[SP] Waarom topic over CS Movie dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Deze:

[rml][ CS MOVIE] The Family God Militia PART II[/rml]

Toch wel leuk topic, wilde nog iets zeggen, maar toen wassie dicht, om een reden die tamelijk vaag is aangezien er niet eens downloadspelheden gemeld werden, enzo ja, wat dan nog? Is dat een reden om een heel topic op slot te gooien?

Beetje raar hoor

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik kan me voorstellen dat het niveau van een topic niet echt hoog of boeiend wordt van mensen die alleen maar downloadsnelheden, of in dit geval replies die daar aan verwant zijn gaan melden.

Ik snap dan ook niet waarom je dan gewoon niet wacht tot je hem hebt gedownload en dan je mening geeft.

Volgens mij is die policy er niet voor niets :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16
't werd een opsomtopic over de download snelheden en ging dus totaal off-topic. Tja, off-topic posts schijnen wel vaker een slotje te krijgen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die reden klopt dan misschien niet helemaal, maar als ItSnows het topic beter had doorgelezen zou hij waarschijnlijk zeggen
Dicht

Het is hier geen uitwisselforum
>:)
(Dat deed hij bij andere vergelijkbare topics tenminste wel)

/edit/
Dat brengt mij gelijk op het iedee om een nieuw topic te openen waarin al zulk soort filmpjes kunnen worden gepost :)
itsnows/thewill/icestorm, wat vinden jullie daarvan? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 11 augustus 2002 @ 21:27:
Deze:

[rml][ CS MOVIE] The Family God Militia PART II[/rml]

Toch wel leuk topic, wilde nog iets zeggen, maar toen wassie dicht, om een reden die tamelijk vaag is aangezien er niet eens downloadspelheden gemeld werden, enzo ja, wat dan nog? Is dat een reden om een heel topic op slot te gooien?

Beetje raar hoor

Ja dat is een reden. Als je de SP faq had gelezen ...

Enne wat is de bedoeling van deze posts anders dan het vermelden van d/l ?
[rml]sdomburg in "[ CS MOVIE] The Family God Militia PART I"[/rml]
[rml]Metal-Kool4 in "[ CS MOVIE] The Family God Militia PART I"[/rml]

Dat de snelheid 0 kbs is doet niet te zake :)

Valt wat mij betreft onder ongewenst postgedrag: het blijft een TECHforum.

edit: die 2 posts zijn voorbeelden ;) en ik wil niet zeggen dat de overige posts van een dusdanig nivo zijn dat we dat topic maar even openlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik val hier met verbijstering achterover. Ik opende dit topic gewoon even tussen neus en lippen door om even iets te melden, maar KOM OP ZEG!

Ten eerste was het melden van downloadsnelheden relevant. Het betrof ene file van 350mb op fileplanet. Ooit daar iets gedownload? Zoiets _KAN_ niet onbesproken blijven. En waarom dan meteen dicht? Waarom geen waarschuwing?

En hoezo
Enne wat is de bedoeling van deze posts anders dan het vermelden van d/l ?
Het ging om een heel erg coole film waar veel over gezegd kan worden. En vraag niet wat allemaal.

Ik snap niet dat er talloze andere topics zijn die ECHT onzinnig zijn "Kijk eens, nieuwe dit" of: "Coole site, kijk kijk". Allemaal over Counter-Strike. En CS hoort in SP niet dan? Tot slot: het is dat de search het niet doet, maar zoek anders maar eens op 'movie' of 'filmpje' in SP.

Rara :{

edit:
"Filmpje" gewijzigd in "film" want dat mafg toch wel met 400mb (350 zipped) en 29 minuten

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Het melden van de download snelheid was niet relevant. Het topic ging om het CS filmpje en niet over de downloadsnelheid ervan. Dat zeg je zelf ook.

Geef ff een paar links naar het soort topics wat jij bedoeld want je kunt wel wat zeggen maar dan moet je het ook ondersteunen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ja dat is een reden. Als je de SP faq had gelezen ...
Ik ben hier al vanaf het moment dat er alleen nog dingen in de FAQ stonden (en er was toen maar één, stel je voor :o) die te maken hadden met 'hoe post ik berichtjes' en niet 'wat mag en wat niet en op welke 1001 wijzen kan je waarschuwingen krijgen'.

