Toon posts:

TV kopen, waar op letten?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
hopelijk zitten hier ook electronica mensen die veel van tv's weten...

Ik heb een Playstation 1 gekocht...
Daarbij moet natuurlijk nog een televisie >:)
Ik kan tijdelijk wel de tv gebruiken die op de kamer van m'n ouders staat, maar over een maand of 2, wanneer ik een andere kamer krijg, wil ik toch een eigen tv....

Er moet een Playstation op kunnen, dus scart, maar dat ondersteund tegenwoordig elke tv... toch?
De tv moet minimaal 53cm ofzo zijn, ik ga er 2 á 3 meter vanaf zitten tijdens het gamen en wil dus wel een fatsoenlijke grote zijn...
Groter mag uiteraard ook....

Dus, de eisen:
1.> >53cm
2.> max. 400 euro
3.> scart
4.> tja, wat moet een tv nog meer hebben? stereo geluid, geen mono :+

Vragen:
kan ik een breedbeeld tv gewoon voor playstation gebruiken? Of valt dan de helft weg??

En, haal ik een fatsoenlijke televisie met 900 gulden (±400 euro)??

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bespaar jezelf het extra geld van een breedbeeld, daar heb je nix aan bij de Playstation (of elk andere console).

Kijk rond op veilingsites, voor 400 euro kan je aardig wat krijgen daar.

Verwijderd

zijn best aardige tv's te krijgen voor 400 euro volgens mij hoor
moet je vooral op de advertenties letten! heb je misschien nog iets in te ruilen, want daar zijn sommige zaken dol op

op een breedbeeld tv zitten meerdere standen... mijn philips heeft 4:3, 14:9, 16:9, etc...
als er gewoon 4:3 uit je playstation komt, zal er wel iets wegvallen, tenzij je op 4:3 instelt, maar dat ziet er vaak wel raar uit :P

je kan het ook ff proberen in het audio, video & hifi forum

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-12 17:45

Robert

You have your answer..

Uch uch* audio/video forum topic * Uch uch

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik heb een LG 52 cm, heeft me +- 200 ¤ gekost vorig jaar :)

Tis wel mono, maar een stereo kost je ws niet zoveel meer.

Ga wel kijken in een winkel waar der een hoop naast elkaar staan, dan zie je een stuk sneller welke degelijke beeldkwaliteit geeft.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Robert schreef op 11 augustus 2002 @ 00:31:
Uch uch* audio/video forum topic * Uch uch
*proest* move van topic... *proest* ;)
had ff die hifi over het hoofd gezien, omdat ik normaal altijd alleen de computer topics lees/gebruik...

Hebben jullie misschien een bepaald merk dat aangeraden wordt?
En tweedehands kopen, is dat iets?

/edit/
Ga wel kijken in een winkel waar der een hoop naast elkaar staan, dan zie je een stuk sneller welke degelijke beeldkwaliteit geeft.
Volgens mij, als ik hier bij de expert ga kijken, daar staan wel 40 schermen op een rij....
Maar, daar is de ontvangst ofzo ook veel sterker, kan dat? Als ik daar namelijk kijk doet iedere tv het PRIMA, bij ons thuis hebben we twee tv's, en die ene (boven) heeft echt heel brakke kwaliteit via de kabel... Die breedbeeld die daar perfect werkte die nu bij ons beneden staat is ook wel mooi om te zien, maar de kwaliteit van het beeld is niet zo scherp als bij de expert zelf... of lijkt dit maar zo?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:32

Jaymz

Keep on moving !

SG => AVH

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 00:32:
[...]

[...]

Volgens mij, als ik hier bij de expert ga kijken, daar staan wel 40 schermen op een rij....
Maar, daar is de ontvangst ofzo ook veel sterker, kan dat? Als ik daar namelijk kijk doet iedere tv het PRIMA, bij ons thuis hebben we twee tv's, en die ene (boven) heeft echt heel brakke kwaliteit via de kabel... Die breedbeeld die daar perfect werkte die nu bij ons beneden staat is ook wel mooi om te zien, maar de kwaliteit van het beeld is niet zo scherp als bij de expert zelf... of lijkt dit maar zo?
Normaal is de signaalsterkte van de kabel die bij je thuis binnenkomt genoeg voor de aansluiting van 1 TV, als je der meer wilt gebruik je best een versterkertje voor het signaal(kost +- 20 ¤, bij de gamma) Met een simpele splitter krijg je idd veel kwaliteitsverlies.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Stereo kost best veel meer hoor, heeft eigenlijk ook alleen zin als je "serieus" tv gaat kijken.

