Heeft er iemand ervaring met deze speler? Hij is te krijgen bij Eynstein: http://www.eynstein.nl/a/788.html
De prijs is ook erg aantrekkelijk.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
C't is geen Computer TotaalOp donderdag 11 oktober 2001 13:45 schreef Flipmo2K het volgende:
Van welke maand was die Computer Totaal dan? Op hun site (daar staat de nieuwste uitgave uitvoerig beschreven) was nl. niks te vinden.
Hier staat tekst
Hehe, hoe kan ik dat nou wetenOp donderdag 11 oktober 2001 15:01 schreef Gump het volgende:
C't is geen Computer Totaal
Verwijderd
Verwijderd
hehe..Op zaterdag 08 september 2001 01:17 schreef Beukie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze speler? Hij is te krijgen bij Eynstein: http://www.eynstein.nl/a/788.html
Verwijderd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ben je nog steeds tevreden? en wat vindt je nou van de output? want ik wil er wel graag flink wat geluid uit hebbenOp zaterdag 01 december 2001 21:01 schreef Speedyrage het volgende:
Heb de versie met RDS nu. Na het lezen van sommige berichten van mensen vroeg ik me af of ik er wel goed aan gedaan had om em te bestellen. Heb em nu 1 week. En ik moet ik zeggen hij bevalt me echt zeer goed. Zie niet in waarom ik een duurdere van aiwa of jvc ofzo zou bestellen. Ook het lezen van mp3 cd's e.d. is binnen een seconde of 8 gebeurd. En dan heb ik het over een volle mp3 cd. Conclusie: Een zeer tevreden gebruiker van deze autoradio.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
http://www.hardware.info/reviews.php?id=233Op zaterdag 08 september 2001 02:05 schreef victorvo het volgende:
Schijnt ook RDS te hebben.
http://www.b2s.com/search/p.12444.html
Is idd wel hééél billig.
Kan geen reviews vinden...
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de Lenco, maar die geeft bij Mp3 cd's een soort van jitter geluid. En de Mp3's spelen gewoon goed af op de computer! En hij doet het niet bij alle nummers! Zou het aan de manier liggen hoe de mp3 gecodeerd is? Fraunhofer, lame en XING(de slechte encoder)Op vrijdag 22 februari 2002 19:23 schreef Kloeloos het volgende:
Hmm die kenwood valt toch ruim buiten me budget, is die lenco van de kijkshop wat?, is die nog ergens anders goedkoper te kopen?
Die lenco heeft 4*40 watt, voor mij in principe voldoende.
Verwijderd
Verwijderd
De Kingstech 9118 bij info@fastcom-online.nl voor € 155,78 excl. rembourskosten.Op zondag 03 maart 2002 17:05 schreef Doggie het volgende:
Heeft iemand nog een goede sugestie ik ben erg benieuwd want ik ben er nog steeds niet uit het moet eigenlijk onder de 200 Euro uitkomen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd
Ik zag 'm vd. week in 'n foldertje vd. Kijkshop staan. Op zich lijkt 't wel 'n redelijke autoradio, voor 'n redelijke prijs. Geeft die trouwens de titels vd. nrs. weerOp maandag 15 april 2002 02:31 schreef Reptile-X het volgende:
Beetje late reply maar, ik heb hier een Marquant MCR-690 van kijkshop (175€).
Voordat ik hem ging kopen heb ik effe onderzoek gedaan waar Marquant vandaan komt en of het een goeie merk was, ik kwam bij http://www.allied-electronics.nl/ terecht en tot mijn verbazing kwam de adres van allied-electronics (Halfweg) erg bekkend voor, ja de bekende crap YOKO is ook van hun.
Maar ja kijkshop kenende kon ik altijd terug gaan als het me niet beviel, en om eerlijk te zijn ik heb hem al 5 dagen in mij auto (ook behoorlijk stug geveerd)en ik ben uiterst tevreden ermee.
Geluid is prima en is bovendien 4x40watt (of het echt zo is weet ik niet maar komt goed geluid uit.
RDS/EON is ook aanwezig, je kan je MP3's in mappen verdelen en vervolgens in die mappen zoeken, bijv. je kan een album onder een bepaalde map zetten en daaruit spelen en als die map helemaal afgespeeld is gaat ie met volgende map verder, je kan ook uitteraard alles doorelkaar laten spelen of vanaf begin op alfabetisch volgorde ongeacht welke map MP3's zijn.
Ik heb hem geen een keer over zien slaan, en geloof me ik heb paar hobbelige weggetjes bezocht om dit te testen
Wij hadden eerst een zonder RDS, maar de speler was gelijk kapot gegaan(waarom? Geen idee) dus toen met de garantie omgeruild maar toen hadden we er opeens een met.Op zaterdag 08 september 2001 12:04 schreef Gash het volgende:
Ik krijg er maandag een aantal binnnen. Ben benieuwd naar de kwaliteit.
De CD-9118 heeft geen RDS, de CD-9228 wel, maar deze kan je niet in Nederland kopen.....
Ja dat doet Marquant, geeft de bestand namen en map namen weer op de display tijdens afspelen mp3's en bladeren van mapen. Kingstech doet dat ook.(mijn collega heeft een Kingstech, daarom kan ik daarover ook mee praten)Op maandag 15 april 2002 20:30 schreef DaMan het volgende:
[..]
Geeft die trouwens de titels vd. nrs. weer
Verwijderd
Verwijderd