 bij de halfords!

ow ja... het laden van een cd duurt zeg 6 sec. ofzo en tussen de tracks hoor je ff 1-2 sec. niks omdat hij dan overschakelt (maar dat hoor ik al geeneens meer joh!)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt EDDO de search werkt hiero niet, snap er geen bal van maarja kan niet alles hebben :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 15:59:
Bedankt EDDO de search werkt hiero niet, snap er geen bal van maarja kan niet alles hebben :)
daar kwam ik net ook achter! als je gewoon zoekt op autoradio dan vind hij 1 of 2 topics ofzo

ik heb onderin die tijdbalk op 2 maanden gezet en toen CTRL-F gedaan en gezocht op radio! die topics had ik ff gekopieerd...

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Heb hem net vorige week binnen gekregen :)
Gekocht bij een duitse webwinkel: www.carstereocomponents.de voor 227 euro :)
Na het geld overmaken duurt het nog ongeveer 2 weken dat je hem hebt,
maar het is wel stukken goedkoper :9
Hij bevalt me prima, makkelijk te bedienen en mp3 werkt perfect.

Moet alleen nog ff nieuwe speakers kopen, want het geluid is met mijn huidige speakers niet echt geweldig.

Verwijderd

Topicstarter
Albo schreef op 12 augustus 2002 @ 23:48:
Heb hem net vorige week binnen gekregen :)
Gekocht bij een duitse webwinkel: www.carstereocomponents.de voor 227 euro :)
Na het geld overmaken duurt het nog ongeveer 2 weken dat je hem hebt,
maar het is wel stukken goedkoper :9
Hij bevalt me prima, makkelijk te bedienen en mp3 werkt perfect.

Moet alleen nog ff nieuwe speakers kopen, want het geluid is met mijn huidige speakers niet echt geweldig.
Hebben die lui ook een winkel ??? Zo ja weet je waar ?
Ik zit namelijk veel op de weg en als het niet gek ver weg is rijd ik er zelf wel langs ;)

• Albo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-07-2024
Volgens mij leveren ze alleen via internet, maar ik heb wel hun adresgegevens.
Kun je ze altijd even mailen of bellen:

Car Stereo Components GmbH
Kistlerhofstrasse 82
D-81379 München

Tel.: 089-710482-0
Fax:: 089-710482-28

E-Mail: Verkauf_csc@carstereocomponents.de

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb er toch maar eentje aangeschaft :)

En ik moet zeggen je krijgt echt waar voor je geld!

Het geluid is zuiver, en de mp3's worden lekker vlot ingelezen, en wat nog wel het mooiste is dat ik niet continu hoef te wisselen van cd'tje ;)

Ik kan em zeker wel aanraden mensen....een 9.5 voor JVC!
Pagina: 1