Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Is 1 spuitbus btw genoeg om een miditower goed in de verf te zetten...
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
best wel duur
maar als t opdroogt zit ook die waterverf goed op je kast hoor.fetcher schreef op 12 augustus 2002 @ 08:57:
motip is waterverf man, auto K of Montana doet het beter. 4 euro per blik bij de betere crea store te koop
* FastBunny heeft al 4 computerkasten in div. kleuren gespoten met Motip
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Verwijderd
wat wil je gaan spuiten??ReseTTim schreef op 12 augustus 2002 @ 02:33:
ik gah denk ik morgen ff een spuitbus Motip kopen nu is mijn vraag hoe veel kost zow iets nou gemiddeld.. dan heb ik morgen een idee of ik opgelicht wordt of niet..
enne still N-Joy'in the pr0n from campzone?
Verwijderd
De ander zegt: 1.5 á 2 bussen...
Zijn er misschien verschillende formaten (grote/kleine bus)...
Raar dat Patryk en LAuWe 2x zoveel voor een bus hebben betaald dan de rest hier..
Die spuitbussen van de Halfords komen uit dezelfde fabriek als Motip. Volgens mij is het exact hetzelfde spul.SilentSniper schreef op 12 augustus 2002 @ 09:46:
Halfords: Mat Zwarte Rally Lak - 4,95 per bus... ongeveer 1,5 (2) bussen nodig! voor een miditower ( [rml][ CM] Mijn casemodje![/rml] ) en verder geen andere shit eronder of erover heen smeren... ontvetten heb ik ook niet gedaan!
Plastic primer - had ik nog 5 à 6 euro
Primer - 6 à 7 euro
Kleur (Metallic) - 9 à 10 euro (ik had er per kleur 2 nodig
Blanke lak - 6 à 7 euro (2 nodig)
Alles Motip uiteraard.
Het is goed spul iigDiMension schreef op 12 augustus 2002 @ 09:56:
[...]
Die spuitbussen van de Halfords komen uit dezelfde fabriek als Motip. Volgens mij is het exact hetzelfde spul.
Verwijderd
Dit zijn echt geen fijne spuitbussen. Als je maar een mm te dicht bij bent gaan ze druipen. De cap die erop zit geeft ook helemaal geen strakke lijnen (maar dat boeit nietGalaxis schreef op 12 augustus 2002 @ 10:57:
Ik heb zelf Flexa spuitverf gebruikt. 6.90 Euro bij de Praxis.
Ik zou gewoon voor de autolak gaan. Deze blijft lekker goed zitten en is zeker een stuk krasvaster dan flexa of andere huiskamerspraycans.
We have a winner !!!DiMension schreef op 12 augustus 2002 @ 09:56:
[...]
Die spuitbussen van de Halfords komen uit dezelfde fabriek als Motip. Volgens mij is het exact hetzelfde spul.
Dit is inderdaad exact dezelfde verf, alleen met een ander etiketje.
Owjah ik heb ook gewoon die halfords bussen gebruikt. Ook mat zwart, voor 5 euro per bus. Ik had 2 bussen nodig ongeveer voor een bigtower. Alles gespoten, drives, bays, kappen en chassis (2 lagen).
volgens mijn inlichting zit in de koren beurs een AlbertHein hebben die tegen woordig ook al spuitbussen te koopblunt schreef op 12 augustus 2002 @ 09:49:
in groningen (korenbeurs) heb je autokleuren in spuitbussen voor ¤0,50
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 12:43 . Reden: typo's ]
Dupli-Color is dat geloof ik... is idd hetzelfde als motip, ik gebruik het zelf ookDiMension schreef op 12 augustus 2002 @ 09:56:
[...]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Klopt! dat is echt fijn spul!Demoniac schreef op 12 augustus 2002 @ 13:30:
[...]
Dupli-Color is dat geloof ik... is idd hetzelfde als motip, ik gebruik het zelf ook
heb er anderhalf nodig gehad voor mn miditower.. anders dekte t niet helemaal goed.
suc6
Verwijderd
Ik denk dat ik zow maar ff 2 spuitbussen zwart ga halen bij de Halfords...
Verwijderd
Het is een Acrylaat lak. Die dekt (
moet je uiteraard (netzoals andere lakken) wel meerdere lagen doen voor een goed effect. en eventueel een grondlaag gebruiken maar dat vind ik persoonlijk niet altijd nodig, als je het ijzer of plastic maar licht opschuurd van te voren.
me UPSVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 09:50:
[...]
wat wil je gaan spuiten??![]()
enne still N-Joy'in the pr0n from campzone?
ennuh jah ik heb genoeg voor de eerst komende maand
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
[off-topic]ReseTTim schreef op 12 augustus 2002 @ 16:30:
[...]
me UPS![]()
ennuh jah ik heb genoeg voor de eerst komende maand
Wanky wanky!
[/off-topic]
Aangezien ik een kennis in een autospuiterij heb, heb ik geleerd dat ik er 4 lagen werf op moet doen (das alleen voor de perfectionisten).
Dan is het 100% dekkend. En het blijft 100% zitten.
Alssie af is, post ik zeker weer pics Voorlopig moeten jullie het met 1 pic doen:
modje
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
hebben die bussen ook een apart nummer?SilentSniper schreef op 12 augustus 2002 @ 09:46:
Halfords: Mat Zwarte Rally Lak - 4,95 per bus... ongeveer 1,5 (2) bussen nodig! voor een miditower ( [rml][ CM] Mijn casemodje![/rml] ) en verder geen andere shit eronder of erover heen smeren... ontvetten heb ik ook niet gedaan!
want de kleur van jouw case ziet er goed uit,
dan kan ik ook zo'n busje gaan halen @ Halfords
* Crash Crash wil namelijk al een tijdje zijn kastje spuiten
1: Voor warmte... kosten 10 euro nog wat
2: Gewoon, kosten 5,90 euro...
