Toon posts:

Studio DC10 Plus en winXP.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:51 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:47

tozzke

aka tozzert

eeehhhmmmmm is het http://www.pinnaclesys.com/SupportFiles/Studio7_711.exe?
"_6" weggehaald uit de eerste link die op die site staat

gewoon pielen met de bestandsnamen en je komt er (denk ik) ;)

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:52 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:07
Maar zover ik weet heb je gewoon Studio 7 nodig om de DC10 aan de praat te krijgen onder XP. Tis hier al vaker langsgekomen, maar helaas is de search verneukt.
Wat betreft win98, ik dacht (maar weet dit niet zeker) dat deze altijd op de C moet worden geïnstalleerd, en xp/2k zou dan op een andere schijf/partitie kunnen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:52 ]

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:43
toevallig ben ik vandaag ook bezig geweest om een dc10+ onder xp aan de praat te krijgen.
van Pinnacle moet je t zeker niet hebben kwa support :r
Heb je zon dure kaart, krijg je nog zulke butt support :(

ik zeg alleen dit
Kazaa - volledig pakketje voor XP

tja je hebt de kaart dus volgens mij heb je zowiezo wel recht op deze software, alleen zo heb je t wat sneller en vollediger
you do the math

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
[Altered]

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:52 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als je een beetje had gezocht, dan was je een topic tegengekomen waar duidelijk staat wat je moet doen.

Ik heb het al ongeveer 5 keer uitgelegd, met tips erbij. Ga dat niet nog een keer doen.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb studio 7 te pakken kunnen krijgen, en Fairy ik heb precies zoals jou eerst studio 7 geinstaleerd, daarna 2 updates, en daarna de drivers (althans dit progje DC10plusHardwareInstall_1028) Ik restarte na die 3 dingen pas voor de 1e keer m'n pc (dus niet na iedere update) en ik start studio 7 op (na de test gedaan te hebben, die alles goed keurde)Ik ga naar capture en krijg deze error (kabels zitten goed, camera aan, ook na een windows reboot)
Afbeeldingslocatie: http://www.planetquake.com/polycount/cottages/jboskma/error5.jpg

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00
welke hardware heb je?
want deze kaart levert regelamtig probs op met via chipsets en nvidia kaarten..

Verwijderd

Heb je toevallig een Web-cam of een Videokaart met een video-in mogelijkheid.
Lijkt me dat er een verkeerde driver standaard staat ingesteld in studio 7.
Ik heb dit zelfde probleem gehad met een Gforce 4 Ti4200.
Deze drivers stonden geselecteerd. Ik heb toen bij de instellingen in Studio 7 wat veranderd en toen waren de problemen over.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb deze kaart laatst ook weer even geinstalleerd, na de nodige patches over het geheel heen te hebben gehaald werkt het hele spul prima >:)

helaas werkt het na max. 3 minuten niet meer :(

De video-overlay blijft wel gewoon doorlopen in studio7, maar het beeld/geluid wordt niet meer opgenomen.

Meer mensen met dit probleem :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

RoeLz schreef op 13 augustus 2002 @ 21:56:
Ik heb deze kaart laatst ook weer even geinstalleerd, na de nodige patches over het geheel heen te hebben gehaald werkt het hele spul prima >:)

helaas werkt het na max. 3 minuten niet meer :(

De video-overlay blijft wel gewoon doorlopen in studio7, maar het beeld/geluid wordt niet meer opgenomen.

Meer mensen met dit probleem :?
Ik heb er een TV aanhangen en neem met het bijgeleverde AMcap op.

Ik maak eerst een file, reserveer dan 20 MB, zodat het bestand er is (anders kun je drops krijgen in het begin door het aanmaken van de file), ik neem dat de video op zonder overlay.

Dit werkt perfect !

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:13

Kettrick

Rantmeister!

Fairy schreef op 13 augustus 2002 @ 21:59:
[...]
en neem met het bijgeleverde AMcap op.
Ik heb dit programma vanavond ook eens geprobeerd, en dit werkt perfect :)

Eindelijk :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:23:
Ik heb studio 7 te pakken kunnen krijgen, en Fairy ik heb precies zoals jou eerst studio 7 geinstaleerd, daarna 2 updates, en daarna de drivers (althans dit progje DC10plusHardwareInstall_1028) Ik restarte na die 3 dingen pas voor de 1e keer m'n pc (dus niet na iedere update) en ik start studio 7 op (na de test gedaan te hebben, die alles goed keurde)Ik ga naar capture en krijg deze error (kabels zitten goed, camera aan, ook na een windows reboot)
[afbeelding]
DV is een firewire ding. Jij had toch een DC10+? Ik denk dat je in je instellingen ergens moet zoeken naar input device: analog of DV. En dat moet dus op analog staan ingesteld. Hij zoekt nu naar een DV device (digitale camera) en die heb je blijkbaar niet, wat niet onlogisch klinkt. ;).

[treitermode] Overigens gebruik ik linux (mjpegtools+zoran driver) om met de DC10+ op te nemen, ik kan wel zonder problemen met overlay aan video opnemen. :P. [/treitermode] no offence
Pagina: 1