Maar als je een aanbieding van een stereo tv zien, zeker doen !

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
sommige psx spellen kun je volgens mij wel in breedbeeld spelen, maar dat zijn er maar een paar. Ik denk trouwens niet dat je een breedbeeld tv kunt krijgen voor 400 euro, dus dat kun je wel wegstrepen.

Ik heb zelf een heel goedkope 51, 52, 53cm oid tv met mono geluid, maar wel teletext :P merk is Vestel (een goedkope Philips). Kostte 400 gulden ofzo paar jaar geleden, maar bevalt me prima. Zit ook nog wel goed geluid in voor een mono tv. Mn broertje heeft dezelfde van Vestel maar dan met stereo en plattere beeldbuis, kostte 100 gulden meer ofzo.

Maar waar je in jouw geval op kunt letten is een vlakke beeldbuis, goede speakers (goede bass, stereogevoel enzo), goede afstandsbediening, meerdere scart aansluitingen (psx neemt al 1 in, video of tv-out van pc wil je misschien ook nog wel aansluiten), overige aansluitingen (bijv. audio out, frontaansluiting camcorder). Ook dingen als zapsnelheid moet je op letten. Mijn tv zapt gewoon lekker snel, maar een veel duurdere sony van een vriend zapt heel irritant met vertraging (zwart beeld) tussen de zenders.

Op bovenstaande punten zou ik zelf letten.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
ik heb een 21" (55cm geloof ik :? ) Sony Wega televisie gekocht in duitsland.
ik ben d'r echt super tevreden mee.
Hij geeft haarscherp beeld en is mooi plat.
ook het geluid is mooi stereo (met presets).
svhs over de scart ondersteund ie, en RGB!
afstandbediening is super, kan zelfs naar achteren richten.

deze heb ik al een rijdje gelden gekocht voor 299 euro.
laatst was er de opvolger van mijne in de aanbieding ook voor 299 euro.

mijnes: Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/45330_KV-21FX30.gif
de opvolger: Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/45331_KV-21LS30.gif

alleen het uiterlijk verschilt tussen de 21fx30 en de 21ls30.
ik kan je dit televisietje zeker aanraden.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Hij moet wel 4:3 zijn, anders krijg je weer van die incidenten enzo 8)7

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
rick_h schreef op 11 augustus 2002 @ 00:48:
sommige psx spellen kun je volgens mij wel in breedbeeld spelen, maar dat zijn er maar een paar. Ik denk trouwens niet dat je een breedbeeld tv kunt krijgen voor 400 euro, dus dat kun je wel wegstrepen.

Maar waar je in jouw geval op kunt letten is
een vlakke beeldbuis,
goede speakers (goede bass, stereogevoel enzo),
goede afstandsbediening,
meerdere scart aansluitingen (psx neemt al 1 in, video of tv-out van pc wil je misschien ook nog wel aansluiten), overige aansluitingen (bijv. audio out, frontaansluiting camcorder).

Ook dingen als zapsnelheid moet je op letten. Mijn tv zapt gewoon lekker snel, maar een veel duurdere sony van een vriend zapt heel irritant met vertraging (zwart beeld) tussen de zenders.
Dat zijn inderdaad een aantal goede punten! Aan die scart kabel heb ik zelf ook al zitten denken... het is natuurlijk wel makkelijk voor de PS als die VOORIN zit, of niet? Dan hoef je, als je dat ding een tijdje op wilt bergen, niet iedere keer achter je tv te gaan liggen...