En breek me de bek niet open over de SP-computeridee-FAQ, als ik zulke taal wil lezen lees ik wel Annie M.G Schmidt.

Sorry voor de boze toon maar ik ben er een beetje flauw van, na al het gezeik over de "Het Grote-Topics" is er nog steeds geen fluit veranderd in de policy. Of het toepassen daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
NitroX_infinity schreef op 11 augustus 2002 @ 22:23:
Het melden van de download snelheid was niet relevant. Het topic ging om het CS filmpje en niet over de downloadsnelheid ervan. Dat zeg je zelf ook.

Geef ff een paar links naar het soort topics wat jij bedoeld want je kunt wel wat zeggen maar dan moet je het ook ondersteunen.
Goed.

Trouwens, ik ga nu even zoeken. Gaarne dit topic niet ook op slot gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
filmpje counter-strike condition zero
Bikini Karate Babes...

Behalve die kon ik zo 1,2,3 niets anders vinden. Wel een aantal soortgelijke topics, die ook gesloten waren, om dezelfde "het is hier geen filesharing forum" reden. Waar slaat dat nou op? Ik snap dat echt niet. Die filmpjes zijn cool en mensen moeten die zien.

Ik kan me nog wel een filmpje herinneren van Fooze-UT, die bleef open, en eentje van Fransozen die CS in het echt hadden nagespeeld...
DataBeest schreef op 11 augustus 2002 @ 21:39:

/edit/
Dat brengt mij gelijk op het iedee om een nieuw topic te openen waarin al zulk soort filmpjes kunnen worden gepost :)
itsnows/thewill/icestorm, wat vinden jullie daarvan? :)
Leuk, "Het Grote Post Hier Je Filmpjes Topic". 8)7 8)7 _/-\o_ :Y)
Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.

Mijn punt is dus doodgewoon dat ik niet snap dat in een games-related forum een filmpje over een spel niet kan. Screenies kunnen ook. En ook topics als deze:

Door welke game werd jij ontmaagd?
Heel erg slechte vertaling
[rml][ UT] Easter eggs[/rml]

Dat slaat toch nergens op? Inconsequent tot en met. Alleen om dat het om *1* file gaat en niet om een site, handvol screenies of whatsoever, mag het niet. Kennelijk. Nou ja, waar lullen we over. Ik maak me druk om wanbeleid op microniveau. Het is maar goed dat we in de Tweede Kamer mensen hebben zitten die wat beter over de dingen nadenken (ook niet allemaal hoor ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nee, verkeerd voorbeeld. 't Topic bevat naar mijn mening slechts 1 zo'n "ik ben aan het downloaden" reply.
Er staan weliswaar meerdere in maar daar staan ook andere dingen bij ipv de downloadsnelheid. Wat duidelijk niet het geval was bij 't topic waar deze discussie over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar komen die links want dan gaan die topics ook dicht :)

Dat topic dat hierboven staat zit toch wel ietjes verschil in met het topic waar deze draad over gaat. Ik tel in die draad 1 tot 3 posts die ik te laag vind en in de gesloten draad 1 post (die van bloodclot) die ermee door kan.

Niettegenstaande: ja, ze zijn beide niet hoogstaand maar de ene zit aan de gesloten kant van de streep en de ander nog(!) aan de open kant van de SP-streep :) Als iemand me die draad op 4 of 5 aug in SM had gezet was ie denk ik wel dicht gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Bekijk het eens zo,

als ik een beta van Racing Legends vind,
als ik een preview met nieuwe screenies van Doom III vind,
als ik een map heb gemaakt voor <vul in> (ja daar zijn een hoop topics van),
als ik een heel erg knap gemaakt en ook cool filmpje vind over Counter-Strike,

dan open ik daarover een topic, als er niet al eentje is (Search!) om de rest van de (tweakende) wereld er over te vertellen.

Duuuhs!

Ik zie geen verschil. Wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende je aanvulling: muv de 1ste en de 4de draad heb ik ze allemaal via icq aangeleverd gekregen en waren ze op dat(!) moment nog redelijk qua replies.

Door welke game werd jij ontmaagd?// stond al op de nominatie TC in te gaan. [rml][ UT] Easter eggs[/rml]// Door welke game werd jij ontmaagd?[/TOPIC]// als je in de gesloten topics kijkt zul je zien dat ik die user heb doorgegeven dat als hij een betere startpost maakte dit wat mij betreft mag.

