[Altered]
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 07:51 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Verwijderd
Ik heb er een TV aanhangen en neem met het bijgeleverde AMcap op.RoeLz schreef op 13 augustus 2002 @ 21:56:
Ik heb deze kaart laatst ook weer even geinstalleerd, na de nodige patches over het geheel heen te hebben gehaald werkt het hele spul prima
helaas werkt het na max. 3 minuten niet meer
De video-overlay blijft wel gewoon doorlopen in studio7, maar het beeld/geluid wordt niet meer opgenomen.
Meer mensen met dit probleem
Ik heb dit programma vanavond ook eens geprobeerd, en dit werkt perfect
Verwijderd
DV is een firewire ding. Jij had toch een DC10+? Ik denk dat je in je instellingen ergens moet zoeken naar input device: analog of DV. En dat moet dus op analog staan ingesteld. Hij zoekt nu naar een DV device (digitale camera) en die heb je blijkbaar niet, wat niet onlogisch klinkt.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 13:23:
Ik heb studio 7 te pakken kunnen krijgen, en Fairy ik heb precies zoals jou eerst studio 7 geinstaleerd, daarna 2 updates, en daarna de drivers (althans dit progje DC10plusHardwareInstall_1028) Ik restarte na die 3 dingen pas voor de 1e keer m'n pc (dus niet na iedere update) en ik start studio 7 op (na de test gedaan te hebben, die alles goed keurde)Ik ga naar capture en krijg deze error (kabels zitten goed, camera aan, ook na een windows reboot)
[afbeelding]