Speakers komt niet zo heel nauw eigenlijk, ik ga er misschien ooit een televisie serie op kijken, of sporadisch een film, maar als ik een film ga kijken is dat via m'n computer, die tv-out moet krijgen, en daar komen een paar speakertjes bij van Creative ofzo.... TV zappen boeit me niet zo heel veel, beneden hebben we een 82cm grote Panasonic breedbeeld televisie, en deze zapt ook best traag, maarja... maakt mij niet zo heel veel uit eigenlijk.
Wel, nog meer punten waar ik op moet letten? Ik ga over een maandje, of 2, eens bij de expert kijken inderdaad...
Oh, en voor de mensen die hier een console hebben, is er bijv. MINIMAAL 60cm ofzo aan te raden van televisie? Mij lijkt het toch wel fijn (zeker als je met 2 man speelt, en dat beeld gesplitst wordt) om een grotere tv te hebben...

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Hou ff op met dat principiële gezeik tegen breedbeeld TV's' het zou in deze tijd dus best redelijk DOM zijn om nu nog 4:3 TV kopen (tenzij voor de slaapkamer of camping ofzo)
Bij elke breedbeeld kun je switchen tussen 16:9 en 4:3 je hoeft dus niet bang te zijn je playstation vreemd beeld krijgt, als het ff kan regel dan een 100Hz TV dit kijkt echt zwaar prettiger dan een 50- 60Hz (beeldverversing per seconde)
Als je ooit nog een PS2 of DVD-speler koopt dan ga je stevig balen dat je geen toen(nu) geen breedbeeld heb gekocht net als een vriend van mij die zit nu dus DVD's op z'n 55cm TV'tje te kijken (ja echt kut ja) + steeds meer films/programma worden in breedbeeld uitgezonden dus kun lekker tegen die balken aanloeren.
Je kunt beter je limiet met een paar knaken omhoog (investering heet dat) dan nu een gewone TV kopen, er zijn echt zeker wel breedbeelds voor 400 euro maar dit is meestal geen A-merk en 100Hz but who cares, 72cm zijn goedkoop te regelen.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Neogenic schreef op 11 augustus 2002 @ 12:26:
Hou ff op met dat principiële gezeik tegen breedbeeld TV's' het zou in deze tijd dus best redelijk DOM zijn om nu nog 4:3 TV kopen (tenzij voor de slaapkamer of camping ofzo)
Bij elke breedbeeld kun je switchen tussen 16:9 en 4:3 je hoeft dus niet bang te zijn je playstation vreemd beeld krijgt, als het ff kan regel dan een 100Hz TV dit kijkt echt zwaar prettiger dan een 50- 60Hz (beeldverversing per seconde)
Als je ooit nog een PS2 of DVD-speler koopt dan ga je stevig balen dat je geen toen(nu) geen breedbeeld heb gekocht net als een vriend van mij die zit nu dus DVD's op z'n 55cm TV'tje te kijken (ja echt kut ja) + steeds meer films/programma worden in breedbeeld uitgezonden dus kun lekker tegen die balken aanloeren.
Je kunt beter je limiet met een paar knaken omhoog (investering heet dat) dan nu een gewone TV kopen, er zijn echt zeker wel breedbeelds voor 400 euro maar dit is meestal geen A-merk en 100Hz but who cares, 72cm zijn goedkoop te regelen.
/onzin

Ik ben wel VOOR breedbeeld, maar alleen omdat ik veel DVD/films kijk. Wij hebben thuis 63 CM benede (4:3), breedbeeld op TV kamer/DVD-kamer en nog wat 37 CM's op slaapkamers. de 63 CM kijkt ECHT fijner TV en console, als is die breedbeeld nog zo groot. oftwel: als je hem voornamelijk voor console gebruikt, koop dan 4:3!! :9
Er word nog bijna niets in breedbeeld uitgezonden, maar toevallig wel een aantal programma's die ik kijk. :? Dus wees verstandig: schoef je budget NIET op en koop een 55/63 CM 4:3 ;)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-12 22:28
ik heb nog een wat oudere philips 63 cm stereo tv over, wil er 80 euro voor hebben, met scart, rgb en afstandsbediening

Verwijderd

Topicstarter
arjandijk schreef op 11 augustus 2002 @ 17:18:
ik heb nog een wat oudere philips 63 cm stereo tv over, wil er 80 euro voor hebben, met scart, rgb en afstandsbediening
Ik koop zowiezo een nieuwe... ivm. met garantie enzo.
Wel, even over dat breedbeeld of niet...
Ik wil 300, 400, misschien zelfs wel 500 euro uitgeven, als ik dan ook maar echt zeker weet dat ik een GOEDE televisie heb, waar ik dus zeker 9á 10 jaar mee vooruit kan (50 euro per jaar voor een eigen tv, dat vind ik toch wel te doen...)