Heel erg slechte vertaling// discussie zou net zo goed in HK mogen. Is verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 11 augustus 2002 @ 22:30:
Mijn punt is dus doodgewoon dat ik niet snap dat in een games-related forum een filmpje over een spel niet kan. Screenies kunnen ook.

Filmpjes horen in principe in de HK.
Screens OOK edoch ik verwacht meer van zulke topics dan alleen maar het dumpen van screens (discussie over de game dus): anders kun je zo'n topic over een tijdje in TC vinden (dus zelfs niet in HK).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog iets heel belangrijks: ik controleer de topics in SM en die ik via ICQ krijg. Ik ga niet actief op zoek naar te sluiten topics ;) Mocht je dus topics tegenkomen die volgens jou niet voldoen controleer ik ze met alle plezier :)
edit: bikini babes topic staat zelfs al in de HK :D Hmmm enne 3 posts achterelkaar :? Denk dat ik mezelf maar eens een mail stuur over de edit-button. Ik n00b :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Och, had ik net ook hoor :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar jij bent geen mod :D Help me eens even: mijn baas wil geen regulars in SP. Wat kan ik daar aan doen? :D Hij denkt dat de kwaliteit van het postgedrag niet omhoog zal gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Is er geen manier om de slechte replys gewoon uit het topic te verwijderen ?
Gewoon harder optreden, en dan niet richting de topicstarter he.
Download snelheden = delete :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 12 augustus 2002 @ 10:52:
Is er geen manier om de slechte replys gewoon uit het topic te verwijderen ?
Gewoon harder optreden, en dan niet richting de topicstarter he.
Download snelheden = delete :?
Ik ben bang dat dat vechten tegen de bierkaai is en trouwens eerlijk gezegd Delete ik liever niet want dan komt het dicht aan censuur :P

Ik denk dat ik maar eens een week of 2 ow's ga uitdelen voor domme reply's. Misschien dat dat helpt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Misschien maar eens de policy van SP helemaal overnieuw maken :X
Om eerlijk te zijn is die nou niet echt alles...veel uitzonderingen ect.
Oja...daar ging het niet over O-)

[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 12-08-2002 11:02 . Reden: delete ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik IceStorm niet aandoen :D :D Hij is al kwaad op me dat zijn sticky niet bovenaan staat.

(en helaas zijn die uitzonderingen noodzaak :X want "HET STAAT NIET IN DE SP FAQ DUS HET MAG"-topics zie ik alweer langskomen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 10:56:
[...]Ik ben bang dat dat vechten tegen de bierkaai is en trouwens eerlijk gezegd Delete ik liever niet want dan komt het dicht aan censuur :P

Ik denk dat ik maar eens een week of 2 ow's ga uitdelen voor domme reply's. Misschien dat dat helpt :?
Ja, denk dat dat zeker wel helpt.
Maar dan moet je dat wel in de FAQ pleuren, anders krijg je weer van : Hee het stond niet in de FAQ, Mamma :'( :( ! Stomme Kutmods!!!

In zoveel (LA-) topics wordt Spielerij 'afgezeken' omdat het een laag niveau heeft en dat de techposts voor SP moeten worden afgeschaft omdat het bijna een GC forum wordt. Daar hebben ze bijna gelijk in vind ik, het niveau van de gemiddelde reply is niet echt dat je denkt van wow 8)7

Als je het niveau omhoog wil helpen, zal je strenger op moeten treden en dit soort topics sluiten met van die loze posts. Als je het gezellig wil houden en het niveau nog verder wil laten afzakken, dan moet je ze open laten.

Dit alles imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens gaan bedenken hoe ik dat ga inpakken :D

Ideeen:
3de Sticky? Moet ik het wel doen als icestorm even niet kijkt >:)
Of de komende 2 dagen topics sluiten met een waarschuwing dat die vanaf ... een ow oplevert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:04:
Ik zal eens gaan bedenken hoe ik dat ga inpakken :D

Ideeen:
3de Sticky? Moet ik het wel doen als icestorm even niet kijkt >:)
Of de komende 2 dagen topics sluiten met een waarschuwing dat die vanaf ... een ow oplevert? :)
3de sticky met zoveel mogelijke voorbeelden van dingen die not-done zijn in SP.