@ de gamma, vandaag nog bijgevult trouwens
Op mijn bus staat:Crash-Override schreef op 12 augustus 2002 @ 18:52:
[...]
hebben die bussen ook een apart nummer?
want de kleur van jouw case ziet er goed uit,
dan kan ik ook zo'n busje gaan halen @ Halfords
* Perphide Crash wil namelijk al een tijdje zijn kastje spuiten
1
| Artikel Nummer: 385872 en streepjes code: 4048500385872 |
Succes!
Verwijderd
voor degenen die ons ReseTTim nog nooit irl gezien hebben zie hier zijn zangtalent
:: ResTTim zingt : K.v.K. - HELP! Ik krijg tieten (23mb) .avi ::
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 19:23 . Reden: [/offtopic] added.. :P ]
Verwijderd
Eur 4,95 per stuk bij de...H******S
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2002 19:30 . Reden: prijs toegevoegd... :P ]
[verder offtopic]waar heb ik dat eerder gehoord ???Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:21:
offtopic:
voor degenen die ons ReseTTim nog nooit irl gezien hebben zie hier zijn zangtalent
:: ResTTim zingt : K.v.K. - HELP! Ik krijg tieten (23mb) .avi ::
iemand van jullie naar lacanau geweest??? (almere lui)[/verder offtopic]
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
woei, thx m8SilentSniper schreef op 12 augustus 2002 @ 19:18:
[...]
Op mijn bus staat:
code:
1 Artikel Nummer: 385872 en streepjes code: 4048500385872
Succes!
Die heb ik ook!Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 19:26:
This should do the trick...
afbeelding
Eur 4,95 per stuk bij de...H******S
in de buurt van venray, venlo
[This space is for rent]
HelmondPoweRoy schreef op 13 augustus 2002 @ 08:15:
waar kun je halfords vinden in NL
Verwijderd
Adresgegevens van Halfordsfiliaal in VENLO/BLERICK:
Adres : Wieenpassage 28
Postcode : 5921 GD
Plaats : VENLO/BLERICK
Telefoonnr : 077-4758392
Openingstijden : ma 13.00 uur tot 18.00 uur di t/m do 9.00 uur t/m 18.00uur vrijdag 9.00 uur t/m 21.00 uur zaterdag 9.00 uur t/m 17.00 uur
Soort zaak : Citystore
PoweRoy schreef:
waar kun je halfords vinden in NL
http://tools.locatienet.c...931%5FTegelen%5F%5FNL%5F3
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Of een glansmiddel dat je er héél lichtjes kan overspuiten?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Kortom der zitten zo een 4 lagen primer/lak/blanke lak lagen over elkaar
Was een duur geintje overigens, zo een 120 gulden aan lak
het beste is om alles nog es af te lakken met blanke lak, bij metallic moet j=e dat zeker doen, of je moet et niet erg vinden elke vinger te kunnen zien...
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben nu aan een groot spuitproject bezig....heb me hele chieftec uitelkaar geboord...nu ben ik alle binnenpanelen aan beide kanten aan het bespuiten en de buitenplaten ook allemaal...maar dat komt nog allemaal
ik heb ook al es zonder primer en lak gespoten...ik kan je vertellen het wordt nix...stoot er 1x tegen aan...*pats* stuk verf weg...
Kast is wel eerst goed ontvet enzo, en nu is die verf er echt neit af te krijgen hoor, kast heeft al heel wat te verduren gehad, en zit nu slechts 1 krasje op
Of zijn het die bussen die wit/transparant spuiten?
Motip misschien, nog andere merken die je gebruikt of hier vind die zo'n goede lak in bus verkopen?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Ik heb trouwens laatst mijn kast eens flink onder handen genomen met Dupli-Color, maar er zijn wat bladdertjes afgebladderd. Ik had natuurlijk wel geschuurd, ontvet, meerdere verflagen gespoten met wachttijd van 30 minuten en blanke lak gebruikt, maar door wat mechanische perikelen bij een lanparty (grr
Hier bij de speciaalzaak in de aanbieding, dus heb er een stuk of 5 gekocht
Intentionally left blank.
Leuk he...Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:42:
je moet primer hebben...gewone verf...en liefst ook nog lak!
Ik ben nu aan een groot spuitproject bezig....heb me hele chieftec uitelkaar geboord...nu ben ik alle binnenpanelen aan beide kanten aan het bespuiten en de buitenplaten ook allemaal...maar dat komt nog allemaal
edit:
ik heb ook al es zonder primer en lak gespoten...ik kan je vertellen het wordt nix...stoot er 1x tegen aan...*pats* stuk verf weg...
Heb dat ook een keer gedaan, nu gebruik ik altijd primer + blanke lak, het blijft veel beter zitten en het is mooier bovendien
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Ja maar dat zit niet in een spuitbus, maar gewoon in een vat en dat moet je met een apart spuit apparaat aanbrengen. Wordt wel mooier maar dan moet je eerst zo'n apparaat hebben.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 11:45:
Anders vraag je bij een autoschade hertsel bedrijf een beetje autolak wordt veel mooier!!
Ik dacht 8.50 per bus bij de Enorm in Haarlem (Schalkwijk)3
Was de eerste kast die we gingen spuiten maar dat is toch wel mooi gelukt! Heel strak!, je ziet ut wel op de NWD (13) (networkingday.com... 11 dagen zucht...)