Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Ja, maar dan die ik het niet "All-over". Het gedeelte waar die intake zit, is lelijk geribbeld. dat moet met speciale (aanwezige) chromepaint, chrome geverft worden. De rest laat ik zo. En ik zoek een shop waar ik raamstikkers kan kopen
: Etches for Acrylic Window : AtomicEasy to apply sticker that makes it look like the design has been sandblasted / etched into the acrylic window, perfect for the DIY Acrylic Windows and caseings with windows from RECOM STEALTH, Thermaltake and Lian Li
Negeren is vooruitzien
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
hoort volgens mij bij zijn soundkaart, zal wel een livedrive zijnjeuuron schreef op 11 augustus 2002 @ 12:22:
ziet er netjes uit.. alleen dat slot met die sound/usb enz is wat minder of lijkt dat zo?
dat kan iedereen.
hmmmmzzz... ik wil toch een nieuwe pc... misschien hier maar de case halen.. bij een reseller bij mij in de buurt dan heBzzje schreef op 11 augustus 2002 @ 12:19:
hier
afbeelding : Etches for Acrylic Window : Atomic
Easy to apply sticker that makes it look like the design has been sandblasted / etched into the acrylic window, perfect for the DIY Acrylic Windows and caseings with windows from RECOM STEALTH, Thermaltake and Lian Li
afbeelding
Ik wou het wel zelf doen, maar mijn pa had nog maar 1 schaartje voor in de knabbelschaar. En die zijn DUUR!Old_Sparky schreef op 11 augustus 2002 @ 13:15:
Ziet er goed uit. Volgende keer wel zelf een raam er in maken een ander laten doen
dat kan iedereen.
Yepz, soundblaster Audigy Platinum EXhoort volgens mij bij zijn soundkaart, zal wel een livedrive zijn
Verwijderd
Ik wou dat ik het wist, maar het staat nergen op dat geval.....insan1ty schreef op 11 augustus 2002 @ 18:37:
Case komt van aragorn?
M8 van mij heeft dezelfde case nl.XyonN schreef op 11 augustus 2002 @ 18:47:
[...]
Ik wou dat ik het wist, maar het staat nergen op dat geval.....
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Heb er zelf ook een. Paradigit heeft ze geloof ik ook, in Eindhoven iig.
Net als alle andere voor mij:
NICE JOB!
Persoonlijk vind ik de kasten behoorlijk krap, en idd is dat ribbel plastic niet altijd echt handig. Ik ga bij mijn kast denk ik ook nog een keer zo´n fatsoenlijk suck hole maken, wat nou zit er alleen een fan en die kasten hebben voor geen opening, behalve die paar gaatje op de scheiding van ribbel naar glad
Zal de mijne dan ook zsm posten....
Heb er ook mijn kast mee zitten modden en is best kewl gelukt.
Ik post ze wel een keer als ik tijd heb.
Man - a being in search of meaning
je hebt dezelfde case als ik heb.. namelijk van Paradigit zoals eerder gezegd
ook heb je dezelfde cd writer en dezelfde geluidskaart.. zoveel al hetzelfde dat ik mijn nieuwere pc die eraan komt ook maar een case mod ga geven, en misschien wel met deze als voorbeeld.
Volgens deskundig onderzoek
Verwijderd
(YES IK BEN EEN DESKUDIGE LOLXyonN schreef op 12 augustus 2002 @ 07:23:
[...]
Volgens deskundig onderzoekis het OF een Aragorn OF een Paradigit
Ik wilde eigenlijk proberen mijn plexi vast te zetten met popnagels, maar dat gaat dan natuurlijk weer niet als er zo'n ruimte tussen zit (of ik moet die ruimte weer gaan opvullen met "iets")...
Als iemand andere ideeen heeft? Ik ga m'n idee even uitwerken
volgens mij is een het signal rackete a (lawine pijl)XyonN schreef op 11 augustus 2002 @ 11:46:
Oh, die dynamietstaaf naast de PC is om de gasten van Mycom Haarlem wat meer vuur in aars te geven
Nee, tis een pritstiftgfo schreef op 12 augustus 2002 @ 10:54:
[...]
volgens mij is een het signal rackete a (lawine pijl)
De rest van de foto's staan op mijn site, onder casemodding.....
... Life is what happens when you are busy planning other things...
En of. ik kan er genoeg in kwijt......Rinusch schreef op 12 augustus 2002 @ 15:36:
Ik heb ook zon kast, alleen dan de BIG-tower, gekocht bij een particulier () Handelaartje hier, en ik moe zeggen, die zijn wel heeeel ruim van binnne