Replys met alleen smiles of zoals deze:
"Kut spel, vond er niks aan"
"Leuk spel, ga ik zeker vaker spelen"
"Nou maar ff checken dan"

Ect. Replys die helemaal niks toe te voegen hebben aan een topic/discussie.
Want vergeet niet, tis gewoon een discussie forum hiero.
Kun je niet uitgebreid vertellen waarom je een spel goed/leuk vond dan moet je maar een nieuwsgroep onderspammen ofzo.

Zulke Replys dus gewoon verwijderen...
Tuurlijk zul je LA topics krijgen van "Waar zijn m'n replys gebleven ?"
Maar als alles duidelijk in de/het sticky staat zal er niks aan de hand zijn.
Mensen moeten maar eens leren lezen of een beetje research doen.
Maar vooral simpel nadenken met hun gezond verstand!
In het echte leven gedraag je je toch ook normaal ? Daar heb je toch ook normen en waarden ?

Net zoals offtopic post gedrag en afspraakjes (ItSnows --> Tip!) maken via GoT.
Voor afspraken is GoT niet, daarvoor zijn er programmas zoals ICQ, MSN, ect.
Word er ook maar 1 poging ondergaan om iets aftespreken ? Direkt ingrijpen!
Hupzakee, blauwe letters: GoT is er niet om afspraken te maken! Nog 1x en..... :(
(Nja en anders, delete, waarschuwing, ow, ect.)

Offtopic, ook harder aanpakken, vooral doormiddel van de delete knop.
Is er een modje 3 uurtjes niet geweest en zijn 20 van de 40 replys offtopic ? Topic in de TC, en een mailtje/berichtje naar de topicstarter dat ie er 1 opnieuw mag maken.
Als hij er natuurlijk niet aan mee heeft gedaan.

Nou ja, jullie snappen 'm vast wel.
Ik begin met ook een beetje te ergeren hiero....misschien daarom een beetje kort door de bocht.
Maar ik vind gewoon dat de modjes harder moeten optreden.
Niet meer lief met een ;) dat ze niet meer offtopic oid mogen.
Maar in dikke blauwe letters en dreigen met een waarschuwing.

Waarom worden er trouwens nooit gewone waarschuwingen uitgedeeld ?
een "gewone" waarschuwing is toch iets heel anders dan een OW ?
Vroeger (nog voor de oorlog ;)) zag je ze nog wel eens langskomen, nu nooit meer ?
Tuurlijk een "gewone" waarschuwing houd verder weinig in (toch ?) maar het heeft volgens mij wel een goede "schrik-factor".
"Oei userX voor me kreeg net een waarschuwing van modX! Dan kan ik me beter maar gedragen..."

Nou ja ik rond het af.
Moraal van dit verhaal: Harder optreden! ( :* ) (<-- hey wie heeft die :*) veranderd ?! Oeps offtopic :X ;))

(Trouwens, we gaan helemaal offtopic B))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi M@NIC. Mooie reply >:)
Gewone waarschuwingen worden wel uitgedeeld ;) Dat zijn sturende meldingen in de draad welke een note opleveren ;) (De term NOW die daar vroeger wel eens mee in verband gebruikt word is al een tijdje vervallen).

Ik ga vanaf donderdag meer met rode letters werken (blauw is geen mooie kleur, rood is l33t) :D Waarom donderdag? Dan heeft iedereen tijd gehad deze reply te lezen..................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hallo ItSnows, ik moet zeggen jou reply je ook niet verkeerd :+

Kleur doet er niet echt toe, alleen zie ik dat modjes wel vaak eens blauw gebruiken.
* rood kunnen ook users doen, helaas *
Dus valt minder op dan blauw, nou ja boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 17:10
Verwijder dan die posts, geef ze eventueel een mailtje >:)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat er weinig inhouderlijks erover werd gezegd kwam vooral omdat nog weinigen het compleet gedownload hadden. Je had ze nog wat meer tijd moeten geven.

Ze hadden inderdaad, wat jij ook zei, beter kunnen wachten met posten, maar zeuren over downloaden is toch niet hetzelfde als poscheppen over dlsnelheden.

En wat is het probleem als de tweakers elkaar willen helpen met mirrors, is toch ook niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Goed zo spooky, jij draagt nog wat argumenten aan waar ik nog niet aan had gedacht zo 1,2,3.

Pagina: 1