Breedbeeld of niet maakt mij niet zo heel veel uit, maar ik heb dus echt de ballen verstand niet van televisies...
Ik wil een groot scherm, dat vind ik gewoon veel fijner voor het gamen, zeker als je met meerdere bijv. een race-spel speelt, dan wordt dat beeld toch gesplitst?
Nou, als dat op een 37cm grote tv moet kun je het onderhand nog niet zien :?

Wel, misschien kunnen jullie mij een type/merk geven welke aan deze eisen voldoet, liefst met een prijskaartje erbij:
*min. 60 cm van links onder naar rechts boven ;)
*2 of meer scart aansluitingen, waar ik (liefst) makkelijk bij kan, niet dat ik telkens de pc uit de hoek moet gaan trekken om m'n ps aan te kunnen sluiten...
*100hz
*natuurlijk met afstandsbediening, en toch wel redelijk (mono/stereo) geluid
*MAXIMAAL 500 euro (1100 gulden, daar moet ik toch zeker wel een dikke tv voor hebben, niet???)

Verwijderd

voor 500 Euro heb je gewoon een low budget machine. Ik zou eens gaan kijken bij Loewe of zo. Een GOEDE tv heb je niet voor dat geld.

100 Hz kun je al helemaal vergeten voor dat geld. Ik weet trouwens niet of er uberhaupt 100 Hz 4:3 tv's zijn.

Ik zou eens rond gaan kijken, dan zul je zien dat een goede tv ongeveer 1000 Eurp kost (1500 voor een breedbeeld).

Je koopt tenslotte ook niet een beest van een computer voor 1100 euro. Dan heb je ook gewoon een low budget machine

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:41:
voor 500 Euro heb je gewoon een low budget machine. Ik zou eens gaan kijken bij Loewe of zo. Een GOEDE tv heb je niet voor dat geld.

100 Hz kun je al helemaal vergeten voor dat geld. Ik weet trouwens niet of er uberhaupt 100 Hz 4:3 tv's zijn.

Ik zou eens rond gaan kijken, dan zul je zien dat een goede tv ongeveer 1000 Eurp kost (1500 voor een breedbeeld).

Je koopt tenslotte ook niet een beest van een computer voor 1100 euro. Dan heb je ook gewoon een low budget machine
Kijk naar zijn eisen, Loewe is out of the question en helemaal niet nodig. Voor 500 euro heb je zeker wel een goede 4:3 55cm televisie. Ik denk dat iedereen weer een andere opvatting heeft over wat nu een "goede televisie" is :? Gewoon bij zo'n electroketen gaan vergelijken staat altijd wel wat tussen.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-12 21:55
Duracell schreef op 11 augustus 2002 @ 00:41:
[...]

Normaal is de signaalsterkte van de kabel die bij je thuis binnenkomt genoeg voor de aansluiting van 1 TV, als je der meer wilt gebruik je best een versterkertje voor het signaal(kost +- 20 ¤, bij de gamma) Met een simpele splitter krijg je idd veel kwaliteitsverlies.
wtf 20??? Damn, ik weet niet wat voor Japanse zooi je dan in huis haalt, maar daar haal je dus absoluut geen fatsoenlijke versterker voor. Ik heb voor die van mij (6 kanaals) versterker/splitter iets van ¤110 betaald. (Was overgins geen afzetterij hoor).

