Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 20:40
ik nu al voor ongeveer een jaar een nokia 3310 _/-\o_ , en nu is mijn accu heel snel leeg, bijna altijd leeg eigenlijk :'( . als ik gebeld word dan kan ik mischien 10min bellen. :(

nu, dit ligt natuurlijk aan de accu (??) die accu dat is een Ni-MH (staat erop iig).
er lag me bij dat deze accus een soort geheugen hebben en dat dat geheugen verdwijnt als k de accu een nachtje in de vriezer leg. :Y)

omdat mijn telefoon ouder is dan een jaar heb ik geen garantie en ik ga iig nog geen nieuwe accu kopen, een nieuwe accu is best duur en ik denk dat ik toch (dit jaar) een nieuwe telefoon ga kopen.

op de search kon ik weinig vinden... k heb een tijdje terug al gezocht en kon toen nix vinden. (doet de zoekmachine het al?)

nu mijn vraagen;

KLOPT het verhaal hierboven??
kan ik die accu dan gewoon in de vriezer leggen of moet er wat omheen? (condens?)

en werkt het op dusdanige marnier dat ik weer normaal kan bellen?

[offtopic]
iewww... mun 200ste post B) ben ik nu varste klant? :Y)
bvd.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
De accu kan je inderdaad in de vriezer leggen, zakje eromheen en goed dichtmaken. Daarna laten drogen en helemaal opladen. De eerste paar keer heb je dan weer superveel capaciteit, maar dat loopt zeer snel terug. Na 2 of 3 weken heb je gewoon weer de ouderwetse brakke standby-tijd.

Het lijkt wel of vrijwel alle 3310's uit de periode maart 2001 (vooral afkomstig uit een BEN prepaypakket) er erg veel last van hebben. Ik heb 3310's gezien uit oktober 2000, die nergens last van hebben, maar ALLE Ben Prepays uit die tijd hebben een verrotte accu.

Het enige wat er met die 3310 opzit is een nieuwe accu te kopen. Heeft mijn broertje ook gedaan, bij salesplaza.nl zijn ze 18 euro incl. verzenden, veel goedkoper vind je ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem

1 van de voordelen was echter dat mijn abbo al verlopen was en toen ik deze ging verlengen kon ik gratis een nieuwe uitzoeken (heb nu een 3330) dit omdat ik alle meuk aan kabeltjes, frontjes en carkit niet weg wilde doen :P

iig denk ik dat je aan een nieuwe accu toe bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
[url=]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/570219[/url] 8)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 20:40
LuCaS schreef op 12 augustus 2002 @ 09:28:
De accu kan je inderdaad in de vriezer leggen, zakje eromheen en goed dichtmaken. Daarna laten drogen en helemaal opladen. De eerste paar keer heb je dan weer superveel capaciteit, maar dat loopt zeer snel terug. Na 2 of 3 weken heb je gewoon weer de ouderwetse brakke standby-tijd.

Het lijkt wel of vrijwel alle 3310's uit de periode maart 2001 (vooral afkomstig uit een BEN prepaypakket) er erg veel last van hebben. Ik heb 3310's gezien uit oktober 2000, die nergens last van hebben, maar ALLE Ben Prepays uit die tijd hebben een verrotte accu.

Het enige wat er met die 3310 opzit is een nieuwe accu te kopen. Heeft mijn broertje ook gedaan, bij salesplaza.nl zijn ze 18 euro incl. verzenden, veel goedkoper vind je ze niet.
om te beginnen heb ik KPN (hi) en 18 euro is inderdaad goedkoop! dan ga ik van de week een nieuwe accu bestellen.

bedankt voor de reacties _/-\o_

[edit]

bedankt voor de site LuCas, k heb gelijk een accu besteld :Y)

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op 12 augustus 2002 @ 09:41:
[url=]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/570219[/url] 8)
je link is brak doed! :P :+

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/570219 :)
Pagina: 1