Verwijderd

hmmm ik heb de playstation 2 en heb beneden een breedbeeld.
ik kan vaak in de games en de playstation zelf instellen welke tv er aanhangt.
ps2 ga je gewoon naar instellingen en dan beeld vormaat en kun je kiezen uit 4:3 voledig of 16:9 dus er valt niks weg.
enne onze tv zet het beeld aotomatich al goed duz(zie je ff dat het beeld uitrekt en krimt op de goede plaats

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:28

NightBird

DPC-Crew Coding
http://www.kieskeurig.nl/...skeurig.nsf/document/tele
Kan je zoeken op features, werkt prima. De prijzen zijn richtprijzen, in de winkel kan daar altijd nog een stuk vanaf, dus staar je daar niet al te blind op, maar het is vaak een goeie indicatie.
55cm 100Hz 4:3 beeldscherm: "Grundig M 55-420/8 DOLBY": http://www.kieskeurig.nl/...03042FD34C1256A7C002E1135

Hoef je geen 100Hz persé dan heb je voor 2-3-400 euro een mooie 55-63 cm tv.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Topicstarter
NightBird schreef op 12 augustus 2002 @ 09:26:
http://www.kieskeurig.nl/...skeurig.nsf/document/tele
Kan je zoeken op features, werkt prima. De prijzen zijn richtprijzen, in de winkel kan daar altijd nog een stuk vanaf, dus staar je daar niet al te blind op, maar het is vaak een goeie indicatie.
55cm 100Hz 4:3 beeldscherm: "Grundig M 55-420/8 DOLBY": http://www.kieskeurig.nl/...03042FD34C1256A7C002E1135

Hoef je geen 100Hz persé dan heb je voor 2-3-400 euro een mooie 55-63 cm tv.
dat ziet er handig uit :* thank you!
Ik denk dat ik maar even een weekje of 2 langer spaar, de meeste tv's kosten tussen de 400 en 700 euro....
SHARP 70FW-57E

Waarom is deze tv zo 'goedkoop', en toch groot, en ondersteund toch bijna alles?
Heeft iemand enig idee waar ze deze tv verkopen, en hoe goed hij ook werkelijk is??
Hmm, ziet er aardig uit :D

Verwijderd

Wat er nooit vermeld wordt ( is ook niet te vermelden) is de beeldkwaliteit. een 82 cm breedbeeld kan je al krijgen voor 900 euro. Voor 1700 Euro heb je een hele goede. Hou ze naast elkaar en je ziet het verschil.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-12 20:16
een belangrijk ding waar ik altijd naar kijk is de zap-mogelijkheid:
Philips zap-zap-zap
Sony zap-1 seconde-zap-1 seconde-zap
Cheap-ass zap-zap-boem :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
Ik heb zelf geen tv :), maar ik kan je garanderen als je veel speelt en zo koop 100 Hz echt waar :). Ik dreamcast af en toe ook is ( van me broer :( ) maar , het gamet gewoon ongelofelijk fijn @ 100 Hz 82 cm philips *D.

En ga op koopjes jacht :). Ik heb voor de philips bijna 3 jaar geleden 2500 piek betaald dus 100 Hz , 82 cm, stereo. Maar anders was ie gewoon 3000 piek... Ga ook niet bij dure merken kijken als : Loewe B&O. Kijk gewoon, is rond, en vergelijk... Sommige winkels hebben van die boeken liggen, van philips en sony (weet niet hoe het zit met andere tv-bakkers :P ) maar daar staat alles in kwa model. Heel fijn, vraag is naar zo'n boek, misschein moet je betalen, maar heb al een paar gratis gekregen. :D.

Als je bijvoorbeeld een mooie van philips hebt gezien , kijk dan is of grundig hem ook maakt, is gewoon phlips alleen grundig label. Dat scheelt wel wat in prijs ;).

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:42
paknaald schreef op 12 augustus 2002 @ 20:45:
een belangrijk ding waar ik altijd naar kijk is de zap-mogelijkheid:
Philips zap-zap-zap
Sony zap-1 seconde-zap-1 seconde-zap
Cheap-ass zap-zap-boem :)
idd bij mijn sony zit ook die ene seconde tussen het zappen. vondt ik aan het begin best irritant, maar ben er al aan gewend. :)

Verwijderd

Duracell schreef op 11 augustus 2002 @ 00:41:
[...]

Dat is dus niet waar, wij hebben hier zonder versterker 5 TV's aan de kabel hangen en dat allemaal met perfect beeld.

Het enige waar je goed op moet letten is dat je alles afgeschermd houd, dus metalen stekkers/splitter en niet van die goedkope glastic baggerzooi.

En gebruik niet dat goedkope (dunne) gammasnoer, hierbij zit de afscherming te dicht op de kern (vooral als je het in heken lecht/door een buis trekt)

En altijd maar 1 splitter gebruiken, het zijn het aantal overgangen, niet de lengte van de kabels die de kwaliteid van het beeld beinvloeden.

nog 1 tip, gebruik zo veel mogelijk F-stekkers,
Afbeeldingslocatie: http://www.marine-electronics.net/techarticle/coax/f-185F.JPG

en nee we zitten niet recht voor een kabelhuisje :P

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 12 augustus 2002 @ 20:58:
Ik heb zelf geen tv :), maar ik kan je garanderen als je veel speelt en zo koop 100 Hz echt waar :). Ik dreamcast af en toe ook is ( van me broer :( ) maar , het gamet gewoon ongelofelijk fijn @ 100 Hz 82 cm philips *D.

En ga op koopjes jacht :). Ik heb voor de philips bijna 3 jaar geleden 2500 piek betaald dus 100 Hz , 82 cm, stereo. Maar anders was ie gewoon 3000 piek... Ga ook niet bij dure merken kijken als : Loewe B&O. Kijk gewoon, is rond, en vergelijk... Sommige winkels hebben van die boeken liggen, van philips en sony (weet niet hoe het zit met andere tv-bakkers :P ) maar daar staat alles in kwa model. Heel fijn, vraag is naar zo'n boek, misschein moet je betalen, maar heb al een paar gratis gekregen. :D.

Als je bijvoorbeeld een mooie van philips hebt gezien , kijk dan is of grundig hem ook maakt, is gewoon phlips alleen grundig label. Dat scheelt wel wat in prijs ;).
Ik kreeg van iemand de gouden tip om een ouder model te kopen...
Tv's ouder dan 1/2/3 jaar worden automatisch naar speciale winkels verhuist omdat het oude modellen zijn. Ik zag daar voor (hou je vast) 350 euro een SCHITTERENDE 72cm grote (jvc/panasonic/ weet het merk niet meer, iig. bekend merk!) breedbeeldtelevisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja, boeiend dat dat model oud is, er stond gewoon 1 jaar volle garantie op :9

Daar ga ik toch eens wat meer op letten :9
Over een maand of 2 of 3 heb ik die tv pas nodig, maarja, als ik nu al dit soort aanbiedingen zie moet je hem onderhand gewoon kopen, niet ;)?

• wmvink
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 13:40
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:30:
[...]

Ik kreeg van iemand de gouden tip om een ouder model te kopen...
Tv's ouder dan 1/2/3 jaar worden automatisch naar speciale winkels verhuist omdat het oude modellen zijn. Ik zag daar voor (hou je vast) 350 euro een SCHITTERENDE 72cm grote (jvc/panasonic/ weet het merk niet meer, iig. bekend merk!) breedbeeldtelevisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tja, boeiend dat dat model oud is, er stond gewoon 1 jaar volle garantie op :9

Daar ga ik toch eens wat meer op letten :9
Over een maand of 2 of 3 heb ik die tv pas nodig, maarja, als ik nu al dit soort aanbiedingen zie moet je hem onderhand gewoon kopen, niet ;)?
Wat zijn dat voor 'speciale winkels' Joey??? Ben wel benieuwd waar je die shit zo goedkoop kan krijgen...

AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:31
Ik heb zelf een Panasonic breedbeeldje gekocht, 100Hz, 72 CM en bevalt erg goed, was nog geen eens 500,= bij de mediamarkt. Perfect TV'tje (vooral voor die prijs).
Speel er zelf PS1 spellen op zonder problemen, hiervoor had ik een Sony 63 CM tv en ik moet zeggen dat ik weinig verschil zie met het beeld....
Ik denk meld het maar even, want volgens mij was dat de info die je vroeg.
Pagina: 1